Ik denk dat 90% van de volwassenen 4-5 maten grotere sokken hebben dan ikquote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
punt is vooral dat je sokken moet hebben die 4-5 maten te groot zijn. Misschien van je vader?
Hier viel het vanochtend nog wel mee, maar alle ellende die vandaag is gevallen heeft z'n sporen nagelaten.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging hier vanmiddag toen ik mijn stoep aan het vegen was een buurman hard onderuit. Die dacht dat de weg minder glad zou zijn maar dat is een ijsbaan.
En wat vind je er dan van?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wat van mensen die bang zijn voor 5 centimeter sneeuw.
Achja vorig week waren zo ook aan het schaatsen op de binnengeul want het was maar 30 cm diep terwijl de dooi was ingezet. Je zag duidelijk al water liggen op het ijs.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik kan geen EHBO, mij niet bellen.
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.quote:
Oké de vrouw van m'n neef was blijkbaar ook aan het sleeën daar op de dijk met haar kleine kind en kon net voorkomen dat dat kind dus in het prikkeldraad kwam. Misschien heb je die gezienquote:Op zondag 4 januari 2026 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja vorig week waren zo ook aan het schaatsen op de binnengeul want het was maar 30 cm diep terwijl de dooi was ingezet. Je zag duidelijk al water liggen op het ijs.
Over het algemeen hadden onze voorouders al vrij snel primitief schoeisel tegen de kou omquote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.
Wat let jequote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze voorouders renden door sneeuwdekken van 40 meter diep heen over de Beringstraat achter de hertjes en mammoeten aan, op hun blote voeten.
Ik zag vooral de slee sporen vanochtend toen ik er langs liep in het donker. Overduidelijk te zien dat het overal maar net goed ging.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké de vrouw van m'n neef was blijkbaar ook aan het sleeën daar op de dijk en kon net voorkomen dat dat kind dus in het prikkeldraad kwam. Misschien heb je die gezien
ach ja, elf dagen min of meer kerstvakantie gehad. Twee dagjes halfzacht gewerkt tussendoor en effectief maar twee vrije dagen op hoeven nemen. Ik vind het wel primaquote:
Detail. Gewoon zwemmen.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Beringstraat is best nat nu.
Ik heb een vakantie nodig om bij te komen van deze vakantie. Ik vond hem aardig stressvol.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach ja, elf dagen min of meer kerstvakantie gehad. Twee dagjes halfzacht gewerkt tussendoor en effectief maar twee vrije dagen op hoeven nemen. Ik vind het wel prima
Ben echt wel een beetje bijgetankt weer nu. Hopelijk kan ik dat nog even volhouden en is het niet morgen om 12 uur alweer stoom uit m'n oren
Ja hij stopt vlak voor het prikkeldraad, zie het filmpje net langskomen op feesboek.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag vooral de slee sporen vanochtend toen ik er langs liep in het donker. Overduidelijk te zien dat het overal maar net goed ging.
Benieuwd hoeveel mensen geprobeerd hebben nog gevaarlijker heuvels op de berg opgezocht hebben.
meteen en goeie vuurdoopquote:Op zondag 4 januari 2026 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n eerste rijles met dit weer. Mooie herinneringen.
Ik had mijn afrijden met hoosbuien. Onafgebroken stromende regen, ondergelopen straten etc.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n eerste rijles met dit weer. Mooie herinneringen.
sterkte morgenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker slapen allenTot morgen maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |