Tot dan!quote:Op zondag 4 januari 2026 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké vrijdagavond, ik pik je op om 19 uur.
ik denk dat de combi met die pincet ook de reden was dat het op die lijst is gekomen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Je zou zeggen dat die butt plug niet raar zou moeten zijn. Dat is een beetje het hele idee van zo'n ding?
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen brood en een enkel wit bolletje. Kom je de avond ook niet mee door kan ik verklappen
En door die witte drap kon ik niet eens even langs de McDrek.
Nog tips?quote:Op zondag 4 januari 2026 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben daar 1x voor mijn werk geweest. Vond het wel een funky stad, vanalles wat daar.
Nootpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebt
Je kunt er ook goede overnight oats mee makenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan wel even met die melk en die muesli en besjes nog wat voor nu maken. Normaal heb ik nooit melk in huis, dus daar dacht ik niet aan.
Nootjes heb ik ook nog wel genoeg in huisquote:
Ja ik laat het nu we; even een uurtje staan, misschien helpt dat ook ietsquote:Op zondag 4 januari 2026 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt er ook goede overnight oats mee maken
Tijgernootjesquote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nootjes heb ik ook nog wel genoeg in huis
Ja helpt zeker. Normaal is het na 2 uur klaar. Maar omdat niemand 's ochtends 2 uur gaat zitten wachten, doe je ze overnight in de koelkastquote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik laat het nu we; even een uurtje staan, misschien helpt dat ook iets
Ze moeten de sateh curry tijgernootjes terug brengenquote:
Die soep kwam uit het noodpakketquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je je noodpakket op orde hebt
Kijk zie je, daar gaat het al, en morgen kan je het niet meer halen want dan staat je auto vast voor de deurquote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die soep kwam uit het noodpakket
Ben ik vergeten weer te vervangen, kut.
Zal zo eens kijken waar we toen geweest zijn. Ben toen wel meegesleept naar een of andere oude bazaar.quote:
die voor nu heb ik niet in de koelkastquote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja helpt zeker. Normaal is het na 2 uur klaar. Maar omdat niemand 's ochtends 2 uur gaat zitten wachten, doe je ze overnight in de koelkast
ja anders zou dat bed wel erg hoog staanquote:
Kortom jongens en meisjes: HOERENWEER.quote:Dinsdag is de kans op buien iets minder groot, maar helemaal droog blijft het niet. [..]
Woensdag trekt dan weer een storing met sneeuw over het land. Hoe intensief die sneeuw wordt, is nog even afwachten, maar het kan dan weer flink uit de hand lopen. Donderdag volgt dan met een enkele winterse bui, vrijdag is de kans op neerslag, dan een mix van sneeuw en regen, weer een stuk groter. Het kan dan ook flink waaien.
Dan ga ik aan de knakworsten beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk zie je, daar gaat het al, en morgen kan je het niet meer halen want dan staat je auto vast voor de deur
quote:
Lekker heerlijk in de sneeuw spelen johquote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)lastige-ochtendspits
[..]
Kortom jongens en meisjes: HOERENWEER.
De hele goddamn week en geen eind in zicht.
Was het gezellig met Marco B?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker heerlijk in de sneeuw spelen joh [ afbeelding ]
Herkenbaar dit datquote:Op zondag 4 januari 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het gezellig met Marco B?
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/s(...)gen-muziek~abff6aca/
Jij bent gewoon die kale die naast hem staat hequote:
de vraag is denk ik eerder of tante Pietje ook bij hem komt.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij Tante Pietje??
Paar keer per jaar wel, maar dat is meer omdat anderen er bijzonder graag eten en de sfeer proeven (kwekhard meezingen en aan de lampen zwierezwaaien)quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij Tante Pietje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |