(lol) Beetje Ajaxtrekjes dit ventje.quote:Feyenoord-talent wil stoer doen voor de camera, maar uitspraak komt als boemerang terug
Zino Sneijer wilde na zijn goal tegen Cambuur stoer doen. „Wie zijn ze dan?”, riep de jonge Feyenoorder voor de camera. Maar voordat die woorden waren uitgeklonken, gaf zijn ploeg een 3-1 voorsprong uit handen. Op Varkenoord eindigde het duel in 3-3 en blijft de promotiedroom wankelen.
Het Feyenoord-talent Zino Sneijer veroorzaakte zaterdag een opmerkelijk moment. De middenvelder scoorde in het duel tegen de leeftijdsgenoten van Cambuur en riep luid: „Wie zijn ze dan?”
Zijn uitspraak kwam als een boemerang terug. Op Varkenoord eindigde het duel uiteindelijk in 3-3 nadat een 3-1 voorsprong in de slotfase slordig werd weggegeven. Ayoub Ouarghi en Fabiano Rust wisten ook te scoren.
De missie van de Feyenoord-talenten om de tweede divisie te bereiken wordt daardoor niet eenvoudiger. In hun eigen competitie blinken de Rotterdammers nauwelijks uit, terwijl Jong Almere City en Jong Sparta blijven winnen in de tweede divisie.
Jong Sparta won met 1-4 van AFC door goals van Mohamed Oukhattou, Quincy Hoeve, Jelani Seedorf en Noah Sandvliet. Beide belofteteams staan stevig in het linkerrijtje. Als dat zo blijft kán Feyenoord sowieso níet promoveren.
Ik kan er best mee leven wanneer dit soort overtredingen geen pingel zijn, maar aan de andere kant gaat hij wel direct op de stip. Het grote probleem zit hem vooral in de inconsequentie van de beslissingen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Blessures en daardoor minder vastigheden.
Dat Feyenoord het moeilijk zou krijgen lag in de lijn der verwachting.
En ze zijn genaaid met dat moment met Ueda. Scheidsrechters zijn zo dramatisch slecht in Nederland.
Volgende maand moeten we er zelf tegen. Ik hou nu al m,n hart vast, dat wordt natuurlijk catastrofe.quote:Op maandag 10 november 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je iedere wedstrijd tegen een capabele tegenstander verliest dan ben je gewoon niet zo goed. Ajax pakte ook nog zijn puntjes de eerste paar weken.
Ik vond het gelijksoortige overtredingen, maar geen gelijkwaardige. Beide beslissingen wat mij betreft correct hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 10:43 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven wanneer dit soort overtredingen geen pingel zijn, maar aan de andere kant gaat hij wel direct op de stip. Het grote probleem zit hem vooral in de inconsequentie van de beslissingen.
Gefeliciteerd met weer een oerdomme take.quote:Op maandag 10 november 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je iedere wedstrijd tegen een capabele tegenstander verliest dan ben je gewoon niet zo goed. Ajax pakte ook nog zijn puntjes de eerste paar weken.
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met weer een oerdomme take.
Het verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV was tijdens die onderlinge wedstrijd wel zichtbaar, ja. Eigenlijk kan je AZ - PSV en AZ - Feyenoord daar wel goed naast elkaar leggen. Feyenoord was in Alkmaar ook heer en meester maar won niet.quote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.
Feyenoord geeft objectief gezien in defensief opzicht helemaal niet zoveel weg, nee. PSV maakt in de Eredivisie aanvallend weer het verschil.quote:Op maandag 10 november 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV was tijdens die onderlinge wedstrijd wel zichtbaar, ja. Eigenlijk kan je AZ - PSV en AZ - Feyenoord daar wel goed naast elkaar leggen. Feyenoord was in Alkmaar ook heer en meester maar won niet.
Verder moet je alsnog wel makkelijk tweede worden, de rest is echt nog heel veel slechter.
Zoals alle afgelopen seizoenen. Daarom des te vreemder dat men bij Feyenoord dacht het aanvallend wel te kunnen oplossen door geen vervanger voor Paixao te halen en 20 miljoen stuk te slaan op een dooie Deen en een Portugees met bizarre O-benen die nooit scoort.quote:Op maandag 10 november 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Feyenoord geeft objectief gezien in defensief opzicht helemaal niet zoveel weg, nee. PSV maakt in de Eredivisie aanvallend weer het verschil.
Niet mee eens. Het verschil zit hem er in dat Ueda niet meteen naar de grond gaat en die van Go Ahead wel.quote:Op maandag 10 november 2025 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het gelijksoortige overtredingen, maar geen gelijkwaardige. Beide beslissingen wat mij betreft correct hoor.
Ik heb ergens van de zomer ook geschreven, dat uiteindelijke de aanvallende kwaliteit in de eredivisie de doorslag geeft.quote:Op maandag 10 november 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals alle afgelopen seizoenen. Daarom des te vreemder dat men bij Feyenoord dacht het aanvallend wel te kunnen oplossen door geen vervanger voor Paixao te halen en 20 miljoen stuk te slaan op een dooie Deen en een Portugees met bizarre O-benen die nooit scoort.
DtKgodquote:Op maandag 10 november 2025 11:43 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik heb ergens van de zomer ook geschreven, dat uiteindelijke de aanvallende kwaliteit in de eredivisie de doorslag geeft.
Tengstedt en Borges zijn wel de meeste bizarre transfers die je had kunnen doen.
Sauer duwt hem met twee handen op de schouders naar de grond. Dat was echt een veel zwaardere (en dommere) overtreding. Als je dat niet wilt zien dan houdt het echt op hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 11:41 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het verschil zit hem er in dat Ueda niet meteen naar de grond gaat en die van Go Ahead wel.
Je zou zelfs nog kunnen betogen dat Ueda ook nog echt bezig is met een aanvallende actie richting het doel en daarin wordt belet, terwijl bij GAE beide spelers richting de zijlijn bewegen. Maar goed de indirecte vrije trap in de 16 wordt nooit meer gegeven voor dit soort zaken.
Een nog dommere take is dan wel weer knap.quote:Op maandag 10 november 2025 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sauer duwt hem met twee handen op de schouders naar de grond. Dat was echt een veel zwaardere (en dommere) overtreding. Als je dat niet wilt zien dan houdt het echt op hoor.
Komt nog bij dat Ueda bij elk wissewasje op de grond ligt, dus als hij een keer blijft staan zal iedereen direct de conclusie trekken dat er niks aan de hand is. Wat dus ook zo was.
Die jongen van GAE ging meteen liggen, bekijk de beelden nog eens. Ik zal nog even zoeken ik zag net een filmpje bij komen van beide momenten onder elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sauer duwt hem met twee handen op de schouders naar de grond. Dat was echt een veel zwaardere (en dommere) overtreding. Als je dat niet wilt zien dan houdt het echt op hoor.
Komt nog bij dat Ueda bij elk wissewasje op de grond ligt, dus als hij een keer blijft staan zal iedereen direct de conclusie trekken dat er niks aan de hand is. Wat dus ook zo was.
ALTIJD TEGEN ONS @Lokale_Notabelequote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Los van het feit dat er waarschijnlijk een complot gaande is waarbij Feyenoord stelselmatig benadeeld wordt door de KNJB, is het een extreem domme actie van die Sauer. Moet je kijken waar de bal heen gaat als hij die gozer ondersteboven duwt. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Wow, als zelfs al Studio Ajax dat zegt, moet het wel kloppen.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die jongen van GAE ging meteen liggen, bekijk de beelden nog eens. Ik zal nog even zoeken ik zag net een filmpje bij komen van beide momenten onder elkaar.
Eigenlijk is er best een brede consensus dat Ueda een pingel had moeten krijgen (Studio voetbal o.a.)
Ultiem dom inderdaad. En natuurlijk gaat hij liggen.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Los van het feit dat er waarschijnlijk een complot gaande is waarbij Feyenoord stelselmatig benadeeld wordt door de KNJB, is het een extreem domme actie van die Sauer. Moet je kijken waar de bal heen gaat als hij die gozer ondersteboven duwt. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Gevoelsmatig is dit ook weer typisch Nederlands. Topspelers verkopen en vervolgens in het ALDI-segment gaan koekeloerenquote:Op maandag 10 november 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals alle afgelopen seizoenen. Daarom des te vreemder dat men bij Feyenoord dacht het aanvallend wel te kunnen oplossen door geen vervanger voor Paixao te halen en 20 miljoen stuk te slaan op een dooie Deen en een Portugees met bizarre O-benen die nooit scoort.
Iedereen lult elkaar gewoon na, zeker als er kritiek op scheidsrechters gegeven mag worden. Ik vond het geen pingel.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die jongen van GAE ging meteen liggen, bekijk de beelden nog eens. Ik zal nog even zoeken ik zag net een filmpje bij komen van beide momenten onder elkaar.
Eigenlijk is er best een brede consensus dat Ueda een pingel had moeten krijgen (Studio voetbal o.a.)
In beide gevallen niet, inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2025 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedereen lult elkaar gewoon na, zeker als er kritiek op scheidsrechters gegeven mag worden. Ik vond het geen pingel.
Die eerste wel, al was het maar in het kader van de Darwin award.quote:Op maandag 10 november 2025 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
In beide gevallen niet, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |