tja deze vergelijking er dan nog maar eens bij pakken ookquote:Op zondag 9 november 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges 1 goal
Sauer 0 goals
Eigenlijk is Borges dus beter
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig voor Sauer kunnen zijn drie concurrenten er nog minder van.
Ik dacht dat dommer dan die van Slory niet kon. Maar dit kwam wel in de buurt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef fetX het volgende:
Wel al de tweede intens domme pingel die je dit seizoen tegen krijgt. Om gek van te worden.
Ik heb daar opgelet afgelopen wedstrijd die beheerst hele basis dingen als waar je moet lopen niet. Wat hij met een bal moet als de passeer beweging wel gelukt is weet hij ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.
Eensquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Het expertiment Larin op het middenveld heb ik nu wel gezien.
Stukje momentum.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
ze waren gewoon met prima aanvallen bezig.. maar zo'n moment verandert de hele wedstrijd
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.quote:
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.quote:Op zondag 9 november 2025 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Robin heeft nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen tegen een semi-capabele tegenstander
Fenerbahce thuisquote:Op zondag 9 november 2025 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Robin heeft nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen tegen een semi-capabele tegenstander
Ik mis nog hard gewerkt en trots op de jongens.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.
Komt deze tekst van SjonGPT?quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.
Ik ben trots op deze jongens, ze hebben alles gegeven. Hiermee moeten we aan de slag en daar hebben we met een deel van de groep nu ook de tijd voor tijdens de interland periode.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks gaat die naar Ajax…quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.
Snap nu waarom.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb Moussa nog nooit zoveel voorzetten zien geven.
Met een X aantal momenten waarin je kunt scoren.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik mis nog hard gewerkt en trots op de jongens.
For sure.
Hij toont wel aan dat hij beter voor eigen succes kan gaan.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb Moussa nog nooit zoveel voorzetten zien geven.
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisiequote:
Dat is echt niet Liverpools' stijl.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.
Ik vind Moussa voor ons een goede buitenspeler, maar ik denk wel dat dit zijn plafond is. Te veel zwakke punten.quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisie
Liverpool gaat hem nooit ontslaan joh. En als ze dat wel doen kan hij naar de halve wereld met een PL-titel op z'n cv.quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat is anders wel een beetje mijn angst ☹ al denk ik dat die toch te groot is om terug te keren naar de eredivisie
Boel is een ontzettende kneus, maar wel een vrij goede trainer vind ik.quote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Boel heeft het tactisch goed neergezet bij GAE.
Robin ziet geen plan B bedoel jequote:Op zondag 9 november 2025 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Boel heeft het tactisch goed neergezet bij GAE.
Tot aan de pingel de wedstrijd redelijk in handen. Daarna is GAE de betere.quote:Op zondag 9 november 2025 20:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat ik gemist heb
Knakentrainer Robin. Pols oh Arne oh maar alvast.quote:Op zondag 9 november 2025 20:39 schreef H.FR het volgende:
Sinds die tegengoal niks meer klaargespeeld zeg. Wat gênant voor Robin.
Terechte pingel?quote:Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot aan de pingel de wedstrijd redelijk in handen. Daarna is GAE de betere.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:39 schreef ashardalan het volgende:
Zucht, ik denken dat het pas om 21 begon... Lekkere inkomer, die achterstand... Gaat dus zo'n seizoen worden
Zwaar gestraft maar je kan hem geven. Vooral echt extreem dom van Sauer.quote:
Dom rennen vooralquote:Op zondag 9 november 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkt zich een slag in de rondte.
De Japanse Lex Immersquote:Op zondag 9 november 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkt zich een slag in de rondte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |