dan moet je kijken dat je het kan combineren met iets leuksquote:Op zondag 4 januari 2026 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet volgende week dinsdag (niet komende, maar die erna) naar Utrecht. Helemaal geen zin in.
Ja ga hem uitleggenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nattekat:
Alleen idioten gaan de weg op.
Ook Nattekat:
Ga wel kijken of ik de auto van zijn plek af krijg om naar kantoor te gaan.
Nattekat is een idioot aldus Nattekat
ja dat doet zequote:
Wat idiootquote:
Kat of muis?quote:
Jaquote:
goed voor je gekeken?quote:
Ik snap niet dat mijn vader dat nooit doet met zulk weer want hij kan letterlijk vanaf zijn flat kruipend naar het bos. Parkeerplaats van zijn auto zit letterlijk tegen het bos aan.quote:
Winterslaapquote:Op zondag 4 januari 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
Hedwig wil nog niet naar buiten dus komende week gaat een lange week worden voor haar.
Ik heb gewoon een rondje door de wijk gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mijn vader dat nooit doet met zulk weer want hij kan letterlijk vanaf zijn flat kruipend naar het bos. Parkeerplaats van zijn auto zit letterlijk tegen het bos aan.
Dat was ze wel de hele dag aan het doen maar nu begint ze een beetje vervelend te worden omdat ze naar buiten wil maar dan wel zonder sneeuw.quote:
Ja dat heeft weinig effect gehad.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat terwijl ze vernoemd is naar een sneeuwuil
Hooman zorg even dat die sneeuw weg is dan.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was ze wel de hele dag aan het doen maar nu begint ze een beetje vervelend te worden omdat ze naar buiten wil maar dan wel zonder sneeuw.
Aan haar geklaag te horen denkt ze volgens mij wel dat ik hier iets aan kan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hooman zorg even dat die sneeuw weg is dan.
tijd dat je bij fles op de koffie gaat. kun je samen de kaart van europa vullenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik herinner me op eens een stadje waar ik wel eens op vakantie ben geweest in Oostenrijk
En nog eentje waar ik ooit gestrand ben
En een stad in Italië.
Waarom nu wel
aardappelbolletjes, shoarma, sla, knoflooksausquote:
Gewoon zoals Bassie rn Adriaan door Europa laten reizen.quote:Op zondag 4 januari 2026 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd dat je bij fles op de koffie gaat. kun je samen de kaart van europa vullen
en dan gooien ze op het eind alle puzzelstukjes van de caravantafel en landt het precies zo dat de kaart van de EU ontstaatquote:Op zondag 4 januari 2026 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zoals Bassie rn Adriaan door Europa laten reizen.
das op tijdquote:Op zondag 4 januari 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Ik had net bij mijn vader casselerrib (uit Duitsland), gebakken aardappeltjes en worteltjes.
Ja op zondag wil hij altijd op tijd eten of juist heel laat. Het is maar hoe je het ziet.quote:
Ik ben nog steeds benieuwd of hij die ene miljoenenstad heeft die ik weetquote:Op zondag 4 januari 2026 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd dat je bij fles op de koffie gaat. kun je samen de kaart van europa vullen
You missed 18 cities over 500,000:quote:Op zondag 4 januari 2026 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of hij die ene miljoenenstad heeft die ik weet
Ohja nee natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2026 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
You missed 18 cities over 500,000:
Kazan' Tatarstan, Russia (1,143,535)
Ufa Bashkortostan, Russia (1,062,319)
Voronezh Voronezh Oblast, Russia (889,680)
Zaporizhia Ukraine (796,217)
Tol'yatti Samara Oblast, Russia (719,632)
Kryvyi Rih Ukraine (652,380)
Izhevsk Udmurtia, Russia (627,734)
Ul'yanovsk Ulyanovsk Oblast, Russia (614,786)
Yaroslavl' Yaroslavl Oblast, Russia (591,486)
Makhachkala Dagestan, Russia (572,076)
Orenburg Orenburg Oblast, Russia (548,331)
Ryazan' Ryazan Oblast, Russia (524,927)
Astrakhan' Astrakhan Oblast, Russia (520,339)
Penza Penza Oblast, Russia (517,311)
Naberezhnye Chelny Tatarstan, Russia (513,193)
Mykolayiv Ukraine (510,840)
Lipetsk Lipetsk Oblast, Russia (508,887)
Tula Tula Oblast, Russia (501,169)
dat zal fles ook gedacht hebben iddquote:Op zondag 4 januari 2026 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja nee natuurlijk
Hoe kon ik die nou vergeten
Je bent echt zo'n lullig figuur ook hèquote:Op zondag 4 januari 2026 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
You missed 18 cities over 500,000:
Kazan' Tatarstan, Russia (1,143,535)
Ufa Bashkortostan, Russia (1,062,319)
Voronezh Voronezh Oblast, Russia (889,680)
Zaporizhia Ukraine (796,217)
Tol'yatti Samara Oblast, Russia (719,632)
Kryvyi Rih Ukraine (652,380)
Izhevsk Udmurtia, Russia (627,734)
Ul'yanovsk Ulyanovsk Oblast, Russia (614,786)
Yaroslavl' Yaroslavl Oblast, Russia (591,486)
Makhachkala Dagestan, Russia (572,076)
Orenburg Orenburg Oblast, Russia (548,331)
Ryazan' Ryazan Oblast, Russia (524,927)
Astrakhan' Astrakhan Oblast, Russia (520,339)
Penza Penza Oblast, Russia (517,311)
Naberezhnye Chelny Tatarstan, Russia (513,193)
Mykolayiv Ukraine (510,840)
Lipetsk Lipetsk Oblast, Russia (508,887)
Tula Tula Oblast, Russia (501,169)
Gaat die dan ook zingenquote:Op zondag 4 januari 2026 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zoals Bassie rn Adriaan door Europa laten reizen.
quote:Een, twee, drie is un, dos, tres
Een botella, dat is een fles
Een kelner is een camarero
En een hoed, die noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Méditerranée
Viva España. ¡Olé!
omdat jij niet terugzoekt en ik het voor je hier plaats?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent echt zo'n lullig figuur ook hè
Nee, omdat ik dacht dat je hier gewoon willekeurig een lijst met steden neerkwakt.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat jij niet terugzoekt en ik het voor je hier plaats?
okej right...
quote:
quote:
neequote:Op zondag 4 januari 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dacht dat je hier gewoon willekeurig een lijst met steden neerkwakt.
Is je kwoot stuk?
Wanneer?quote:
Uhm, 30 februari?quote:
In onze jeugd al EU propaganda voor onze kiezen gekregen.quote:Op zondag 4 januari 2026 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan gooien ze op het eind alle puzzelstukjes van de caravantafel en landt het precies zo dat de kaart van de EU ontstaat
WOrDt WaKkEr!quote:Op zondag 4 januari 2026 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In onze jeugd al EU propaganda voor onze kiezen gekregen.
Oh nog even wachten tot de gregoriaanse kalender op de schop gaat dusquote:
ja best erg eigenlijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In onze jeugd al EU propaganda voor onze kiezen gekregen.
Helaasquote:Op zondag 4 januari 2026 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nog even wachten tot de gregoriaanse kalender op de schop gaat dus
Pretty Fly for a White Guy leerde ons tot 6 tellen, alleen wel twee keer 5quote:Op zondag 4 januari 2026 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja best erg eigenlijk.
maar ja we weten daardoor wel hoe we in het spaans moeten tellen
Ik hoor ditquote:Op zondag 4 januari 2026 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pretty Fly for a White Guy leerde ons tot 6 tellen, alleen wel twee keer 5
And all the girls say I'm pretty fly, for a white guyquote:
Que pasa loco?quote:
soms zie je het ineens iddquote:Op zondag 4 januari 2026 18:24 schreef essnhills het volgende:
1x met een pubquiz kregen we een screenshot te zien van een videoclip
"Van welke band is dit?"
Iedereen zo van![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor vraag
En ik zo "duhhh, dit is uit het beginstukje van Pretty fly for a white guy van the Offspring"
je vergeet de ¿ voor je zinquote:
Oh wacht nu heb ik iets met een deltavlieger voor me maar dat is van Why don't you get a jobquote:Op zondag 4 januari 2026 18:24 schreef essnhills het volgende:
"Van welke band is dit?"
Iedereen zo van![]()
![]()
En ik zo "duhhh, dit is uit het beginstukje van Pretty fly for a white guy van the Offspring"
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:24 schreef essnhills het volgende:
"Van welke band is dit?"
Iedereen zo van![]()
![]()
Ja zoiets was het iddquote:
Mijn Spaans is wel wat weggeroest, maar ik kan hier wel uit opmaken dat je vrij weinig doet en lekker op de bank hangtquote:Op zondag 4 januari 2026 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]Pues nada, aquí descansando en el sofá
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |