Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2025 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
We missen een Moder/Targhaline vandaag.
Bedankt John.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Volgens mij is Eagles gewoon leegquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je zo begonnen was zoals ze sinds ca de 65e minuut spelen was er geen vuiltje aan de lucht geweest lijkt me.
Klopt, alleen wij ook.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is Eagles gewoon leeg
Dit ja. We spelen alsnog bagger. Niks lukt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze gevaarlijkerquote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch gewoon nog steeds kut man. Ja, ze stropen de mouwen wat verder op, maar het is toch gewoon 3x niks.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die komt niet, Watanabe staat al voorin.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten allemaal op Tengstedt.
Je hoort mij niet zeggen dat het opeens goed is. Alleen dat er dan geen vuiltje aan de lucht zou zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch gewoon nog steeds kut man. Ja, ze stropen de mouwen wat verder op, maar het is toch gewoon 3x niks.
Het is vandaag teveel eventjes net niet met de aanvallers vandaag dan moet je er een hebben die snel weer de bal voor je afpakt.quote:Op zondag 9 november 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 9 november 2025 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze gevaarlijker
Dan moet ie nog steeds scoren en die counters van Eagles er uit zien te houden.quote:Op zondag 9 november 2025 21:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het opeens goed is. Alleen dat er dan geen vuiltje aan de lucht zou zijn.
Welnee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Tweede plek zal nog een karwei worden.
Nee joh.quote:Op zondag 9 november 2025 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Tweede plek zal nog een karwei worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |