gewoon slecht nagedacht over de constructiequote:Op zondag 4 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel ironisch, is het een keer winters weer en gaan de schaatsbanen dicht
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net m'n leven geriskeerd om Chocomel te halen.
Nee, blikjesquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?
Oeh, bedenk met net dat ik nog een paar kilo kookchocolade heb liggenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verstandige manquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, bedenk met net dat ik nog een paar kilo kookchocolade heb liggen
Die zijn hier sneeuwvrij. Kreeg wel bijna pak sneeuw op m'n hoofd daarvan.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat mijn zonnepanelen nog volledig bedekt zijn, 18Wh pas vandaaf
Ik krijg nu zeker minpunten omdat ik altijd gewoon een lange broek aan trek als het koud is en daardoor geen dekentjes heb?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandige man
Alleen minpunten voor het gebrek aan chocolade(melk)
Jaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nu zeker minpunten omdat ik altijd gewoon een lange broek aan trek als het koud is en daardoor geen dekentjes heb?
Als ze hier de rijksweg niet eens strooien veeg ik de stoep voor m’n huis ook nietquote:Op zondag 4 januari 2026 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je niet verplicht de stoep voor je huis sneeuwvrij te maken? Zoiets staat me bij. Of is dat alleen hier, weet het niet meer
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik heb geen blote benen/armen en heb ook dekentjes
0.3 hierquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef essnhills het volgende:
houdbarequote:
Lange broek en dekentje sluiten elkaar niet uit hoorquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nu zeker minpunten omdat ik altijd gewoon een lange broek aan trek als het koud is en daardoor geen dekentjes heb?
Ik zit altijd in kleermakerszit op m’n bureaustoel met dekentjequote:Op zondag 4 januari 2026 14:29 schreef mschol het volgende:
ik heb dekentjes maar gebruik die niet, behalve in bed.
extreem onhandig op een bureaustoel
is helemaal in, witgrijzend haarquote:Op zondag 4 januari 2026 14:30 schreef mschol het volgende:
ik kon de capuchon van mn winterjas niet meer vinden, dus wordt straks wit
Het is wel een goede eerste stapquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lange broek en dekentje sluiten elkaar niet uit hoor
als een oudje uitglijdt wn dood gaat daardoor, gewoon naar god wijzen: Hij heeft het zo gewildquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:
euh in de biblebelt mag je geen arbeid verrichten op zondag..
Maar je stoepje dan??
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:
Maar je stoepje dan??
kleermakerszit kan ik niet langquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit altijd in kleermakerszit op m’n bureaustoel met dekentje
ow ja dat is wel een goeiequote:Op zondag 4 januari 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als een oudje uitglijdt wn dood gaat daardoor, gewoon naar god wijzen: Hij heeft het zo gewild
1.02kW dus hier is al een deel schoonquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef essnhills het volgende:
werkt ook niet als ik weer eens aan het simtrucken ben, pedalen bedienen zichzelf nietquote:
Als je het maar lang genoeg vol weet te houden zit het vanzelf weer goedquote:
Dan gewoon een dekentje er over.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt ook niet als ik weer eens aan het simtrucken ben, pedalen bedienen zichzelf niet
Jammer, daar kunnen mijn darmen niet tegenquote:
maar niet doen dus, sowieso vind ik dat niet prettig zittenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg vol weet te houden zit het vanzelf weer goed
En is het ook meteen de enige houding die nog mogelijk is.
Rond de kerk hier was het mooi schoon geveegd hoorquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:
Maar je stoepje dan??
Schoon gestraald door God zelf. Vanuit de hemelquote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rond de kerk hier was het mooi schoon geveegd hoor
Oh smerigquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig welquote:
mijne gelukkig wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer, daar kunnen mijn darmen niet tegen
Hier ook. Heeft m’n papa gedaanquote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
stoerboyquote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Had het net met wandelen trouwens wel goed warm, alleen een t-shirt onder mijn jas maar heb op een gegeven moment mijn jas maar helemaal open gedaan om een beetje af te koelen
robot sneeuwschuiver?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat er in zit waarom ik daar last van krijg, die verse heb ik geen probleem meequote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne gelukkig wel.
warm en zonder slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |