Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Mijn straat is spiegelglad
Dude.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Ja dan zie je het ijs eronder niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat het nog sneeuwen daar vannacht?
Als er een vers laagje overheen valt dan ruwt het weer wat op
morgenochtend weer alles onderquote:Op zondag 4 januari 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Auto ijsvrij ✅️
Als je het niet ziet dan is het er nietquote:Op zondag 4 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zie je het ijs eronder niet.
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat als je sokken over je schoenen heen aantrekt dat het dan beter te doen is op degladheid. Is alleen de moord voor je sokken maar okee.
Ga jij dat maar lekker testen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat als je sokken over je schoenen heen aantrekt dat het dan beter te doen is op degladheid. Is alleen de moord voor je sokken maar okee.
Klinkt superveiligquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier een geluidswal die uit twee lagen bestaat en die is nogal steil. En die kinderen razen gewoon naar beneden op sleetjes en komen dan op de weg terecht
Die methode zal ik testen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.
Gewoon met ouwe sokken doenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat werkt het bestequote:Op zondag 4 januari 2026 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook dat als je binnen blijft je ook geen last hebt van de gladheid buiten.
Hier gingen ze vanaf de dijk zo huppa prikkeldraad inquote:Op zondag 4 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier een geluidswal die uit twee lagen bestaat en die is nogal steil. En die kinderen razen gewoon naar beneden op sleetjes en komen dan op de weg terecht
punt is vooral dat je sokken moet hebben die 4-5 maten te groot zijn. Misschien van je vader?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier gingen ze vanaf de dijk zo huppa prikkeldraad in
Er ligt hier meer dan 5 cmquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wat van mensen die bang zijn voor 5 centimeter sneeuw.
Lekker man. En nu?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Het is meer het ijs en de drabquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat 90% van de volwassenen 4-5 maten grotere sokken hebben dan ikquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
punt is vooral dat je sokken moet hebben die 4-5 maten te groot zijn. Misschien van je vader?
Hier viel het vanochtend nog wel mee, maar alle ellende die vandaag is gevallen heeft z'n sporen nagelaten.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.
En wat vind je er dan van?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Achja vorig week waren zo ook aan het schaatsen op de binnengeul want het was maar 30 cm diep terwijl de dooi was ingezet. Je zag duidelijk al water liggen op het ijs.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik kan geen EHBO, mij niet bellen.
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.quote:
Oké de vrouw van m'n neef was blijkbaar ook aan het sleeën daar op de dijk met haar kleine kind en kon net voorkomen dat dat kind dus in het prikkeldraad kwam. Misschien heb je die gezienquote:Op zondag 4 januari 2026 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja vorig week waren zo ook aan het schaatsen op de binnengeul want het was maar 30 cm diep terwijl de dooi was ingezet. Je zag duidelijk al water liggen op het ijs.
Over het algemeen hadden onze voorouders al vrij snel primitief schoeisel tegen de kou omquote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.
Wat let jequote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.
Ik zag vooral de slee sporen vanochtend toen ik er langs liep in het donker. Overduidelijk te zien dat het overal maar net goed ging.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké de vrouw van m'n neef was blijkbaar ook aan het sleeën daar op de dijk en kon net voorkomen dat dat kind dus in het prikkeldraad kwam. Misschien heb je die gezien
ach ja, elf dagen min of meer kerstvakantie gehad. Twee dagjes halfzacht gewerkt tussendoor en effectief maar twee vrije dagen op hoeven nemen. Ik vind het wel primaquote:
Detail. Gewoon zwemmen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Beringstraat is best nat nu.
Ik heb een vakantie nodig om bij te komen van deze vakantie. Ik vond hem aardig stressvol.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach ja, elf dagen min of meer kerstvakantie gehad. Twee dagjes halfzacht gewerkt tussendoor en effectief maar twee vrije dagen op hoeven nemen. Ik vind het wel prima
Ben echt wel een beetje bijgetankt weer nu. Hopelijk kan ik dat nog even volhouden en is het niet morgen om 12 uur alweer stoom uit m'n oren
Ja hij stopt vlak voor het prikkeldraad, zie het filmpje net langskomen op feesboek.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag vooral de slee sporen vanochtend toen ik er langs liep in het donker. Overduidelijk te zien dat het overal maar net goed ging.
Benieuwd hoeveel mensen geprobeerd hebben nog gevaarlijker heuvels op de berg opgezocht hebben.
meteen en goeie vuurdoopquote:Op zondag 4 januari 2026 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n eerste rijles met dit weer. Mooie herinneringen.
Ik had mijn afrijden met hoosbuien. Onafgebroken stromende regen, ondergelopen straten etc.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n eerste rijles met dit weer. Mooie herinneringen.
sterkte morgenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker slapen allenTot morgen maar weer
slaap lekkerquote:Op zondag 4 januari 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker slapen allenTot morgen maar weer
Tijd om af te sluiten, Karzai!quote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Karzai het volgende:
ik kan er ook niet meer tegen als er een pakketje te laat komt luiie stinkende varkens
wat moet jij danquote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar dat alcohol ook best negatieve kanten heeft.
Komt omdat dat allemaal buitenlanders zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Karzai het volgende:
ik kan er ook niet meer tegen als er een pakketje te laat komt luiie stinkende varkens
Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Benen geschoren?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Oja, bed moet nog opgemaakt worden. Verdomme.
absoluutquote:
Heb ik een paar weken geleden al eens moeten doen. Wat een tyfusklus was datquote:
Ja dan ga ik m'n benen ook niet scherenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:03 schreef dud0r het volgende:
Ik doe morgen het bed wel verschonen. Heb er geen zin meer in vandaag.
dan ook harsenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:03 schreef dud0r het volgende:
Ik doe morgen het bed wel verschonen. Heb er geen zin meer in vandaag.
Waarom niet?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dan ga ik m'n benen ook niet scheren
Compleet haarloos wordenquote:
aerodynamica optima formaquote:Op zondag 4 januari 2026 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Compleet haarloos worden
Ja, ik ga ook zoquote:Op zondag 4 januari 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen, douchen en naar bed.
Ik moet ook nog even die 4 theatervoorstellingen op mijn planbord zetten, maar dat hoeft niet per se nu. De eerste voorstelling is op 16 januariquote:
dat doe je goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even die 4 theatervoorstellingen op mijn planbord zetten, maar dat hoeft niet per se nu. De eerste voorstelling is op 16 januari
Pink Floyd Projectquote:
Heequote:
klinkt goed!quote:Op zondag 4 januari 2026 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink Floyd Project
Golden Earring Tribute (Blijkbaar die band die nu in dat tribute programma zit/zat)
Annick Boer, Cabaret
de Musical Nonsens
schaatsen onderquote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels flink aan het vriezen, zal morgen een leuke ijsbaan zijn met die matig gestrooide wegen
Schaatsen kan ik wel, heb alleen geen schaatsenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
schaatsen onder
boekentas, gevuld met je broodtrommeltje en werkpaperassen, op de rug en gaan met die banaan.
ik heb er ook geen meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schaatsen kan ik wel, heb alleen geen schaatsen
Thuiswerken een optie?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels flink aan het vriezen, zal morgen een leuke ijsbaan zijn met die matig gestrooide wegen
Anders gewoon op een sleetje gaan zitten en jezelf vooruit duwenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er ook geen meer.
Maar ik hoef ook de deur niet uit
Jeej.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Of gewoon nietquote:
ow ja dat kan ook.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon op een sleetje gaan zitten en jezelf vooruit duwen
Hier hebben ze op de hoofdwegen alleen gestrooid en niet geschoven, overal dus drab want het is een geen fijn weer om te rijden en een zondag dus dat gaat allemaal lekker aanvriezenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeej.
Hier is de gemeente ook vergeten dat de woonwijken ook wel wat strooizout nodig hebben.
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Een slee lijkt me veiliger, minder kans dat er een stoelpoot achter een stoeprandje blijft hangenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat kan ook.
of een oude houten stoel en die voor je uit duwen.
Ik hoor het al, morgen nog lekker een keer omdraaien.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.
Bus die overdwars staat op de a2. Lilak moet omrijden daardoor en ik maar in spanning zitten dat ze goed thuis komt
Dat klinkt niet heel prettigquote:Op zondag 4 januari 2026 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.
Bus die overdwars staat op de a2. Lilak moet omrijden daardoor en ik maar in spanning zitten dat ze goed thuis komt
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel prettigMoet ze nog ver?
quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |