Kan ook nog ja, had ik van de week ook gedaan toen ik helemaal doorweekt thuiskwam, heb toen geloof ik ruim een half uur onder de douchte gestaan die ik telkens een tikje warmer zettequote:
Hier begint het wel helemaal dicht te trekken maar volgens buienradar gaat er niks meer vallenquote:
Geen grappige sneeuw?quote:
Duitse sneeuw denk ikquote:
Dat is morgen pasquote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben mijn keuze om morgen naar kantoor te gaan wel flink aan het heroverwegen.
Verdwenen zeg ik niet. Maar het is niet alsof heel Nederland zit ingesneeuwd hèquote:Op zondag 4 januari 2026 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof al deze zooi dan op eens verdwenen is.
Zo doet iedereen welquote:Op zondag 4 januari 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verdwenen zeg ik niet. Maar het is niet alsof heel Nederland zit ingesneeuwd hè
Die sneeuwvlokjes van tegenwoordig kunnen niet meer tegen een grapjequote:
Overdreven gedoequote:
gewoon gaanquote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben mijn keuze om morgen naar kantoor te gaan wel flink aan het heroverwegen.
Ik snap je gedachtegang nietquote:Op zondag 4 januari 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verdwenen zeg ik niet. Maar het is niet alsof heel Nederland zit ingesneeuwd hè
Of tegen een beetje sneeuw, regen, wind.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die sneeuwvlokjes van tegenwoordig kunnen niet meer tegen een grapje
Dat had ik al door.quote:
niet vreemd, zou pas speciaal zijn als je wel een normale gedachtengang zou snappenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet vreemd, zou pas speciaal zijn als je wel een normale gedachtengang zou snappen
sneeuwziekquote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voorzie veel ziekmeldingen morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |