Ik heb er verstand vanquote:Op donderdag 6 november 2025 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zet vast in op een Villa-scenario.
Ja, dat ook ja. Maar m.i. had je ze beiden tegelijk gewoon moeten brengen. Timber gaat nu zondag niet kunnen spelen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:55 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een keer zo’n Kraaijenveld ipv dat het gepruts van Nieuwkoop.
In de koopjesbak liggen wel eens dingen met een krasje jaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Selectie bij de Aldi geshopt @:Zipportal
Dat domme B-elftal van Van Persie in Braga kost Feyenoord de volgende ronde.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 8 is wel klaar. Top 24 moet nog wel lukken. 7 punten tegen FCSB, Celtic en Sturm is genoeg. Dat zou geen probleem moeten zijn.
Dat lukt alleen met een droomscenarioquote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 8 is wel klaar. Top 24 moet nog wel lukken. 7 punten tegen FCSB, Celtic en Sturm is genoeg. Dat zou geen probleem moeten zijn.
daar had je het inderdaad moeten doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat domme B-elftal van Van Persie in Braga kost Feyenoord de volgende ronde.
Fijn dat jij wel positief blijft.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
10 is denk ik niet genoeg, er staan al 22 ploegen op 6 punten of meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke act van je.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wederom scoort Ueda niet in een wedstrijd waarbij het niveautje omhoog moet
@:Coco
@:Dombohetolifantje1
Leuk zo'n spits die ze er tegen Volendam in schiet, maar ik mag hopen dat ze hem verkopen deze zomer aan een domme club die zich laat verblinden door oppervlakkige cijfers
Nieuwkoop heeft op dit moment KKD-niveau.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:00 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik zie die 2-0 nu nog een keer. Als je gaat letten op de loopactie van Nieuwkoop pleur je bijna van je stoel![]()
Die loopt maar wat in het rond, terwijl die kerel zo uit z’n rug voor goal verschijnt. Wat een ongelofelijke kutspeler is dat.
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kostenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een betere clown dan in Amsterdam gelukkig. Maar hij heeft nog niet al te veel bewezen inderdaad. Volgens mij is het qua resultaten niks beter dan vorig jaar. Alleen anders verdeeld. De eerste plek in de competitie verbloemd veel.
Ik zeg dit al tijden. Ueda was een leuke hype.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wederom scoort Ueda niet in een wedstrijd waarbij het niveautje omhoog moet
@:Coco
@:Dombohetolifantje1
Leuk zo'n spits die ze er tegen Volendam in schiet, maar ik mag hopen dat ze hem verkopen deze zomer aan een domme club die zich laat verblinden door oppervlakkige cijfers
Ga toch wegquote:Op donderdag 6 november 2025 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kosten
Het voetbal is gewoon prima. Meer dan goed zelfs.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |