gewoon op HBOquote:Op zondag 4 januari 2026 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op HBO zonder tien reclames ofzo tussendoor.
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 januari 2026 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 ben jij in Skopje geweest. Daar ga ik over een poosje heen
Zekerquote:Op zondag 4 januari 2026 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.
verstandugquote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Daarom maak ik ook dingen graag zelf. Kan ik zelf bepalen wat er in gaat aan ingrediënten en wat de smaakmakers zijn
Ik ben heul verstandigquote:
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige met vezels wat ik nog in huis heb is muesli en diepvries blauwe bessen. Picnic komt dinsdag weer. Morgen maar brood met soepje dan.
Nou maar hopen dat er geen hooligan met een Cobra langskomt.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:19 schreef Haags het volgende:
Luchtvochtigheid hier in huis is echt niet te harden door het stucwerk
De ramen gaan lekker op kantelstand in de woonkamer vannacht
ja ik heb niet eens gekeken of er nog een thuisbezorgd wat doet met dit weerquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Noujaquote:
Tot dan!quote:Op zondag 4 januari 2026 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké vrijdagavond, ik pik je op om 19 uur.
ik denk dat de combi met die pincet ook de reden was dat het op die lijst is gekomen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Je zou zeggen dat die butt plug niet raar zou moeten zijn. Dat is een beetje het hele idee van zo'n ding?
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Nog tips?quote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.
Nootpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebt
Je kunt er ook goede overnight oats mee makenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan wel even met die melk en die muesli en besjes nog wat voor nu maken. Normaal heb ik nooit melk in huis, dus daar dacht ik niet aan.
Nootjes heb ik ook nog wel genoeg in huisquote:
Ja ik laat het nu we; even een uurtje staan, misschien helpt dat ook ietsquote:Op zondag 4 januari 2026 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt er ook goede overnight oats mee maken
Tijgernootjesquote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nootjes heb ik ook nog wel genoeg in huis
Ja helpt zeker. Normaal is het na 2 uur klaar. Maar omdat niemand 's ochtends 2 uur gaat zitten wachten, doe je ze overnight in de koelkastquote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik laat het nu we; even een uurtje staan, misschien helpt dat ook iets
Ze moeten de sateh curry tijgernootjes terug brengenquote:
Die soep kwam uit het noodpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebt
Kijk zie je, daar gaat het al, en morgen kan je het niet meer halen want dan staat je auto vast voor de deurquote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die soep kwam uit het noodpakket
Ben ik vergeten weer te vervangen, kut.
Zal zo eens kijken waar we toen geweest zijn. Ben toen wel meegesleept naar een of andere oude bazaar.quote:
die voor nu heb ik niet in de koelkastquote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja helpt zeker. Normaal is het na 2 uur klaar. Maar omdat niemand 's ochtends 2 uur gaat zitten wachten, doe je ze overnight in de koelkast
ja anders zou dat bed wel erg hoog staanquote:
Kortom jongens en meisjes: HOERENWEER.quote:Dinsdag is de kans op buien iets minder groot, maar helemaal droog blijft het niet. [..]
Woensdag trekt dan weer een storing met sneeuw over het land. Hoe intensief die sneeuw wordt, is nog even afwachten, maar het kan dan weer flink uit de hand lopen. Donderdag volgt dan met een enkele winterse bui, vrijdag is de kans op neerslag, dan een mix van sneeuw en regen, weer een stuk groter. Het kan dan ook flink waaien.
Dan ga ik aan de knakworsten beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk zie je, daar gaat het al, en morgen kan je het niet meer halen want dan staat je auto vast voor de deur
quote:
Lekker heerlijk in de sneeuw spelen johquote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)lastige-ochtendspits
[..]
Kortom jongens en meisjes: HOERENWEER.
De hele goddamn week en geen eind in zicht.
Was het gezellig met Marco B?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker heerlijk in de sneeuw spelen joh [ afbeelding ]
Herkenbaar dit datquote:Op zondag 4 januari 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het gezellig met Marco B?
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/s(...)gen-muziek~abff6aca/
Jij bent gewoon die kale die naast hem staat hequote:
de vraag is denk ik eerder of tante Pietje ook bij hem komt.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij Tante Pietje??
Paar keer per jaar wel, maar dat is meer omdat anderen er bijzonder graag eten en de sfeer proeven (kwekhard meezingen en aan de lampen zwierezwaaien)quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij Tante Pietje??
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestortquote:Op zondag 4 januari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon die kale die naast hem staat he
US is Marco Borsato?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestort
quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US heeft toch een weelderige bos haren? Zo niet, dan is mijn hele beeld van hem nu in elkaar gestort
Weet niet welk van de twee ik verontrustender vindquote:
Straatje uit en het is gewoon weer schoongeveegd.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even kijken wat de kwaliteit van de sneeuw hier in de wijk is.
Als het nu al een gladde bende is, ga ik het niet eens proberen morgen en lekker uitslapen
Ik moet wel mijn straat uit komenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straatje uit en het is gewoon weer schoongeveegd.
Ja dan niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn straat uit komen
Met die extreme ijzel 2 jaar terug durfde ik hier niet eens te parkeren.
Geen tuin hebbenquote:
Net nog schoongemaakt. Ging prima open en dicht.quote:
Jij hebt net nog @Nattekat 's auto schoongemaakt?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net nog schoongemaakt. Ging prima open en dicht.
Dat zijn nog eens vrienden, en dat allemaal in de KSCquote:Op zondag 4 januari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt net nog @:nattekat 's auto schoongemaakt?
Fijn hèquote:Op zondag 4 januari 2026 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens vrienden, en dat allemaal in de KSC
Ga morgen gewoon thuiswerken ipv je eigen leven en dat van anderen op spel de zetten omdat je perse naar kantoor wilt. Echtquote:Op zondag 4 januari 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Ja, gelukt.
Meteen ontdoen van die zooi
Is het nu nog steeds. Er ligt 2cm ijs op m'n vooruit en dat is na het verwijderen van een laag sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je beter vanmiddag even kunnen doen toen het boven 0 was
Zit ik in de buurtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken waar we toen geweest zijn. Ben toen wel meegesleept naar een of andere oude bazaar.
En wat is het thema?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een outfit scoren voor een themafeest eind van de maand. Oudste van mijn vriendengroep gaat de respectabele leeftijd van 40 bereiken.
niet zo pragmatisch doenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je beter vanmiddag even kunnen doen toen het boven 0 was
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is de oudste, dus The Godfather. Later dit jaar ben ik ook nog aan de beurt.
Daar kan je wel iets leuks mee bedenken.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is de oudste, dus The Godfather. Later dit jaar ben ik ook nog aan de beurt.
Ook met themafeest?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.
Dit is een verrassingsfeest. Degene die daarna 40 wordt is het voor en die heeft zijn eigen themafeest in de zomer. Misschien moet ik ook maar zelf wat gaan regelen.quote:
Als ik feestjes had wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.
Als je zo gezel bent word je denk ik niet op veel feestjes uitgenodigd.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.
een paardekopquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is een verrassingsfeest. Degene die daarna 40 wordt is het voor en die heeft zijn eigen themafeest in de zomer. Misschien moet ik ook maar zelf wat gaan regelen.
Gek genoeg heb ik vrienden die op dezelfde golflengte betreft humor zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo gezel bent word je denk ik niet op veel feestjes uitgenodigd.
Een van mijn laatste feestjes praten ze nu nog over na. Dat escaleerde razendsnel toen er sterke drank op tafel kwam.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.
*pakt agendaquote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.
Zo van hey, misschien gaat het een uurtje later beterquote:
Ik heb wel eens een feestje gehad waarbij ik drie weken later nog klussers over de vloer had om alle kutzooi op te ruimenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn laatste feestjes praten ze nu nog over na. Dat escaleerde razendsnel toen er sterke drank op tafel kwam.
Eerst maar eens die stemming afwachtenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal lijken dan?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrienden die op dezelfde golflengte betreft humor zitten.
Aangezien ik in Oktober jarig ben misschien maar gewoon Oktoberfest als thema.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een feestje gehad waarbij ik drie weken later nog klussers over de vloer had om alle kutzooi op te ruimen
Ik dacht even stemming als in sfeer op het feestje, maar je bedoelt die andere stemmingquote:Op zondag 4 januari 2026 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens die stemming afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |