Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar als je als huurder 70mln uit eigen zak gaat betalen wil je wel wat meer zeggenschap.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als ze het stadion in handen hebben en enkel het hoognodige gaan doen aan onderhoud (dat is die groots gepresenteerde 'investering' van 70 miljoen waar Feyenoord mee schermt, dat is eigenlijk 30 miljoen normaal onderhoud en een niet gespecificeerde stelpost van 40 miljoen), dan wordt de druk op de plaatselijke politiek voor een nieuw stadion ook weer groter.
Want de Kuip gaat met enkel 'normaal' onderhoud nog max. 20 jaar mee, daarom willen ze het stadion. Omdat de aandeelhouders nu grote plannen hebben voor een grote renovatie waarmee de Kuip juist weer 50 jaar zou meekunnen.
Kortom wil je een nieuw stadion (al dan niet op de plek van de huidige kuip) dan ben je voor Feyenoord, wil je gewoon de oude kuip houden dan ben je voor de aandeelhouders in deze kwestie.
Scoort goals, geeft assists, beter dan Valentequote:
dat is ook wat gebeurt, want met de extra investeringen komen er nieuwe aandelen en dus verwaterd het bezit van de huidige mensen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 01:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar als je als huurder 70mln uit eigen zak gaat betalen wil je wel wat meer zeggenschap.
Dat is wat er gebeurt mits de aandeelhouders toestemmen ja. Maar die willen dat er betaald wordt zonder dat ze zeggenschap inleveren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is ook wat gebeurt, want met de extra investeringen komen er nieuwe aandelen en dus verwaterd het bezit van de huidige mensen.
ik zie het probleem niet, europese wedstrijden starten vaak om 21.00 uurquote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Om 22:00 terug vanuit Deventer naar Rotterdam. Zijn er nou echt supporters die dat vanavond gaan doen? Hoeven die niet vroeg op de volgende dag?
De meeste mensen gaan niet direct na een Europese uitwedstrijd met de bus terug naar huisquote:Op zondag 9 november 2025 16:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, europese wedstrijden starten vaak om 21.00 uur
De bus van deventer naar apeldoorn, wat een ramp.quote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan niet direct na een Europese uitwedstrijd met de bus terug naar huis
Het is een kuttijd maar vroeger voor ik kinderen had was ik hier echt gezellig op de thuistribunes gaan zitten.quote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Om 22:00 terug vanuit Deventer naar Rotterdam. Zijn er nou echt supporters die dat vanavond gaan doen? Hoeven die niet vroeg op de volgende dag?
Snipperdag? Onregelmatige diensten?quote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Werkeloos werreke voor de overheitquote:Op zondag 9 november 2025 17:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Snipperdag? Onregelmatige diensten?
Niet alleen de maandag hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de overheid zijn maandagen in feite een soort extra zondag.
Larin deed het inderdaad prima van de weerkquote:Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Read, Ahmedhodzic, Watanabe, Smal; Valente, Larin, Timber; Hadj Moussa, Ueda, Sauer
Ben wel benieuwd of we dit keer dan na rust ook goed zijn, in plaats van alleen voor rust.quote:Op zondag 9 november 2025 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er niet gerust op, scheelt dat GAE niet gewend is aan Europees voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |