dan moet je kijken dat je het kan combineren met iets leuksquote:Op zondag 4 januari 2026 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet volgende week dinsdag (niet komende, maar die erna) naar Utrecht. Helemaal geen zin in.
Ja ga hem uitleggenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nattekat:
Alleen idioten gaan de weg op.
Ook Nattekat:
Ga wel kijken of ik de auto van zijn plek af krijg om naar kantoor te gaan.
Nattekat is een idioot aldus Nattekat
ja dat doet zequote:
Wat idiootquote:
Kat of muis?quote:
Jaquote:
goed voor je gekeken?quote:
Ik snap niet dat mijn vader dat nooit doet met zulk weer want hij kan letterlijk vanaf zijn flat kruipend naar het bos. Parkeerplaats van zijn auto zit letterlijk tegen het bos aan.quote:
Winterslaapquote:Op zondag 4 januari 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
Hedwig wil nog niet naar buiten dus komende week gaat een lange week worden voor haar.
Ik heb gewoon een rondje door de wijk gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mijn vader dat nooit doet met zulk weer want hij kan letterlijk vanaf zijn flat kruipend naar het bos. Parkeerplaats van zijn auto zit letterlijk tegen het bos aan.
Dat was ze wel de hele dag aan het doen maar nu begint ze een beetje vervelend te worden omdat ze naar buiten wil maar dan wel zonder sneeuw.quote:
Ja dat heeft weinig effect gehad.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat terwijl ze vernoemd is naar een sneeuwuil
Hooman zorg even dat die sneeuw weg is dan.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was ze wel de hele dag aan het doen maar nu begint ze een beetje vervelend te worden omdat ze naar buiten wil maar dan wel zonder sneeuw.
Aan haar geklaag te horen denkt ze volgens mij wel dat ik hier iets aan kan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hooman zorg even dat die sneeuw weg is dan.
tijd dat je bij fles op de koffie gaat. kun je samen de kaart van europa vullenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik herinner me op eens een stadje waar ik wel eens op vakantie ben geweest in Oostenrijk
En nog eentje waar ik ooit gestrand ben
En een stad in Italië.
Waarom nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |