SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Valente had dit ook niet meer kunnen belopen, die was op.quote:
Ga je helaas ook niet halen nu PSV weer in vorm komt en Feyenoord de blessuregolf teruggevonden heeft. Je ziet vandaag ook dat je op geen enkele positie kan wisselen zonder er minder van te worden. Behalve Borges dan, dat is al de beduidend mindere wisselspeler die alleen toevallig een keer in de basis stond.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:45 schreef Vis1980 het volgende: Coolsingel voor kampioenschap, niet voor de Europa Cup, helaas.
Verklaarquote:Op donderdag 6 november 2025 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit Europese seizoen is een beetje zoals dat CL-seizoen onder Slot.
Valente valt elke wedstrijd na een minuut of 75 om. Je hebt alleen geen fatsoenlijke spelers meer op de bank zitten. Dan moet je een jeugdspeler durven te brengen…waarschijnlijk was dat wel een betere optie dan Bartje.quote:
PSV was in vorm afgelopen dinsdag ja.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga je helaas ook niet halen nu PSV weer in vorm komt en Feyenoord de blessuregolf teruggevonden heeft. Je ziet vandaag ook dat je op geen enkele positie kan wisselen zonder er minder van te worden. Behalve Borges dan, dat is al de beduidend mindere wisselspeler die alleen toevallig een keer in de basis stond.
Ik denk dat je er gewoon drie moet winnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:49 schreef Binge-watch het volgende:
Dus minimaal 7 punten tegen Celtic, Sturm Graz, FCSB en Betis.
Als we het al redden met tien punten.
Prima te doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:49 schreef Binge-watch het volgende:
Misschien nog niet elk potje in topvorm, maar dat is in de Eredivisie ook niet nodig hè.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV was in vorm afgelopen dinsdag ja.
Normaal gezien moet dat makkelijk kunnen, maar vandaag had je minimaal een punt moeten hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:49 schreef Binge-watch het volgende:
Omdat we een clown hebben als coachquote:Op donderdag 6 november 2025 22:53 schreef H.FR het volgende:
Je vraagt je wel af waarom bepaalde uitgeputte spelers er niet af zijn gehaald.
klaasgodquote:Op donderdag 6 november 2025 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omdat we een clown hebben als coach
Ik zie ook liever een keer zo’n Kraaijenveld ipv dat het gepruts van Nieuwkoop.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:53 schreef H.FR het volgende:
Je vraagt je wel af waarom bepaalde uitgeputte spelers er niet af zijn gehaald.
Wel een betere clown dan in Amsterdam gelukkig. Maar hij heeft nog niet al te veel bewezen inderdaad. Volgens mij is het qua resultaten niks beter dan vorig jaar. Alleen anders verdeeld. De eerste plek in de competitie verbloemd veel.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omdat we een clown hebben als coach
Maar je was niet beter. Dit was maximaal gelijkwaardig.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, weer een Europees potje waarin je beter bent maar niet scoort.
Ik heb er verstand vanquote:Op donderdag 6 november 2025 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zet vast in op een Villa-scenario.
Ja, dat ook ja. Maar m.i. had je ze beiden tegelijk gewoon moeten brengen. Timber gaat nu zondag niet kunnen spelen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:55 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een keer zo’n Kraaijenveld ipv dat het gepruts van Nieuwkoop.
In de koopjesbak liggen wel eens dingen met een krasje jaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Selectie bij de Aldi geshopt @:Zipportal
Dat domme B-elftal van Van Persie in Braga kost Feyenoord de volgende ronde.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 8 is wel klaar. Top 24 moet nog wel lukken. 7 punten tegen FCSB, Celtic en Sturm is genoeg. Dat zou geen probleem moeten zijn.
Dat lukt alleen met een droomscenarioquote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 8 is wel klaar. Top 24 moet nog wel lukken. 7 punten tegen FCSB, Celtic en Sturm is genoeg. Dat zou geen probleem moeten zijn.
daar had je het inderdaad moeten doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat domme B-elftal van Van Persie in Braga kost Feyenoord de volgende ronde.
Fijn dat jij wel positief blijft.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
10 is denk ik niet genoeg, er staan al 22 ploegen op 6 punten of meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke act van je.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wederom scoort Ueda niet in een wedstrijd waarbij het niveautje omhoog moet
@:Coco
@:Dombohetolifantje1
Leuk zo'n spits die ze er tegen Volendam in schiet, maar ik mag hopen dat ze hem verkopen deze zomer aan een domme club die zich laat verblinden door oppervlakkige cijfers
Nieuwkoop heeft op dit moment KKD-niveau.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:00 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik zie die 2-0 nu nog een keer. Als je gaat letten op de loopactie van Nieuwkoop pleur je bijna van je stoel![]()
Die loopt maar wat in het rond, terwijl die kerel zo uit z’n rug voor goal verschijnt. Wat een ongelofelijke kutspeler is dat.
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kostenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een betere clown dan in Amsterdam gelukkig. Maar hij heeft nog niet al te veel bewezen inderdaad. Volgens mij is het qua resultaten niks beter dan vorig jaar. Alleen anders verdeeld. De eerste plek in de competitie verbloemd veel.
Ik zeg dit al tijden. Ueda was een leuke hype.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wederom scoort Ueda niet in een wedstrijd waarbij het niveautje omhoog moet
@:Coco
@:Dombohetolifantje1
Leuk zo'n spits die ze er tegen Volendam in schiet, maar ik mag hopen dat ze hem verkopen deze zomer aan een domme club die zich laat verblinden door oppervlakkige cijfers
Ga toch wegquote:Op donderdag 6 november 2025 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kosten
Het voetbal is gewoon prima. Meer dan goed zelfs.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kosten
Troep van de Wereldwinkel.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Selectie bij de Aldi geshopt @:Zipportal
En dan heb je geeneens wereldklassequote:Op donderdag 6 november 2025 23:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Michels zei in 1988, wat heb je aan weltklasse als je niet scoort?
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Michels zei in 1988, wat heb je aan weltklasse als je niet scoort?
Juist toen Nieuwkoop erin kwam, stortte alles in elkaar. Wat best een rare wissel is sinds die Kraaijeveld nog als optie had.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het voetbal is gewoon prima. Meer dan goed zelfs.
Alleen maakt hij nog wel eens een onverklaarbare keuze. Hoort er misschien een beetje bij al is het bij de eigenzinnige RvP wel wat extreem.
Yup, dit dus en dat is echt een probleem zodra er een team is dat wel kan voetballen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.
Je bedoelt die 18 jarige jongen die tot nu toe in zijn hele carrière al 9 minuten betaald voetbal heeft gespeeld? Er zal een reden zijn dat Van Persie hem niet voor de leeuwen heeft gegooid (al vind ik persoonlijk Nieuwkoop ongeveer nooit de betere keuze).quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist toen Nieuwkoop erin kwam, stortte alles in elkaar. Wat best een rare wissel is sinds die Kraaijeveld nog als optie had.
Nuanceren doen we alleen bij belangrijke dingen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijf het altijd mooi vinden dat na dit soort wedstrijden alles volkomen kut is en na een winst alles fantastisch. Grijze gebieden bestaan blijkbaar niet in voetbal.
Lekker negeren.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:17 schreef De_Pel het volgende:
Ach, Ali_boo is weer op dreef en droeftoetertje PSVCL komt weer even langs droeftoeteren
Je voorste linie is uiteindelijk niet goed genoeg, dat blijkt wel keer op keer. Ueda speelt in dit soort wedstrijden verstoppertje, Moussa speelt vooral voor zichzelf en je mist op links de klasse die Paixao of Sinisterra in het verleden wel hadden.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.
Het is alleen wat vermoeiend dat je het weer onnodig lastig maakt. Je had minimaal 4 punten meer moeten hebben. Misschien zelfs 6.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht overigens dat 9 punten genoeg gaat zijn. Alles wat verder vanaf Sturm Graz beneden staat is brandhout, en Young Boys en Eagles halen denk ik niet vier punten uit het resterende schema, en hebben een slecht doelsaldo.
Komt wel goed. Celtic, Sturm Graz en FCSB moeten echt lukken.
Ja! Dat klinkt als een veel betere optie dan Nieuwkoop. Geldt eigenlijk voor iedere optie als het maar geen Bart Nieuwkoop is.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bedoelt die 18 jarige jongen die tot nu toe in zijn hele carrière al 9 minuten betaald voetbal heeft gespeeld? Er zal een reden zijn dat Van Persie hem niet voor de leeuwen heeft gegooid (al vind ik persoonlijk Nieuwkoop ongeveer nooit de betere keuze).
Nog steeds een betere optie dan Nieuwkoopquote:Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bedoelt die 18 jarige jongen die tot nu toe in zijn hele carrière al 9 minuten betaald voetbal heeft gespeeld? Er zal een reden zijn dat Van Persie hem niet voor de leeuwen heeft gegooid (al vind ik persoonlijk Nieuwkoop ongeveer nooit de betere keuze).
Ja, doe het vooral af als een act dat ik begin dit jaar voorspeld heb dat hij er 20+ gaat maken en in alle topwedstrijden of wedstrijden van belang het af gaat laten weten.quote:
Het is een prima hype voor de Eredivisie kneusjesniveau wedstrijdenquote:Op donderdag 6 november 2025 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg dit al tijden. Ueda was een leuke hype.
Je voorspelde tussen de 15 en 20. Tot dat ie plots op 10 stond en toen begon je hier maar over. En dan vergeet je de goals van afgelopen seizoen in de CL altijd maar even voor de vorm.quote:Op vrijdag 7 november 2025 02:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja, doe het vooral af als een act dat ik begin dit jaar voorspeld heb dat hij er 20+ gaat maken en in alle topwedstrijden of wedstrijden van belang het af gaat laten weten.
Dan doe ik net alsof die Ueda act van jou jarenlang ook niet walgelijk was
Het was 70 minuten gewoon GOED totdat je bij de aanvallers kwam. Dus het goede veldspel verzilveren voorin zat er totaal niet in. Waarbij Ueda volledig afhankelijk is van de aanvoer van de flanken met name; die er totaaaaaaaal niet was. Borges hoeven we het niet eens over te hebben, for obvious reasons. Die kan je niet eens wat verwijten, de scout die hem heeft aangedragen zouden ze moeten “ophangen”. En Haj Moussa tsjaah, sommige wedstrijden geniale ingevingen en beslissend en andere wedstrijden als dat niet lukt heb je weinig aan hem. Dat was het vandaag; niets.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijf het altijd mooi vinden dat na dit soort wedstrijden alles volkomen kut is en na een winst alles fantastisch. Grijze gebieden bestaan blijkbaar niet in voetbal.
Incorrect, 15+ en dat werd 20+ als hij fit zou blijven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 05:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je voorspelde tussen de 15 en 20.
die vergeet ik niet, die vind ik totaal niet relevant omdat hij dat niveau dus niet structureel aan gaat tikken. Dat is precies mijn punt, dat is precies wat anderen wel zien en jij nietquote:Tot dat ie plots op 10 stond en toen begon je hier maar over. En dan vergeet je de goals van afgelopen seizoen in de CL altijd maar even voor de vorm.
En dat niveau moet je dus niet meer ambiëren in het moderne voetbal. Van buitenspelers wordt iets compleet anders verwacht en daarmee spelen ze vaak ook gewoon als een drol.quote:Verder prima wat je vindt, Ueda moet bedient worden.
Maar je reageert er zo lekker op en vindt het ook totaal niet leuk om de grote I told you all so Ueda show uit te voeren bij goaltjes tegen Volendam.quote:Die gaat niet als Santi een goal zelf opzetten. En als ie dan zoals gisteren op een eiland staat met 2 blinde flanken, tja.
Maar mij taggen in iets wat je elke 3 dagen herhaalt is niet nodig hoor.
Is dit de ShreyasGOD van Feyenoord?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat we het beste de handdoek in de ring kunnen gooien en met de B garnituur kunnen gaan spelen, in Europa. Het zal namelijk nog een hele toer worden om AZ voor te blijven met deze kreupele selectie die van noodverbanden aan elkaar hangt.
Het is weer tijd voor de jaarlijkse AZ-scare.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat we het beste de handdoek in de ring kunnen gooien en met de B garnituur kunnen gaan spelen, in Europa. Het zal namelijk nog een hele toer worden om AZ voor te blijven met deze kreupele selectie die van noodverbanden aan elkaar hangt.
Stukje realisme. Wat is het alternatief? De paar basisspelers die we nog over hebben over de kling jagen in een wanhopige poging 25ste ipv 29ste te worden, ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Is dit de ShreyasGOD van Feyenoord?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 06:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Incorrect, 15+ en dat werd 20+ als hij fit zou blijven.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga voor Ueda ergens tussen 15 en 20 (als hij eerste spits blijft).
Uiteindelijk creëerden we ook niet genoeg, de voorassists van Valente en Timber zijn iedere keer prachtig maar niemand deed daar wat mee.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Was hij zo goed dan gisteren? Was gisteren inderdaad 1 van de beteren (aan Feyenoord kant), maar echt het verschil maken lukt hem ook niet toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:21 schreef Scrummie het volgende:
Valente is goed hè.
Wat waren er veel die het onbegrijpelijk vonden dat we daar een paar miljoen voor neertelden.
Bij deze.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valente maakt (nog) niet het verschil met goals en assists maar dat is het enige wat ik op hem kan aanmerken. Verder de ideale moderne middenvelder, knapt vuil werk op, overal aanspeelbaar en ook nog sierlijk. Dit is een heel speciale.
Ik zou hem nog niet klaar achten voor oranje maar Koeman moet hem toch maar snel oproepen. Deze wil je niet kwijtraken.
quote:Feyenoord betreurt het dat, ondanks maximale inzet van onder andere de eigen veiligheidsorganisatie, er rond de wedstrijd in en tegen Stuttgart van donderdagavond sprake is geweest van ongeregeldheden.
Een duidelijk overzicht van wat er waar mis is gegaan, heeft de club nog niet. Duidelijk lijkt echter al wel dat er tussen de duizenden meegereisde voorbeeldige supporters helaas ook enkele plukjes mensen zaten die met andere bedoelingen naar Stuttgart waren gekomen dan om een mooie voetbaldag te beleven. Ook de teleurstelling van een nederlaag kan natuurlijk nooit aanleiding zijn om over te gaan tot vernielingen. Dergelijk gedrag helpt de club op geen enkele wijze.
Feyenoord neemt daar dan ook volledig afstand van en dankt de duizenden meegereisde welwillende supporters voor de andermaal massale steun voor het elftal.
Kansloos ook dat ein reich 'kunstwerk'. We staan er weer lekker op.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord betreurt incidenten in Stuttgart
[..]
We hebben de komende 2 thuiswedstrijden al een lege tribune.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben we nog een voorwaardelijke straf open staan? Als ik door die mongooltjes niet het stadion binnen kom in Boekarest word ik ZIEDEND
Alhoewel op de thuisvakken wel zal lukken.
Ze hebben juist het eigendom van het stadion nodig om toe te werken naar een ander stadion, dat is juist de reden waarom Feyenoord het nu wilt overnemen. De aandeelhouders willen renoveren voor veel geld zodat er nog minimaal 50 jaar in gevoetbald kan worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:28 schreef H.FR het volgende:
De aandeelhouders zijn kritisch.
Op zich wel te begrijpen, die hebben het goed voor elkaar. Maar als ze niet toehappen zou ik als Feyenoord zijnde toch wel toewerken naar een ander stadion.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)feyenoord-en-de-kuip
Je hebt alleen de eigendom nodig als je in dit stadion wil voetballen. Maar als de aandeelhouders de hoofdprijs willen voor een stadion dat ze slecht hebben laten onderhouden, dan belet niks ons om ergens anders zelf wat te bouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze hebben juist het eigendom van het stadion nodig om toe te werken naar een ander stadion, dat is juist de reden waarom Feyenoord het nu wilt overnemen. De aandeelhouders willen renoveren voor veel geld zodat er nog minimaal 50 jaar in gevoetbald kan worden.
Dat is het ook, maar als ze het stadion in handen hebben en enkel het hoognodige gaan doen aan onderhoud (dat is die groots gepresenteerde 'investering' van 70 miljoen waar Feyenoord mee schermt, dat is eigenlijk 30 miljoen normaal onderhoud en een niet gespecificeerde stelpost van 40 miljoen), dan wordt de druk op de plaatselijke politiek voor een nieuw stadion ook weer groter.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:33 schreef snabbi het volgende:
En ik maar denken dat de business case van zelf bouwen als een te groot financieel risico werd gezien
Ja de thuistribunes in Boekarest bedoelt hij natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben de komende 2 thuiswedstrijden al een lege tribune.
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar als je als huurder 70mln uit eigen zak gaat betalen wil je wel wat meer zeggenschap.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als ze het stadion in handen hebben en enkel het hoognodige gaan doen aan onderhoud (dat is die groots gepresenteerde 'investering' van 70 miljoen waar Feyenoord mee schermt, dat is eigenlijk 30 miljoen normaal onderhoud en een niet gespecificeerde stelpost van 40 miljoen), dan wordt de druk op de plaatselijke politiek voor een nieuw stadion ook weer groter.
Want de Kuip gaat met enkel 'normaal' onderhoud nog max. 20 jaar mee, daarom willen ze het stadion. Omdat de aandeelhouders nu grote plannen hebben voor een grote renovatie waarmee de Kuip juist weer 50 jaar zou meekunnen.
Kortom wil je een nieuw stadion (al dan niet op de plek van de huidige kuip) dan ben je voor Feyenoord, wil je gewoon de oude kuip houden dan ben je voor de aandeelhouders in deze kwestie.
Scoort goals, geeft assists, beter dan Valentequote:
dat is ook wat gebeurt, want met de extra investeringen komen er nieuwe aandelen en dus verwaterd het bezit van de huidige mensen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 01:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar als je als huurder 70mln uit eigen zak gaat betalen wil je wel wat meer zeggenschap.
Dat is wat er gebeurt mits de aandeelhouders toestemmen ja. Maar die willen dat er betaald wordt zonder dat ze zeggenschap inleveren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is ook wat gebeurt, want met de extra investeringen komen er nieuwe aandelen en dus verwaterd het bezit van de huidige mensen.
ik zie het probleem niet, europese wedstrijden starten vaak om 21.00 uurquote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Om 22:00 terug vanuit Deventer naar Rotterdam. Zijn er nou echt supporters die dat vanavond gaan doen? Hoeven die niet vroeg op de volgende dag?
De meeste mensen gaan niet direct na een Europese uitwedstrijd met de bus terug naar huisquote:Op zondag 9 november 2025 16:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, europese wedstrijden starten vaak om 21.00 uur
De bus van deventer naar apeldoorn, wat een ramp.quote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan niet direct na een Europese uitwedstrijd met de bus terug naar huis
Het is een kuttijd maar vroeger voor ik kinderen had was ik hier echt gezellig op de thuistribunes gaan zitten.quote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Om 22:00 terug vanuit Deventer naar Rotterdam. Zijn er nou echt supporters die dat vanavond gaan doen? Hoeven die niet vroeg op de volgende dag?
Snipperdag? Onregelmatige diensten?quote:Op zondag 9 november 2025 16:37 schreef Alpha0 het volgende:
Werkeloos werreke voor de overheitquote:Op zondag 9 november 2025 17:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Snipperdag? Onregelmatige diensten?
Niet alleen de maandag hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de overheid zijn maandagen in feite een soort extra zondag.
Larin deed het inderdaad prima van de weerkquote:Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Read, Ahmedhodzic, Watanabe, Smal; Valente, Larin, Timber; Hadj Moussa, Ueda, Sauer
Ben wel benieuwd of we dit keer dan na rust ook goed zijn, in plaats van alleen voor rust.quote:Op zondag 9 november 2025 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er niet gerust op, scheelt dat GAE niet gewend is aan Europees voetbal.
In beginsel wel natuurlijk, maar de bezetting is toch echt wel heel smal op sommige plekken.quote:Op zondag 9 november 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Natuurlijk worden we minimaal tweede.
Gaat enkel nog om die titel. Maar dan mag je tot Psv-uit eigenlijk geen punt verliezen. En die pot is ook weer na een compleet ongunstige Europese donderdag, dus hopelijk ben je al zeker van plek 24 tegen Betis.
Je zou niet gaan stokeren.quote:Op zondag 9 november 2025 19:34 schreef GGMM het volgende:
De vieze geur van angstzweet hangt in dit topic
Ten aanzien van een compleet waardeloos ajax dat 8 punten achter ons staat, ten aanzien van een altijd instortend AZ dat 4 punten achter ons staat of ten aanzien van PSV dat ondanks haar imbeciel goede selectie nog steeds geen afstand van ons heeft weten te nemen tot deze speelronde (waarbij wij nog mogen gaan spelen)quote:Op zondag 9 november 2025 19:34 schreef GGMM het volgende:
De vieze geur van angstzweet hangt in dit topic
Laatste jaren ook wel een simpel potje geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 19:31 schreef fetX het volgende:
GAE uit vind ik toch altijd een vervelend potje. Gelukkig speelden zij ook afgelopen donderdag uit. Dat gaat vast schelen.
Jaquote:Op zondag 9 november 2025 19:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ten aanzien van een compleet waardeloos ajax dat 8 punten achter ons staat, ten aanzien van een altijd instortend AZ dat 4 punten achter ons staat of ten aanzien van PSV dat ondanks haar imbeciel goede selectie nog steeds geen afstand van ons heeft weten te nemen tot deze speelronde (waarbij wij nog mogen gaan spelen)
Ik vind de keeperspositie het meest kritiek. Wel vertrouwen in Larin.quote:Op zondag 9 november 2025 19:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In beginsel wel natuurlijk, maar de bezetting is toch echt wel heel smal op sommige plekken.
Als bijvoorbeeld de 2 jappen nou ook nog een poot breken, ben ik zo zeker niet. Om over de blessures bij keeper 2 en 3 niet te spreken.
Samen juichen voor Ueda vandaag! Die gaat ze tegen een kleine club gewoon weer maken.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het gezellig houden.
eens, als je 2e en 3e keeper er uit zijn dan wordt het kritiek.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik vind de keeperspositie het meest kritiek. Wel vertrouwen in Larin.
Tuurlijk, ik heb nooit anders gedaan met 3 stuks.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet straks m'n dochter naar bed brengen omdat m'n vrouw op haar werk is, is het opvoedkundig verantwoord om dan gewoon voetbal te blijven kijken?
Gewoon op de bank tegen je aan in slaap laten vallenquote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet straks m'n dochter naar bed brengen omdat m'n vrouw op haar werk is, is het opvoedkundig verantwoord om dan gewoon voetbal te blijven kijken?
Topquote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nooit anders gedaan met 3 stuks.
Die is echt asburd slecht. Ik vind het verval na Wellenreuther zonder Justin (die altijd geblesseerd is) onacceptabel.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar keeper 3 is inmiddels allang weer terug.
Europees Niveau zelfs vandaag.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Samen juichen voor Ueda vandaag! Die gaat ze tegen een kleine club gewoon weer maken.
Zeg dat nou niet want dan scoort hij niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Europees Niveau zelfs vandaag.
Nu nog een keertje scoren voor Sauer.quote:Op zondag 9 november 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sauer of Borges.
Wat een wereld van verschil.
Doe maar 0-1 dan.quote:Op zondag 9 november 2025 20:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
Tied voor de 1-0
Dan valt ie meestal
TALENTEquote:Op zondag 9 november 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
Heerlijk hoe Valente snelheid én nauwkeurigheid in het spel houdt.
tja deze vergelijking er dan nog maar eens bij pakken ookquote:Op zondag 9 november 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges 1 goal
Sauer 0 goals
Eigenlijk is Borges dus beter
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig voor Sauer kunnen zijn drie concurrenten er nog minder van.
Ik dacht dat dommer dan die van Slory niet kon. Maar dit kwam wel in de buurt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef fetX het volgende:
Wel al de tweede intens domme pingel die je dit seizoen tegen krijgt. Om gek van te worden.
Ik heb daar opgelet afgelopen wedstrijd die beheerst hele basis dingen als waar je moet lopen niet. Wat hij met een bal moet als de passeer beweging wel gelukt is weet hij ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.
Eensquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Het expertiment Larin op het middenveld heb ik nu wel gezien.
Stukje momentum.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
ze waren gewoon met prima aanvallen bezig.. maar zo'n moment verandert de hele wedstrijd
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.quote:
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.quote:Op zondag 9 november 2025 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Robin heeft nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen tegen een semi-capabele tegenstander
Fenerbahce thuisquote:Op zondag 9 november 2025 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Robin heeft nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen tegen een semi-capabele tegenstander
Ik mis nog hard gewerkt en trots op de jongens.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.
Komt deze tekst van SjonGPT?quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.
Ik ben trots op deze jongens, ze hebben alles gegeven. Hiermee moeten we aan de slag en daar hebben we met een deel van de groep nu ook de tijd voor tijdens de interland periode.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks gaat die naar Ajax…quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.
Snap nu waarom.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb Moussa nog nooit zoveel voorzetten zien geven.
Met een X aantal momenten waarin je kunt scoren.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik mis nog hard gewerkt en trots op de jongens.
For sure.
Hij toont wel aan dat hij beter voor eigen succes kan gaan.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb Moussa nog nooit zoveel voorzetten zien geven.
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisiequote:
Dat is echt niet Liverpools' stijl.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.
Ik vind Moussa voor ons een goede buitenspeler, maar ik denk wel dat dit zijn plafond is. Te veel zwakke punten.quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisie
Liverpool gaat hem nooit ontslaan joh. En als ze dat wel doen kan hij naar de halve wereld met een PL-titel op z'n cv.quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisie
Boel is een ontzettende kneus, maar wel een vrij goede trainer vind ik.quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Boel heeft het tactisch goed neergezet bij GAE.
Robin ziet geen plan B bedoel jequote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Boel heeft het tactisch goed neergezet bij GAE.
Tot aan de pingel de wedstrijd redelijk in handen. Daarna is GAE de betere.quote:Op zondag 9 november 2025 20:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat ik gemist heb
Knakentrainer Robin. Pols oh Arne oh maar alvast.quote:Op zondag 9 november 2025 20:39 schreef H.FR het volgende:
Sinds die tegengoal niks meer klaargespeeld zeg. Wat gênant voor Robin.
Terechte pingel?quote:Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot aan de pingel de wedstrijd redelijk in handen. Daarna is GAE de betere.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:39 schreef ashardalan het volgende:
Zucht, ik denken dat het pas om 21 begon... Lekkere inkomer, die achterstand... Gaat dus zo'n seizoen worden
Dom rennen vooralquote:Op zondag 9 november 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkt zich een slag in de rondte.
De Japanse Lex Immersquote:Op zondag 9 november 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkt zich een slag in de rondte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |