US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestortquote:Op zondag 4 januari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon die kale die naast hem staat he
US is Marco Borsato?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestort
quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestort
Weet niet welk van de twee ik verontrustender vindquote:
Straatje uit en het is gewoon weer schoongeveegd.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even kijken wat de kwaliteit van de sneeuw hier in de wijk is.
Als het nu al een gladde bende is, ga ik het niet eens proberen morgen en lekker uitslapen
Ik moet wel mijn straat uit komenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straatje uit en het is gewoon weer schoongeveegd.
Ja dan niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn straat uit komen
Met die extreme ijzel 2 jaar terug durfde ik hier niet eens te parkeren.
Geen tuin hebbenquote:
Net nog schoongemaakt. Ging prima open en dicht.quote:
Jij hebt net nog @Nattekat 's auto schoongemaakt?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net nog schoongemaakt. Ging prima open en dicht.
Dat zijn nog eens vrienden, en dat allemaal in de KSCquote:Op zondag 4 januari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt net nog @:nattekat 's auto schoongemaakt?
Fijn hèquote:Op zondag 4 januari 2026 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens vrienden, en dat allemaal in de KSC
Ga morgen gewoon thuiswerken ipv je eigen leven en dat van anderen op spel de zetten omdat je perse naar kantoor wilt. Echtquote:Op zondag 4 januari 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Ja, gelukt.
Meteen ontdoen van die zooi
Is het nu nog steeds. Er ligt 2cm ijs op m'n vooruit en dat is na het verwijderen van een laag sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je beter vanmiddag even kunnen doen toen het boven 0 was
Zit ik in de buurtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken waar we toen geweest zijn. Ben toen wel meegesleept naar een of andere oude bazaar.
En wat is het thema?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een outfit scoren voor een themafeest eind van de maand. Oudste van mijn vriendengroep gaat de respectabele leeftijd van 40 bereiken.
niet zo pragmatisch doenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je beter vanmiddag even kunnen doen toen het boven 0 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |