Daar zit ik NU in!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
En daarna op de bus die je naar de terminal brengt?
Detailsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
We wachten eerst nog op de trap die aan ons vliegtuig gezet moet worden
Erger nog: het is van een bekend Gronings lied over een onschuldig paard dat doodgaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Miljoentje of drie voor betaald zeker?
Ja dat we ver zijn afgegledenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van je maar dat zegt helaas wel veel over jullie ja
Ja, die is ook meequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Details![]()
Ach je bent er tenminste![]()
Was Arimini nou ook mee?
Dat is ook Spanjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, die is ook mee![]()
De trap is uiteindelijk door, ik maak geen grap, de buschauffeur tegen het vliegtuig geduwd
Teruggewaaidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezwaaid boven Zeeland en boven België!
Hebben ze ook liedjes over schuldige paarden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erger nog: het is van een bekend Gronings lied over een onschuldig paard dat doodgaat.
In Zeeland is er altijd tegenwind.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Zeeland is er altijd tegenwind.
In Grunn? Tuurlijk niet. We zijn allemaal heel onschuldigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze ook liedjes over schuldige paarden?
Hopelijk hebben ze dan Minsk of ergens in Noorwegen geen standbeeld voor de "13 horses" van Alexander Rybak.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erger nog: het is van een bekend Gronings lied over een onschuldig paard dat doodgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan Minsk of ergens in Noorwegen geen standbeeld voor de "13 horses" van Alexander Rybak.Dat kunnen we misschien wel aan hem vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🇳🇴 Norway: Alexander Rybak to Return to Melodi Grand Prix?
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 06-01-2026 21:22:08 ]
Die weet wel hoe je een liedje moet schrijven, dus dat zal wel een sprookje worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kunnen we misschien wel aan hem vragen
🇳🇴 Norway: Alexander Rybak to Return to Melodi Grand Prix?
Ja, ik was Vampire Hookers aan het kijkenquote:
Kut, ben ik dan te vroeg aan het werk gegaan?quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Kut, ben ik dan te vroeg aan het werk gegaan?
Had je maandag maar alvast moeten beginnen, dan was je nu alweer gewendquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Valt weer tegen zo vroeg die wekker.
Ziet er mooi uit als ik naar buiten kijk. Maar ik ga er niet heen.quote:
Maar dan duurt het 5 dagen tot aan het weekend. Nu maar 3.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je maandag maar alvast moeten beginnen, dan was je nu alweer gewend
Dan moet je niet klagen dat de wekker nu zo vroeg gaat hequote:Op woensdag 7 januari 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan duurt het 5 dagen tot aan het weekend. Nu maar 3.
En wat doe ik dan nog op de Canarische Eilandenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Kut, ben ik dan te vroeg aan het werk gegaan?
Ja, wat doe jij daar? Iedereen zit hier maar op jou te wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat doe ik dan nog op de Canarische Eilanden
Van een collega ook al gehoord dat ze bij hem in de buurt gestopt zijn met sneeuwschuiven en strooien. Heeft ook weinig zin als er steeds weer wat bijkomt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Momo het volgende:
Een gepakeerde auto kan hier niet meer wegkomen, ze zijn nu de sneeuw aan het weghalen rond de auto, maar die moet nog door de hele woonwijk straks waar niet gestrooid wordt als die weg wil.
Ik zou al mijn afspraken afzeggen en thuis blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Momo het volgende:
Een gepakeerde auto kan hier niet meer wegkomen, ze zijn nu de sneeuw aan het weghalen rond de auto, maar die moet nog door de hele woonwijk straks waar niet gestrooid wordt als die weg wil.
Tja het zal wel belangrijk zijn dat die toch op tocht wil gaan met zijn lage auto.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou al mijn afspraken afzeggen en thuis blijven.
Hij kan gewoon rijden! Dat beetje sneeuw wat er ligtquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Momo het volgende:
Heb je een nieuwe baan aangenomen en ben je nu reisleider?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat doe ik dan nog op de Canarische Eilanden
Ik ben graag getuige tégen deze stellingquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je maandag maar alvast moeten beginnen, dan was je nu alweer gewend
Maar jij rolt altijd een uur na je wekker je bed uitquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben graag getuige tégen deze stelling
Nee ik zet hem gewoon het liefst zo laat mogelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij rolt altijd een uur na je wekker je bed uit
Bij mij ligt nu ook voor het eerst pas mijn balkon vol.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Je ziet hier trouwens goed dat er voor het eerst ook gewaaid heeft tijdens het sneeuwen. Het lag netjes alleen bovenop auto's en bomen, en bijv. niet op ons balkon. Maar nu zit echt ALLES onder van alle kanten
Luctor zet m altijd zo vroeg mogelijk, denk dat het daar fout gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zet hem gewoon het liefst zo laat mogelijk![]()
Ik heb inmiddels wel geleerd dat blijven liggen als je wekker gaat écht niet werkt, dus ben gestopt met snoozen![]()
Bij Luctor gaat er wel meer foutquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor zet m altijd zo vroeg mogelijk, denk dat het daar fout gaat.
Zo shots firedquote:
Sneeuwjachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Je ziet hier trouwens goed dat er voor het eerst ook gewaaid heeft tijdens het sneeuwen. Het lag netjes alleen bovenop auto's en bomen, en bijv. niet op ons balkon. Maar nu zit echt ALLES onder van alle kanten
Hoe is het weer bij jou eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sneeuwjacht![]()
Dat kan serieus overlast geven.
Sterkte daar allemaal!
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga NU in korte broek en t shirt naar het onbijt![]()
Het wordt de hele week 20 graden en zonnig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |