Ff gegoogledquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel een toeristendrankje trouwens. Locals drinken eerder 'tinto de verano'.
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ff gegoogled
Een lichtere simpelere versie van sangria?
Is ook wel makkelijker voor thuis natuurlijk![]()
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
quote:De Gulbergen is een voormalige vuilnisbelt. Het hoogste punt is ruim 62 meter boven NAP. Het wordt ook wel het Dak van Brabant genoemd.
Ik ben daar nog nooit omhoog gegaanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
Pastel de Nathanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is jullie favoriete Portugese gerecht dat niet kip piri piri is?
Pastel de nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Pastel de Nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed het met een knipoog naar WIe Is De Mol??quote:
Zoals die van grmbl.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereikenquote:
quote:
Super Bockquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaasfonduequote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, een favoriet Zwitsers gerecht?
Bredasiskampquote:Op zondag 4 januari 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereiken
ziet eruit als daklozenvoerquote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Ik weet niet naar welke tent jij bent geweestquote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |