ik heb het niet. Ben te lui om met poeder enzo te maken.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 4 januari 2026 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het niet. Ben te lui om met poeder enzo te maken.
Ik heb Chocomel
ik ga morgenochtend ook de weg opquote:Op zondag 4 januari 2026 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit goedbedoeld is. Het komt nog steeds van jou...
Goed voorbeeld doet volgenquote:
justwatch gebruikenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:32 schreef Nizno het volgende:
waarom is er geen normaal overzichtpagina per streamingsdienst waar je kan zien welke seizoenen van een serie worden aangeboden op die dienst?
liever natuurlijk nog een pagina waar het allemaal op 1 site staan zodat ik niet naar elke pagina van de dienst hoef maar goed....
belachelijk. Denk even account aanmaken bij disney+ om te kijken... nee zelfs dan mag ik niet weten welke seizoenen ze hebben van een serie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 januari 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga die chocobom maar eens even ontsteken ook.
ah kiek aan... daar kan ik wel wat meequote:Op zondag 4 januari 2026 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
justwatch gebruiken
daar kan je zien wat op welke dienst beschikbaar is
Klotedingquote:
Ja lekkerquote:
Nee, heb net warme chocolademelk gemaaktquote:
is me te ver fietsen.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dit ...
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/nesquik-11kg-vomar-387355
Ja zit niet echt in de buurt, meer essie terreinquote:
quote:
quote:Rijkswaterstaat waarschuwt: maandagochtend druk en glad op wegen
Door het aanhoudende winterweer en het einde van de kerstvakantie voorziet Rijkswaterstaat voor maandagochtend een drukke ochtendspits. ,,Daarnaast moeten weggebruikers rekening houden met gevaarlijke rijomstandigheden vanwege sneeuwval en gladheid door bevriezing van natte weggedeelten", waarschuwt de wegbeheerder.
De komende dagen houdt het winterweer nog aan. Het KNMI heeft daarvoor code geel afgekondigd. Die waarschuwing geldt tot dinsdag begin middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |