tja deze vergelijking er dan nog maar eens bij pakken ookquote:Op zondag 9 november 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges 1 goal
Sauer 0 goals
Eigenlijk is Borges dus beter
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig voor Sauer kunnen zijn drie concurrenten er nog minder van.
Ik dacht dat dommer dan die van Slory niet kon. Maar dit kwam wel in de buurt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef fetX het volgende:
Wel al de tweede intens domme pingel die je dit seizoen tegen krijgt. Om gek van te worden.
Ik heb daar opgelet afgelopen wedstrijd die beheerst hele basis dingen als waar je moet lopen niet. Wat hij met een bal moet als de passeer beweging wel gelukt is weet hij ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar Borges heeft nog geen penalty veroorzaakt.
Eensquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Het expertiment Larin op het middenveld heb ik nu wel gezien.
Stukje momentum.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
ze waren gewoon met prima aanvallen bezig.. maar zo'n moment verandert de hele wedstrijd
Je hebt in principe het gevoel dat je goed start en het de Eagles erg lastig maakt. Daar wil ik de jongens dan ook een compliment voor geven. Met het moment van Anis waar je kan scoren, dat verandert de wedstrijd. Helaas kom je dan achter door een moment van Sauer. Dat kost je een goal. Dan is het balen en de handjes spugen, en speel je toch een wedstrijd waarin je het zelfvertrouwen moet tonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |