Dan krijgt de arbo het druk. Tenzij die ook sneeuwziek zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voorzie veel ziekmeldingen morgen.
Gewoon überhaupt niet werkenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voorzie veel ziekmeldingen morgen.
Ik heb nog een chocobom uit de adventskalender van de Notenshop. Een soort kindersurprise-ei bol met marshmallows erin. Hete melk erbij en voilaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?
waarom heb je hem gedwongen naar binnen te gaan dan??quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wij hebben vuurwerkvrij gewandeld
![]()
![]()
![]()
Hij wilde zelfs niet eens meer naar binnen.
Nu weer knuffelend op de bank
We waren al 1,5 uur onderweg. Onderkoeling.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb je hem gedwongen naar binnen te gaan dan??
belachelijk
belachelijk!!!quote:Op zondag 4 januari 2026 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren al 1,5 uur onderweg. Onderkoeling.
Hoe had ik het op moeten lossen dan?quote:
buiten blijvenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe had ik het op moeten lossen dan?
Ik heb nog marshmallows uit mijn kerstpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocobom uit de adventskalender van de Notenshop. Een soort kindersurprise-ei bol met marshmallows erin. Hete melk erbij en voila
Ga even je mond spoelenquote:
Met warme chocomel?quote:
Oeh bencoquote:
Ik vanmorgen nogquote:
Ik had zelfgemaaktequote:
tot hij naar binnen wilde.quote:
Ik weet niet of dit goedbedoeld is. Het komt nog steeds van jou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |