Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Mijn straat is spiegelglad
Dude.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ja dan zie je het ijs eronder niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?
Als er een vers laagje overheen valt dan ruwt het weer wat op
morgenochtend weer alles onderquote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Als je het niet ziet dan is het er nietquote:Op zondag 4 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zie je het ijs eronder niet.
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat als je sokken over je schoenen heen aantrekt dat het dan beter te doen is op degladheid. Is alleen de moord voor je sokken maar okee.
Ga jij dat maar lekker testen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat als je sokken over je schoenen heen aantrekt dat het dan beter te doen is op degladheid. Is alleen de moord voor je sokken maar okee.
Klinkt superveiligquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier een geluidswal die uit twee lagen bestaat en die is nogal steil. En die kinderen razen gewoon naar beneden op sleetjes en komen dan op de weg terecht
Die methode zal ik testen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.
Gewoon met ouwe sokken doenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat werkt het bestequote:Op zondag 4 januari 2026 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.
Hier gingen ze vanaf de dijk zo huppa prikkeldraad inquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier een geluidswal die uit twee lagen bestaat en die is nogal steil. En die kinderen razen gewoon naar beneden op sleetjes en komen dan op de weg terecht
punt is vooral dat je sokken moet hebben die 4-5 maten te groot zijn. Misschien van je vader?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier gingen ze vanaf de dijk zo huppa prikkeldraad in
Er ligt hier meer dan 5 cmquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wat van mensen die bang zijn voor 5 centimeter sneeuw.
Lekker man. En nu?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Het is meer het ijs en de drabquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |