Je kan dus als lijk. Das makkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is de oudste, dus The Godfather. Later dit jaar ben ik ook nog aan de beurt.
Daar kan je wel iets leuks mee bedenken.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is de oudste, dus The Godfather. Later dit jaar ben ik ook nog aan de beurt.
Ook met themafeest?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.
Dit is een verrassingsfeest. Degene die daarna 40 wordt is het voor en die heeft zijn eigen themafeest in de zomer. Misschien moet ik ook maar zelf wat gaan regelen.quote:
Als ik feestjes had wel jaquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.
Als je zo gezel bent word je denk ik niet op veel feestjes uitgenodigd.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent vast reuze gezellig op feestjes.
een paardekopquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan dus als lijk. Das makkelijk.
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is een verrassingsfeest. Degene die daarna 40 wordt is het voor en die heeft zijn eigen themafeest in de zomer. Misschien moet ik ook maar zelf wat gaan regelen.
Gek genoeg heb ik vrienden die op dezelfde golflengte betreft humor zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo gezel bent word je denk ik niet op veel feestjes uitgenodigd.
Een van mijn laatste feestjes praten ze nu nog over na. Dat escaleerde razendsnel toen er sterke drank op tafel kwam.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.
*pakt agendaquote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te denken of ik een feestje zal organiseren of niet. Kan eigenlijk wel weer eens.
Zo van hey, misschien gaat het een uurtje later beterquote:
Ik heb wel eens een feestje gehad waarbij ik drie weken later nog klussers over de vloer had om alle kutzooi op te ruimenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn laatste feestjes praten ze nu nog over na. Dat escaleerde razendsnel toen er sterke drank op tafel kwam.
Eerst maar eens die stemming afwachtenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal lijken dan?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrienden die op dezelfde golflengte betreft humor zitten.
Aangezien ik in Oktober jarig ben misschien maar gewoon Oktoberfest als thema.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een feestje gehad waarbij ik drie weken later nog klussers over de vloer had om alle kutzooi op te ruimen
Ik dacht even stemming als in sfeer op het feestje, maar je bedoelt die andere stemmingquote:Op zondag 4 januari 2026 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens die stemming afwachten
Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Mijn straat is spiegelglad
Dude.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ja dan zie je het ijs eronder niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?
Als er een vers laagje overheen valt dan ruwt het weer wat op
morgenochtend weer alles onderquote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Als je het niet ziet dan is het er nietquote:Op zondag 4 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zie je het ijs eronder niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |