Ff gegoogledquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel een toeristendrankje trouwens. Locals drinken eerder 'tinto de verano'.
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ff gegoogled
Een lichtere simpelere versie van sangria?
Is ook wel makkelijker voor thuis natuurlijk![]()
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
quote:De Gulbergen is een voormalige vuilnisbelt. Het hoogste punt is ruim 62 meter boven NAP. Het wordt ook wel het Dak van Brabant genoemd.
Ik ben daar nog nooit omhoog gegaanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
Pastel de Nathanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is jullie favoriete Portugese gerecht dat niet kip piri piri is?
Pastel de nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Pastel de Nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed het met een knipoog naar WIe Is De Mol??quote:
Zoals die van grmbl.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereikenquote:
quote:
Super Bockquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaasfonduequote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, een favoriet Zwitsers gerecht?
Bredasiskampquote:Op zondag 4 januari 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereiken
ziet eruit als daklozenvoerquote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Ik weet niet naar welke tent jij bent geweestquote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?
Nogal overdreven natuurlijk maar m'n punt is wel dat het inderdaad een heel simpel en best licht ontbijt is voor de meeste mensen.quote:
Olijfoliequote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met wat olijfolie tegenwoordig kost is dit inmiddels voer voor rijke lui.
Als ik dat eet dan ben ik een paar uur later idd wel vrij licht en leegquote:Op zondag 4 januari 2026 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nogal overdreven natuurlijk maar m'n punt is wel dat het inderdaad een heel simpel en best licht ontbijt is voor de meeste mensen.
Wat is het volgende eten dat onbetaalbaar wordt gemaakt voor de burger?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met wat olijfolie tegenwoordig kost is dit inmiddels voer voor rijke lui.
Ik ook, heerlijk. En goed brood met alleen wat olijfoliequote:Op zondag 4 januari 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
OlijfolieIk doe het ook op van alles.
neem er nog een hap pinda's bij en het feest is compleetquote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat eet dan ben ik een paar uur later idd wel vrij licht en leeg
Rijke twatta.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk. En goed brood met alleen wat olijfolie
Pinda's geen issuequote:Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem er nog een hap pinda's bij en het feest is compleet
Ja, daarom ook een zwaardere lunch rond een uur of 14quote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat eet dan ben ik een paar uur later idd wel vrij licht en leeg
Chocolade en koffie zijn ook hard op weg.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het volgende eten dat onbetaalbaar wordt gemaakt voor de burger?
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk. En goed brood met alleen wat olijfolie
Als daar ook tomaat op zit dan komt dat er net zo hard weer uitquote:Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daarom ook een zwaardere lunch rond een uur of 14
Tomaat en mijn spijsverteringsstelsel zijn geen vriendjes neequote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh op die manier, je kan geen tomaat hebben?
Ja dan wordt een mediterraans dieet al een stuk lastiger.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als daar ook tomaat op zit dan komt dat er net zo hard weer uit
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als je het heel rustig eet komt het er daarna ook weer rustig uitquote:Op zondag 4 januari 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
het stuk dieet lukt bestquote:Op zondag 4 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan wordt een mediterraans dieet al een stuk lastiger.
Deze arme SC.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chocolade en koffie zijn ook hard op weg.
Ja of juist erg effectief voor afvallenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan wordt een mediterraans dieet al een stuk lastiger.
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
quote:
Staat ook gewoon op HBO zonder tien reclames ofzo tussendoor.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de liefhebbers om 20:00 uur is op NET5 deel 1 van LOTR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |