Zit ook geen millimeter mee vandaag nee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Eagles blijft met kunst en vliegwerk overeind
Jazeker! Al een aantal keer zelfs.quote:Op zondag 9 november 2025 21:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Is het Ueda al gelukt om de bal naar de juiste kleur te spelen?
Persoonlijk, vind ik de kleur "rood" wel een leuke in dezequote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef H.FR het volgende:
Zo daar kon je ook wel een kleur kaart geven als je dat zo ziet.
In de warming-up.quote:Op zondag 9 november 2025 21:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Is het Ueda al gelukt om de bal naar de juiste kleur te spelen?
Ohja twee ballen terug naar de CV.quote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker! Al een aantal keer zelfs.
Zelfs nog eentje bij de eigen cornervlag over de hele naar Moussa!.quote:Op zondag 9 november 2025 21:36 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ohja twee ballen terug naar de CV.
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2025 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
We missen een Moder/Targhaline vandaag.
Bedankt John.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Volgens mij is Eagles gewoon leegquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Klopt, alleen wij ook.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is Eagles gewoon leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |