Met een X aantal momenten waarin je kunt scoren.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik mis nog hard gewerkt en trots op de jongens.
For sure.
Hij toont wel aan dat hij beter voor eigen succes kan gaan.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb Moussa nog nooit zoveel voorzetten zien geven.
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisiequote:
Dat is echt niet Liverpools' stijl.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.
Ik vind Moussa voor ons een goede buitenspeler, maar ik denk wel dat dit zijn plafond is. Te veel zwakke punten.quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisie
Liverpool gaat hem nooit ontslaan joh. En als ze dat wel doen kan hij naar de halve wereld met een PL-titel op z'n cv.quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisie
Boel is een ontzettende kneus, maar wel een vrij goede trainer vind ik.quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Boel heeft het tactisch goed neergezet bij GAE.
Robin ziet geen plan B bedoel jequote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Boel heeft het tactisch goed neergezet bij GAE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |