Zit ook geen millimeter mee vandaag nee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Eagles blijft met kunst en vliegwerk overeind
Jazeker! Al een aantal keer zelfs.quote:Op zondag 9 november 2025 21:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Is het Ueda al gelukt om de bal naar de juiste kleur te spelen?
Persoonlijk, vind ik de kleur "rood" wel een leuke in dezequote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef H.FR het volgende:
Zo daar kon je ook wel een kleur kaart geven als je dat zo ziet.
In de warming-up.quote:Op zondag 9 november 2025 21:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Is het Ueda al gelukt om de bal naar de juiste kleur te spelen?
Ohja twee ballen terug naar de CV.quote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker! Al een aantal keer zelfs.
Zelfs nog eentje bij de eigen cornervlag over de hele naar Moussa!.quote:Op zondag 9 november 2025 21:36 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ohja twee ballen terug naar de CV.
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2025 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
We missen een Moder/Targhaline vandaag.
Bedankt John.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Volgens mij is Eagles gewoon leegquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Klopt, alleen wij ook.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is Eagles gewoon leeg
Dit ja. We spelen alsnog bagger. Niks lukt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze gevaarlijkerquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch gewoon nog steeds kut man. Ja, ze stropen de mouwen wat verder op, maar het is toch gewoon 3x niks.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die komt niet, Watanabe staat al voorin.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten allemaal op Tengstedt.
Je hoort mij niet zeggen dat het opeens goed is. Alleen dat er dan geen vuiltje aan de lucht zou zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch gewoon nog steeds kut man. Ja, ze stropen de mouwen wat verder op, maar het is toch gewoon 3x niks.
Het is vandaag teveel eventjes net niet met de aanvallers vandaag dan moet je er een hebben die snel weer de bal voor je afpakt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 9 november 2025 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze gevaarlijker
Dan moet ie nog steeds scoren en die counters van Eagles er uit zien te houden.quote:Op zondag 9 november 2025 21:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het opeens goed is. Alleen dat er dan geen vuiltje aan de lucht zou zijn.
Welnee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Tweede plek zal nog een karwei worden.
Nee joh.quote:Op zondag 9 november 2025 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Tweede plek zal nog een karwei worden.
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.quote:
áls er al voorzetten gegeven werdenquote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.
We creëren geen ruk.quote:
Tegen Stuttgart was een prima potje. Volendam eigenlijk ook wel. Alleen hoe weinig rendement we uit het veldspel halen is lachwekkend.quote:Op zondag 9 november 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds lange tijd blij dat het interlandbreak is. Wat een aids de laatste weken.
Aanvallend kom je al weken tekort. Tegen PSV laat je twee enorme kansen liggen, tegen Volendam beslis je het niet al voor rust en afgelopen donderdag ook stootkracht tekort. Simpelweg kwaliteit.quote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Haringkop2 het volgende:
Ook geen enkele voorzet valt goed. Je staat met vier man in de zestien en er is telkens niemand die in de buurt van de bal komt. Echt hele slechte positionering voor de goal.
De topics staan al klaar. (Gewoon)quote:Op zondag 9 november 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds lange tijd blij dat het interlandbreak is. Wat een aids de laatste weken.
AZ, mogelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is totaal geen concurrentie joh.
Het lijkt bijna op een potje waarin je achter staat en nog wat probeert te forceren.quote:Op zondag 9 november 2025 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, elke uitbraak hou je je hart vast terwijl wij alleen wat kansloze voorzetten geven die hun cv's met het grootste gemak wegkoppen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
Zul je zien dat die nog geVARed gaat worden ook
Hij beukt zijn eigen keepert omver, dat ziet zelfs Higler.quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
Zul je zien dat die nog geVARed gaat worden ook
Absoluut niet, maar het is nu eenmaal zo'n wedstrijd waar alles fout gaat. Kan er ook nog wel bijquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben het wel vandaag weer laten zien ja
Eens, het zou meer exemplarisch zijn voor hoe het gaat bij ons.quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij beukt zijn eigen keepert omver, dat ziet zelfs Higler.
Op onszelf na dan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is totaal geen concurrentie joh.
Ja helemaal eens. Dat patroon is wel zichtbaar. Je met Paixao veel ingeleverd en Ueda is leuk voor de onderkant van de eredivisie, maar je hebt niks achter de hand. Ik had meer verwacht van Sauer. Maar we hebben veel geld uitgegeven aan Borges en Tengstedt die niks toevoegen tot op heden. Dat mag je behoorlijke faal noemen van de TD en scouting.quote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend kom je al weken tekort. Tegen PSV laat je twee enorme kansen liggen, tegen Volendam beslis je het niet al voor rust en afgelopen donderdag ook stootkracht tekort. Simpelweg kwaliteit.
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?quote:Op zondag 9 november 2025 21:51 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Dat patroon is wel zichtbaar. Je met Paixao veel ingeleverd en Ueda is leuk voor de onderkant van de eredivisie, maar je hebt niks achter de hand. Ik had meer verwacht van Sauer. Maar we hebben veel geld uitgegeven aan Borges en Tengstedt die niks toevoegen tot op heden. Dat mag je behoorlijke faal noemen van de TD en scouting.
Het is gewoon veel te vrijblijvend allemaal, je hebt geen moment aanspraak gemaakt op iets. Tegen zo'n club die totaal niet gewend is aan Europees voetbal moet je toch gas geven en na een half uur puur op fysieke kracht al 0-2 voor staan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een potje waarin je achter staat en nog wat probeert te forceren.
Ik ben het er oprecht ook niet mee eens. Er waren echt wel wat flinke kansen die net verkeerd vallen.
16 miljoen voor Borges en Tengstedt…quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?
Nee, ff serieus?quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
16 miljoen voor Borges en Tengstedt…
Verkwanseld op de rommelmarkt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we, voor ons dan, best wat knaken hadden om kwaliteit te kopen de laatste paar jaar... Wat is daar mee gebeurt?
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef Haringkop2 het volgende:
Ueda ligt alleen maar op de grond deze wedstrijd
Plus 10 voor Steijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
We moesten helaas zelf ook met precies dezelfde spelers als donderdag spelen. En het zijn dit seizoen qua blessures wel wat meer van het type ‘ongelukkig’.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te vrijblijvend allemaal, je hebt geen moment aanspraak gemaakt op iets. Tegen zo'n club die totaal niet gewend is aan Europees voetbal moet je toch gas geven en na een half uur puur op fysieke kracht al 0-2 voor staan.
Wacht, er is geld betaald voor die Borges?quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |