Crema catalanaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is jouw spaanse lievelingsgerecht?
Uitroeptekenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet liegen, we weten allemaal dat je wachtwoord gaterugnaarjeeigenland is
Dan heb je nog nooit Portugese koekjes gehadquote:
Churrosquote:
Ik denk niet dat ze dat in Catalunya tot de Spaanse keuken rekenen..quote:
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar er zijn wel dingen zonder dat
Nou ja een heel gerecht is het niet maar om Spaanse ham of gewoon brood met alioli kan ik echt heimwee krijgen als ik niet in Spanje ben. En verschillende kleine tapas. En pintxos, de Baskische tapas die over het algemeen met een spiesje op snee stokbrood komen.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is jouw spaanse lievelingsgerecht?
het ging over het favoriete spaanse gerechtquote:Op zondag 4 januari 2026 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Portugese koekjes gehad
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteedquote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaas
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Ik weet niet of ik een favo Spaans gerecht heb..
Telt Sangria?
De mijne is tapasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over het favoriete spaanse gerecht
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaas
De Aziatische keuken daarentegenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Dos betekent twee in het Spaans, dus doe er maar 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |