quote:
Zulks duivelse techniek, wat denk je zelfquote:
Precies.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulks duivelse techniek, wat denk je zelf
dit spul is ook lekkerquote:Op zondag 4 januari 2026 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat er in zit waarom ik daar last van krijg, die verse heb ik geen probleem mee
als je hem dan uit hebt kun je zeggen dat je er bijna een jaar over gedaan hebt.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Weer een poging doen tot lezen.
In dit boek ben ik in het voorjaar van 2025 begonnen.... (Nomade van Anya Niewierra
), kwam er maar niet van om in verder te gaan....
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2026 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je hem dan uit hebt kun je zeggen dat je er bijna een jaar over gedaan hebt.
Ja ik heb dus nog 2,5 kilo hiervan liggenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit spul is ook lekker
hete melk toevoegen
[ afbeelding ]
stiekem kun je ook koude melk toevoegen en dan met fles en al in de miekroowaavee doen
nou koken!quote:Op zondag 4 januari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dus nog 2,5 kilo hiervan liggen
[ afbeelding ]
Bederft niet!quote:Op zondag 4 januari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dus nog 2,5 kilo hiervan liggen
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lange broek en dekentje sluiten elkaar niet uit hoor
Nou ja klagen, meer inventariserenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou koken!
wat klaag je dan over welke pakken chocomel ik in huis heb??
Gewoon met lange broek onder het dekentje zitten. Dan kan daarna de kat er bovenopquote:Op zondag 4 januari 2026 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Je zou denken dat een kat meer weet van dekentjes
Ja daarom, lekkere pure chocoladequote:
Heteboy denk ik eerderquote:
Deze man weetquote:Op zondag 4 januari 2026 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon met lange broek onder het dekentje zitten. Dan kan daarna de kat er bovenop
Ik heb nu ook een dekentje over mijn benen liggen, de kou van het lopen begint er nu in te slaan nu ik eventjes stil zitquote:Op zondag 4 januari 2026 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon met lange broek onder het dekentje zitten. Dan kan daarna de kat er bovenop
ja dat zeg ik niet over jongetjesquote:
Niet even heet douchen?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een dekentje over mijn benen liggen, de kou van het lopen begint er nu in te slaan nu ik eventjes stil zit
Ik ben dan ook vet slimquote:
Begrijpelijkquote:
de zon schijnt nogquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulks duivelse techniek, wat denk je zelf
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat soort apparaten zijn toch het werk van de duivel?
Kan ook nog ja, had ik van de week ook gedaan toen ik helemaal doorweekt thuiskwam, heb toen geloof ik ruim een half uur onder de douchte gestaan die ik telkens een tikje warmer zettequote:
Hier begint het wel helemaal dicht te trekken maar volgens buienradar gaat er niks meer vallenquote:
Geen grappige sneeuw?quote:
Duitse sneeuw denk ikquote:
Dat is morgen pasquote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben mijn keuze om morgen naar kantoor te gaan wel flink aan het heroverwegen.
Verdwenen zeg ik niet. Maar het is niet alsof heel Nederland zit ingesneeuwd hèquote:Op zondag 4 januari 2026 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof al deze zooi dan op eens verdwenen is.
Zo doet iedereen welquote:Op zondag 4 januari 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verdwenen zeg ik niet. Maar het is niet alsof heel Nederland zit ingesneeuwd hè
Die sneeuwvlokjes van tegenwoordig kunnen niet meer tegen een grapjequote:
Overdreven gedoequote:
gewoon gaanquote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben mijn keuze om morgen naar kantoor te gaan wel flink aan het heroverwegen.
Ik snap je gedachtegang nietquote:Op zondag 4 januari 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verdwenen zeg ik niet. Maar het is niet alsof heel Nederland zit ingesneeuwd hè
Of tegen een beetje sneeuw, regen, wind.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die sneeuwvlokjes van tegenwoordig kunnen niet meer tegen een grapje
Dat had ik al door.quote:
niet vreemd, zou pas speciaal zijn als je wel een normale gedachtengang zou snappenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet vreemd, zou pas speciaal zijn als je wel een normale gedachtengang zou snappen
sneeuwziekquote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voorzie veel ziekmeldingen morgen.
Dan krijgt de arbo het druk. Tenzij die ook sneeuwziek zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon überhaupt niet werkenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een chocobom uit de adventskalender van de Notenshop. Een soort kindersurprise-ei bol met marshmallows erin. Hete melk erbij en voilaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet van die chocolade blokken die je in melk kunt doen voor je visite?
waarom heb je hem gedwongen naar binnen te gaan dan??quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wij hebben vuurwerkvrij gewandeld
![]()
![]()
![]()
Hij wilde zelfs niet eens meer naar binnen.
Nu weer knuffelend op de bank
We waren al 1,5 uur onderweg. Onderkoeling.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb je hem gedwongen naar binnen te gaan dan??
belachelijk
belachelijk!!!quote:Op zondag 4 januari 2026 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren al 1,5 uur onderweg. Onderkoeling.
Hoe had ik het op moeten lossen dan?quote:
buiten blijvenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe had ik het op moeten lossen dan?
Ik heb nog marshmallows uit mijn kerstpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocobom uit de adventskalender van de Notenshop. Een soort kindersurprise-ei bol met marshmallows erin. Hete melk erbij en voila
Ga even je mond spoelenquote:
Met warme chocomel?quote:
Oeh bencoquote:
Ik vanmorgen nogquote:
Ik had zelfgemaaktequote:
tot hij naar binnen wilde.quote:
Ik weet niet of dit goedbedoeld is. Het komt nog steeds van jou...quote:
ik heb het niet. Ben te lui om met poeder enzo te maken.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 4 januari 2026 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het niet. Ben te lui om met poeder enzo te maken.
Ik heb Chocomel
ik ga morgenochtend ook de weg opquote:Op zondag 4 januari 2026 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit goedbedoeld is. Het komt nog steeds van jou...
Goed voorbeeld doet volgenquote:
justwatch gebruikenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:32 schreef Nizno het volgende:
waarom is er geen normaal overzichtpagina per streamingsdienst waar je kan zien welke seizoenen van een serie worden aangeboden op die dienst?
liever natuurlijk nog een pagina waar het allemaal op 1 site staan zodat ik niet naar elke pagina van de dienst hoef maar goed....
belachelijk. Denk even account aanmaken bij disney+ om te kijken... nee zelfs dan mag ik niet weten welke seizoenen ze hebben van een serie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 januari 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga die chocobom maar eens even ontsteken ook.
ah kiek aan... daar kan ik wel wat meequote:Op zondag 4 januari 2026 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
justwatch gebruiken
daar kan je zien wat op welke dienst beschikbaar is
Klotedingquote:
Ja lekkerquote:
Nee, heb net warme chocolademelk gemaaktquote:
is me te ver fietsen.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dit ...
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/nesquik-11kg-vomar-387355
Ja zit niet echt in de buurt, meer essie terreinquote:
quote:
quote:Rijkswaterstaat waarschuwt: maandagochtend druk en glad op wegen
Door het aanhoudende winterweer en het einde van de kerstvakantie voorziet Rijkswaterstaat voor maandagochtend een drukke ochtendspits. ,,Daarnaast moeten weggebruikers rekening houden met gevaarlijke rijomstandigheden vanwege sneeuwval en gladheid door bevriezing van natte weggedeelten", waarschuwt de wegbeheerder.
De komende dagen houdt het winterweer nog aan. Het KNMI heeft daarvoor code geel afgekondigd. Die waarschuwing geldt tot dinsdag begin middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |