SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:00 schreef LTVDK het volgende: [..] Dat had ik op mijn paadje, kilometers lang sneeuw bovenop een semiverharde ondergrond, was echt alleen maar kraken
![]()
Ben je niet verplicht de stoep voor je huis sneeuwvrij te maken? Zoiets staat me bij. Of is dat alleen hier, weet het niet meerquote:Op zondag 4 januari 2026 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga ook niet het trottoir vegen. Het is goed.
Hier niet voor zover ik weetquote:Op zondag 4 januari 2026 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je niet verplicht de stoep voor je huis sneeuwvrij te maken? Zoiets staat me bij. Of is dat alleen hier, weet het niet meer
Nou ja vind dat op zich wel goed, als je op de fiets of te voet wegglijdt, is de kans op verwondingen groter dan in de auto lijkt me.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier strooien ze de fietspaden fanatiek.
Maar goed woon dan ook in een gemeente waar ze fietsen belangrijk vinden. Op veel plekken voorrang op de kruisende auto's
Ik heb een overenthousiaste buurman die vanochtend nadat de laatste vlok was gevallen gelijk losging met schuiven en ook een deel bij mij voor heet geschoven. Maar die staat nu ook heel zijn achtertuin te schuiven en sneeuwvrij te makenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je niet verplicht de stoep voor je huis sneeuwvrij te maken? Zoiets staat me bij. Of is dat alleen hier, weet het niet meer
Ho ho ho je kunt het ook overdrijven hequote:Op zondag 4 januari 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:
meer zout te strooien dan de Mac over de friet gooit
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Nizno het volgende:
nee Balkenende had het destijds nog over de normen en waarden van zelf je paadje schoonmaken enzo
Ah dan is het alleen hier. Als je dat niet doet heb je het dorpshoofd op je besneeuwde stoep staanquote:
quote:
quote:Als je zelf een pad creëert dat extra glad is, ben je wel aansprakelijk.
Oh fijnquote:Op zondag 4 januari 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een overenthousiaste buurman die vanochtend nadat de laatste vlok was gevallen gelijk losging met schuiven en ook een deel bij mij voor heet geschoven. Maar die staat nu ook heel zijn achtertuin te schuiven en sneeuwvrij te maken
Daarom schuif ik het ook niet, sneeuw loopt veel veiliger dan een matige geveegde stoepquote:Op zondag 4 januari 2026 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Je kunt het voor jezelf alleen maar erger maken dus.
Schuiven en wat zout strooien, opgelostquote:Op zondag 4 januari 2026 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft het wel nog redelijk aan de kant geschovenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh fijnHeb je een stuk lege stoep en daarna een berg sneeuw om overheen te klimmen
Als voetganger let ik daar niet zo op. Met die glibberigheid valt me wel ineens op dat veel troittors nogal sterk hellenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk ben fietspaden? Kan me niet meer herinneren hoe dat was.
Yups. Sommige mensen doen iets met heet water of zo, waardoor er een soort ijsvloer ontstaat.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom schuif ik het ook niet, sneeuw loopt veel veiliger dan een matige geveegde stoep
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom schuif ik het ook niet, sneeuw loopt veel veiliger dan een matige geveegde stoep
Is wel waarquote:Op zondag 4 januari 2026 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Sommige mensen doen iets met heet water of zo, waardoor er een soort ijsvloer ontstaat.
Maar zout werkt niet meer onder bepaalde temperaturenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schuiven en wat zout strooien, opgelostMaar ok ja, zonder zout zou ik er dan ook niks mee doen
In mijn tweede thuisland ben je aansprakelijk als iemand op de stoep voor jouw deur op z’n plaat gaat.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga ook niet het trottoir vegen. Het is goed.
Dan zandquote:Op zondag 4 januari 2026 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zout werkt niet meer onder bepaalde temperaturen
Of een vlammenwerperquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik had gisteren een nichtje van 12 as logee. Was m'n kamer wel even kwijt, maar ik heb wel voor het eerst gebruik gemaakt van de warme choco functie van de melkopschuimer die ik al jaren heb.
Jonge meiden kunnen goede ideeën hebben, nu heb ik meteen groot chocomel ingeslagen
Goede TT dus.
quote:
Jaquote:
Ik zat gewoon in een lange joggingbroek op de bank, zij in zo'n kort broekje.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw nichtje is een verstandige meid
Had je nou maar naar mij geluisterd en een dekentje geregeld
Geen cacao/chocola en melk in huis?quote:
Nee en jaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen cacao/chocola en melk in huis?
Jij voldeed niet aan de verwachtingen, duh. Wie heeft er nou geen dekentje in huisquote:Op zondag 4 januari 2026 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat gewoon in een lange joggingbroek op de bank, zij in zo'n kort broekje.
Weet niet of ze echt zo verstandig is, of dat ik gewoon niet aan de verwachtingen voldeed
quote:
[X] Ongeschiktquote:Op zondag 4 januari 2026 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat in de winterDat kan echt niet.
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij voldeed niet aan de verwachtingen, duh. Wie heeft er nou geen dekentje in huis
Ik heb wel dekentjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten we je in November alvast maar even helpen met je huis winterklaar maken
Ook wel ironisch, is het een keer winters weer en gaan de schaatsbanen dichtquote:De schaatsbaan op het Raadhuisplein in Waalwijk is zondagmiddag ontruimd. Door de sneeuwval op het dak dreigde de constructie in te storten. De zestig aanwezige schaatsers moesten het ijs direct verlaten. Lees hier meer.
Niet alleen in Waalwijk gooien de winterse omstandigheden roet in het eten van schaatsliefhebbers: ook in Oosterhout en Raamsdonksveer blijft de schaatsbaan vandaag gesloten door de gevallen sneeuw.
Verse of houdbare?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:16 schreef Nizno het volgende:
k heb gewoon standaard 2 pakken Chocomel in huis
gewoon slecht nagedacht over de constructiequote:Op zondag 4 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel ironisch, is het een keer winters weer en gaan de schaatsbanen dicht
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net m'n leven geriskeerd om Chocomel te halen.
Nee, blikjesquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?
Oeh, bedenk met net dat ik nog een paar kilo kookchocolade heb liggenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verstandige manquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, bedenk met net dat ik nog een paar kilo kookchocolade heb liggen
Die zijn hier sneeuwvrij. Kreeg wel bijna pak sneeuw op m'n hoofd daarvan.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat mijn zonnepanelen nog volledig bedekt zijn, 18Wh pas vandaaf
Ik krijg nu zeker minpunten omdat ik altijd gewoon een lange broek aan trek als het koud is en daardoor geen dekentjes heb?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandige man
Alleen minpunten voor het gebrek aan chocolade(melk)
Jaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nu zeker minpunten omdat ik altijd gewoon een lange broek aan trek als het koud is en daardoor geen dekentjes heb?
Als ze hier de rijksweg niet eens strooien veeg ik de stoep voor m’n huis ook nietquote:Op zondag 4 januari 2026 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik heb geen blote benen/armen en heb ook dekentjes
0.3 hierquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef essnhills het volgende:
houdbarequote:
Lange broek en dekentje sluiten elkaar niet uit hoorquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nu zeker minpunten omdat ik altijd gewoon een lange broek aan trek als het koud is en daardoor geen dekentjes heb?
Ik zit altijd in kleermakerszit op m’n bureaustoel met dekentjequote:Op zondag 4 januari 2026 14:29 schreef mschol het volgende:
ik heb dekentjes maar gebruik die niet, behalve in bed.
extreem onhandig op een bureaustoel
is helemaal in, witgrijzend haarquote:Op zondag 4 januari 2026 14:30 schreef mschol het volgende:
ik kon de capuchon van mn winterjas niet meer vinden, dus wordt straks wit
Het is wel een goede eerste stapquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lange broek en dekentje sluiten elkaar niet uit hoor
als een oudje uitglijdt wn dood gaat daardoor, gewoon naar god wijzen: Hij heeft het zo gewildquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:
euh in de biblebelt mag je geen arbeid verrichten op zondag..
Maar je stoepje dan??
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:
Maar je stoepje dan??
kleermakerszit kan ik niet langquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit altijd in kleermakerszit op m’n bureaustoel met dekentje
ow ja dat is wel een goeiequote:Op zondag 4 januari 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als een oudje uitglijdt wn dood gaat daardoor, gewoon naar god wijzen: Hij heeft het zo gewild
1.02kW dus hier is al een deel schoonquote:Op zondag 4 januari 2026 14:25 schreef essnhills het volgende:
werkt ook niet als ik weer eens aan het simtrucken ben, pedalen bedienen zichzelf nietquote:
Als je het maar lang genoeg vol weet te houden zit het vanzelf weer goedquote:
Dan gewoon een dekentje er over.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt ook niet als ik weer eens aan het simtrucken ben, pedalen bedienen zichzelf niet
Jammer, daar kunnen mijn darmen niet tegenquote:
maar niet doen dus, sowieso vind ik dat niet prettig zittenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg vol weet te houden zit het vanzelf weer goed
En is het ook meteen de enige houding die nog mogelijk is.
Rond de kerk hier was het mooi schoon geveegd hoorquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:
Maar je stoepje dan??
Schoon gestraald door God zelf. Vanuit de hemelquote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rond de kerk hier was het mooi schoon geveegd hoor
Oh smerigquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig welquote:
mijne gelukkig wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer, daar kunnen mijn darmen niet tegen
Hier ook. Heeft m’n papa gedaanquote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
stoerboyquote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Had het net met wandelen trouwens wel goed warm, alleen een t-shirt onder mijn jas maar heb op een gegeven moment mijn jas maar helemaal open gedaan om een beetje af te koelen
robot sneeuwschuiver?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat er in zit waarom ik daar last van krijg, die verse heb ik geen probleem meequote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne gelukkig wel.
warm en zonder slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |