Ik heb daar opgelet afgelopen wedstrijd die beheerst hele basis dingen als waar je moet lopen niet. Wat hij met een bal moet als de passeer beweging wel gelukt is weet hij ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.
Eensquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Het expertiment Larin op het middenveld heb ik nu wel gezien.
Stukje momentum.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
ze waren gewoon met prima aanvallen bezig.. maar zo'n moment verandert de hele wedstrijd
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.quote:
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.quote:Op zondag 9 november 2025 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Robin heeft nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen tegen een semi-capabele tegenstander
Fenerbahce thuisquote:Op zondag 9 november 2025 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Robin heeft nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen tegen een semi-capabele tegenstander
Ik mis nog hard gewerkt en trots op de jongens.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.
Komt deze tekst van SjonGPT?quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.
Ik ben trots op deze jongens, ze hebben alles gegeven. Hiermee moeten we aan de slag en daar hebben we met een deel van de groep nu ook de tijd voor tijdens de interland periode.quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks gaat die naar Ajax…quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh Arne komt met de winterstop weer terug op deze manier.
Snap nu waarom.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb Moussa nog nooit zoveel voorzetten zien geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |