Die is leuk tegen het rechterrijke, voor de rest heb je er idd geen ruk aan.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.
Done deal.quote:Op zondag 9 november 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt toch wel weer oogaids. Nog meer eelt op die oogbal.
Als dat het enige probleem van dit Feyenoord zou zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 21:56 schreef Buitendam het volgende:
User @:CR7 en ik vinden deze selectie buitengewoon matig. Die twee cv’s zijn echt heel kut.
Mwa je kon gewoon je voorsprong behouden.quote:
Kloptquote:Op zondag 9 november 2025 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is leuk tegen het rechterrijke, voor de rest heb je er idd geen ruk aan.
Je hebt ook van die commentatoren die zeggen 'drie belangrijke punten'quote:Op zondag 9 november 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa je kon gewoon je voorsprong behouden.
Zo kan je elke situatie omschrijven als dat je uitstekende zaken kan doen.
Oh, de rest heeft niet gespeeld.quote:Op zondag 9 november 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa je kon gewoon je voorsprong behouden.
Zo kan je elke situatie omschrijven als dat je uitstekende zaken kan doen.
Twee uur meer rustquote:Op zondag 9 november 2025 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Iemand moet Sem vertellen dat GAE ook op donderdag heeft gespeeld.
Steijn kan er ook geen kut aan doen dat hij er geen kut van kan.quote:Op zondag 9 november 2025 22:00 schreef GGMM het volgende:
Wat ontzettend zwak van Steijn om het op donderdag te gooien.
Nog even afgezien van het feit dat GAE zelf ook op donderdag heeft gespeeld
Je mag toch verwachten dat je als Feyenoord daar veel beter tegen bestand bent dan een clubje als GAE. Het tegendeel was echter waar. Dat kan gewoon echt niet. Zo'n domme penalty helpt natuurlijk niet mee, maar als je niet verder komt dan wat kansloze voorzetten waar hun verdediging 0 problemen mee heeft...quote:Op zondag 9 november 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moesten helaas zelf ook met precies dezelfde spelers als donderdag spelen. En het zijn dit seizoen qua blessures wel wat meer van het type ‘ongelukkig’.
Dat zou je allicht denken, maar dat is dus helaas niet het geval.quote:Op zondag 9 november 2025 22:03 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig interland week. Dan krijgen de meeste Feyenoord-spelers wat rust.
Wij supporters krijgen gelukkig wel even rust, dat is ook wat waard.quote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou je allicht denken, maar dat is dus helaas niet het geval.
Dat lijkt mij ook niet het probleem van de dag.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Heb het al eerder gezegd: teams moeten verplicht 2 spelers op het veld van de tegenstander hebben.
Dat met zijn 11en achter de bal hangen
Ueda is ook echt mokerslecht. Die kan niks.quote:Op zondag 9 november 2025 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem van dit Feyenoord zou zijn.
Frank de Boer excuusquote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Heb het al eerder gezegd: teams moeten verplicht 2 spelers op het veld van de tegenstander hebben.
Persie begon leuk met wat makkelijke tegenstanders.quote:Op zondag 9 november 2025 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ueda is ook echt mokerslecht. Die kan niks.
Timber kan op dit moment niet eens bij Heerenveen mee. Van Persie gaat een loodzware periode tegemoet.
Ah instelling. Daar gaan we. @De_Pel even opletten.quote:Op zondag 9 november 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Instelling van veel spelers gewoon ruk ook.
We kunnen niet winnen dus de regels zijn kut.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Speelde idd wanstaltig slecht. Met spits van enige kwaliteit had je misschien nog wat kansen bij elkaar gespeeld.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda was HET probleem van de avond inderdaad.
Ja, dat verbloemt het een en ander. Bosz en deze gozer van GAE overklassen hem nu even hard achter elkaar.quote:Op zondag 9 november 2025 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Persie begon leuk met wat makkelijke tegenstanders.
Gewoon hun goed recht. Ze halen er ook resultaat mee. We waren aanvallend totaal onmachtig of niet beslissend genoeg, zoals wel vaker dit seizoen. En tactisch stond het bij GAE goed.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
Tja, dat krijg je als je zo dom de 1-0 weggeeft.quote:Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2025 22:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat verbloemt het een en ander. Bosz Saibari en deze gozer van GAE overklassen hem nu even hard achter elkaar.
De instelling?quote:Op zondag 9 november 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Instelling van veel spelers gewoon ruk ook.
Ah, naast instelling zijn ze nu niet fit.quote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De instelling?
Ze gaven vandaag de volle 100, daar ligt het echt niet aan.
Je speelt met een middenveld waarbij Timber en Valente allebei eigenlijk niet volledig fit zijn en alsnog de 90 minuten volgemaakt.
Succes maat, aangezien ik wel ambtenaar ben zal ik ca 10 uur weer achter mijn werklaptop verschijnen om nog een uitgebreider verslag te doen over wat er allemaal goed en slecht gaat bij Feyenoordquote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed ga, aangezien ik geen ambtenaar ben word ik morgenochtend wel gewoon om 8:00 weer achter de laptop verwacht om daadwerkelijk iets te doen.
Lekker... Ik hoef pas vanaf 9:00 uit het raam te staren morgen. Heerlijk!quote:Op zondag 9 november 2025 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed ga, aangezien ik geen ambtenaar ben word ik morgenochtend wel gewoon om 8:00 weer achter de laptop verwacht om daadwerkelijk iets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |