De Deen waar ik voorheen (vorige huis) boodschappen deed is een Vomar gewordenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit niet echt in de buurt, meer essie terrein
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo een kan met warm water, diverse theemokken en glazen, en een uitgebreid assortiment van losse thee
reken maar uit dat die nog achttien keer opgerekt wordt tot na volgend weekend.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
De komende dagen houdt het winterweer nog aan. Het KNMI heeft daarvoor code geel afgekondigd. Die waarschuwing geldt tot dinsdag begin middag.
Ja vanochtend was het nog tot maandagochtend, toen werd het maandagavond, daarna weer dinsdagochtend en inmiddels al weer dinsdagmiddagquote:Op zondag 4 januari 2026 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reken maar uit dat die nog achttien keer opgerekt wordt tot na volgend weekend.
ik bedoel maarquote:Op zondag 4 januari 2026 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vanochtend was het nog tot maandagochtend, toen werd het maandagavond, daarna weer dinsdagochtend en inmiddels al weer dinsdagmiddag
Extra goed excuus om die 5 min niet naar werk te fietsen naar thuis te blijven werkenquote:
Is dat met 244 % suiker soms?quote:Op zondag 4 januari 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Die amerkaanse chocolademelk is toch wel lekker
Waarschijnlijkquote:
Gelukkig gaan alleen idioten de weg op nu en zal het wel mee gaan vallen.quote:
Dus jij gaat de weg op?quote:Op zondag 4 januari 2026 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig gaan alleen idioten de weg op nu en zal het wel mee gaan vallen.
Vanaf dinsdag weer iets warmer, dus betwijfel het.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reken maar uit dat die nog achttien keer opgerekt wordt tot na volgend weekend.
Weet ik nog niet.quote:
Dat er precies een sneeuwschuiver langs je auto is gegaan en er een muur van sneeuwijs voor je auto ligtquote:Op zondag 4 januari 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Denk dat ik gewoon ga kijken of ik die auto van z'n plek krijg. Dat is het enige stukje sneeuw op mijn hele route waarschijnlijk
In de nacht blijft het vriezen hier. En iedere dag neerslag. Of het nou sneeuw of regen is wat er valt, 's morgens is het een ijsbaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag weer iets warmer, dus betwijfel het.
Dat is ook niet zo slimquote:Op zondag 4 januari 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Halve zak marshmallows weggewerkt, gelijk misselijk
Fysiek niet neequote:Op zondag 4 januari 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo slim
Je bent geen 13 meer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 januari 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Halve zak marshmallows weggewerkt, gelijk misselijk
Water is nat, gras is groen, bal is rond etc.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nattekat:
Alleen idioten gaan de weg op.
Ook Nattekat:
Ga wel kijken of ik de auto van zijn plek af krijg om naar kantoor te gaan.
Nattekat is een idioot aldus Nattekat
water is niet natquote:Op zondag 4 januari 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Water is nat, gras is groen, bal is rond etc.
dan moet je kijken dat je het kan combineren met iets leuksquote:Op zondag 4 januari 2026 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet volgende week dinsdag (niet komende, maar die erna) naar Utrecht. Helemaal geen zin in.
Ja ga hem uitleggenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nattekat:
Alleen idioten gaan de weg op.
Ook Nattekat:
Ga wel kijken of ik de auto van zijn plek af krijg om naar kantoor te gaan.
Nattekat is een idioot aldus Nattekat
ja dat doet zequote:
Wat idiootquote:
Kat of muis?quote:
Jaquote:
goed voor je gekeken?quote:
Ik snap niet dat mijn vader dat nooit doet met zulk weer want hij kan letterlijk vanaf zijn flat kruipend naar het bos. Parkeerplaats van zijn auto zit letterlijk tegen het bos aan.quote:
Winterslaapquote:Op zondag 4 januari 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
Hedwig wil nog niet naar buiten dus komende week gaat een lange week worden voor haar.
Ik heb gewoon een rondje door de wijk gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mijn vader dat nooit doet met zulk weer want hij kan letterlijk vanaf zijn flat kruipend naar het bos. Parkeerplaats van zijn auto zit letterlijk tegen het bos aan.
Dat was ze wel de hele dag aan het doen maar nu begint ze een beetje vervelend te worden omdat ze naar buiten wil maar dan wel zonder sneeuw.quote:
Ja dat heeft weinig effect gehad.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat terwijl ze vernoemd is naar een sneeuwuil
Hooman zorg even dat die sneeuw weg is dan.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was ze wel de hele dag aan het doen maar nu begint ze een beetje vervelend te worden omdat ze naar buiten wil maar dan wel zonder sneeuw.
Aan haar geklaag te horen denkt ze volgens mij wel dat ik hier iets aan kan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hooman zorg even dat die sneeuw weg is dan.
tijd dat je bij fles op de koffie gaat. kun je samen de kaart van europa vullenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik herinner me op eens een stadje waar ik wel eens op vakantie ben geweest in Oostenrijk
En nog eentje waar ik ooit gestrand ben
En een stad in Italië.
Waarom nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |