SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
GIVE IT TO ME BABYquote:
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2026 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Spaans is wel wat weggeroest, maar ik kan hier wel uit opmaken dat je vrij weinig doet en lekker op de bank hangt
Ja, maar dat is dan weer Portugees.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:28 schreef Nizno het volgende:
Mas que nada sai da minha frente que eu quero passar
He wanted a 13quote:Op zondag 4 januari 2026 18:28 schreef essnhills het volgende:
Hey may not have style
But everything he lacks
HE MAKES UP IN DENIAL
But they didn't have Ice Cube so he bought Vanilla Icequote:
me not carequote:
Piri piri is wel lekkerder dan paellaquote:
Wat is jouw spaanse lievelingsgerecht?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind paella ook helemaal niet zo lekkerAndere Spaanse dingen dan weer wel.
*Verandert wachtwoordquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef maily het volgende:
Veel mensen die "prettyflyformywifi" als wachtwoord hebben
Berepak2quote:
quote:
You know he really doesn't get it anywayquote:Op zondag 4 januari 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
But they didn't have Ice Cube so he bought Vanilla Ice
brootje sjeriezooquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is jouw spaanse lievelingsgerecht?
Ik ben sowieso niet echt fan van mediterraan voedsel, teveel tomaat en olijfquote:Op zondag 4 januari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind paella ook helemaal niet zo lekkerAndere Spaanse dingen dan weer wel.
jaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Ik weet niet of ik een favo Spaans gerecht heb..
Telt Sangria?
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 januari 2026 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt fan van mediterraan voedsel, teveel tomaat en olijf
Sangriaquote:
Calvadosquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Telt Sangria?
Crema catalanaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitroeptekenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet liegen, we weten allemaal dat je wachtwoord gaterugnaarjeeigenland is
Dan heb je nog nooit Portugese koekjes gehadquote:
Churrosquote:
Ik denk niet dat ze dat in Catalunya tot de Spaanse keuken rekenen..quote:
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar er zijn wel dingen zonder dat
Nou ja een heel gerecht is het niet maar om Spaanse ham of gewoon brood met alioli kan ik echt heimwee krijgen als ik niet in Spanje ben. En verschillende kleine tapas. En pintxos, de Baskische tapas die over het algemeen met een spiesje op snee stokbrood komen.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het ging over het favoriete spaanse gerechtquote:Op zondag 4 januari 2026 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Portugese koekjes gehad
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteedquote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaas
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Telt Sangria?
De mijne is tapasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over het favoriete spaanse gerecht
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaas
De Aziatische keuken daarentegenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Dos betekent twee in het Spaans, dus doe er maar 2quote:
Ff gegoogledquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel een toeristendrankje trouwens. Locals drinken eerder 'tinto de verano'.
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ff gegoogled
Een lichtere simpelere versie van sangria?
Is ook wel makkelijker voor thuis natuurlijk![]()
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
quote:De Gulbergen is een voormalige vuilnisbelt. Het hoogste punt is ruim 62 meter boven NAP. Het wordt ook wel het Dak van Brabant genoemd.
Ik ben daar nog nooit omhoog gegaanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
Pastel de Nathanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is jullie favoriete Portugese gerecht dat niet kip piri piri is?
Pastel de nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Pastel de Nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed het met een knipoog naar WIe Is De Mol??quote:
Zoals die van grmbl.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereikenquote:
quote:
Super Bockquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaasfonduequote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, een favoriet Zwitsers gerecht?
Bredasiskampquote:Op zondag 4 januari 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereiken
ziet eruit als daklozenvoerquote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Ik weet niet naar welke tent jij bent geweestquote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?
Nogal overdreven natuurlijk maar m'n punt is wel dat het inderdaad een heel simpel en best licht ontbijt is voor de meeste mensen.quote:
Olijfoliequote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met wat olijfolie tegenwoordig kost is dit inmiddels voer voor rijke lui.
Als ik dat eet dan ben ik een paar uur later idd wel vrij licht en leegquote:Op zondag 4 januari 2026 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nogal overdreven natuurlijk maar m'n punt is wel dat het inderdaad een heel simpel en best licht ontbijt is voor de meeste mensen.
Wat is het volgende eten dat onbetaalbaar wordt gemaakt voor de burger?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met wat olijfolie tegenwoordig kost is dit inmiddels voer voor rijke lui.
Ik ook, heerlijk. En goed brood met alleen wat olijfoliequote:Op zondag 4 januari 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
OlijfolieIk doe het ook op van alles.
neem er nog een hap pinda's bij en het feest is compleetquote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat eet dan ben ik een paar uur later idd wel vrij licht en leeg
Rijke twatta.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk. En goed brood met alleen wat olijfolie
Pinda's geen issuequote:Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem er nog een hap pinda's bij en het feest is compleet
Ja, daarom ook een zwaardere lunch rond een uur of 14quote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat eet dan ben ik een paar uur later idd wel vrij licht en leeg
Chocolade en koffie zijn ook hard op weg.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het volgende eten dat onbetaalbaar wordt gemaakt voor de burger?
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk. En goed brood met alleen wat olijfolie
Als daar ook tomaat op zit dan komt dat er net zo hard weer uitquote:Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daarom ook een zwaardere lunch rond een uur of 14
Tomaat en mijn spijsverteringsstelsel zijn geen vriendjes neequote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh op die manier, je kan geen tomaat hebben?
Ja dan wordt een mediterraans dieet al een stuk lastiger.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als daar ook tomaat op zit dan komt dat er net zo hard weer uit
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als je het heel rustig eet komt het er daarna ook weer rustig uitquote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
het stuk dieet lukt bestquote:Op zondag 4 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan wordt een mediterraans dieet al een stuk lastiger.
Deze arme SC.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chocolade en koffie zijn ook hard op weg.
Ja of juist erg effectief voor afvallenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan wordt een mediterraans dieet al een stuk lastiger.
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
quote:
Staat ook gewoon op HBO zonder tien reclames ofzo tussendoor.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de liefhebbers om 20:00 uur is op NET5 deel 1 van LOTR.
gewoon op HBOquote:Op zondag 4 januari 2026 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op HBO zonder tien reclames ofzo tussendoor.
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 januari 2026 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 ben jij in Skopje geweest. Daar ga ik over een poosje heen
Zekerquote:Op zondag 4 januari 2026 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.
verstandugquote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Daarom maak ik ook dingen graag zelf. Kan ik zelf bepalen wat er in gaat aan ingrediënten en wat de smaakmakers zijn
Ik ben heul verstandigquote:
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige met vezels wat ik nog in huis heb is muesli en diepvries blauwe bessen. Picnic komt dinsdag weer. Morgen maar brood met soepje dan.
Nou maar hopen dat er geen hooligan met een Cobra langskomt.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:19 schreef Haags het volgende:
Luchtvochtigheid hier in huis is echt niet te harden door het stucwerk
De ramen gaan lekker op kantelstand in de woonkamer vannacht
ja ik heb niet eens gekeken of er nog een thuisbezorgd wat doet met dit weerquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Noujaquote:
Tot dan!quote:Op zondag 4 januari 2026 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké vrijdagavond, ik pik je op om 19 uur.
ik denk dat de combi met die pincet ook de reden was dat het op die lijst is gekomen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Je zou zeggen dat die butt plug niet raar zou moeten zijn. Dat is een beetje het hele idee van zo'n ding?
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Nog tips?quote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.
Nootpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebt
Je kunt er ook goede overnight oats mee makenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan wel even met die melk en die muesli en besjes nog wat voor nu maken. Normaal heb ik nooit melk in huis, dus daar dacht ik niet aan.
Nootjes heb ik ook nog wel genoeg in huisquote:
Ja ik laat het nu we; even een uurtje staan, misschien helpt dat ook ietsquote:Op zondag 4 januari 2026 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt er ook goede overnight oats mee maken
Tijgernootjesquote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nootjes heb ik ook nog wel genoeg in huis
Ja helpt zeker. Normaal is het na 2 uur klaar. Maar omdat niemand 's ochtends 2 uur gaat zitten wachten, doe je ze overnight in de koelkastquote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik laat het nu we; even een uurtje staan, misschien helpt dat ook iets
Ze moeten de sateh curry tijgernootjes terug brengenquote:
Die soep kwam uit het noodpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebt
Kijk zie je, daar gaat het al, en morgen kan je het niet meer halen want dan staat je auto vast voor de deurquote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die soep kwam uit het noodpakket
Ben ik vergeten weer te vervangen, kut.
Zal zo eens kijken waar we toen geweest zijn. Ben toen wel meegesleept naar een of andere oude bazaar.quote:
die voor nu heb ik niet in de koelkastquote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja helpt zeker. Normaal is het na 2 uur klaar. Maar omdat niemand 's ochtends 2 uur gaat zitten wachten, doe je ze overnight in de koelkast
ja anders zou dat bed wel erg hoog staanquote:
Kortom jongens en meisjes: HOERENWEER.quote:Dinsdag is de kans op buien iets minder groot, maar helemaal droog blijft het niet. [..]
Woensdag trekt dan weer een storing met sneeuw over het land. Hoe intensief die sneeuw wordt, is nog even afwachten, maar het kan dan weer flink uit de hand lopen. Donderdag volgt dan met een enkele winterse bui, vrijdag is de kans op neerslag, dan een mix van sneeuw en regen, weer een stuk groter. Het kan dan ook flink waaien.
Dan ga ik aan de knakworsten beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk zie je, daar gaat het al, en morgen kan je het niet meer halen want dan staat je auto vast voor de deur
quote:
Lekker heerlijk in de sneeuw spelen johquote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)lastige-ochtendspits
[..]
Kortom jongens en meisjes: HOERENWEER.
De hele goddamn week en geen eind in zicht.
Was het gezellig met Marco B?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker heerlijk in de sneeuw spelen joh [ afbeelding ]
Herkenbaar dit datquote:Op zondag 4 januari 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het gezellig met Marco B?
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/s(...)gen-muziek~abff6aca/
Jij bent gewoon die kale die naast hem staat hequote:
de vraag is denk ik eerder of tante Pietje ook bij hem komt.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij Tante Pietje??
Paar keer per jaar wel, maar dat is meer omdat anderen er bijzonder graag eten en de sfeer proeven (kwekhard meezingen en aan de lampen zwierezwaaien)quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij Tante Pietje??
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestortquote:Op zondag 4 januari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon die kale die naast hem staat he
US is Marco Borsato?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestort
quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestort
Weet niet welk van de twee ik verontrustender vindquote:
Straatje uit en het is gewoon weer schoongeveegd.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even kijken wat de kwaliteit van de sneeuw hier in de wijk is.
Als het nu al een gladde bende is, ga ik het niet eens proberen morgen en lekker uitslapen
Ik moet wel mijn straat uit komenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straatje uit en het is gewoon weer schoongeveegd.
Ja dan niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn straat uit komen
Met die extreme ijzel 2 jaar terug durfde ik hier niet eens te parkeren.
Geen tuin hebbenquote:
Net nog schoongemaakt. Ging prima open en dicht.quote:
Jij hebt net nog @Nattekat 's auto schoongemaakt?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net nog schoongemaakt. Ging prima open en dicht.
Dat zijn nog eens vrienden, en dat allemaal in de KSCquote:Op zondag 4 januari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt net nog @:nattekat 's auto schoongemaakt?
Fijn hèquote:Op zondag 4 januari 2026 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens vrienden, en dat allemaal in de KSC
Ga morgen gewoon thuiswerken ipv je eigen leven en dat van anderen op spel de zetten omdat je perse naar kantoor wilt. Echtquote:Op zondag 4 januari 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Ja, gelukt.
Meteen ontdoen van die zooi
Is het nu nog steeds. Er ligt 2cm ijs op m'n vooruit en dat is na het verwijderen van een laag sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je beter vanmiddag even kunnen doen toen het boven 0 was
Zit ik in de buurtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken waar we toen geweest zijn. Ben toen wel meegesleept naar een of andere oude bazaar.
En wat is het thema?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een outfit scoren voor een themafeest eind van de maand. Oudste van mijn vriendengroep gaat de respectabele leeftijd van 40 bereiken.
niet zo pragmatisch doenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je beter vanmiddag even kunnen doen toen het boven 0 was
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is de oudste, dus The Godfather. Later dit jaar ben ik ook nog aan de beurt.
Daar kan je wel iets leuks mee bedenken.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is de oudste, dus The Godfather. Later dit jaar ben ik ook nog aan de beurt.
Ook met themafeest?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.
Dit is een verrassingsfeest. Degene die daarna 40 wordt is het voor en die heeft zijn eigen themafeest in de zomer. Misschien moet ik ook maar zelf wat gaan regelen.quote:
Als ik feestjes had wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.
Als je zo gezel bent word je denk ik niet op veel feestjes uitgenodigd.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.
een paardekopquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is een verrassingsfeest. Degene die daarna 40 wordt is het voor en die heeft zijn eigen themafeest in de zomer. Misschien moet ik ook maar zelf wat gaan regelen.
Gek genoeg heb ik vrienden die op dezelfde golflengte betreft humor zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo gezel bent word je denk ik niet op veel feestjes uitgenodigd.
Een van mijn laatste feestjes praten ze nu nog over na. Dat escaleerde razendsnel toen er sterke drank op tafel kwam.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.
*pakt agendaquote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.
Zo van hey, misschien gaat het een uurtje later beterquote:
Ik heb wel eens een feestje gehad waarbij ik drie weken later nog klussers over de vloer had om alle kutzooi op te ruimenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn laatste feestjes praten ze nu nog over na. Dat escaleerde razendsnel toen er sterke drank op tafel kwam.
Eerst maar eens die stemming afwachtenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal lijken dan?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrienden die op dezelfde golflengte betreft humor zitten.
Aangezien ik in Oktober jarig ben misschien maar gewoon Oktoberfest als thema.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een feestje gehad waarbij ik drie weken later nog klussers over de vloer had om alle kutzooi op te ruimen
Ik dacht even stemming als in sfeer op het feestje, maar je bedoelt die andere stemmingquote:Op zondag 4 januari 2026 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens die stemming afwachten
Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Mijn straat is spiegelglad
Dude.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ja dan zie je het ijs eronder niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?
Als er een vers laagje overheen valt dan ruwt het weer wat op
morgenochtend weer alles onderquote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Als je het niet ziet dan is het er nietquote:Op zondag 4 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zie je het ijs eronder niet.
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat als je sokken over je schoenen heen aantrekt dat het dan beter te doen is op degladheid. Is alleen de moord voor je sokken maar okee.
Ga jij dat maar lekker testen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat als je sokken over je schoenen heen aantrekt dat het dan beter te doen is op degladheid. Is alleen de moord voor je sokken maar okee.
Klinkt superveiligquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier een geluidswal die uit twee lagen bestaat en die is nogal steil. En die kinderen razen gewoon naar beneden op sleetjes en komen dan op de weg terecht
Die methode zal ik testen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.
Gewoon met ouwe sokken doenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat werkt het bestequote:Op zondag 4 januari 2026 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.
Hier gingen ze vanaf de dijk zo huppa prikkeldraad inquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier een geluidswal die uit twee lagen bestaat en die is nogal steil. En die kinderen razen gewoon naar beneden op sleetjes en komen dan op de weg terecht
punt is vooral dat je sokken moet hebben die 4-5 maten te groot zijn. Misschien van je vader?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier gingen ze vanaf de dijk zo huppa prikkeldraad in
Er ligt hier meer dan 5 cmquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wat van mensen die bang zijn voor 5 centimeter sneeuw.
Lekker man. En nu?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Het is meer het ijs en de drabquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat 90% van de volwassenen 4-5 maten grotere sokken hebben dan ikquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
punt is vooral dat je sokken moet hebben die 4-5 maten te groot zijn. Misschien van je vader?
Hier viel het vanochtend nog wel mee, maar alle ellende die vandaag is gevallen heeft z'n sporen nagelaten.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.
En wat vind je er dan van?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Achja vorig week waren zo ook aan het schaatsen op de binnengeul want het was maar 30 cm diep terwijl de dooi was ingezet. Je zag duidelijk al water liggen op het ijs.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik kan geen EHBO, mij niet bellen.
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.quote:
Oké de vrouw van m'n neef was blijkbaar ook aan het sleeën daar op de dijk met haar kleine kind en kon net voorkomen dat dat kind dus in het prikkeldraad kwam. Misschien heb je die gezienquote:Op zondag 4 januari 2026 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja vorig week waren zo ook aan het schaatsen op de binnengeul want het was maar 30 cm diep terwijl de dooi was ingezet. Je zag duidelijk al water liggen op het ijs.
Over het algemeen hadden onze voorouders al vrij snel primitief schoeisel tegen de kou omquote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.
Wat let jequote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.
Ik zag vooral de slee sporen vanochtend toen ik er langs liep in het donker. Overduidelijk te zien dat het overal maar net goed ging.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké de vrouw van m'n neef was blijkbaar ook aan het sleeën daar op de dijk en kon net voorkomen dat dat kind dus in het prikkeldraad kwam. Misschien heb je die gezien
ach ja, elf dagen min of meer kerstvakantie gehad. Twee dagjes halfzacht gewerkt tussendoor en effectief maar twee vrije dagen op hoeven nemen. Ik vind het wel primaquote:
Detail. Gewoon zwemmen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Beringstraat is best nat nu.
Ik heb een vakantie nodig om bij te komen van deze vakantie. Ik vond hem aardig stressvol.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach ja, elf dagen min of meer kerstvakantie gehad. Twee dagjes halfzacht gewerkt tussendoor en effectief maar twee vrije dagen op hoeven nemen. Ik vind het wel prima
Ben echt wel een beetje bijgetankt weer nu. Hopelijk kan ik dat nog even volhouden en is het niet morgen om 12 uur alweer stoom uit m'n oren
Ja hij stopt vlak voor het prikkeldraad, zie het filmpje net langskomen op feesboek.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag vooral de slee sporen vanochtend toen ik er langs liep in het donker. Overduidelijk te zien dat het overal maar net goed ging.
Benieuwd hoeveel mensen geprobeerd hebben nog gevaarlijker heuvels op de berg opgezocht hebben.
meteen en goeie vuurdoopquote:Op zondag 4 januari 2026 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n eerste rijles met dit weer. Mooie herinneringen.
Ik had mijn afrijden met hoosbuien. Onafgebroken stromende regen, ondergelopen straten etc.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n eerste rijles met dit weer. Mooie herinneringen.
sterkte morgenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker slapen allenTot morgen maar weer
slaap lekkerquote:Op zondag 4 januari 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker slapen allenTot morgen maar weer
Tijd om af te sluiten, Karzai!quote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Karzai het volgende:
ik kan er ook niet meer tegen als er een pakketje te laat komt luiie stinkende varkens
wat moet jij danquote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar dat alcohol ook best negatieve kanten heeft.
Komt omdat dat allemaal buitenlanders zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Karzai het volgende:
ik kan er ook niet meer tegen als er een pakketje te laat komt luiie stinkende varkens
Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Benen geschoren?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Oja, bed moet nog opgemaakt worden. Verdomme.
absoluutquote:
Heb ik een paar weken geleden al eens moeten doen. Wat een tyfusklus was datquote:
Ja dan ga ik m'n benen ook niet scherenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:03 schreef dud0r het volgende:
Ik doe morgen het bed wel verschonen. Heb er geen zin meer in vandaag.
dan ook harsenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:03 schreef dud0r het volgende:
Ik doe morgen het bed wel verschonen. Heb er geen zin meer in vandaag.
Waarom niet?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dan ga ik m'n benen ook niet scheren
Compleet haarloos wordenquote:
aerodynamica optima formaquote:Op zondag 4 januari 2026 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Compleet haarloos worden
Ja, ik ga ook zoquote:Op zondag 4 januari 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen, douchen en naar bed.
Ik moet ook nog even die 4 theatervoorstellingen op mijn planbord zetten, maar dat hoeft niet per se nu. De eerste voorstelling is op 16 januariquote:
dat doe je goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even die 4 theatervoorstellingen op mijn planbord zetten, maar dat hoeft niet per se nu. De eerste voorstelling is op 16 januari
Pink Floyd Projectquote:
Heequote:
klinkt goed!quote:Op zondag 4 januari 2026 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink Floyd Project
Golden Earring Tribute (Blijkbaar die band die nu in dat tribute programma zit/zat)
Annick Boer, Cabaret
de Musical Nonsens
schaatsen onderquote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels flink aan het vriezen, zal morgen een leuke ijsbaan zijn met die matig gestrooide wegen
Schaatsen kan ik wel, heb alleen geen schaatsenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
schaatsen onder
boekentas, gevuld met je broodtrommeltje en werkpaperassen, op de rug en gaan met die banaan.
ik heb er ook geen meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schaatsen kan ik wel, heb alleen geen schaatsen
Thuiswerken een optie?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels flink aan het vriezen, zal morgen een leuke ijsbaan zijn met die matig gestrooide wegen
Anders gewoon op een sleetje gaan zitten en jezelf vooruit duwenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er ook geen meer.
Maar ik hoef ook de deur niet uit
Jeej.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Of gewoon nietquote:
ow ja dat kan ook.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon op een sleetje gaan zitten en jezelf vooruit duwen
Hier hebben ze op de hoofdwegen alleen gestrooid en niet geschoven, overal dus drab want het is een geen fijn weer om te rijden en een zondag dus dat gaat allemaal lekker aanvriezenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeej.
Hier is de gemeente ook vergeten dat de woonwijken ook wel wat strooizout nodig hebben.
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Een slee lijkt me veiliger, minder kans dat er een stoelpoot achter een stoeprandje blijft hangenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat kan ook.
of een oude houten stoel en die voor je uit duwen.
Ik hoor het al, morgen nog lekker een keer omdraaien.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.
Bus die overdwars staat op de a2. Lilak moet omrijden daardoor en ik maar in spanning zitten dat ze goed thuis komt
Dat klinkt niet heel prettigquote:Op zondag 4 januari 2026 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.
Bus die overdwars staat op de a2. Lilak moet omrijden daardoor en ik maar in spanning zitten dat ze goed thuis komt
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel prettigMoet ze nog ver?
quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.
Jeetjequote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.
hopelijk is ze snel op plaats van bestemming!quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |