Ja, je moet net een keer geluk hebben met zo'n twijfelgeval. Gevoelsmatig hebben we dat zelden. Zo een penalty geeft bijvoorbeeld een Nijhuis ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je rood geeft draait de VAR ‘m niet terug, maar kan wel leven met geel.
GAE maakt ons totaal onschadelijk. Je moet echt hopen dat je nog een puntje pakt. Zo zonde, tot aan de pingel was er niks aan de hand.
Ik hou hier rekening mee.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
De goede helft komt straks, als GAE moe is van donderdag. Tactiek op hoog niveau dit.
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Sjon
Die 1-0 gaf ze wel wat vertrouwen, maar volgens mij worden we tactisch aardig overklast vandaag. Nu zijn er wel onvoldoende spelers beschikbaar om tactische keuzes te maken.
Ueda’s vormpiek is wel een beetje voorbij vrees ik. Maar het valt mij ook wel op dat hij echt minder is als Steijn niet mee doet.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het wel het minste probleem van de avond.
Klein puntje van hoop; Feyenoord speelt nooit/zelden 2 helften op hetzelfde niveau. Hopelijk wordt de 2e dit keer een betere dan de eerstequote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.
GAE speelt een simpele tactiek, gewoon 1 op 1.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je rood geeft draait de VAR ‘m niet terug, maar kan wel leven met geel.
GAE maakt ons totaal onschadelijk. Je moet echt hopen dat je nog een puntje pakt. Zo zonde, tot aan de pingel was er niks aan de hand.
Mooie uitdaging voor hem om te laten zien dat hij er tactisch iets van kan. En boven generatiegenoot Johnnie uit steekt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, GAE heeft ons wel in de tang. Kijken of Robin een antwoord heeft want alleen Larin wisselen voor Steijn gaat niet genoeg zijn om de wedstrijd weer in handen te krijgen.
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
Sliti zal er wel in komen voor Sauer lijkt me.
Ik ben dit seizoen echt totaal niet onder de indruk van Sauer. Brengt veel te weinig.
Sauer heeft vooral heel veel ruimte nodig, meer op de counter. Eigenlijk wel logisch dat dit vorig jaar bij NAC beter werkte voor hem.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.
Het grote probleem is dat de alternatieven er geen klote van kunnen. En ik vraag mij dan toch af of zo’n seizoen bij NAC echt verstandig is geweest, want dat is echt heel anders voetballen.
sauer heeft wel een actie en dat doet men hier met vlinders in de buik posten, maar het probleem is dat hij niet kijkt wat de rest doet... hij geeft de bal waar hij vindt dat men moet staan in plaats welke kant men op loopt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet met Sauer. Het lijkt hem ook wel extreem tegen te zitten, met nipte buitenspelmomentjes bij goals, nu deze strafschop die je denk ik vaker niet dan wel tegen krijgt.
Het grote probleem is dat de alternatieven er geen klote van kunnen. En ik vraag mij dan toch af of zo’n seizoen bij NAC echt verstandig is geweest, want dat is echt heel anders voetballen.
Je gaat wel heel erg snel ineens.quote:Op zondag 9 november 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda’s vormpiek is wel een beetje voorbij vrees ik. Maar het valt mij ook wel op dat hij echt minder is als Steijn niet mee doet.
Net als die bal van Uedaquote:Op zondag 9 november 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg snel ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |