SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het niet goed maar bovenop de achillespees gaan staan?quote:
Die rode kaart van Moussa toen was lichter.quote:
Karatetrappen naar de keeper genotquote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies wat van hem gevraagd wordt. Druk zetten.
Als je rood geeft draait de VAR ‘m niet terug, maar kan wel leven met geel.quote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef H.FR het volgende:
Dat was wel donkergeel. Daar moet je eigenlijk mazzel hebben met een scheids die dan die andere kaart trekt.
Dat is het wel het minste probleem van de avond.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karatetrappen naar de keeper genot
Ben al blij met een puntje want de dames bakken er niets van.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef ashardalan het volgende:
Als ik goed heb gerekend, moeten we met 4 doelpunten verschil winnen om 1e te blijven... Gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. Nu maar hopen dat we überhaupt nog punten kunnen pakken daar
Dat dusquote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben al blij met een puntje want de dames bakken er niets van.
ho ho, Groningen en Heracles!quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef PSVCL het volgende:
Weer puntverlies tegen een serieuze tegenstander?
Hup Robin van Heitinga!
We moeten hopen op winst. Dit seizoen is het m.i. al heel mooi als je gewoon 2e wordt. Dan kunnen we fatsoenlijke buitenspelers kopen. PSV is gewoon veel beter op dit moment. Misschien als bij ons iedereen fit is dat het dan gelijkwaardig is. Tot die tijd zo min mogelijk punten verliezen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef ashardalan het volgende:
Als ik goed heb gerekend, moeten we met 4 doelpunten verschil winnen om 1e te blijven... Gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. Nu maar hopen dat we überhaupt nog punten kunnen pakken daar
tot de pingel liepen de aanvallen prima, daarna help je gae in de flow en ook in een tactiek die het allemaal een stuk moeilijker maakt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben al blij met een puntje want de dames bakken er niets van.
Ja Sjonquote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je rood geeft draait de VAR ‘m niet terug, maar kan wel leven met geel.
GAE maakt ons totaal onschadelijk. Je moet echt hopen dat je nog een puntje pakt. Zo zonde, tot aan de pingel was er niks aan de hand.
Moussa zet meer druk dan onze Japanner. Sowieso mag je in balbezit wel meer verwachten van een eerste spits van Feyenoord. Het is een goede afmaken, maar verder een speler van zeer matig niveau.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies wat van hem gevraagd wordt. Druk zetten.
Ja, je moet net een keer geluk hebben met zo'n twijfelgeval. Gevoelsmatig hebben we dat zelden. Zo een penalty geeft bijvoorbeeld een Nijhuis ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
GAE maakt ons totaal onschadelijk. Je moet echt hopen dat je nog een puntje pakt. Zo zonde, tot aan de pingel was er niks aan de hand.
Ik hou hier rekening mee.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
De goede helft komt straks, als GAE moe is van donderdag. Tactiek op hoog niveau dit.
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Sjon
Die 1-0 gaf ze wel wat vertrouwen, maar volgens mij worden we tactisch aardig overklast vandaag. Nu zijn er wel onvoldoende spelers beschikbaar om tactische keuzes te maken.
Ueda’s vormpiek is wel een beetje voorbij vrees ik. Maar het valt mij ook wel op dat hij echt minder is als Steijn niet mee doet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het wel het minste probleem van de avond.
Klein puntje van hoop; Feyenoord speelt nooit/zelden 2 helften op hetzelfde niveau. Hopelijk wordt de 2e dit keer een betere dan de eerstequote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.
GAE speelt een simpele tactiek, gewoon 1 op 1.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie uitdaging voor hem om te laten zien dat hij er tactisch iets van kan. En boven generatiegenoot Johnnie uit steekt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
Sliti zal er wel in komen voor Sauer lijkt me.
Ik ben dit seizoen echt totaal niet onder de indruk van Sauer. Brengt veel te weinig.
Sauer heeft vooral heel veel ruimte nodig, meer op de counter. Eigenlijk wel logisch dat dit vorig jaar bij NAC beter werkte voor hem.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.
Het grote probleem is dat de alternatieven er geen klote van kunnen. En ik vraag mij dan toch af of zo’n seizoen bij NAC echt verstandig is geweest, want dat is echt heel anders voetballen.
sauer heeft wel een actie en dat doet men hier met vlinders in de buik posten, maar het probleem is dat hij niet kijkt wat de rest doet... hij geeft de bal waar hij vindt dat men moet staan in plaats welke kant men op loopt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.
Het grote probleem is dat de alternatieven er geen klote van kunnen. En ik vraag mij dan toch af of zo’n seizoen bij NAC echt verstandig is geweest, want dat is echt heel anders voetballen.
Je gaat wel heel erg snel ineens.quote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda’s vormpiek is wel een beetje voorbij vrees ik. Maar het valt mij ook wel op dat hij echt minder is als Steijn niet mee doet.
Net als die bal van Uedaquote:Op zondag 9 november 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg snel ineens.
100pct, mits je die ander ook hebt gegeven ja. Laten we Stengs maar snel weer terughalen in de winterstop. Dan zijn we hier ook weer van af.quote:Op zondag 9 november 2025 21:11 schreef Haringkop2 het volgende:
Dat laatste shot is gewoon een pingel toch? Zeker als je ziet hoe Sauer hem wel tegen kreeg.
Vreemd van een VAR ook eigenlijk, als je dat shot met dan uitgerekte shirt ziet.quote:Op zondag 9 november 2025 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Het ene vasthouden is het andere niet in de wonderlijke wereld van Kooij.
Higler VAR, bij toeval?quote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vreemd van een VAR ook eigenlijk, als je dat shot met dan uitgerekte shirt ziet.
Hij is wel beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 9 november 2025 21:17 schreef ashardalan het volgende:
Die Kooij is niet een hele goede scheids
Vind Sliti eigenlijk altijd wel goed invallen.quote:Op zondag 9 november 2025 21:19 schreef snabbi het volgende:
sliti valt iig beter in dan wat sauer liet zien
Heel bizar dat ie daar niet alsnog geen geeft, weer heel smerig.quote:
eens dat was gewoon geel, dus 2e geelquote:Op zondag 9 november 2025 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heel bizar dat ie daar niet alsnog geen geeft, weer heel smerig.
Oh, er ligt helemaal niets aan de scheids. Deze is alleen ongeveer net zo slecht als wij zijnquote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounou laten we nou niet gaan doen dat dit allemaal aan de scheids ligt.
Het ligt totaal niet aan de scheids, maar als hij normaal fluit sta je ondanks een slechte pot wel op 1-1 en hebben zij rood.quote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
het ligt niet aan de scheids, maar als die fouten maakt mag je dat wel gewoon benoemen.quote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat idd. Men moet niet zo snel gaan huilen dat de scheids de schuld van iets zou krijgen als er enkel zijn fouten worden benoemd.quote:Op zondag 9 november 2025 21:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
het ligt niet aan de scheids, maar als die fouten maakt mag je dat wel gewoon benoemen.
Nee zeker niet. We creëren zelf ook helemaal niets.quote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is al een tijdje het grote probleemquote:Op zondag 9 november 2025 21:27 schreef fetX het volgende:
Er komt echt geen voorzet aan. Geeft toch ook te denken.
Sinds 1908, ongeveerquote:Op zondag 9 november 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje het grote probleem
of smal toch als rechtsbuiten gebruikenquote:Op zondag 9 november 2025 21:28 schreef Qarrad het volgende:
Het wordt nu nog voller voor die pot met de wissels. Ik vrees dat we Tengstedt toch nog te zien gaan krijgen straks en dat dat geen goed nieuws is...
Zit ook geen millimeter mee vandaag nee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Eagles blijft met kunst en vliegwerk overeind
Jazeker! Al een aantal keer zelfs.quote:Op zondag 9 november 2025 21:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Is het Ueda al gelukt om de bal naar de juiste kleur te spelen?
Persoonlijk, vind ik de kleur "rood" wel een leuke in dezequote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef H.FR het volgende:
Zo daar kon je ook wel een kleur kaart geven als je dat zo ziet.
In de warming-up.quote:Op zondag 9 november 2025 21:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Is het Ueda al gelukt om de bal naar de juiste kleur te spelen?
Ohja twee ballen terug naar de CV.quote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker! Al een aantal keer zelfs.
Zelfs nog eentje bij de eigen cornervlag over de hele naar Moussa!.quote:Op zondag 9 november 2025 21:36 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ohja twee ballen terug naar de CV.
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2025 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
We missen een Moder/Targhaline vandaag.
Bedankt John.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Volgens mij is Eagles gewoon leegquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Klopt, alleen wij ook.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is Eagles gewoon leeg
Dit ja. We spelen alsnog bagger. Niks lukt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze gevaarlijkerquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch gewoon nog steeds kut man. Ja, ze stropen de mouwen wat verder op, maar het is toch gewoon 3x niks.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die komt niet, Watanabe staat al voorin.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten allemaal op Tengstedt.
Je hoort mij niet zeggen dat het opeens goed is. Alleen dat er dan geen vuiltje aan de lucht zou zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch gewoon nog steeds kut man. Ja, ze stropen de mouwen wat verder op, maar het is toch gewoon 3x niks.
Het is vandaag teveel eventjes net niet met de aanvallers vandaag dan moet je er een hebben die snel weer de bal voor je afpakt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 9 november 2025 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze gevaarlijker
Dan moet ie nog steeds scoren en die counters van Eagles er uit zien te houden.quote:Op zondag 9 november 2025 21:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het opeens goed is. Alleen dat er dan geen vuiltje aan de lucht zou zijn.
Welnee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Tweede plek zal nog een karwei worden.
Nee joh.quote:Op zondag 9 november 2025 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Tweede plek zal nog een karwei worden.
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.quote:
áls er al voorzetten gegeven werdenquote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.
We creëren geen ruk.quote:
Tegen Stuttgart was een prima potje. Volendam eigenlijk ook wel. Alleen hoe weinig rendement we uit het veldspel halen is lachwekkend.quote:Op zondag 9 november 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds lange tijd blij dat het interlandbreak is. Wat een aids de laatste weken.
Aanvallend kom je al weken tekort. Tegen PSV laat je twee enorme kansen liggen, tegen Volendam beslis je het niet al voor rust en afgelopen donderdag ook stootkracht tekort. Simpelweg kwaliteit.quote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Haringkop2 het volgende:
Ook geen enkele voorzet valt goed. Je staat met vier man in de zestien en er is telkens niemand die in de buurt van de bal komt. Echt hele slechte positionering voor de goal.
De topics staan al klaar. (Gewoon)quote:Op zondag 9 november 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds lange tijd blij dat het interlandbreak is. Wat een aids de laatste weken.
AZ, mogelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is totaal geen concurrentie joh.
Het lijkt bijna op een potje waarin je achter staat en nog wat probeert te forceren.quote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
Zul je zien dat die nog geVARed gaat worden ook
Hij beukt zijn eigen keepert omver, dat ziet zelfs Higler.quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
Zul je zien dat die nog geVARed gaat worden ook
Absoluut niet, maar het is nu eenmaal zo'n wedstrijd waar alles fout gaat. Kan er ook nog wel bijquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben het wel vandaag weer laten zien ja
Eens, het zou meer exemplarisch zijn voor hoe het gaat bij ons.quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij beukt zijn eigen keepert omver, dat ziet zelfs Higler.
Op onszelf na dan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is totaal geen concurrentie joh.
Ja helemaal eens. Dat patroon is wel zichtbaar. Je met Paixao veel ingeleverd en Ueda is leuk voor de onderkant van de eredivisie, maar je hebt niks achter de hand. Ik had meer verwacht van Sauer. Maar we hebben veel geld uitgegeven aan Borges en Tengstedt die niks toevoegen tot op heden. Dat mag je behoorlijke faal noemen van de TD en scouting.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend kom je al weken tekort. Tegen PSV laat je twee enorme kansen liggen, tegen Volendam beslis je het niet al voor rust en afgelopen donderdag ook stootkracht tekort. Simpelweg kwaliteit.
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?quote:Op zondag 9 november 2025 21:51 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Dat patroon is wel zichtbaar. Je met Paixao veel ingeleverd en Ueda is leuk voor de onderkant van de eredivisie, maar je hebt niks achter de hand. Ik had meer verwacht van Sauer. Maar we hebben veel geld uitgegeven aan Borges en Tengstedt die niks toevoegen tot op heden. Dat mag je behoorlijke faal noemen van de TD en scouting.
Het is gewoon veel te vrijblijvend allemaal, je hebt geen moment aanspraak gemaakt op iets. Tegen zo'n club die totaal niet gewend is aan Europees voetbal moet je toch gas geven en na een half uur puur op fysieke kracht al 0-2 voor staan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een potje waarin je achter staat en nog wat probeert te forceren.
Ik ben het er oprecht ook niet mee eens. Er waren echt wel wat flinke kansen die net verkeerd vallen.
16 miljoen voor Borges en Tengstedt…quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?
Nee, ff serieus?quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
16 miljoen voor Borges en Tengstedt…
Verkwanseld op de rommelmarkt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef Haringkop2 het volgende:
Ueda ligt alleen maar op de grond deze wedstrijd
Plus 10 voor Steijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
We moesten helaas zelf ook met precies dezelfde spelers als donderdag spelen. En het zijn dit seizoen qua blessures wel wat meer van het type ‘ongelukkig’.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te vrijblijvend allemaal, je hebt geen moment aanspraak gemaakt op iets. Tegen zo'n club die totaal niet gewend is aan Europees voetbal moet je toch gas geven en na een half uur puur op fysieke kracht al 0-2 voor staan.
Wacht, er is geld betaald voor die Borges?quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die is leuk tegen het rechterrijke, voor de rest heb je er idd geen ruk aan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.
Done deal.quote:Op zondag 9 november 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt toch wel weer oogaids. Nog meer eelt op die oogbal.
Als dat het enige probleem van dit Feyenoord zou zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:56 schreef Buitendam het volgende:
User @:CR7 en ik vinden deze selectie buitengewoon matig. Die twee cv’s zijn echt heel kut.
Mwa je kon gewoon je voorsprong behouden.quote:
Kloptquote:Op zondag 9 november 2025 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is leuk tegen het rechterrijke, voor de rest heb je er idd geen ruk aan.
Je hebt ook van die commentatoren die zeggen 'drie belangrijke punten'quote:Op zondag 9 november 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa je kon gewoon je voorsprong behouden.
Zo kan je elke situatie omschrijven als dat je uitstekende zaken kan doen.
Oh, de rest heeft niet gespeeld.quote:Op zondag 9 november 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa je kon gewoon je voorsprong behouden.
Zo kan je elke situatie omschrijven als dat je uitstekende zaken kan doen.
Twee uur meer rustquote:Op zondag 9 november 2025 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Iemand moet Sem vertellen dat GAE ook op donderdag heeft gespeeld.
Steijn kan er ook geen kut aan doen dat hij er geen kut van kan.quote:Op zondag 9 november 2025 22:00 schreef GGMM het volgende:
Wat ontzettend zwak van Steijn om het op donderdag te gooien.
Nog even afgezien van het feit dat GAE zelf ook op donderdag heeft gespeeld
Je mag toch verwachten dat je als Feyenoord daar veel beter tegen bestand bent dan een clubje als GAE. Het tegendeel was echter waar. Dat kan gewoon echt niet. Zo'n domme penalty helpt natuurlijk niet mee, maar als je niet verder komt dan wat kansloze voorzetten waar hun verdediging 0 problemen mee heeft...quote:Op zondag 9 november 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moesten helaas zelf ook met precies dezelfde spelers als donderdag spelen. En het zijn dit seizoen qua blessures wel wat meer van het type ‘ongelukkig’.
Dat zou je allicht denken, maar dat is dus helaas niet het geval.quote:Op zondag 9 november 2025 22:03 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig interland week. Dan krijgen de meeste Feyenoord-spelers wat rust.
Wij supporters krijgen gelukkig wel even rust, dat is ook wat waard.quote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou je allicht denken, maar dat is dus helaas niet het geval.
Dat lijkt mij ook niet het probleem van de dag.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Heb het al eerder gezegd: teams moeten verplicht 2 spelers op het veld van de tegenstander hebben.
Dat met zijn 11en achter de bal hangen
Ueda is ook echt mokerslecht. Die kan niks.quote:Op zondag 9 november 2025 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem van dit Feyenoord zou zijn.
Frank de Boer excuusquote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Heb het al eerder gezegd: teams moeten verplicht 2 spelers op het veld van de tegenstander hebben.
Persie begon leuk met wat makkelijke tegenstanders.quote:Op zondag 9 november 2025 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ueda is ook echt mokerslecht. Die kan niks.
Timber kan op dit moment niet eens bij Heerenveen mee. Van Persie gaat een loodzware periode tegemoet.
Ah instelling. Daar gaan we. @De_Pel even opletten.quote:Op zondag 9 november 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Instelling van veel spelers gewoon ruk ook.
We kunnen niet winnen dus de regels zijn kut.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Speelde idd wanstaltig slecht. Met spits van enige kwaliteit had je misschien nog wat kansen bij elkaar gespeeld.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.
Ja, dat verbloemt het een en ander. Bosz en deze gozer van GAE overklassen hem nu even hard achter elkaar.quote:Op zondag 9 november 2025 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Persie begon leuk met wat makkelijke tegenstanders.
Gewoon hun goed recht. Ze halen er ook resultaat mee. We waren aanvallend totaal onmachtig of niet beslissend genoeg, zoals wel vaker dit seizoen. En tactisch stond het bij GAE goed.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Tja, dat krijg je als je zo dom de 1-0 weggeeft.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2025 22:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat verbloemt het een en ander. Bosz Saibari en deze gozer van GAE overklassen hem nu even hard achter elkaar.
De instelling?quote:Op zondag 9 november 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Instelling van veel spelers gewoon ruk ook.
Ah, naast instelling zijn ze nu niet fit.quote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De instelling?
Ze gaven vandaag de volle 100, daar ligt het echt niet aan.
Je speelt met een middenveld waarbij Timber en Valente allebei eigenlijk niet volledig fit zijn en alsnog de 90 minuten volgemaakt.
Succes maat, aangezien ik wel ambtenaar ben zal ik ca 10 uur weer achter mijn werklaptop verschijnen om nog een uitgebreider verslag te doen over wat er allemaal goed en slecht gaat bij Feyenoordquote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed ga, aangezien ik geen ambtenaar ben word ik morgenochtend wel gewoon om 8:00 weer achter de laptop verwacht om daadwerkelijk iets te doen.
Lekker... Ik hoef pas vanaf 9:00 uit het raam te staren morgen. Heerlijk!quote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed ga, aangezien ik geen ambtenaar ben word ik morgenochtend wel gewoon om 8:00 weer achter de laptop verwacht om daadwerkelijk iets te doen.
Dat is geen excuus maar een constatering.quote:Op zondag 9 november 2025 22:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, naast instelling zijn ze nu niet fit.
De excuses stapelen zich op.
Chronisch niet fit, normale mensen noemen dat gewoon gebrek aan talent.quote:Op zondag 9 november 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is geen excuus maar een constatering.
Ik kijk er naar uit, ik verwacht morgenmiddag volop mee te kunnen lezen.quote:Op zondag 9 november 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Succes maat, aangezien ik wel ambtenaar ben zal ik ca 10 uur weer achter mijn werklaptop verschijnen om nog een uitgebreider verslag te doen over wat er allemaal goed en slecht gaat bij Feyenoord
4-daagse werkweekgenot, de dagen die ik werk zijn tyfuslang maar die extra vrije dag is dat volledig waard.quote:Op zondag 9 november 2025 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker... Ik hoef pas vanaf 9:00 uit het raam te staren morgen. Heerlijk!
Ja omdat het nu goed uitkomt. Ze kwamen beide behoorlijk te kort. Niet goed genoeg en dat staat los van een blessure.quote:Op zondag 9 november 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is geen excuus maar een constatering.
vPersie gaf enkele dagen terug nog aan dat Timber en Valente eigenlijk niet fit waren om vandaag weer 90 minuten te spelen, maar dat het wel zou moeten door alle blessures. Dat klopt ook gewoon.quote:Op zondag 9 november 2025 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja omdat het nu goed uitkomt. Ze kwamen beide behoorlijk te kort. Niet goed genoeg en dat staat los van een blessure.
Het stortte na de 1-0 wel in en in de tweede helft zie je dan weer de aanvallende tekortkomingen.quote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De instelling?
Ze gaven vandaag de volle 100, daar ligt het echt niet aan.
Je speelt met een middenveld waarbij Timber en Valente allebei eigenlijk niet volledig fit zijn en alsnog de 90 minuten volgemaakt.
Dat Timber chronisch niet fit is is inderdaad een gebrek aan kwaliteit. Anders had hij inmiddels ook wel bij een betere club gespeeld dan Feyenoord.quote:Op zondag 9 november 2025 22:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Chronisch niet fit, normale mensen noemen dat gewoon gebrek aan talent.
PSV krijgt ze ook wel makkelijker tegen. Maar alles bij elkaar hebben zij wel weer een betere en fittere ploeg dan wij. Die minder rustdagen helpen ook absoluut niet.quote:Op zondag 9 november 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het stortte na de 1-0 wel in en in de tweede helft zie je dan weer de aanvallende tekortkomingen.
Dat gaat ons in de titelrace ook wel opbreken. PSV scoort veel makkelijker. Loopt voorin meer kwaliteit.
In de aanval mis je kwaliteitquote:Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV krijgt ze ook wel makkelijker tegen. Maar alles bij elkaar hebben zij wel weer een betere en fittere ploeg dan wij. Die minder rustdagen helpen ook absoluut niet.
Vandaag puntverlies kan gebeuren, maar het frustreert mij dat echt ieder ‘lastiger’ potje tot puntverlies leidt. Niet eens omdat we dan zo slecht spelen maar omdat onze aanval dan iedere keer vrij eenvoudig platgelegd wordt.
Het leven is te kort voor lange werkdagen. Lekker 4 daagjes van 8 uur hier. En binnenkort nog maar 3,5. Vrije tijd is zo veel belangrijker dan geld.quote:Op zondag 9 november 2025 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, ik verwacht morgenmiddag volop mee te kunnen lezen.
[..]
4-daagse werkweekgenot, de dagen die ik werk zijn tyfuslang maar die extra vrije dag is dat volledig waard.
Havenslaafquote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Als dat je werkschema is vind ik dat je behoorlijk vroeg wakker bentquote:Op maandag 10 november 2025 06:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor lange werkdagen. Lekker 4 daagjes van 8 uur hier. En binnenkort nog maar 3,5. Vrije tijd is zo veel belangrijker dan geld.
Dan had ik nog leuk uitzicht, nu ben ik businessparkslaaf waar ik op de begane grond zit en daarmee nog lager dan het parkeerdek van de burenquote:
Kind met gebroken been die naar school moet.quote:Op maandag 10 november 2025 07:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als dat je werkschema is vind ik dat je behoorlijk vroeg wakker bent
Ik vond het nog wel meevallen. GAE speelde compact, maar ze durfden ook gewoon iedere keer vol druk te zetten op Wellenreuter. Elke achterbal eindigde hierdoor in een kansloze lange bal.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
En dat is niet voor het eerst dit seizoen. Het is blijkbaar een hele effectieve tactiek om ons simpelweg tandeloos te maken, helemaal als je middenveld alleen op papier op het veld staat. Het ging soms wat beter als Ueda zich liet uitzakken om daar kapstokje te spelen voor die ballen, maar daarna verzandde het weer in machteloos gebrei. Daarnaast missen we zoals meerdere keren gezegd werd ook iemand die goed kan schieten uit de 2e lijn. Daar hadden ze Steijn ook voor in stelling moeten brengen maar die had of die opdracht niet of hij voerde hem niet uit.quote:Op maandag 10 november 2025 08:10 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen. GAE speelde compact, maar ze durfden ook gewoon iedere keer vol druk te zetten op Wellenreuter. Elke achterbal eindigde hierdoor in een kansloze lange bal.
GAE gooide veel energie in de duels, wat dat betreft leek het erop of er maar één ploeg doordeweeks had gespeeld. Bij ons gaat het twee seizoenen over doseren, rustig brengen, twee keer in de week spelen etc., maar ondertussen is het al het tweede seizoen waarin we fysiek door de ondergrens zakken.
Ai, sterkte! Zo'n gedoe om een beetje je huishouden te laten lopen als er eentje zoiets heeftquote:Op maandag 10 november 2025 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kind met gebroken been die naar school moet.
Zielsgelukkig dat zowel ik als haar moeder een flexibele werk- en opdrachtgever hebben. Toch wel een voordeel van de overheid en werk wat ook thuis kan.quote:Op maandag 10 november 2025 08:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ai, sterkte! Zo'n gedoe om een beetje je huishouden te laten lopen als er eentje zoiets heeft
Jullie missen een type Til.quote:Op maandag 10 november 2025 08:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dat is niet voor het eerst dit seizoen. Het is blijkbaar een hele effectieve tactiek om ons simpelweg tandeloos te maken, helemaal als je middenveld alleen op papier op het veld staat. Het ging soms wat beter als Ueda zich liet uitzakken om daar kapstokje te spelen voor die ballen, maar daarna verzandde het weer in machteloos gebrei. Daarnaast missen we zoals meerdere keren gezegd werd ook iemand die goed kan schieten uit de 2e lijn. Daar hadden ze Steijn ook voor in stelling moeten brengen maar die had of die opdracht niet of hij voerde hem niet uit.
Hahahaquote:Op maandag 10 november 2025 09:00 schreef DilanoNirvana het volgende:
Hahaha nu zie je dat Feyenoord helemaal niet zo goed is, er komen nog meer verliespartijen aan.
Ai, beterschap!quote:Op maandag 10 november 2025 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kind met gebroken been die naar school moet.
Dit vind ik echt nog het meest kwalijke van gisteren. Dat dat tegen PSV zo was die 2 dagen langer rust hadden en een selectie vol spelers heeft die al jarenlang gewend zijn aan 2 potjes per week is tot daar aan toe, maar tegen een club als GAE die nog nooit van hun leven een dubbel programma hebben afgewerkt kan echt niet.quote:Op maandag 10 november 2025 08:10 schreef Haringkop2 het volgende:
GAE gooide veel energie in de duels, wat dat betreft leek het erop of er maar één ploeg doordeweeks had gespeeld.
Als je iedere wedstrijd tegen een capabele tegenstander verliest dan ben je gewoon niet zo goed. Ajax pakte ook nog zijn puntjes de eerste paar weken.quote:
Blessures en daardoor minder vastigheden.quote:Op maandag 10 november 2025 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ai, beterschap!
[..]
Dit vind ik echt nog het meest kwalijke van gisteren. Dat dat tegen PSV zo was die 2 dagen langer rust hadden en een selectie vol spelers heeft die al jarenlang gewend zijn aan 2 potjes per week is tot daar aan toe, maar tegen een club als GAE die nog nooit van hun leven een dubbel programma hebben afgewerkt kan echt niet.
(lol) Beetje Ajaxtrekjes dit ventje.quote:Feyenoord-talent wil stoer doen voor de camera, maar uitspraak komt als boemerang terug
Zino Sneijer wilde na zijn goal tegen Cambuur stoer doen. „Wie zijn ze dan?”, riep de jonge Feyenoorder voor de camera. Maar voordat die woorden waren uitgeklonken, gaf zijn ploeg een 3-1 voorsprong uit handen. Op Varkenoord eindigde het duel in 3-3 en blijft de promotiedroom wankelen.
Het Feyenoord-talent Zino Sneijer veroorzaakte zaterdag een opmerkelijk moment. De middenvelder scoorde in het duel tegen de leeftijdsgenoten van Cambuur en riep luid: „Wie zijn ze dan?”
Zijn uitspraak kwam als een boemerang terug. Op Varkenoord eindigde het duel uiteindelijk in 3-3 nadat een 3-1 voorsprong in de slotfase slordig werd weggegeven. Ayoub Ouarghi en Fabiano Rust wisten ook te scoren.
De missie van de Feyenoord-talenten om de tweede divisie te bereiken wordt daardoor niet eenvoudiger. In hun eigen competitie blinken de Rotterdammers nauwelijks uit, terwijl Jong Almere City en Jong Sparta blijven winnen in de tweede divisie.
Jong Sparta won met 1-4 van AFC door goals van Mohamed Oukhattou, Quincy Hoeve, Jelani Seedorf en Noah Sandvliet. Beide belofteteams staan stevig in het linkerrijtje. Als dat zo blijft kán Feyenoord sowieso níet promoveren.
Ik kan er best mee leven wanneer dit soort overtredingen geen pingel zijn, maar aan de andere kant gaat hij wel direct op de stip. Het grote probleem zit hem vooral in de inconsequentie van de beslissingen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Blessures en daardoor minder vastigheden.
Dat Feyenoord het moeilijk zou krijgen lag in de lijn der verwachting.
En ze zijn genaaid met dat moment met Ueda. Scheidsrechters zijn zo dramatisch slecht in Nederland.
Volgende maand moeten we er zelf tegen. Ik hou nu al m,n hart vast, dat wordt natuurlijk catastrofe.quote:Op maandag 10 november 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je iedere wedstrijd tegen een capabele tegenstander verliest dan ben je gewoon niet zo goed. Ajax pakte ook nog zijn puntjes de eerste paar weken.
Ik vond het gelijksoortige overtredingen, maar geen gelijkwaardige. Beide beslissingen wat mij betreft correct hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 10:43 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven wanneer dit soort overtredingen geen pingel zijn, maar aan de andere kant gaat hij wel direct op de stip. Het grote probleem zit hem vooral in de inconsequentie van de beslissingen.
Gefeliciteerd met weer een oerdomme take.quote:Op maandag 10 november 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je iedere wedstrijd tegen een capabele tegenstander verliest dan ben je gewoon niet zo goed. Ajax pakte ook nog zijn puntjes de eerste paar weken.
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met weer een oerdomme take.
Het verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV was tijdens die onderlinge wedstrijd wel zichtbaar, ja. Eigenlijk kan je AZ - PSV en AZ - Feyenoord daar wel goed naast elkaar leggen. Feyenoord was in Alkmaar ook heer en meester maar won niet.quote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.
Feyenoord geeft objectief gezien in defensief opzicht helemaal niet zoveel weg, nee. PSV maakt in de Eredivisie aanvallend weer het verschil.quote:Op maandag 10 november 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV was tijdens die onderlinge wedstrijd wel zichtbaar, ja. Eigenlijk kan je AZ - PSV en AZ - Feyenoord daar wel goed naast elkaar leggen. Feyenoord was in Alkmaar ook heer en meester maar won niet.
Verder moet je alsnog wel makkelijk tweede worden, de rest is echt nog heel veel slechter.
Zoals alle afgelopen seizoenen. Daarom des te vreemder dat men bij Feyenoord dacht het aanvallend wel te kunnen oplossen door geen vervanger voor Paixao te halen en 20 miljoen stuk te slaan op een dooie Deen en een Portugees met bizarre O-benen die nooit scoort.quote:Op maandag 10 november 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Feyenoord geeft objectief gezien in defensief opzicht helemaal niet zoveel weg, nee. PSV maakt in de Eredivisie aanvallend weer het verschil.
Niet mee eens. Het verschil zit hem er in dat Ueda niet meteen naar de grond gaat en die van Go Ahead wel.quote:Op maandag 10 november 2025 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het gelijksoortige overtredingen, maar geen gelijkwaardige. Beide beslissingen wat mij betreft correct hoor.
Ik heb ergens van de zomer ook geschreven, dat uiteindelijke de aanvallende kwaliteit in de eredivisie de doorslag geeft.quote:Op maandag 10 november 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals alle afgelopen seizoenen. Daarom des te vreemder dat men bij Feyenoord dacht het aanvallend wel te kunnen oplossen door geen vervanger voor Paixao te halen en 20 miljoen stuk te slaan op een dooie Deen en een Portugees met bizarre O-benen die nooit scoort.
DtKgodquote:Op maandag 10 november 2025 11:43 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik heb ergens van de zomer ook geschreven, dat uiteindelijke de aanvallende kwaliteit in de eredivisie de doorslag geeft.
Tengstedt en Borges zijn wel de meeste bizarre transfers die je had kunnen doen.
Sauer duwt hem met twee handen op de schouders naar de grond. Dat was echt een veel zwaardere (en dommere) overtreding. Als je dat niet wilt zien dan houdt het echt op hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 11:41 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het verschil zit hem er in dat Ueda niet meteen naar de grond gaat en die van Go Ahead wel.
Je zou zelfs nog kunnen betogen dat Ueda ook nog echt bezig is met een aanvallende actie richting het doel en daarin wordt belet, terwijl bij GAE beide spelers richting de zijlijn bewegen. Maar goed de indirecte vrije trap in de 16 wordt nooit meer gegeven voor dit soort zaken.
Een nog dommere take is dan wel weer knap.quote:Op maandag 10 november 2025 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sauer duwt hem met twee handen op de schouders naar de grond. Dat was echt een veel zwaardere (en dommere) overtreding. Als je dat niet wilt zien dan houdt het echt op hoor.
Komt nog bij dat Ueda bij elk wissewasje op de grond ligt, dus als hij een keer blijft staan zal iedereen direct de conclusie trekken dat er niks aan de hand is. Wat dus ook zo was.
Die jongen van GAE ging meteen liggen, bekijk de beelden nog eens. Ik zal nog even zoeken ik zag net een filmpje bij komen van beide momenten onder elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sauer duwt hem met twee handen op de schouders naar de grond. Dat was echt een veel zwaardere (en dommere) overtreding. Als je dat niet wilt zien dan houdt het echt op hoor.
Komt nog bij dat Ueda bij elk wissewasje op de grond ligt, dus als hij een keer blijft staan zal iedereen direct de conclusie trekken dat er niks aan de hand is. Wat dus ook zo was.
ALTIJD TEGEN ONS @Lokale_Notabelequote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Los van het feit dat er waarschijnlijk een complot gaande is waarbij Feyenoord stelselmatig benadeeld wordt door de KNJB, is het een extreem domme actie van die Sauer. Moet je kijken waar de bal heen gaat als hij die gozer ondersteboven duwt. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Wow, als zelfs al Studio Ajax dat zegt, moet het wel kloppen.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die jongen van GAE ging meteen liggen, bekijk de beelden nog eens. Ik zal nog even zoeken ik zag net een filmpje bij komen van beide momenten onder elkaar.
Eigenlijk is er best een brede consensus dat Ueda een pingel had moeten krijgen (Studio voetbal o.a.)
Ultiem dom inderdaad. En natuurlijk gaat hij liggen.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Los van het feit dat er waarschijnlijk een complot gaande is waarbij Feyenoord stelselmatig benadeeld wordt door de KNJB, is het een extreem domme actie van die Sauer. Moet je kijken waar de bal heen gaat als hij die gozer ondersteboven duwt. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Gevoelsmatig is dit ook weer typisch Nederlands. Topspelers verkopen en vervolgens in het ALDI-segment gaan koekeloerenquote:Op maandag 10 november 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals alle afgelopen seizoenen. Daarom des te vreemder dat men bij Feyenoord dacht het aanvallend wel te kunnen oplossen door geen vervanger voor Paixao te halen en 20 miljoen stuk te slaan op een dooie Deen en een Portugees met bizarre O-benen die nooit scoort.
Iedereen lult elkaar gewoon na, zeker als er kritiek op scheidsrechters gegeven mag worden. Ik vond het geen pingel.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die jongen van GAE ging meteen liggen, bekijk de beelden nog eens. Ik zal nog even zoeken ik zag net een filmpje bij komen van beide momenten onder elkaar.
Eigenlijk is er best een brede consensus dat Ueda een pingel had moeten krijgen (Studio voetbal o.a.)
In beide gevallen niet, inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2025 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedereen lult elkaar gewoon na, zeker als er kritiek op scheidsrechters gegeven mag worden. Ik vond het geen pingel.
Die eerste wel, al was het maar in het kader van de Darwin award.quote:Op maandag 10 november 2025 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
In beide gevallen niet, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |