Stukje realisme. Wat is het alternatief? De paar basisspelers die we nog over hebben over de kling jagen in een wanhopige poging 25ste ipv 29ste te worden, ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Is dit de ShreyasGOD van Feyenoord?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 06:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Incorrect, 15+ en dat werd 20+ als hij fit zou blijven.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga voor Ueda ergens tussen 15 en 20 (als hij eerste spits blijft).
Uiteindelijk creëerden we ook niet genoeg, de voorassists van Valente en Timber zijn iedere keer prachtig maar niemand deed daar wat mee.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.
Was hij zo goed dan gisteren? Was gisteren inderdaad 1 van de beteren (aan Feyenoord kant), maar echt het verschil maken lukt hem ook niet toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:21 schreef Scrummie het volgende:
Valente is goed hè.
Wat waren er veel die het onbegrijpelijk vonden dat we daar een paar miljoen voor neertelden.
Bij deze.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valente maakt (nog) niet het verschil met goals en assists maar dat is het enige wat ik op hem kan aanmerken. Verder de ideale moderne middenvelder, knapt vuil werk op, overal aanspeelbaar en ook nog sierlijk. Dit is een heel speciale.
Ik zou hem nog niet klaar achten voor oranje maar Koeman moet hem toch maar snel oproepen. Deze wil je niet kwijtraken.
quote:Feyenoord betreurt het dat, ondanks maximale inzet van onder andere de eigen veiligheidsorganisatie, er rond de wedstrijd in en tegen Stuttgart van donderdagavond sprake is geweest van ongeregeldheden.
Een duidelijk overzicht van wat er waar mis is gegaan, heeft de club nog niet. Duidelijk lijkt echter al wel dat er tussen de duizenden meegereisde voorbeeldige supporters helaas ook enkele plukjes mensen zaten die met andere bedoelingen naar Stuttgart waren gekomen dan om een mooie voetbaldag te beleven. Ook de teleurstelling van een nederlaag kan natuurlijk nooit aanleiding zijn om over te gaan tot vernielingen. Dergelijk gedrag helpt de club op geen enkele wijze.
Feyenoord neemt daar dan ook volledig afstand van en dankt de duizenden meegereisde welwillende supporters voor de andermaal massale steun voor het elftal.
Kansloos ook dat ein reich 'kunstwerk'. We staan er weer lekker op.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord betreurt incidenten in Stuttgart
[..]
We hebben de komende 2 thuiswedstrijden al een lege tribune.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben we nog een voorwaardelijke straf open staan? Als ik door die mongooltjes niet het stadion binnen kom in Boekarest word ik ZIEDEND
Alhoewel op de thuisvakken wel zal lukken.
Ze hebben juist het eigendom van het stadion nodig om toe te werken naar een ander stadion, dat is juist de reden waarom Feyenoord het nu wilt overnemen. De aandeelhouders willen renoveren voor veel geld zodat er nog minimaal 50 jaar in gevoetbald kan worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:28 schreef H.FR het volgende:
De aandeelhouders zijn kritisch.
Op zich wel te begrijpen, die hebben het goed voor elkaar. Maar als ze niet toehappen zou ik als Feyenoord zijnde toch wel toewerken naar een ander stadion.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)feyenoord-en-de-kuip
Je hebt alleen de eigendom nodig als je in dit stadion wil voetballen. Maar als de aandeelhouders de hoofdprijs willen voor een stadion dat ze slecht hebben laten onderhouden, dan belet niks ons om ergens anders zelf wat te bouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze hebben juist het eigendom van het stadion nodig om toe te werken naar een ander stadion, dat is juist de reden waarom Feyenoord het nu wilt overnemen. De aandeelhouders willen renoveren voor veel geld zodat er nog minimaal 50 jaar in gevoetbald kan worden.
Dat is het ook, maar als ze het stadion in handen hebben en enkel het hoognodige gaan doen aan onderhoud (dat is die groots gepresenteerde 'investering' van 70 miljoen waar Feyenoord mee schermt, dat is eigenlijk 30 miljoen normaal onderhoud en een niet gespecificeerde stelpost van 40 miljoen), dan wordt de druk op de plaatselijke politiek voor een nieuw stadion ook weer groter.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:33 schreef snabbi het volgende:
En ik maar denken dat de business case van zelf bouwen als een te groot financieel risico werd gezien
Ja de thuistribunes in Boekarest bedoelt hij natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben de komende 2 thuiswedstrijden al een lege tribune.
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar als je als huurder 70mln uit eigen zak gaat betalen wil je wel wat meer zeggenschap.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als ze het stadion in handen hebben en enkel het hoognodige gaan doen aan onderhoud (dat is die groots gepresenteerde 'investering' van 70 miljoen waar Feyenoord mee schermt, dat is eigenlijk 30 miljoen normaal onderhoud en een niet gespecificeerde stelpost van 40 miljoen), dan wordt de druk op de plaatselijke politiek voor een nieuw stadion ook weer groter.
Want de Kuip gaat met enkel 'normaal' onderhoud nog max. 20 jaar mee, daarom willen ze het stadion. Omdat de aandeelhouders nu grote plannen hebben voor een grote renovatie waarmee de Kuip juist weer 50 jaar zou meekunnen.
Kortom wil je een nieuw stadion (al dan niet op de plek van de huidige kuip) dan ben je voor Feyenoord, wil je gewoon de oude kuip houden dan ben je voor de aandeelhouders in deze kwestie.
Scoort goals, geeft assists, beter dan Valentequote:
dat is ook wat gebeurt, want met de extra investeringen komen er nieuwe aandelen en dus verwaterd het bezit van de huidige mensen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 01:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar als je als huurder 70mln uit eigen zak gaat betalen wil je wel wat meer zeggenschap.
Dat is wat er gebeurt mits de aandeelhouders toestemmen ja. Maar die willen dat er betaald wordt zonder dat ze zeggenschap inleveren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is ook wat gebeurt, want met de extra investeringen komen er nieuwe aandelen en dus verwaterd het bezit van de huidige mensen.
ik zie het probleem niet, europese wedstrijden starten vaak om 21.00 uurquote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Om 22:00 terug vanuit Deventer naar Rotterdam. Zijn er nou echt supporters die dat vanavond gaan doen? Hoeven die niet vroeg op de volgende dag?
De meeste mensen gaan niet direct na een Europese uitwedstrijd met de bus terug naar huisquote:Op zondag 9 november 2025 16:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, europese wedstrijden starten vaak om 21.00 uur
De bus van deventer naar apeldoorn, wat een ramp.quote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan niet direct na een Europese uitwedstrijd met de bus terug naar huis
Het is een kuttijd maar vroeger voor ik kinderen had was ik hier echt gezellig op de thuistribunes gaan zitten.quote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Om 22:00 terug vanuit Deventer naar Rotterdam. Zijn er nou echt supporters die dat vanavond gaan doen? Hoeven die niet vroeg op de volgende dag?
Snipperdag? Onregelmatige diensten?quote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Werkeloos werreke voor de overheitquote:Op zondag 9 november 2025 17:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Snipperdag? Onregelmatige diensten?
Niet alleen de maandag hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de overheid zijn maandagen in feite een soort extra zondag.
Larin deed het inderdaad prima van de weerkquote:Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Read, Ahmedhodzic, Watanabe, Smal; Valente, Larin, Timber; Hadj Moussa, Ueda, Sauer
Ben wel benieuwd of we dit keer dan na rust ook goed zijn, in plaats van alleen voor rust.quote:Op zondag 9 november 2025 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er niet gerust op, scheelt dat GAE niet gewend is aan Europees voetbal.
In beginsel wel natuurlijk, maar de bezetting is toch echt wel heel smal op sommige plekken.quote:Op zondag 9 november 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Natuurlijk worden we minimaal tweede.
Gaat enkel nog om die titel. Maar dan mag je tot Psv-uit eigenlijk geen punt verliezen. En die pot is ook weer na een compleet ongunstige Europese donderdag, dus hopelijk ben je al zeker van plek 24 tegen Betis.
Je zou niet gaan stokeren.quote:Op zondag 9 november 2025 19:34 schreef GGMM het volgende:
De vieze geur van angstzweet hangt in dit topic
Ten aanzien van een compleet waardeloos ajax dat 8 punten achter ons staat, ten aanzien van een altijd instortend AZ dat 4 punten achter ons staat of ten aanzien van PSV dat ondanks haar imbeciel goede selectie nog steeds geen afstand van ons heeft weten te nemen tot deze speelronde (waarbij wij nog mogen gaan spelen)quote:Op zondag 9 november 2025 19:34 schreef GGMM het volgende:
De vieze geur van angstzweet hangt in dit topic
Laatste jaren ook wel een simpel potje geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 19:31 schreef fetX het volgende:
GAE uit vind ik toch altijd een vervelend potje. Gelukkig speelden zij ook afgelopen donderdag uit. Dat gaat vast schelen.
Jaquote:Op zondag 9 november 2025 19:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ten aanzien van een compleet waardeloos ajax dat 8 punten achter ons staat, ten aanzien van een altijd instortend AZ dat 4 punten achter ons staat of ten aanzien van PSV dat ondanks haar imbeciel goede selectie nog steeds geen afstand van ons heeft weten te nemen tot deze speelronde (waarbij wij nog mogen gaan spelen)
Ik vind de keeperspositie het meest kritiek. Wel vertrouwen in Larin.quote:Op zondag 9 november 2025 19:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In beginsel wel natuurlijk, maar de bezetting is toch echt wel heel smal op sommige plekken.
Als bijvoorbeeld de 2 jappen nou ook nog een poot breken, ben ik zo zeker niet. Om over de blessures bij keeper 2 en 3 niet te spreken.
Samen juichen voor Ueda vandaag! Die gaat ze tegen een kleine club gewoon weer maken.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het gezellig houden.
eens, als je 2e en 3e keeper er uit zijn dan wordt het kritiek.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik vind de keeperspositie het meest kritiek. Wel vertrouwen in Larin.
Tuurlijk, ik heb nooit anders gedaan met 3 stuks.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet straks m'n dochter naar bed brengen omdat m'n vrouw op haar werk is, is het opvoedkundig verantwoord om dan gewoon voetbal te blijven kijken?
Gewoon op de bank tegen je aan in slaap laten vallenquote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet straks m'n dochter naar bed brengen omdat m'n vrouw op haar werk is, is het opvoedkundig verantwoord om dan gewoon voetbal te blijven kijken?
Topquote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nooit anders gedaan met 3 stuks.
Die is echt asburd slecht. Ik vind het verval na Wellenreuther zonder Justin (die altijd geblesseerd is) onacceptabel.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar keeper 3 is inmiddels allang weer terug.
Europees Niveau zelfs vandaag.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Samen juichen voor Ueda vandaag! Die gaat ze tegen een kleine club gewoon weer maken.
Zeg dat nou niet want dan scoort hij niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Europees Niveau zelfs vandaag.
Nu nog een keertje scoren voor Sauer.quote:Op zondag 9 november 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sauer of Borges.
Wat een wereld van verschil.
Doe maar 0-1 dan.quote:Op zondag 9 november 2025 20:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
Tied voor de 1-0
Dan valt ie meestal
TALENTEquote:Op zondag 9 november 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
Heerlijk hoe Valente snelheid én nauwkeurigheid in het spel houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |