gewoon op HBOquote:Op zondag 4 januari 2026 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op HBO zonder tien reclames ofzo tussendoor.
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 januari 2026 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 ben jij in Skopje geweest. Daar ga ik over een poosje heen
Zekerquote:Op zondag 4 januari 2026 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, less is more vind ik bij eten. En dan goede kwaliteit zodat veel smaak heeft zonder extra toevoegingen.
verstandugquote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Daarom maak ik ook dingen graag zelf. Kan ik zelf bepalen wat er in gaat aan ingrediënten en wat de smaakmakers zijn
Ik ben heul verstandigquote:
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige met vezels wat ik nog in huis heb is muesli en diepvries blauwe bessen. Picnic komt dinsdag weer. Morgen maar brood met soepje dan.
Nou maar hopen dat er geen hooligan met een Cobra langskomt.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:19 schreef Haags het volgende:
Luchtvochtigheid hier in huis is echt niet te harden door het stucwerk
De ramen gaan lekker op kantelstand in de woonkamer vannacht
ja ik heb niet eens gekeken of er nog een thuisbezorgd wat doet met dit weerquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Noujaquote:
Tot dan!quote:Op zondag 4 januari 2026 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké vrijdagavond, ik pik je op om 19 uur.
ik denk dat de combi met die pincet ook de reden was dat het op die lijst is gekomen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Je zou zeggen dat die butt plug niet raar zou moeten zijn. Dat is een beetje het hele idee van zo'n ding?
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Nog tips?quote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |