SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het niet goed maar bovenop de achillespees gaan staan?quote:
Die rode kaart van Moussa toen was lichter.quote:
Karatetrappen naar de keeper genotquote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies wat van hem gevraagd wordt. Druk zetten.
Als je rood geeft draait de VAR ‘m niet terug, maar kan wel leven met geel.quote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef H.FR het volgende:
Dat was wel donkergeel. Daar moet je eigenlijk mazzel hebben met een scheids die dan die andere kaart trekt.
Dat is het wel het minste probleem van de avond.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karatetrappen naar de keeper genot
Ben al blij met een puntje want de dames bakken er niets van.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef ashardalan het volgende:
Als ik goed heb gerekend, moeten we met 4 doelpunten verschil winnen om 1e te blijven... Gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. Nu maar hopen dat we überhaupt nog punten kunnen pakken daar
Dat dusquote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben al blij met een puntje want de dames bakken er niets van.
ho ho, Groningen en Heracles!quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef PSVCL het volgende:
Weer puntverlies tegen een serieuze tegenstander?
Hup Robin van Heitinga!
We moeten hopen op winst. Dit seizoen is het m.i. al heel mooi als je gewoon 2e wordt. Dan kunnen we fatsoenlijke buitenspelers kopen. PSV is gewoon veel beter op dit moment. Misschien als bij ons iedereen fit is dat het dan gelijkwaardig is. Tot die tijd zo min mogelijk punten verliezen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef ashardalan het volgende:
Als ik goed heb gerekend, moeten we met 4 doelpunten verschil winnen om 1e te blijven... Gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. Nu maar hopen dat we überhaupt nog punten kunnen pakken daar
tot de pingel liepen de aanvallen prima, daarna help je gae in de flow en ook in een tactiek die het allemaal een stuk moeilijker maakt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben al blij met een puntje want de dames bakken er niets van.
Ja Sjonquote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je rood geeft draait de VAR ‘m niet terug, maar kan wel leven met geel.
GAE maakt ons totaal onschadelijk. Je moet echt hopen dat je nog een puntje pakt. Zo zonde, tot aan de pingel was er niks aan de hand.
Moussa zet meer druk dan onze Japanner. Sowieso mag je in balbezit wel meer verwachten van een eerste spits van Feyenoord. Het is een goede afmaken, maar verder een speler van zeer matig niveau.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies wat van hem gevraagd wordt. Druk zetten.
Ja, je moet net een keer geluk hebben met zo'n twijfelgeval. Gevoelsmatig hebben we dat zelden. Zo een penalty geeft bijvoorbeeld een Nijhuis ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
GAE maakt ons totaal onschadelijk. Je moet echt hopen dat je nog een puntje pakt. Zo zonde, tot aan de pingel was er niks aan de hand.
Ik hou hier rekening mee.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
De goede helft komt straks, als GAE moe is van donderdag. Tactiek op hoog niveau dit.
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Sjon
Die 1-0 gaf ze wel wat vertrouwen, maar volgens mij worden we tactisch aardig overklast vandaag. Nu zijn er wel onvoldoende spelers beschikbaar om tactische keuzes te maken.
Ueda’s vormpiek is wel een beetje voorbij vrees ik. Maar het valt mij ook wel op dat hij echt minder is als Steijn niet mee doet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het wel het minste probleem van de avond.
Klein puntje van hoop; Feyenoord speelt nooit/zelden 2 helften op hetzelfde niveau. Hopelijk wordt de 2e dit keer een betere dan de eerstequote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.
GAE speelt een simpele tactiek, gewoon 1 op 1.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie uitdaging voor hem om te laten zien dat hij er tactisch iets van kan. En boven generatiegenoot Johnnie uit steekt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
Sliti zal er wel in komen voor Sauer lijkt me.
Ik ben dit seizoen echt totaal niet onder de indruk van Sauer. Brengt veel te weinig.
Sauer heeft vooral heel veel ruimte nodig, meer op de counter. Eigenlijk wel logisch dat dit vorig jaar bij NAC beter werkte voor hem.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.
Het grote probleem is dat de alternatieven er geen klote van kunnen. En ik vraag mij dan toch af of zo’n seizoen bij NAC echt verstandig is geweest, want dat is echt heel anders voetballen.
sauer heeft wel een actie en dat doet men hier met vlinders in de buik posten, maar het probleem is dat hij niet kijkt wat de rest doet... hij geeft de bal waar hij vindt dat men moet staan in plaats welke kant men op loopt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.
Het grote probleem is dat de alternatieven er geen klote van kunnen. En ik vraag mij dan toch af of zo’n seizoen bij NAC echt verstandig is geweest, want dat is echt heel anders voetballen.
Je gaat wel heel erg snel ineens.quote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda’s vormpiek is wel een beetje voorbij vrees ik. Maar het valt mij ook wel op dat hij echt minder is als Steijn niet mee doet.
Net als die bal van Uedaquote:Op zondag 9 november 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg snel ineens.
100pct, mits je die ander ook hebt gegeven ja. Laten we Stengs maar snel weer terughalen in de winterstop. Dan zijn we hier ook weer van af.quote:Op zondag 9 november 2025 21:11 schreef Haringkop2 het volgende:
Dat laatste shot is gewoon een pingel toch? Zeker als je ziet hoe Sauer hem wel tegen kreeg.
Vreemd van een VAR ook eigenlijk, als je dat shot met dan uitgerekte shirt ziet.quote:Op zondag 9 november 2025 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Het ene vasthouden is het andere niet in de wonderlijke wereld van Kooij.
Higler VAR, bij toeval?quote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vreemd van een VAR ook eigenlijk, als je dat shot met dan uitgerekte shirt ziet.
Hij is wel beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 9 november 2025 21:17 schreef ashardalan het volgende:
Die Kooij is niet een hele goede scheids
Vind Sliti eigenlijk altijd wel goed invallen.quote:Op zondag 9 november 2025 21:19 schreef snabbi het volgende:
sliti valt iig beter in dan wat sauer liet zien
Heel bizar dat ie daar niet alsnog geen geeft, weer heel smerig.quote:
eens dat was gewoon geel, dus 2e geelquote:Op zondag 9 november 2025 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heel bizar dat ie daar niet alsnog geen geeft, weer heel smerig.
Oh, er ligt helemaal niets aan de scheids. Deze is alleen ongeveer net zo slecht als wij zijnquote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounou laten we nou niet gaan doen dat dit allemaal aan de scheids ligt.
Het ligt totaal niet aan de scheids, maar als hij normaal fluit sta je ondanks een slechte pot wel op 1-1 en hebben zij rood.quote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
het ligt niet aan de scheids, maar als die fouten maakt mag je dat wel gewoon benoemen.quote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat idd. Men moet niet zo snel gaan huilen dat de scheids de schuld van iets zou krijgen als er enkel zijn fouten worden benoemd.quote:Op zondag 9 november 2025 21:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
het ligt niet aan de scheids, maar als die fouten maakt mag je dat wel gewoon benoemen.
Nee zeker niet. We creëren zelf ook helemaal niets.quote:Op zondag 9 november 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is al een tijdje het grote probleemquote:Op zondag 9 november 2025 21:27 schreef fetX het volgende:
Er komt echt geen voorzet aan. Geeft toch ook te denken.
Sinds 1908, ongeveerquote:Op zondag 9 november 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje het grote probleem
of smal toch als rechtsbuiten gebruikenquote:Op zondag 9 november 2025 21:28 schreef Qarrad het volgende:
Het wordt nu nog voller voor die pot met de wissels. Ik vrees dat we Tengstedt toch nog te zien gaan krijgen straks en dat dat geen goed nieuws is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |