Fijn dat jij wel positief blijft.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 8 is wel klaar. Top 24 moet nog wel lukken. 7 punten tegen FCSB, Celtic en Sturm is genoeg. Dat zou geen probleem moeten zijn.
10 is denk ik niet genoeg, er staan al 22 ploegen op 6 punten of meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 8 is wel klaar. Top 24 moet nog wel lukken. 7 punten tegen FCSB, Celtic en Sturm is genoeg. Dat zou geen probleem moeten zijn.
Leuke act van je.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wederom scoort Ueda niet in een wedstrijd waarbij het niveautje omhoog moet
@:Coco
@:Dombohetolifantje1
Leuk zo'n spits die ze er tegen Volendam in schiet, maar ik mag hopen dat ze hem verkopen deze zomer aan een domme club die zich laat verblinden door oppervlakkige cijfers
Nieuwkoop heeft op dit moment KKD-niveau.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:00 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik zie die 2-0 nu nog een keer. Als je gaat letten op de loopactie van Nieuwkoop pleur je bijna van je stoel![]()
Die loopt maar wat in het rond, terwijl die kerel zo uit z’n rug voor goal verschijnt. Wat een ongelofelijke kutspeler is dat.
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kostenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een betere clown dan in Amsterdam gelukkig. Maar hij heeft nog niet al te veel bewezen inderdaad. Volgens mij is het qua resultaten niks beter dan vorig jaar. Alleen anders verdeeld. De eerste plek in de competitie verbloemd veel.
Ik zeg dit al tijden. Ueda was een leuke hype.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wederom scoort Ueda niet in een wedstrijd waarbij het niveautje omhoog moet
@:Coco
@:Dombohetolifantje1
Leuk zo'n spits die ze er tegen Volendam in schiet, maar ik mag hopen dat ze hem verkopen deze zomer aan een domme club die zich laat verblinden door oppervlakkige cijfers
Ga toch wegquote:Op donderdag 6 november 2025 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kosten
Het voetbal is gewoon prima. Meer dan goed zelfs.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is niet om aan te gluren. Maakt met regelmaat keuzes die niet te verdedigen zijn. Op lange termijn gaat dat je punten kosten
Troep van de Wereldwinkel.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Selectie bij de Aldi geshopt @:Zipportal
En dan heb je geeneens wereldklassequote:Op donderdag 6 november 2025 23:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Michels zei in 1988, wat heb je aan weltklasse als je niet scoort?
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Michels zei in 1988, wat heb je aan weltklasse als je niet scoort?
Juist toen Nieuwkoop erin kwam, stortte alles in elkaar. Wat best een rare wissel is sinds die Kraaijeveld nog als optie had.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het voetbal is gewoon prima. Meer dan goed zelfs.
Alleen maakt hij nog wel eens een onverklaarbare keuze. Hoort er misschien een beetje bij al is het bij de eigenzinnige RvP wel wat extreem.
Yup, dit dus en dat is echt een probleem zodra er een team is dat wel kan voetballen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.
Je bedoelt die 18 jarige jongen die tot nu toe in zijn hele carrière al 9 minuten betaald voetbal heeft gespeeld? Er zal een reden zijn dat Van Persie hem niet voor de leeuwen heeft gegooid (al vind ik persoonlijk Nieuwkoop ongeveer nooit de betere keuze).quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist toen Nieuwkoop erin kwam, stortte alles in elkaar. Wat best een rare wissel is sinds die Kraaijeveld nog als optie had.
Nuanceren doen we alleen bij belangrijke dingen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijf het altijd mooi vinden dat na dit soort wedstrijden alles volkomen kut is en na een winst alles fantastisch. Grijze gebieden bestaan blijkbaar niet in voetbal.
Lekker negeren.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:17 schreef De_Pel het volgende:
Ach, Ali_boo is weer op dreef en droeftoetertje PSVCL komt weer even langs droeftoeteren
Je voorste linie is uiteindelijk niet goed genoeg, dat blijkt wel keer op keer. Ueda speelt in dit soort wedstrijden verstoppertje, Moussa speelt vooral voor zichzelf en je mist op links de klasse die Paixao of Sinisterra in het verleden wel hadden.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren blijf ik een dingetje vinden dit seizoen en dat is gewoon kwaliteit. Het voetbal is over het algemeen prima, maar we missen echt teveel kansen.
Het is alleen wat vermoeiend dat je het weer onnodig lastig maakt. Je had minimaal 4 punten meer moeten hebben. Misschien zelfs 6.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht overigens dat 9 punten genoeg gaat zijn. Alles wat verder vanaf Sturm Graz beneden staat is brandhout, en Young Boys en Eagles halen denk ik niet vier punten uit het resterende schema, en hebben een slecht doelsaldo.
Komt wel goed. Celtic, Sturm Graz en FCSB moeten echt lukken.
Ja! Dat klinkt als een veel betere optie dan Nieuwkoop. Geldt eigenlijk voor iedere optie als het maar geen Bart Nieuwkoop is.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bedoelt die 18 jarige jongen die tot nu toe in zijn hele carrière al 9 minuten betaald voetbal heeft gespeeld? Er zal een reden zijn dat Van Persie hem niet voor de leeuwen heeft gegooid (al vind ik persoonlijk Nieuwkoop ongeveer nooit de betere keuze).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |