Jaquote:
Ik zat gewoon in een lange joggingbroek op de bank, zij in zo'n kort broekje.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw nichtje is een verstandige meid
Had je nou maar naar mij geluisterd en een dekentje geregeld
Geen cacao/chocola en melk in huis?quote:
Nee en jaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen cacao/chocola en melk in huis?
Jij voldeed niet aan de verwachtingen, duh. Wie heeft er nou geen dekentje in huisquote:Op zondag 4 januari 2026 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat gewoon in een lange joggingbroek op de bank, zij in zo'n kort broekje.
Weet niet of ze echt zo verstandig is, of dat ik gewoon niet aan de verwachtingen voldeed
quote:
[X] Ongeschiktquote:Op zondag 4 januari 2026 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat in de winterDat kan echt niet.
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij voldeed niet aan de verwachtingen, duh. Wie heeft er nou geen dekentje in huis
Ik heb wel dekentjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten we je in November alvast maar even helpen met je huis winterklaar maken
Ook wel ironisch, is het een keer winters weer en gaan de schaatsbanen dichtquote:De schaatsbaan op het Raadhuisplein in Waalwijk is zondagmiddag ontruimd. Door de sneeuwval op het dak dreigde de constructie in te storten. De zestig aanwezige schaatsers moesten het ijs direct verlaten. Lees hier meer.
Niet alleen in Waalwijk gooien de winterse omstandigheden roet in het eten van schaatsliefhebbers: ook in Oosterhout en Raamsdonksveer blijft de schaatsbaan vandaag gesloten door de gevallen sneeuw.
Verse of houdbare?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:16 schreef Nizno het volgende:
k heb gewoon standaard 2 pakken Chocomel in huis
gewoon slecht nagedacht over de constructiequote:Op zondag 4 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel ironisch, is het een keer winters weer en gaan de schaatsbanen dicht
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net m'n leven geriskeerd om Chocomel te halen.
Nee, blikjesquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?
Oeh, bedenk met net dat ik nog een paar kilo kookchocolade heb liggenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?
Verstandige manquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, bedenk met net dat ik nog een paar kilo kookchocolade heb liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |