SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
GIVE IT TO ME BABYquote:
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2026 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Spaans is wel wat weggeroest, maar ik kan hier wel uit opmaken dat je vrij weinig doet en lekker op de bank hangt
Ja, maar dat is dan weer Portugees.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:28 schreef Nizno het volgende:
Mas que nada sai da minha frente que eu quero passar
He wanted a 13quote:Op zondag 4 januari 2026 18:28 schreef essnhills het volgende:
Hey may not have style
But everything he lacks
HE MAKES UP IN DENIAL
But they didn't have Ice Cube so he bought Vanilla Icequote:
me not carequote:
Piri piri is wel lekkerder dan paellaquote:
Wat is jouw spaanse lievelingsgerecht?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind paella ook helemaal niet zo lekkerAndere Spaanse dingen dan weer wel.
*Verandert wachtwoordquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef maily het volgende:
Veel mensen die "prettyflyformywifi" als wachtwoord hebben
Berepak2quote:
quote:
You know he really doesn't get it anywayquote:Op zondag 4 januari 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
But they didn't have Ice Cube so he bought Vanilla Ice
brootje sjeriezooquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is jouw spaanse lievelingsgerecht?
Ik ben sowieso niet echt fan van mediterraan voedsel, teveel tomaat en olijfquote:Op zondag 4 januari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind paella ook helemaal niet zo lekkerAndere Spaanse dingen dan weer wel.
jaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Ik weet niet of ik een favo Spaans gerecht heb..
Telt Sangria?
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 januari 2026 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt fan van mediterraan voedsel, teveel tomaat en olijf
Sangriaquote:
Calvadosquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Telt Sangria?
Crema catalanaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitroeptekenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet liegen, we weten allemaal dat je wachtwoord gaterugnaarjeeigenland is
Dan heb je nog nooit Portugese koekjes gehadquote:
Churrosquote:
Ik denk niet dat ze dat in Catalunya tot de Spaanse keuken rekenen..quote:
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar er zijn wel dingen zonder dat
Nou ja een heel gerecht is het niet maar om Spaanse ham of gewoon brood met alioli kan ik echt heimwee krijgen als ik niet in Spanje ben. En verschillende kleine tapas. En pintxos, de Baskische tapas die over het algemeen met een spiesje op snee stokbrood komen.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het ging over het favoriete spaanse gerechtquote:Op zondag 4 januari 2026 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Portugese koekjes gehad
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteedquote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaas
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
Telt Sangria?
De mijne is tapasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over het favoriete spaanse gerecht
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik bij een Mexicaans restaurant bijna altijd kip fajita's bestel, dat zijn zo'n beetje de enige dingen die ze niet vol flikkeren met bonen en kaas
De Aziatische keuken daarentegenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Dos betekent twee in het Spaans, dus doe er maar 2quote:
Ff gegoogledquote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel een toeristendrankje trouwens. Locals drinken eerder 'tinto de verano'.
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ff gegoogled
Een lichtere simpelere versie van sangria?
Is ook wel makkelijker voor thuis natuurlijk![]()
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
quote:De Gulbergen is een voormalige vuilnisbelt. Het hoogste punt is ruim 62 meter boven NAP. Het wordt ook wel het Dak van Brabant genoemd.
Ik ben daar nog nooit omhoog gegaanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politie-sluit-weg-af
Oh jee dit wordt te leuk. Nee dit kan niet![]()
Pastel de Nathanquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is jullie favoriete Portugese gerecht dat niet kip piri piri is?
Pastel de nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Pastel de Nataquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed het met een knipoog naar WIe Is De Mol??quote:
Zoals die van grmbl.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige Keukens zijn wat minder aan ons besteed
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereikenquote:
quote:
Super Bockquote:Op zondag 4 januari 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaasfonduequote:Op zondag 4 januari 2026 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, een favoriet Zwitsers gerecht?
Bredasiskampquote:Op zondag 4 januari 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een paar sherpa's nodig om de top te kunnen bereiken
ziet eruit als daklozenvoerquote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
Trouwens een heel typisch ontbijt (maar dan wel om een uur of 11) dat ik ook vaak neem is een tostada con tomate y aceite. Dus een stukje geroosterd stokbrood met tomaat, olijfolie en een beetje zout. Samen met een kop koffie kost dat meestal minder dan drie euro.
[ afbeelding ]
Ik weet niet naar welke tent jij bent geweestquote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n stokbroodje waar ze dan eerst een liter olijfolie op gieten en vervolgens woest enthousiast een tomaat op gaan staan uitwrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |