Het lijkt bijna op een potje waarin je achter staat en nog wat probeert te forceren.quote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
Zul je zien dat die nog geVARed gaat worden ook
Hij beukt zijn eigen keepert omver, dat ziet zelfs Higler.quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
Zul je zien dat die nog geVARed gaat worden ook
Absoluut niet, maar het is nu eenmaal zo'n wedstrijd waar alles fout gaat. Kan er ook nog wel bijquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben het wel vandaag weer laten zien ja
Eens, het zou meer exemplarisch zijn voor hoe het gaat bij ons.quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij beukt zijn eigen keepert omver, dat ziet zelfs Higler.
Op onszelf na dan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is totaal geen concurrentie joh.
Ja helemaal eens. Dat patroon is wel zichtbaar. Je met Paixao veel ingeleverd en Ueda is leuk voor de onderkant van de eredivisie, maar je hebt niks achter de hand. Ik had meer verwacht van Sauer. Maar we hebben veel geld uitgegeven aan Borges en Tengstedt die niks toevoegen tot op heden. Dat mag je behoorlijke faal noemen van de TD en scouting.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend kom je al weken tekort. Tegen PSV laat je twee enorme kansen liggen, tegen Volendam beslis je het niet al voor rust en afgelopen donderdag ook stootkracht tekort. Simpelweg kwaliteit.
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?quote:Op zondag 9 november 2025 21:51 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Dat patroon is wel zichtbaar. Je met Paixao veel ingeleverd en Ueda is leuk voor de onderkant van de eredivisie, maar je hebt niks achter de hand. Ik had meer verwacht van Sauer. Maar we hebben veel geld uitgegeven aan Borges en Tengstedt die niks toevoegen tot op heden. Dat mag je behoorlijke faal noemen van de TD en scouting.
Het is gewoon veel te vrijblijvend allemaal, je hebt geen moment aanspraak gemaakt op iets. Tegen zo'n club die totaal niet gewend is aan Europees voetbal moet je toch gas geven en na een half uur puur op fysieke kracht al 0-2 voor staan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een potje waarin je achter staat en nog wat probeert te forceren.
Ik ben het er oprecht ook niet mee eens. Er waren echt wel wat flinke kansen die net verkeerd vallen.
16 miljoen voor Borges en Tengstedt…quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?
Nee, ff serieus?quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
16 miljoen voor Borges en Tengstedt…
Verkwanseld op de rommelmarkt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef Haringkop2 het volgende:
Ueda ligt alleen maar op de grond deze wedstrijd
Plus 10 voor Steijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
We moesten helaas zelf ook met precies dezelfde spelers als donderdag spelen. En het zijn dit seizoen qua blessures wel wat meer van het type ‘ongelukkig’.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te vrijblijvend allemaal, je hebt geen moment aanspraak gemaakt op iets. Tegen zo'n club die totaal niet gewend is aan Europees voetbal moet je toch gas geven en na een half uur puur op fysieke kracht al 0-2 voor staan.
Wacht, er is geld betaald voor die Borges?quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |