dat doe je goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even die 4 theatervoorstellingen op mijn planbord zetten, maar dat hoeft niet per se nu. De eerste voorstelling is op 16 januari
Pink Floyd Projectquote:
Heequote:
klinkt goed!quote:Op zondag 4 januari 2026 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink Floyd Project
Golden Earring Tribute (Blijkbaar die band die nu in dat tribute programma zit/zat)
Annick Boer, Cabaret
de Musical Nonsens
schaatsen onderquote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels flink aan het vriezen, zal morgen een leuke ijsbaan zijn met die matig gestrooide wegen
Schaatsen kan ik wel, heb alleen geen schaatsenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
schaatsen onder
boekentas, gevuld met je broodtrommeltje en werkpaperassen, op de rug en gaan met die banaan.
ik heb er ook geen meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schaatsen kan ik wel, heb alleen geen schaatsen
Thuiswerken een optie?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels flink aan het vriezen, zal morgen een leuke ijsbaan zijn met die matig gestrooide wegen
Anders gewoon op een sleetje gaan zitten en jezelf vooruit duwenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er ook geen meer.
Maar ik hoef ook de deur niet uit
Jeej.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Of gewoon nietquote:
ow ja dat kan ook.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon op een sleetje gaan zitten en jezelf vooruit duwen
Hier hebben ze op de hoofdwegen alleen gestrooid en niet geschoven, overal dus drab want het is een geen fijn weer om te rijden en een zondag dus dat gaat allemaal lekker aanvriezenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeej.
Hier is de gemeente ook vergeten dat de woonwijken ook wel wat strooizout nodig hebben.
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Een slee lijkt me veiliger, minder kans dat er een stoelpoot achter een stoeprandje blijft hangenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat kan ook.
of een oude houten stoel en die voor je uit duwen.
Ik hoor het al, morgen nog lekker een keer omdraaien.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.
Bus die overdwars staat op de a2. Lilak moet omrijden daardoor en ik maar in spanning zitten dat ze goed thuis komt
Dat klinkt niet heel prettigquote:Op zondag 4 januari 2026 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zijn de snelwegen bevroren blijkbaar.
Bus die overdwars staat op de a2. Lilak moet omrijden daardoor en ik maar in spanning zitten dat ze goed thuis komt
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel prettigMoet ze nog ver?
quote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |