abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219130104
Aangifte tegen Borsato vanwege onzedelijke betastingen, zanger stopt als ambassadeur War Child

Een 22-jarige vrouw heeft maandag bij de politie aangifte gedaan van onzedelijke betastingen door Marco Borsato. Het gaat om een jonge vrouw die de zanger al haar hele leven kent. Het grensoverschrijdende gedrag zou hebben plaatsgevonden tussen 2014 en 2019. Het Openbaar Ministerie Midden-Nederland zegt de zaak in onderzoek te nemen.

De zanger ontkent, maar trekt zich wel terug als ambassadeur van War Child. Borsato wil zich volledig richten op zijn verdediging en niemand in zijn omgeving daarmee belasten, ‘zeker een instantie als War Child niet, die mij zo aan het hart gaat’.

Het slachtoffer - naam bij redactie bekend - is de dochter van een goede vriendin van de zanger. Die vriendin is al jaren groot fan en voormalige assistent van Borsato. Het slachtoffer zegt dat Borsato haar al vanaf kleins af aan kent en dat het betasten begon nadat de vader van het meisje in 2013 was overleden. Uit berichten op sociale media wordt duidelijk dat de jonge vrouw en Borsato elkaar al vele jaren goed kennen en een innige band hebben. Ze sturen elkaar over en weer liefdevolle berichten.

Bekijk deze YouTube-video

De moeder van het slachtoffer kent Borsato al meer dan 25 jaar en is de zus van een bandlid uit zijn begintijd. Ze stond jaren voor Borsato klaar en hielp onder meer met het beantwoorden van brieven van fans en het organiseren van fanclubdagen. In 2019 stopte ze de samenwerking met Borsato. In een lange afscheidsbrief aan vrienden en bekenden op sociale media liet ze weten de thuissituatie niet meer goed te kunnen combineren met het werken voor Borsato.

In een interview met de Telegraaf blijkt nu dat ze Borsato in dat jaar had geconfronteerd met de handtastelijkheden, die ze via het dagboek van haar dochter had ontdekt. Volgens de krant - die al sinds het voorjaar van dit jaar contact heeft met de moeder van het slachtoffer - is Borsato zelfs bij sessies met psychologen geweest waarbij hij huilend zijn verontschuldigingen zou hebben aangeboden.

Nu het nieuws naar buiten is gekomen krijgt de moeder op sociale media tientallen steunbetuigingen van vrienden die het dapper vinden dat ze samen naar de politie zijn gestapt en aangifte hebben gedaan.

Borsato ligt al enige tijd onder vuur nadat verschillende juice channels, kanalen die ongefilterd roddels over BN’ers verspreiden, de zanger betichtten van grensoverschrijdend gedrag bij enkele minderjarige meisjes. Het zou gaan om meisjes van 13 en 15 jaar. Een van die slachtoffers heeft nu dan toch aangifte gedaan, na een aantal jaren te hebben geaarzeld om verschillende redenen. Mogelijk zullen andere jonge vrouwen die zich door Borsato geïntimideerd hebben gevoeld, als getuige gaan optreden in de zaak.

Er was tot en met afgelopen weekend geen aangifte gedaan tegen Borsato. Enkele min of meer bekende mensen uit de showwereld zeiden wel in contact te staan met een of enkele moeders van de vermeende slachtoffers.
https://www.ad.nl/show/aa(...)-war-child~ad17584d/

-niet mijn OP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219130106
Op welk partij gaat Marco morgen stemmen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#superniger2020
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:58:30 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219130128
Onschuldig
Want het wetboek ken ik ook
pi_219130137
Heeeeel die familiare situatie zorgt er minstens voor dat Marco in een gigantisch kwaad daglicht staat en het is dus zeer aannemelijk dat hij haar op plekken heeft aangeraakt die hij van z’n levensdagen niet zal toegeven.
Maar: bewijs en een bekentenis is er niet.
In theorie kan het gebeurd zijn in de fantasie van het meisje en heeft ze het op die manier in haar dagboek gezet.
Zijn woord tegen dat van haar.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:59:37 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219130141
Lekker vozen met die koter
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219130168
Hij heeft toch geen seks gehad, alleen in een tiet geknepen. En in tieten knijpen is ook gewoon fijn. Wie dat niet vindt is homo.
pindazakje
pi_219130170
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 17:59 schreef vencodark het volgende:
Heeeeel die familiare situatie zorgt er minstens voor dat Marco in een gigantisch kwaad daglicht staat en het is dus zeer aannemelijk dat hij haar op plekken heeft aangeraakt die hij van z’n levensdagen niet zal toegeven.
In theorie kan het gebeurd zijn in de fantasie van het meisje en heeft ze het op die manier in haar dagboek gezet.
ik denk dat als Marco echt zo zou zijn, dan dat ie tenminste een poging tot hebben van sex zou hebben geprobeerd, vind je niet?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_219130174
2 maandjes brommen en dan zijn pensioen in Thailand genieten.
pi_219130194
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:03 schreef Jed1Gam het volgende:
2 maandjes brommen en dan zijn pensioen in Thailand genieten.
Hij wil alleen maar Vrij Zijn
pi_219130203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
ik denk dat als Marco echt zo zou zijn, dan dat ie tenminste een poging tot hebben van sex zou hebben geprobeerd, vind je niet?
Nee, daar was wellicht niet eens gelegenheid toe.
Hij was blijkbaar nooit lang met haar alleen.

Een beetje fout friemelen en aanraken is niet altijd een serieuze poging tot seks maar wél dat stukje opwindende.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:12:03 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219130208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
De overgrote meerderheid van pedofielen gaat niet over tot schadelijk pedoseksueel gedrag.

Marco wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:12:05 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219130209
Eigenlijk vond ik zijn liedjes toch al kut, en dat is er vandaag niet beter op geworden.
pi_219130233
Nou, als ik de reacties op feesboek lees is er nog veel steun voor Marco. Ik denk dat als hij morgen een plaat uitbrengt hij volgende week op de radio als nummer 1 te horen is.
pi_219130248
Het is mij onduidelijk waarom het meisje, of de moeder, eerst het verhaal verkocht heeft aan Privé en de Telegraaf. En daarna pas bij de politie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219130256
https://nos.nl/artikel/25(...)rsato-wegens-ontucht

Deze tekening _O-

Lijkt meer op Diederik Gommers of zo.
Koel en donker bewaren
pi_219130264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik de reacties op feesboek lees is er nog veel steun voor Marco. Ik denk dat als hij morgen een plaat uitbrengt hij volgende week op de radio als nummer 1 te horen is.
Zal vast een kern van waarheid in zitten, maar het lijkt ook echt wel op iemand zwart maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:25:36 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219130266
Het is een heksenjacht.
pi_219130272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:23 schreef Guanabana het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rsato-wegens-ontucht

Deze tekening _O-

[ afbeelding ]

Lijkt meer op Diederik Gommers of zo.
Lijkt wel AI
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:27:28 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219130279
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is mij onduidelijk waarom het meisje, of de moeder, eerst het verhaal verkocht heeft aan Privé en de Telegraaf. En daarna pas bij de politie.
quote:
What is a smear campaign? :)

A smear campaign is a deliberate effort to damage someone's reputation through negative propaganda, often targeting public figures, politicians, or activists.

Definition and Purpose
A smear campaign is an organized attempt to discredit an individual or group by spreading false information, rumors, or negative portrayals. The primary goal is to undermine the target's credibility and reputation, often to distract from their actions or to manipulate public perception. Smear campaigns can be executed through various means, including media, social networks, and word of mouth.

Common Targets
Smear campaigns typically target:
Public Officials and Politicians: Often used in political contexts to sway public opinion during elections or to discredit opponents.
Activists and Journalists: Individuals advocating for social change or exposing corruption may be targeted to silence their voices or undermine their causes.
Celebrities and Public Figures: High-profile individuals are frequently subjected to smear tactics, especially when involved in controversial issues.

Methods Used
Smear campaigns often employ tactics such as:
Ad Hominem Attacks: Personal attacks that focus on the individual rather than their arguments or actions.
Distorted Information: Presenting facts out of context or exaggerating negative aspects to create a misleading narrative.

Gossip and Rumors: Spreading unverified claims to create doubt and suspicion about the target.

Impact
The effects of a smear campaign can be devastating, leading to damaged reputations, loss of public trust, and emotional distress for the victims. Even when the truth is revealed, the initial damage often persists, as public perception can be difficult to change once influenced by negative information.

In summary, a smear campaign is a manipulative tactic aimed at tarnishing reputations and undermining credibility, often used in political and social contexts to achieve specific agendas.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:31:08 #20
28167 matthijst
pi_219130296
Bij Eva nu zo’n juriste die zegt 1 bewijs is geen bewijs.

Hoe was dat bij Ali B?
Ook alleen verhaal toch?
pi_219130305
Ik blijf die slachtofferverklaring ook maar een tikkeltje atypisch vinden:

Bron: NOS

quote:
De zanger beticht de vrouw en haar moeder van een wraakactie. Dat zou betekenen dat ze al jaren, sinds het schrijven in haar dagboek, in een "complot" zou hebben gezeten, zegt de vrouw. "Als ik toch aan liegen was uit wraak had ik je ook als verkrachter neer kunnen zetten." Daar beschuldigt ze hem niet van. "Je weet dat wat ik heb verklaard klopt en ook dat er niet meer is gebeurd." Dat blijkt ook uit een getapt telefoongesprek tussen haar en Borsato. Ze zegt daarin: "Ik zeg niet dat je me gevingerd hebt, maar je hebt aan me gezeten."

De vrouw zegt dat ze bang was voor de gevolgen als zij zou vertellen dat Borsato haar betastte. Ze vreesde dat haar moeder haar baan en fanclub-vriendinnen zou verliezen en dat ze Borsato zelf zou verliezen. Ze was bang dat hij haar niet langer als zijn peetdochter zou zien als ze vertelde dat ze niet op door hem aangeraakt wilde worden. Die angst bleek gegrond, zegt ze nu: "Je hebt al het contact verbroken."
Ze was er bang voor dat en vindt het dus blijkbaar jammer dat het contact is verbroken.. het leest allemaal een beetje vreemd.

John van den Heuvel staat bij Boulevard, ik ben heel benieuwd :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219130310
Nu een item bij RTL Boulevard.
#superniger2020
  Spellchecker dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:35:26 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219130312
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die slachtofferverklaring ook maar een tikkeltje atypisch vinden:

Bron: NOS
[..]
Ze was er bang voor dat en vindt het dus blijkbaar jammer dat het contact is verbroken.. het leest allemaal een beetje vreemd.
Ze was ook bang dat haar moeders wereld zou instorten.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:36:08 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219130317
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:31 schreef matthijst het volgende:
Bij Eva nu zo’n juriste die zegt 1 bewijs is geen bewijs.

Hoe was dat bij Ali B?
Ook alleen verhaal toch?
Het is ook niet woord tegen woord. Er is daarbij voldoende steunbewijs in de vorm van appjes, een dagboek en uren aan opgenomen gesprekken waarin vieze Marco eigenlijk nooit aangeeft het niet te hebben gedaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:37:24 #25
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219130322
Nou John, brandt zo maar los.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219130325
Jammer dat hier nogal eens losjes met de term ‘pedofiel’ gesmeten wordt.
Dat is Marco niet. Een pedofiel heeft interesse in kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Deze dame had allang het lichaam van een ‘volwassen’ vrouw.
pi_219130327
Wat was die instagram ook alweer?
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:39:27 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219130330
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:38 schreef vencodark het volgende:
Jammer dat hier nogal eens losjes met de term ‘pedofiel’ gesmeten wordt.
Dat is Marco niet. Een pedofiel heeft interesse in kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Deze dame had allang het lichaam van een ‘volwassen’ vrouw.
Ah, dus als jouw dochter met 13 al tieten krijgt mogen kerels van 50 daar ook wel aan zitten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:40:31 #29
28167 matthijst
pi_219130336
Marco praat alsof ie een tia heeft gehad.
pi_219130343
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Ah, dus als jouw dochter met 13 al tieten krijgt mogen kerels van 50 daar ook wel aan zitten?
Nee, maar dat maakt hem geen pedofiel. :')
Waarmee ik hem en z’n handelen niet verdedig. De term klopt gewoon niet.
pi_219130350
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 17:59 schreef vencodark het volgende:
Zo bekijkt een rechter het dus niet. Bij een zedenzaak is er bijna nooit direct bewijs, in de zin dat er geen getuigen of opnamen van zijn.

Dus zoeken rechters naar getuigenverklaringen en secundair bewijs. En wat dat betreft hebben we appjes, geluidsopnamen en een dagboekje. Dat telt gewoon mee als bewijs.

Bovendien ligt er toch een vorm van een bekentenis. Borsato heeft toegeven dat hij op haar billen geslagen heeft, dit omdat de mores in het gezin zo waren. Bovendien lag hij tegen haar achter in de bus van een tour. Het slachtoffer zegt toen aangerand te zijn, maar Marco zei dat ze gewoon tegen elkaar aan lagen en sliepen.

Ik denk niet dat Marco hier goed uitkomt.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:44:29 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219130367
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, maar dat maakt hem geen pedofiel. :')
Waarmee ik hem en z’n handelen niet verdedig. De term klopt gewoon niet.
Klopt, als je er uiting aan geeft ben je inderdaad een pedoseksueel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219130369
Leg mij uit waarom je naar een roddelblad stapt als je onzedelijk betast bent. En al helemaal als je de moeder bent van een dochter die onzedelijk betast is, waarom stap je dan naar een roddelblad.
pi_219130372
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is ook niet woord tegen woord. Er is daarbij voldoende steunbewijs in de vorm van appjes, een dagboek en uren aan opgenomen gesprekken waarin vieze Marco eigenlijk nooit aangeeft het niet te hebben gedaan.
Dat heeft hij wel. Hij heeft minstens 1 keer expliciet gezegd dat hij het niet gedaan heeft volgens het OM.

Daarnaast heeft hij telkens met twijfel en "als ik" gesproken.
speak only if it improves the silence.
pi_219130380
John van den Heuvel vond 'm wel wankelen vandaag met zijn verklaringen... die zagen we niet aankomen
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:46:12 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219130382
Waarom is dit zo interessant allemaal?
  Forum Admin dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:46:41 #37
35723 crew  GGMM
pi_219130386
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:47:41 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219130394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag op Instagram de reacties op iemand die “te weinig” post ík schrok er een beetje van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219130397
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef TheVulture het volgende:
John van den Heuvel vond 'm wel wankelen vandaag met zijn verklaringen... die zagen we niet aankomen
Over zijn eigen rol heeft hij het zeker niet gehad?
pi_219130404
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Over zijn eigen rol heeft hij het zeker niet gehad?
Nog niet... maar ik ben benieuwd of er nog wat komt
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:49:19 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219130410
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dat heeft hij wel. Hij heeft minstens 1 keer expliciet gezegd dat hij het niet gedaan heeft volgens het OM.

Daarnaast heeft hij telkens met twijfel en "als ik" gesproken.
In de uren aan materiaal heeft hij 1 keer aangegeven dat hij een specifieke handeling niet heeft verricht. Het is wat.

De officier zegt dat Borsato op de opname gewoon erkent dat hij handtastelijk was. Daarnaast zitten er in het dossier appjes van Borsato aan de aangeefster. Zeer expliciete berichtjes. Hij schroomde niet om grensoverschrijdende teksten te schrijven
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219130443
Waar is t blog te lezen waar je t kan volgen?
pi_219130444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:49 schreef Caland het volgende:

[..]
In de uren aan materiaal heeft hij 1 keer aangegeven dat hij een specifieke handeling niet heeft verricht. Het is wat.

De officier zegt dat Borsato op de opname gewoon erkent dat hij handtastelijk was. Daarnaast zitten er in het dossier appjes van Borsato aan de aangeefster. Zeer expliciete berichtjes. Hij schroomde niet om grensoverschrijdende teksten te schrijven
Grensoverschrijdende teksten zijn meestal niet strafbaar en daar staat hij ook niet voor terecht.

Hij heeft alleen toegeven haar weleens aangeraakt te hebben, hij ontkent de aantijgingen van het OM.
pi_219130448
Je mag tegenwoordig ook niks meer
pi_219130454
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:52 schreef woxxel2 het volgende:
Waar is t blog te lezen waar je t kan volgen?
saskia belleman op twitter of de liveblog van nu.nl
pi_219130458
Ik snap niet dat ze John hier iets over laten zeggen, die is gewoon totaal niet onafhankelijk in deze kwestie....
pi_219130463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat ze John hier iets over laten zeggen, die is gewoon totaal niet onafhankelijk in deze kwestie....
Duh dat was hij 4 jaar geleden ook al niet.

Dat is ook de redenen dat ze hem willen hebben, inside informatie.

Hij was toch maar mooi de gene die wist te melden dat Borsato bekend had, dat het niet waar is daar zwijgen we over.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:57:18 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219130478
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Grensoverschrijdende teksten zijn meestal niet strafbaar en daar staat hij ook niet voor terecht.

Hij heeft alleen toegeven haar weleens aangeraakt te hebben, hij ontkent de aantijgingen van het OM.
Dat wordt uiteraard wel gewoon meegewogen als je grensoverschrijdend gedrag laat zien tegen een kind.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:03:08 #49
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219130519
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Veel media aandacht.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Forum Admin dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:06:48 #50
35723 crew  GGMM
pi_219130527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Veel media aandacht.
Dat komt natuurlijk omdat het zo interessant is allemaal
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219130628
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zo bekijkt een rechter het dus niet. Bij een zedenzaak is er bijna nooit direct bewijs, in de zin dat er geen getuigen of opnamen van zijn.

Dus zoeken rechters naar getuigenverklaringen en secundair bewijs. En wat dat betreft hebben we appjes, geluidsopnamen en een dagboekje. Dat telt gewoon mee als bewijs.

Bovendien ligt er toch een vorm van een bekentenis. Borsato heeft toegeven dat hij op haar billen geslagen heeft, dit omdat de mores in het gezin zo waren. Bovendien lag hij tegen haar achter in de bus van een tour. Het slachtoffer zegt toen aangerand te zijn, maar Marco zei dat ze gewoon tegen elkaar aan lagen en sliepen.

Ik denk niet dat Marco hier goed uitkomt.
Het is altijd lastig om te voorspellen. Zeker deze zaak. Echt een bekentenis ligt er volgens mij niet. Op de billen slaan kan zowel in een seksuele als non seksuele zin (b.v. bij het voetballen en teamgenoot een tik op de billen geven nadat hij heeft gescoord en dat in een omgeving waar homofobie niet vreemd is). Tegen elkaar aanliggen en slapen ook niet.

Wat ik denk is dat het dagboek door de rechter als waarheidsgetrouw aangemerkt gaat worden. Natuurlijk, ze kan het van A tot Z verzonnen hebben, maar de laatste jaren zie je veel zedenzaken waarbij een veroordeling bv berust op dat het slachtoffer (vrijwel) direct na het gebeurde iemand in vertrouwen nam en vertelde wat was gebeurd. Wat ik aan de ene kant snap, maar aan de andere kant is het objectief bezien niets meer dan de verklaring van het slachtoffer.

Hoe dan ook: ik hoop dat er gerechtigheid komt.
pi_219130640
De rechter neemt dit gewoon mee. Was het alleen haar woord tegen het zijne was het een ander verhaal. Maar als je verdacht wordt van een zedenmisdrijf helpt het je niet als je allemaal sexueel getinte appjes naar het slachtoffer hebt gestuurd, lingerie voor haar hebt gekocht en vunzige berichten hebt ingesproken.
Dan spoor je ook al niet als volwassen man
pi_219130669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
De rechter neemt dit gewoon mee. Was het alleen haar woord tegen het zijne was het een ander verhaal. Maar als je verdacht wordt van een zedenmisdrijf helpt het je niet als je allemaal sexueel getinte appjes naar het slachtoffer hebt gestuurd, lingerie voor haar hebt gekocht en vunzige berichten hebt ingesproken.
Dat doet hem inderdaad niet echt goed, zacht gezegd.

Maar goed, kennelijk was haar moeder in dezen ook zich vreemd aan het gedragen en speelde er op de achtergrond ook een hoop andere dingen en zoiets kan dan weer twijfel zaaien.
pi_219130682
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef GGMM het volgende:
[poll=9370]
Kingflopland.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_219130842
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
je hebt helemaal gelijk. dit is werkelijk van de zotte. 80 journalisten!
al die privé-details die niemand iets aangaan.
we hebben allemaal de mond vol van privacy, maar nu even niet.
pi_219130884
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
Hij heeft geen lingerie VOOR haar gekocht.

Ze hebben SAMEN schoolspullen en lingerie gekocht omdat haar moeder daar financieel niet toe in staat was. Graag even de tweets terug lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TjjWester op 28-10-2025 19:53:28 ]
pi_219130903
Effe 500 uur aan tapes toevoegen vlak voor de deadline :') :') :')

Dat lijkt me toch een duidelijke tactiek.
pi_219131120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hij wil alleen maar Vrij Zijn
Jammer, want
Vandaag is het Rood
pi_219131199
quote:
De moeder was op een gegeven moment met verhuisdozen bezig en toen viel het dagboek open, precies op de pagina waar werd gesproken over wat Borsato had gedaan.
Ja, jahoor.
pi_219131231
Als je me jaren geleden had gezegd dat Marco Borsato in de bajes zou belanden gaan had ik je voor gek verklaard 😐 hij had dat hele "ideale schoonzoon / leuke familieman" imago
pi_219131250
Ik heb het blog verslag maar eens even doorgelezen en op basis daarvan snap ik wel dat Marco veroordeeld gaat worden. Die rare berichtjes die hij gestuurd zou hebben, helpen ook niet echt mee.

Maar tegelijkertijd heb ik het idee dat het ook allemaal wel erg opgeblazen is allemaal, die moeder speelt ook wel een opmerkelijke rol.
٩๏̯͡๏)۶
pi_219131267
Wtf? Zojuist op het NOS journaal, in dat gezin was seks normaal. Haar vader keek vroeger toe hoe zijn dochter zat te mastruberen…. :o 8)7
pi_219131326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef GGMM het volgende:
[poll=9370]
Waarom heb je 19 kloontjes?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219131495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf? Zojuist op het NOS journaal, in dat gezin was seks normaal. Haar vader keek vroeger toe hoe zijn dochter zat te mastruberen…. :o 8)7
Euh die dochter was 15 in geloof ik 2023 ofzo?
De vader is overleden in 2013.
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:48:35 #65
367000 roos94
pi_219131565
quote:
???
pi_219131599
Alsof ze dat zo op het NOS nieuws zouden zeggen.
pi_219131797
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze was meerderjarig toen ze aangifte heeft gedaan.
.....
pi_219131830
quote:
Is toch prachtig zo'n open familie. Stiekem ook wel een beetje geil.
pi_219131885
quote:
Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats. Kan me nu wel voorstellen hoe Borsato in zo'n situatie terecht is gekomen als goede vriend van de familie. Kind groeit op in een (iets te) seksueel open gezin. Die openheid delen ze steeds meer met hem. Hij wordt stiekem toch nieuwsgierig op een onbewaakt moment, en beland met dat meisje in een situatie waar hij niet zou moeten zijn. Dom dom dom.

Overigens waren die vader en moeder natuurlijk geen haar beter. Als die moeder geluidsopnames stuurt van haar dochter die ligt te neuken, en haar vader heeft zitten kijken hoe ze zich aan het vingeren is dan gaan er sowieso al heel veel dingen fout. Borsato die daar dan in verstrikt raakt voelt een beetje als collateral damage.

Prima dat ie straf krijgt verder, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen handelen. Maar die moeder mag ook wel onder een vergrootglas.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_219131940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alsof ze dat zo op het NOS nieuws zouden zeggen.
Toch wel, ze vertelden zelfs dat vader toen had gezegd dat ze dezelfde techniek als d'r moeder had 8)7

Ook werd duidelijk dat 'opnames' die haar moeder maakte van haar batsende dochter niet om beeld materiaal, maar om geluidsmateriaal zou gaan. Deze zou zij dan weer naar Marco B. gestuurd hebben.

Beeld/geluid, beiden walgelijk natuurlijk, maar hier werd eerder vandaag voornamelijk gedacht dat het om beeldmateriaal zou gaan.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219132064
Wat zou he kosten om DJI Binnen of Vrij zijn te laten draaien als Marco zijn straf uit gaat zitten en aankomt bij de gevangenis.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_219132117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Toch wel, ze vertelden zelfs dat vader toen had gezegd dat ze dezelfde techniek als d'r moeder had 8)7

Ook werd duidelijk dat 'opnames' die haar moeder maakte van haar batsende dochter niet om beeld materiaal, maar om geluidsmateriaal zou gaan. Deze zou zij dan weer naar Marco B. gestuurd hebben.

Beeld/geluid, beiden walgelijk natuurlijk, maar hier werd eerder vandaag voornamelijk gedacht dat het om beeldmateriaal zou gaan.
Ja, dat zei ze ook inderdaad, die liet Saskia ff weg.

Walgelijk, maar dat is toch seksueel misbruik? Spiegelt dat kind haar herinneringen door elkaar?
Ik wist ff niet wat ik hoorde.
pi_219132144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats. Kan me nu wel voorstellen hoe Borsato in zo'n situatie terecht is gekomen als goede vriend van de familie. Kind groeit op in een (iets te) seksueel open gezin. Die openheid delen ze steeds meer met hem. Hij wordt stiekem toch nieuwsgierig op een onbewaakt moment, en beland met dat meisje in een situatie waar hij niet zou moeten zijn. Dom dom dom.

Overigens waren die vader en moeder natuurlijk geen haar beter. Als die moeder geluidsopnames stuurt van haar dochter die ligt te neuken, en haar vader heeft zitten kijken hoe ze zich aan het vingeren is dan gaan er sowieso al heel veel dingen fout. Borsato die daar dan in verstrikt raakt voelt een beetje als collateral damage.

Prima dat ie straf krijgt verder, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen handelen. Maar die moeder mag ook wel onder een vergrootglas.
Ik snap best dat het allemaal zo lang moest duren.
pi_219132232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, dat zei ze ook inderdaad, die liet Saskia ff weg.

Walgelijk, maar dat is toch seksueel misbruik? Spiegelt dat kind haar herinneringen door elkaar?
Ik wist ff niet wat ik hoorde.
AD was er ook niet duidelijk over; 'opnames' kan beiden zijn.

Als al die verhalen kloppen valt zoiets echt niet meer onder 'slechts open over seksualiteit' nee! Dat geldt voor zowel die eventuele opnames door die moeder, als voor die opmerkingen van de vader. Die man overleed in 2013, dat meisje is geboren in 1999! :(
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 21:40:15 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219132234
Zo reageerde Marco Borsato op de strafeis: 'Pakte z'n hoofd vast' https://www.nu.nl/321072/(...)e-zn-hoofd-vast.html
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219132270
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat meisje is nu 26, 12/13 toen haar vader overleed. Ze schreef in haar dagboek toen ze 15 was.
  Spellchecker dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:01:12 #77
197773 crew  maily
pi_219132564
Te triest voor woorden dat al deze info nu op straat ligt :r
pi_219132659
Weinig van meegekregen, zag net wel een filmpje met zijn advocaat.
Superlief vrouwke, als ik een advocaat moet hebben dan wil ik haar O+
Ik dacht namelijk dat alle advocaten ultiem kut waren.
pindazakje
pi_219132714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:01 schreef maily het volgende:
Te triest voor woorden dat al deze info nu op straat ligt :r
Ja, daar heeft moeders voor gezorgd.

Volgens mij weet elke ouder dat dagboeken heilige grond zijn. Daar lees je niet in.
Verder is het walgelijk dat moeders haar verhaal wilde uitponden bij diverse roddelbladen en Marco ging confronteren, was gewoon na een goed gesprek met je dochter naar de politie gestapt.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:16:41 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219132731
Heb na die uitzending van RTL Boulevard wel het gevoel gekregen dat die dochter nog het meest aannemelijke verhaal heeft verteld; en ik geloof haar wel.

Dat betekent dat Marco zijn onbetamelijke handelen verzwijgt en net doet alsof hij het allemaal goed bedoelde. Zo probeert hij zijn imago naar de buitenwereld, vrienden en familie nog een beetje te redden, en anders zou hij zich dus helemaal kapot schamen.

Zowel die moeder als Marco zijn schuldig en verantwoordelijk voor datgene wat hier heeft plaats gevonden. Zij waren de enige twee 'volwassenen' als je dat nog zo mag noemen.

Dat kun je van die jonge meid niet zeggen. Die is opgegroeid in een verknipt gezin zodat ze nooit heeft geleerd wat gezonde grenzen zijn. Die dochter is dan ook eigenlijk het enige echte slachtoffer.

(vind ik)
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:34:54 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219132936
quote:
Waarom flikkert dat wijf serieus alle privéfoto’s online? Waarom?

Oké dit was voor de familievloggers, maar juist bij overlijden wil je foto’s privé houden in je gezin.
Weet ik uit ervaring.
pi_219132949
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:16 schreef Tengano het volgende:
Heb na die uitzending van RTL Boulevard wel het gevoel gekregen dat die dochter nog het meest aannemelijke verhaal heeft verteld; en ik geloof haar wel.

Dat betekent dat Marco zijn onbetamelijke handelen verzwijgt en net doet alsof hij het allemaal goed bedoelde. Zo probeert hij zijn imago naar de buitenwereld, vrienden en familie nog een beetje te redden, en anders zou hij zich dus helemaal kapot schamen.

Zowel die moeder als Marco zijn schuldig en verantwoordelijk voor datgene wat hier heeft plaats gevonden. Zij waren de enige twee 'volwassenen' als je dat nog zo mag noemen.

Dat kun je van die jonge meid niet zeggen. Die is opgegroeid in een verknipt gezin zodat ze nooit heeft geleerd wat gezonde grenzen zijn. Die dochter is dan ook eigenlijk het enige echte slachtoffer.

(vind ik)
Ik ben nog onder de indruk van die ene opmerking bij het NOS journaal…
pi_219132953
Allemaal schuld van jarenlang links kabinet, zonder hen was deze vreemde italiaan nooit binnen gekomen en was dit niet gebeurd.
pi_219132958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:16 schreef Tengano het volgende:

(vind ik)
Marco Borsato (en zijn team) hebben er natuurlijk belang bij om die moeder en het gezin als zo slecht mogelijk af te schilderen.

Maar Marco had ook zijn verstand erbij kunnen houden, hij had als extreem succesvolle zanger niet hoeven aanrommelen met een vijftienjarige in een problematisch gezin.
pi_219132972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Marco Borsato (en zijn team) hebben er natuurlijk belang bij om die moeder en het gezin als zo slecht mogelijk af te schilderen.

Maar Marco had ook zijn verstand erbij kunnen houden, hij had als extreem succesvolle zanger niet hoeven aanrommelen met een vijftienjarige in een problematisch gezin.
Ook eens, hij had thuis zijn eigen gezin…
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:49:58 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ben nog onder de indruk van die ene opmerking bij het NOS journaal…
Ja bizar inderdaad.

Ben ik trouwens de enige die vind dat die man van haar een hele enge uitstraling heeft met die blik in zijn ogen? (Ik zal verder niet uitwijden)

Als ik iemand tegenkom met zo'n uitstraling vertrouw ik diegene op voorhand niet.

En dat dochtertje heeft op bijna al die foto's een droevige uitstraling.

Ben wel even kwijt waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Dat zou ik nog wel willen weten.

Maar ik had daar als succesvolle zanger, en ook niet als onnozele Fok!er tussen willen zitten.
pi_219133021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja bizar inderdaad.

Ben ik trouwens de enige die vind dat die man van haar een hele enge uitstraling heeft met die blik in zijn ogen? (Ik zal verder niet uitwijden)

Als ik iemand tegenkom met zo'n uitstraling vertrouw ik diegene op voorhand niet.

En dat dochtertje heeft op bijna al die foto's een droevige uitstraling.

Ben wel even kwijt waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Dat zou ik nog wel willen weten.
Depressief zeiden ze. Ging ook niet meer mee op vakantie en at in bad. Wat dat laatste betekende geen idee. Dat twitterde Saskia.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:56:03 #89
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219133051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
To BG or not to BG!
pi_219133095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuanceren

Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:06:44 #91
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.

Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.

Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.

Dat verhaal van Marco is gewoon fake.

Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.

En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.

Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.

En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:35:24 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:
Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
Precies. Meestal heb je dan ook de kwaliteit om een publiek te bespelen en ben je ook een soort acteur; wink wink ;)

Maar dit keer gaat de act van Marco dus een keer niet op.
pi_219133203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.

Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.

Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.

Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.

En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.

Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.

En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
Grotendeels met je eens.

Marco Borsato had als echte vriend gewoon hulp kunnen inschakelen. In plaats daarvan stuurde hij seksueel getinte berichten.

Alleen vraag ik me af of het wel goedkomt met het slachtoffer. Waarschijnlijk wel, maar dat weten we dus niet, het slachtoffer hebben we niet in beeld gezien.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:41:26 #94
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219133213
quote:

[..]

Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
To BG or not to BG!
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:45:49 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.

Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij :{w
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:46:24 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219133237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219133257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuanceren

Ik denk vooral dat we het niet ingewikkelder moeten maken dan het waarschijnlijk is.

Mensen doen domme dingen. Geile mensen doen hele domme dingen. Geile mannen doen extreem domme dingen.

Marco zal niet de eerste en niet de laatste zijn die z'n pik achterna loopt en daardoor diep in de shit terecht komt. Dat gebeurt dagelijks. Alleen Marco is toevallig een bekende Nederlander.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:50:58 #98
28167 matthijst
pi_219133260
quote:
Hoe oud ben je dat je masturberen nog steeds niet kunt spellen.
pi_219133264
Marco 'ik heb het niet gedaan' Borsato

De gevangenissen zitten vol met mensen die het niet gedaan hebben :O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219133275
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 00:01:38 #101
438527 MissButterflyy
pi_219133297
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
Komt hier vandaan denk ik:

https://www.man-man.nl/spotify-salaris-marco-borsato/
  woensdag 29 oktober 2025 @ 00:03:18 #102
438527 MissButterflyy
pi_219133303
Andere bron:

https://www.quotenet.nl/e(...)ljoen-in-zo-rijk-is/

Die ziet het toch minder rooskleurig.
pi_219133315
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.

John Ewbank, heb hem in een vorig leven bezig gezien in de Witte Villa. Moest die optreden voor vrienden van ons toen. :r volgens mij was die toen getrouwd maar stond steeds op de vrouwenplee druk te wezen.

Gordon had ook een bijzonder verhaal over hem, maar toen Marco in de shit kwam. Verhuisde familie Ewbank snel naar Ibiza.
pi_219133324
quote:
Typisch simpel AI artikeltje waarbij een journalist even wat snel zonder feiten op te vragen een artikeltje in elkaar rammelt. De aanname dat er 10M streams zijn klopt niet. Dat is gezien zijn totaal aantal streams / gemiddelde uploaddatum eerder rond 6 miljoen. Tel daarbij op dat Borsato de uitvoerend artiest is maar niet de componist of schrijver en hij voor zijn beste hit de royalties deelt met Armin van Buren.

Ik denk dat na een verdeling van alle inkomsten er onderaan de streep voor Borsato zelf niet veel meer overblijft van de 20K (dit keer gerekend met daadwerkelijke streams per maand) dan zo’n 5K.
pi_219133325
Joh, jij hebt vandaag geen last van die Error hier , nummer 503 is het geloof ik?
Ik heb vandaag tig reclame blokken in beeld bij fok. Kan geen normale post typen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 00:15:50 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133328
Ja, werkt hier ook niet goed; ik dacht eerst dat ik mijn roeter weer moest uitvegen, maar dat is het dus niet :(

[ Bericht 34% gewijzigd door Tengano op 29-10-2025 00:24:24 ]
pi_219133333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Das Ewbank.

Zijn zusje mocht ook als zangeres uit het Gooi als nepozusje meedoen met de Voice. Horen we ook nooit niks meer van. Tjsa.

Ewbank vlucht naar Ibiza, Rietbergen vlucht zijn mangave in. Marco gaat nat en Gordon lacht zich weer de ballen uit zijn broek. Die zat er ook tussen, en kreeg de afgelopen jaren de volle laag.
Maar die woont weer in het Gooi, kreeg geen hulp van zijn Matties. En pleur nu iedereen daar onder de bus.
_O-
pi_219133335
Eind conclusie:
Never stick your Dick in crazy.
pi_219133336
quote:

Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg :{

Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?

Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219133339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:26 schreef vipergts het volgende:
Wat zou he kosten om DJI Binnen of Vrij zijn te laten draaien als Marco zijn straf uit gaat zitten en aankomt bij de gevangenis.
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubriceren :7
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_219133340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?

Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Het slachtoffer zegt zelf van niet. Vraag was niet voor mij, maar toch.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 00:31:09 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:

Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.

En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
pi_219133342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:28 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubriceren :7
Wat een onzin.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 00:32:20 #114
438527 MissButterflyy
pi_219133343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Eind conclusie:
Never stick your Dick in crazy.
Nee. Hou je poten thuis van minderjarigen.
pi_219133344
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het slachtoffer zegt zelf van niet.
Maar wie zegt van wel dan? :?
quote:
Vraag was niet voor mij, maar toch.
No problem.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219133353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.
Absoluut wel relevant want het wordt hem wel effe aangewreven én jij had het over "je seksuele driften niet in kunnen houden". Alsof hij die meid het licht uit de ogen heeft geneukt.
quote:
En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Ik niet. Ik vind dat in dat gezin de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, tussen betamelijk en excessief, flinterdun. Dat is niet de schuld van de dochter maar de bias is wel compleet verschoven daaro. Dan heb ik ernstige twijfels bij dit soort vergaande seksuele handelingen.
.
pi_219133355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd.

Ik ben nog steeds in shock door wat er op het NOS journaal gezegd werd. En dan vandaag:

Meisje was jong, hoop gedoe thuis met de fanclub, pa depri, broer autistisch, ma verliefd op zanger.
Concerten, aandacht, gedoe, pubertijd, pa zelfmoord, ma ook nog ergens relatie met Marco.

Pa dood, ineens nieuwe pa in de vorm van Italiaanse knuffel pa, die ook nog ergens in dat bed van ma lag.
Seksspeeltjes als cadeautje, beroemdste zanger van Nederland op je bed terwijl je naakt ligt te huilen omdat je relatie over is. Leontine boos, ma boos, geile Marco in je kamer en pa dood. Tieten tegen het raam. Demonen bij Leontine. Lingerie.

:lijstje:

Tijd om de ggz te bellen.
pi_219133357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Pa dood, ineens nieuwe pa in de vorm van Italiaanse knuffel pa, die ook nog ergens in dat bed van ma lag.
Seksspeeltjes als cadeautje, beroemdste zanger van Nederland op je bed terwijl je naakt ligt te huilen omdat je relatie over is. Leontine boos, ma boos, geile Marco in je kamer en pa dood. Tieten tegen het raam. Demonen bij Leontine. Lingerie.
Verschoven bias dus :Y
.
pi_219133361
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Verschoven bias dus :Y
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.
pi_219133368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?
.
pi_219133369
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
pi_219133375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.
.
pi_219133378
mijn thehorie, vooral moeder van kind zag er geld in.... teveel gepushed
tja het zijn USA toestanden dit he? en hopen op en zo niet dan moet Marco maar betalen. Ik denk wel dat hij te ver is gegaan en had het moeten zeggen. maar het is ook weer niet een totaal een pedo orzo die er misbruik van wilde maken.,

Die ma zoals ik las. die is meer fucked up als die dochter die er niks aan kan doen. En Marco.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 29 oktober 2025 @ 01:07:41 #124
438527 MissButterflyy
pi_219133381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:02 schreef r_one het volgende:

[..]
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
pi_219133382
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:57 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.

Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.

Echt geen idee.
pi_219133383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.

Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
pi_219133387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.

Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.

Echt geen idee.
dit?

https://www.nu.nl/muziek/(...)borsato-verliep.html
pi_219133388
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.

Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
.
pi_219133389
ik denk mss komt er nog mooie docu over op Netflix zoals je vaak ziet. krijgen ze allemaal nog een centje.

naja wat Borsato is aangedaan nu al voor wat ie deed? denk eigenlijk genoeg gestraft al. mijn mening.
pi_219133390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:10 schreef kree het volgende:

[..]
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.

Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
We hebben het hier niet The Voice B:)B
pi_219133391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben het eens met het feit dat hij al die energie in zijn eigen vrouw en kinderen had moeten stoppen. Niet in een Iris, Tessa, Nathalie of Maan.

En respect voor zijn eigen kinderen en ex vrouw, maar ik vind zijn emotie te veel liggen bij het gezin van Nathalie. Das was niet zuiver.

Dus ik vraag het maar hier, was het kind niet van Marco? Zoals hij wegging thuis om die andere vrouw te helpen, was dit meisje niet een kind van Nathalie en Marco? Dat zou namelijk een hoop ??? Verklaren.
pi_219133392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Echt geen idee.
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
.
pi_219133393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:

[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.

Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?

tja jongens kom op zeg, dat gaat wel heel erg ver, als het allemaal al zo was he.?

Ik zie vooral instabiele meid met een manipulatieve moeder (weet iemand trouwens komen ze uit laag inkomen). Om haar dochter aan te zetten tot dit soort dingen.

Bedoel waarom neem je neuk geluiden op van je dochter met vriendje en stuur dat naar hem? dat is toch fucked up?
pi_219133395
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:21 schreef kree het volgende:
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?
Nee dat zeg ik juist NIET.
.
pi_219133396
quote:

[..]

Wellicht Ligthart dan aan jouw definitie van smeerlap dan. Persoonlijk vind ik iemand al een smeerlap als die persoon een dusdanige leeftijd heeft dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen. Dat maakt iemand nog niet strafbaar (of pedofiel) maar smeerlap is niet een term die justitieel getoetst hoeft te worden.
pi_219133397
Ja, maar
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
ik ga dat morgen ff uitzoeken, want ik hoorde op het NOS journaal ook dingen die ik nergens anders heb gehoord. Wat jij zegt klopt, maar die heb ik ook niet ergens opgevangen.
pi_219133398
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
.
pi_219133399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef r_one het volgende:

[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?

zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
pi_219133400
Klopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef r_one het volgende:

[..]
pi_219133402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.

Als hij die vermeende handelingen 1) al heeft verricht en 2) met een bepaalde intentie is dat behoorlijk smerig. Maar volgens mij gaat het nu vooral nog om punt 1 en als dat bewezen is dan moet punt 2 ook nog maar bewezen worden
pi_219133403
@yvonne, regel ff die 503, want het is niet te doen zo. Halve berichten, te sloom dus de helft staat boven de quote, soms weer dubbel… soms niks. @Danny geen idee wie dat fikst.
pi_219133405
wat heeft Marco nou eigenlijk gedaan?>. ik denk tis zeker als ik dit nu lees van die rechtbank dat er zeker twee kanten aan dit verhaal zitten>

Goh hoe meer wil je die man nog kwetsen ook? En die meid, dat is meer haar moeder zoals ik het lees hoor. ene van show je tieten ff, lijkt me ook geen bijster figuur dus.

Dus tja. daarom ben ik geen rechter, ik zou zeggen nl, fuck dit.

T staat gelijk en we houden er allemaal op en mee klaar.
pi_219133406
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:

[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?

zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
.
pi_219133409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
dit ben ik met je eens. Ik denk nl ook niet dat ie het deed als een soort van "predator" en op jacht naar een jong meisje voor seks."

Maar uit bepaal dit helemaal u9it wat er nu in de media naar uit is gekomen wel ,moet ik zeggen.

Maar nee joh hij was daar niet op uit. Ik denk mss ff zijn "beetje" mannelijke gevoelens verschilt. maar niet met het idee om een meisje te misbruiken.
pi_219133410
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
pi_219133412
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
.
pi_219133415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak. Je kunt er een waarde oordeel aanhangen zoals je het wilt maar als hij haar puur als een van zijn kinderen zou beschouwen zijn dat toch uitspraken die ik van een vader niet snel zou verwachten.

Ik ken Marco Borsato buiten zijn beroepsleven verder niet maar dit geeft wel een inkijkje in hoe en wie hij is. Of hij nu wel of niet iets strafbaars heeft gedaan, zo praten over onvolwassen meiden vind ik toch uiterst discutabel en ik begrijp heel goed dat daar het label smeerlap op geplakt wordt.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 01:41:32 #148
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219133416
pi_219133417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:37 schreef kree het volgende:
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.
.
pi_219133419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:39 schreef r_one het volgende:

[..]
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
Jij hangt toch echt aan het woord smeerlap een soort kwalificatie (appjes alleen zijn voor jou niet genoeg) ik geef enkel aan dat dat door verschillende personen toch anders over gedacht kan worden. Zie hiervoor mijn post hierboven.
pi_219133424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:

[..]

Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?

Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.

Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.

Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.

Zo simpel is het.
pi_219133425
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak
Wil je nou tóch een strafrechtelijke beschouwing ('schuldig') of slechts een morele beschouwing ('smeerlap')? Of beide?
.
pi_219133427
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.
jah is dat zo? ik vind het heel ver gaan he? wat ze zeggen wel.

tis niet oke weet ik, maar ik had ook met 28 toen iemand mss niet eens 16 was? goed ging niet meer als kletsen uiteindelijk. maarja he.

btw voor wie goed kan zoeken staat het hier nog ook, maar maakt niet uit, zeg niet goed. maar om hem te veroordelen als pedo? dat gaat wmb te ver.

En ja hij had moeten zeggen en aangeven en daar is ie schuldig aan.

maar bedenk die ma. niet? wtf want die horen we niet, maar eigenlijk ben ik daar benieuwd naar? want volgens B was het oke in dat gezin om tieten te laten zien en te showen.

heb hier aardig gemengde gevoelens over en zeker met die ma van die meid.
pi_219133431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:46 schreef kree het volgende:
maar bedenk die ma. niet?
Die ma staat niet terecht. Alleen Marco.
.
pi_219133432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.

Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.

Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.

Zo simpel is het.
dat alles hangt in die muziek industrie aan connecties zal ik niet ontkennen. daarom is het zo fucked up om er in te komen.

Of je moet je erin "neuken". zie precies hier het probleem.

En die had die ma mss eerder door als haar eigen dochter.
pi_219133433
zo is dit gegaan, precies eigenlijk, naja nu aan de rechter.
pi_219133434
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
Hij heeft die meid niet "geneukt" dus ajb niet van alles er nu bij halen, het is zo al diffuus genoeg.
.
pi_219133435
ik ben het hier totaal trouwens niet mee eens, laat dat duidelijk zijn.

Maar zo analyseer ik dit dan, zeker met die ma die er wel heel veel mee te maken had en pushen van doe dit en dat. zie het zo voor me.

Naja mijn mening en mag iedereen zeggen wat ze zelf denken ook?
pi_219133436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij heeft die meid niet "geneukt" dus ajb niet van alles er nu bij halen, het is zo al diffuus genoeg.
ik denk, hij deed helemaal niks. ja dat het mss verder ging als mss moest. ja dat wel/

Maar damn zeg.....
pi_219133437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Wil je nou tóch een strafrechtelijke beschouwing ('schuldig') of slechts een morele beschouwing ('smeerlap')? Of beide?
Waarom zou het zwart wit moeten?

Nogmaals, als ik de appjes lees die hij aan minderjarige vrouwen stuurt als ruim volwassen vent dan mag ik daar best wat van vinden. Daar hoeft toch helemaal geen justitie aan te pas te komen?

Voor een vent van 40+ mag ik toch wel een klein beetje verwachten dat hij jonge dames ook in het appverkeer normaal kan behandelen, zeker als hij beweert ze als dochter te zien. Als 40+er tegen een meid van nog geen 18 zeggen dat ze een lekker wijf is is niet perse strafbaar (bij mijn weten). Erg volgens de normen en waarden is het mijn inziens niet. Maar als het daarbij zoutzuur gebleven dan was er nog niet zoveel aan de hand. Maar daar komen de vermeende sexueelgetinte handelingen dan nog wel bij. En die hele rechtszaak gaat juist over het laatste waarbij het eerste gewoon niet in zijn voordeel spreekt.
pi_219133441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:52 schreef kree het volgende:
zeker met die ma die er wel heel veel mee te maken had en pushen van doe dit en dat. zie het zo voor me.
Zelf als die ma 'm zou hebben aangemoedigd van "Toe maar Marco, van mij mag je haar misbruiken, lekker joh, grijp je kans, 'k heb over een halfuur de koffie klaar" (wat overigens NIET gebeurd is), dan nog:

DAT
DOE
JE
NIET!
.
pi_219133442
tik op zijn vingers is ok., die heeft ie al gehad. cel straf gaat wmb te ver.

damn zeg ik praat ook met jongere meiden enzo en weet soms niet hoe oud ze zijn?
moet ik ook gelijk de cel in dan?

verschil hier is hij had macht positie, wat feit is hij heeft die meid eigenlijk weinig aan gedaan en zou echt het onterecht vinden als hij de cel in gaat.]

straf ding of zeggen van. ja dat oke want hij had beter moeten weten.
pi_219133443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:54 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom zou het zwart wit moeten?
Omdat het strafrecht zo zwart wit IS.

En als je het daar niet over wilt hebben maar over de mores, prima, maar dan hebben we een andere discussie.
.
pi_219133444
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:

[..]
dat alles hangt in die muziek industrie aan connecties zal ik niet ontkennen. daarom is het zo fucked up om er in te komen.

En die had die ma mss eerder door als haar eigen dochter.
Ik geloof niet dat de dochter ergens ambities had om zich omhoog te neuken, in het Gooi te willen wonen.
Nathalie ook niet, die had het ff leuk voor elkaar. Leuke baan, leuke contacten en mogelijk voor haar kinderen.

En dat is niet alleen de muziekindustrie, das ook de Zuidas en het Gooi.
pi_219133446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat de dochter ergens ambities had om zich omhoog te neuken, in het Gooi te willen wonen.
Nathalie ook niet, die had het ff leuk voor elkaar. Leuke baan, leuke contacten en mogelijk voor haar kinderen.

En dat is niet alleen de muziekindustrie, das ook de Zuidas en het Gooi.
ik ken het Gooi nier he?

Maar wat ik hier een probleem in heb, is dat die dochter die talent heeft, misbruikt is. en dat is niet door Borsato alleen.

Maar mss terwijl ze het zelf niet door had, door familie, is dit raar he en zeg het eerlijk

als ik dit zo denk?
pi_219133449
ik heb hier twijfels over en geloof Borsato wel aardig, die meid ook dat het te ver ging gaan.

Alleen wat er niet in die dagboeken staat en wat je nooit meer hoort. Dat ze mss wel zou zeggen van joh show ff je tieten enzo en etc mss helpt dat..

of het waar is ik weet het niet. maar dat denk ik nu.
pi_219133450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:57 schreef r_one het volgende:

[..]
Omdat het strafrecht zo zwart wit IS.

En als je het daar niet over wilt hebben maar over de mores, prima, maar dan hebben we een andere discussie.
Nogmaals, iemand een smeerlap noemen is niet gebonden aan justitiële definities of uitspraken.

En daarbij is strafrecht helemaal niet zwart wit, allesbehalve zelfs. Dat is juist heel het punt. De wet is zwart-wit. Procedures zijn zwart-wit. De totstandkoming van een veroordeling en strafmaat is alles behalve zwart-wit.
pi_219133453
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 02:00 schreef kree het volgende:

[..]
ik ken het Gooi nier he?

Maar wat ik hier een probleem in heb, is dat die dochter die talent heeft, misbruikt is. en dat is niet door Borsato alleen.

Maar mss terwijl ze het zelf niet door had, door familie, is dit raar he en zeg het eerlijk

als ik dit zo denk?
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.
Daar is iedereen het hier wel over eens.

Maar deze zaak is zo moeilijk door alle omstandigheden.
pi_219133461
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.

idd dat is het wel. i
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik denk he en zal me door sommigen niet in dank worden afgenomen, dat ze of iig door invloed van ma wel ff haar lichaam in de strijd heeft gegooid ermee,
Op een onschuldige manier in eerste instantie. maarja uiteindelijk dacht ze zelf van is niet oke (zie dagboek). Haar ma ging haar meer mee door want zag het geld al rollen.

Goed bedoeld of niet, zo denk ik erover. en ja Marco had niet zover moeten gaan.
of ie nu helemaal alleen de schuldige is???

ik betwijfel het geloof hem meer als die ma

slachtoffer blijft die meid.
pi_219133464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 02:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nogmaals, iemand een smeerlap noemen is niet gebonden aan justitiële definities of uitspraken.
Prima, een morele beschouwing dus. Dan kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder al postte: in sommige milieus is je 15-jarige dochter een "lekkah wèèfie" noemen gemeengoed. Ze bestaan. En ze zullen er nóóit overheen gaan hoor. Alleen zooo jammer dat Marco daarin verzeild is geraakt en is gebleven.
quote:
En daarbij is strafrecht helemaal niet zwart wit, allesbehalve zelfs. Dat is juist heel het punt. De wet is zwart-wit. Procedures zijn zwart-wit.
Welk verschil zie jij tussen 'het strafrecht' en 'de wet'?
quote:
De totstandkoming van een veroordeling en strafmaat is alles behalve zwart-wit.
Dan heb je daar duidelijk geen ervaring mee. Geen 'recht' is zo rigide en protocollair als het strafrecht, van wetboek tot aan veroordeling aan toe.
.
pi_219133473
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 02:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Prima, een morele beschouwing dus. Dan kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder al postte: in sommige milieus is je 15-jarige dochter een "lekkah wèèfie" noemen gemeengoed. Ze bestaan. En ze zullen er nóóit overheen gaan hoor. Alleen zooo jammer dat Marco daarin verzeild is geraakt en is gebleven.
[..]
Welk verschil zie jij tussen 'het strafrecht' en 'de wet'?
[..]
Dan heb je daar duidelijk geen ervaring mee. Geen 'recht' is zo rigide en protocollair als het strafrecht, van wetboek tot aan veroordeling aan toe.
Prima dat dat in bepaalde milieus gezegd wordt. Mijn indruk is niet dat Borsato doorgaans tot milieu behoort waar het normaal is om een 15-jarig meisje een “lekker wèfie” te noemen. En als dat wel zo is dan nog heeft iedereen het volste recht om hem een smeerlap te noemen.

Als ik jou uit moet gaan leggen wat het verschil in strafrecht is en wat wetten zijn dan heb je er zelf ook niet echt kaas van gegeten.

De regels zijn zwart-wit maar rechtspraak blijft mensen werken en daarom per definitie grijs. Voorbeeld voor vergrijp X is een minimum en maximum strafmaat, afhankelijk van het feitenrelaas kan een rechter binnen die kaders een strafmaat opleggen. Dat doet deze op basis van verschillende verklaringen en feiten die niet zelden ook weer menselijk en dus voor meerdere interpretaties vatbaar zijn.
Door rood rijden mag niet, wordt je gepakt heb je een boete aan je broek.
Een zedenzaak kun je gewoon per definitie niet afdoen als zwart-wit alleen al om het feit dat er 2 (of meerdere) verklaringen zijn en een rechter moet toetsen welke verklaringen en feiten waar zijn en het meest op waarheid berusten en daarin een afweging maakt in een veroordeling en eventuele strafmaat.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 05:11:14 #172
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219133556
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Klopt. Die nummers zijn voor het merendeel vertalingen van Italiaanse nummers, zeker de grote hits. Met name in het repertoire van Riccardo Cocciante hebben John Ewbank en hij flink zitten graaien en als het niet je eigen composities zijn dan verdien je daar niet zoveel aan hoor. BUMA-STEMRA heb ik het dan over. Denk sowieso dat hij vooral ontzettend veel geld heeft verdiend aan z'n concerten en platencontracten en juist die inkomsten kan hij voortaan wel op z'n buik schrijven. Daar is trouwens plek zat tegenwoordig.
pi_219133751
Een incestueuze familie Thielen. Geen wonder dat pa Thielen depressief was en zichzelf uiteindelijk verwijderd heeft. Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert. :X

Dan moeder Thielen, misschien nog wel erger dan pa. Weet het wel zeker..
Geen wonder dat ze haar lelijke tronie niet durft te laten zien in de rechtbank. Laf maar niet onverwacht.

En dan Marco, ongelooflijke lamlul! Hoe fucking triest ben je dan dat je je letterlijk laat meezuigen in een incestueuze en geestezieke familie, aangestuurd door moeder Thielen?

Iemand vroeg of Asmara zelf er nog bovenop zal komen..dat denk ik niet nu heel Nederland weet hoe het eraan toe ging in deze verknipte familie. Ze had in de anonimiteit nog wel een kans gehad maar die is nu verkeken. Haar hele leven zal dit haar blijven achtervolgen. Dankzij haar geestezieke moeder.
Altijd al gezegd dat die vrouw gestoord is, en het is nog veel erger dan dat ik al dacht. Wat een walgelijk wijf. :r
En heel Nederland weet het nu. :')

Wat mensen al niet over hebben voor een publieke bekentenis en erkenning..... :N
  woensdag 29 oktober 2025 @ 07:13:46 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219133761
Ben ik trouwens de enige die moet gniffelen om de afkorting van de advocaten van Borsato; “De Knoopjes” (dit postende hopende dat de 503 me niet weer te snel af is)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219133852
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Een incestueuze familie Thielen. Geen wonder dat pa Thielen depressief was en zichzelf uiteindelijk verwijderd heeft. Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert. :X

Geen wonder dat ze haar lelijke tronie niet durft te laten zien in de rechtbank. Laf maar niet onverwacht.

En dan Marco, ongelooflijke lamlul! Hoe fucking triest ben je dan dat je je letterlijk laat meezuigen in een incestueuze en geestezieke familie, aangestuurd door moeder Thielen?

Iemand vroeg of Asmara zelf er nog bovenop zal komen..dat denk ik niet nu heel Nederland weet hoe het eraan toe ging in deze verknipte familie. Ze had in de anonimiteit nog wel een kans gehad maar die is nu verkeken. Haar hele leven zal dit haar blijven achtervolgen. Dankzij haar geestezieke moeder.
Altijd al gezegd dat die vrouw gestoord is, en het is nog veel erger dan dat ik al dacht. Wat een walgelijk wijf. :r
En heel Nederland weet het nu. :')

Wat mensen al niet over hebben voor een publieke bekentenis en erkenning..... :N
Ik snap niet dat hij Veilig Thuis niet heeft gebeld.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219133901
quote:
Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert. :X
WTF? Is dat echt gebeurd?
pi_219133952
quote:

Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 08:31:03 #178
367000 roos94
pi_219133959
de ex van Luca Borsato had een tiktok filmpje gemaakt waarbij ze zegt dat moeder en dochter thielen compleet knettergek zijn, de meest gestoorde mensen die ze ooit heeft ontmoet en ze suggereert ook dat Marco onschuldig is. :+
pi_219133975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
WTF? Is dat echt gebeurd?
Vanaf minuut 4
https://npo.nl/start/seri(...)naal_101517/afspelen
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 08:36:44 #180
367000 roos94
pi_219133989
quote:
hoe kan deze moeder vrij rond lopen eigenlijk als ik dit zo allemaal hoor?
pi_219134002
Wat een ziekelijk gedoe zeg. Maar je kunt ook niet anders dan concluderen dat Marco zich wel thuisvoelde in dit seksueel en anderszins totaal ontspoorde gezin. Hij zag daar natuurlijk kans om ook zijn eigen inhibities eens over boord te zetten.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_219134006
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:27 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
I am the walrus. I am the walrus. Goo goo goo joob.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 08:39:57 #183
367000 roos94
pi_219134021
Therapeute
Psychiatrisch Centrum Nijmegen
1993 - 1994 1 jaar

De moeder was dus therapeute in een psychiatrisch centrum volgens Linkedin..

Arme cliënten....
  woensdag 29 oktober 2025 @ 08:40:52 #184
438527 MissButterflyy
pi_219134028
quote:

[..]

Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.

Lees de tweets van Belleman maar eens door, ik was geschokt in het begin, daarna begon zijn verweer dat het gezin als totaal gestoord beschreef, en zo te lezen is het hem aardig gelukt dat velen hem nu la onschuldig zien. Wie weet is hij helemaal niet zo dom. Maar wel een smeerlap.
pi_219134031
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:31 schreef roos94 het volgende:
de ex van Luca Borsato had een tiktok filmpje gemaakt waarbij ze zegt dat moeder en dochter thielen compleet knettergek zijn, de meest gestoorde mensen die ze ooit heeft ontmoet en ze suggereert ook dat Marco onschuldig is. :+
Die ex van Luca is zelf een enorme aandachtshoer gebleken. :')

Correctie, het is een nieuwe eerste ex. :')
Ik bedoelde ex Daisy Piras.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kim-Holland op 29-10-2025 08:49:00 ]
pi_219134032
Ze had dezelfde techniek als haar moeder. Dit is echt heel ziek hoor.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 08:42:35 #187
367000 roos94
pi_219134041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze had dezelfde techniek als haar moeder. Dit is echt heel ziek hoor.
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.
pi_219134098
quote:
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…

Als dit werkelijk zo is, dan vind ik dat best relevant. Want hoe waarschijnlijk is het dat zowel jouw echte vader als jouw ‘tweede vader’ zulk bizar gedrag naar jou vertonen. En het zou, als wat ze in haar dagboek heeft opgeschreven niet waarheidsgetrouw is, een mogelijke verklaring kunnen zijn voor wat is opgeschreven.

Ik ben graag zeer terughoudend met twijfels in dit soort zaken richting het slachtoffer, maar lijkt een zodanig rare situatie te zijn, dat ik inmiddels geen flauw benul meer heb van wat nu waar is en wat niet.

Overigens vind ik het wel bizar dat Borsato zich erin heeft laten meeslepen. Ook zonder het aanraken van schaamlippen, vagina, borsten en billen vind ik zijn gedrag niet ok. Het is dan wellicht vrijspraak, maar als mens staat hij er niet goed op.
pi_219134112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.
Ik vind dit al pittig. Een vader die toe kijkt hoe zijn kind masturbeert, wtf. Wist Marco hier ook van af?
pi_219134115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…

Als dit werkelijk zo is, dan vind ik dat best relevant. Want hoe waarschijnlijk is het dat zowel jouw echte vader als jouw ‘tweede vader’ zulk bizar gedrag naar jou vertonen. En het zou, als wat ze in haar dagboek heeft opgeschreven niet waarheidsgetrouw is, een mogelijke verklaring kunnen zijn voor wat is opgeschreven.

Ik ben graag zeer terughoudend met twijfels in dit soort zaken richting het slachtoffer, maar lijkt een zodanig rare situatie te zijn, dat ik inmiddels geen flauw benul meer heb van wat nu waar is en wat niet.

Overigens vind ik het wel bizar dat Borsato zich erin heeft laten meeslepen. Ook zonder het aanraken van schaamlippen, vagina, borsten en billen vind ik zijn gedrag niet ok. Het is dan wellicht vrijspraak, maar als mens staat hij er niet goed op.
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_219134117
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.

Lees de tweets van Belleman maar eens door, ik was geschokt in het begin, daarna begon zijn verweer dat het gezin als totaal gestoord beschreef, en zo te lezen is het hem aardig gelukt dat velen hem nu la onschuldig zien. Wie weet is hij helemaal niet zo dom. Maar wel een smeerlap.
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 08:52:57 #192
438527 MissButterflyy
pi_219134137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
Ja, en dat moet wel bewezen kunnen worden. Nu is het alsnog alleen wat Marco zegt over het gezin, hij zal het dan wel moeten kunnen bewijzen met foto’s en appjes.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 08:53:09 #193
438527 MissButterflyy
pi_219134139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.
Dit dus.
pi_219134148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Marco blijft verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.

Kijk, dat hij bij een vergadering blijft terwijl die dochter zich zeer vocaal laat stuktrekken door haar vriend, daar heb ik nog niet zo’n moeite mee. En dat hij haar gaat troosten ondanks dat ze naakt was, het zal wel.

Maar het appverkeer, daar is hij handelend. En dat maakt veel verschil.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 08:54:50 #195
367000 roos94
pi_219134154
grootste slachtoffer is asmara, volledig aan alle kanten omringd door gekken..
  woensdag 29 oktober 2025 @ 08:55:44 #196
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219134161
Je vader (die al weinig thuis was) zou maar bijna 10 jaar lang veel van zijn spaarzame tijd doorgebracht hebben bij een of ander dysfunctional family op 1,5 uur rijden :') en daar allerlei vieze dingen hebben gedaan.

Ik zou toch anders naar mijn vader kijken.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 08:56:29 #197
367000 roos94
pi_219134168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef RamboDirk het volgende:
Je vader (die al weinig thuis was) zou maar bijna 10 jaar lang veel van zijn spaarzame tijd doorgebracht hebben bij een of ander dysfunctional family op 1,5 uur rijden :') en daar allerlei vieze dingen hebben gedaan.

Ik zou toch anders naar mijn vader kijken.
tsja ze moeten hem wel blijven steunen anders kunnen ze niet meer teren op hun achternaam
stel je voor dat ze een echte baan zouden moeten nemen ipv allemaal influencer/nepzanger/actrice te zijn...
geen één van zijn kinderen heeft een echte baan.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 08:57:04 #198
438527 MissButterflyy
pi_219134176
https://x.com/saskiabelleman/status/1983199762712326447?s=46

Marco heeft ook aangifte gedaan van smaad en laster tegen de moeder, iemand die weet wat daar uit is gekomen?
Dit is het enige wat de OvJ erover zegt.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 08:59:34 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219134204
Tja, na gisteren is wel duidelijk dat Marco geen onrecht wordt aangedaan.

Het is dan geen patroon bij de man. Maar hij is wel intens dom en triest bezig geweest.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 09:19:19 #200
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219134317
Ali zal ook wel pissig zijn dat ome marco dit voor zichzelf gehouden heeft.
pi_219134369
Hij gaf zelf toe dat ie niet zo met z'n eigen dochters zou omgaan. Dus zo naïef was ie niet.
Hij brengt t nu zo dat t voor dat gezin oke was en t daarom deed. Maar hij wist dondersgoed dat t niet oké was.
pi_219134377
Ik wil best geloven dat Marco haar niet zodanig ongepast heeft aangeraakt: borsten, vagina en onder de kleding etc. Misschien is hij die grens niet overgegaan.

Maar al die vunzige berichten, lingerie kopen, haar troosten als ze naakt is…de situatie was er wel naar en op die manier, onder die omstandigheden, heeft hij de schijn natuurlijk gigantisch tegen.
pi_219134446
Ik heb vanochtend in de auto eens een Marco Borsato playlistje opgezet. Hele kitscherige muziek eigenlijk wat hij heeft gemaakt.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 09:32:55 #204
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219134464
quote:

[..]

Regels in het Gooi:

Zo simpel is het.
Marco is dus eigenlijk een zingende flodder, een omhooggevallen aso _O-
pi_219134713
Hij heeft volgens mij ook geen enkel benul wat hij fout heeft gedaan is het niet? Hij ziet zichzelf als het grote slachtoffer hier. Constant maar over die thuis situatie... Proberen af te leiden en goed te praten wat hij eigenlijk gedaan heeft.
pi_219134723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanochtend in de auto eens een Marco Borsato playlistje opgezet. Hele kitscherige muziek eigenlijk wat hij heeft gemaakt.
Daar kom je nu pas achter?
pi_219134802
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft volgens mij ook geen enkel benul wat hij fout heeft gedaan is het niet? Hij ziet zichzelf als het grote slachtoffer hier. Constant maar over die thuis situatie... Proberen af te leiden en goed te praten wat hij eigenlijk gedaan heeft.
:Y
Zelfs als hij haar niet echt ongepast heeft aangeraakt was er wel de grens van fatsoen over gegaan.
Hij heeft zich met een gezin in gelaten waar hij allang vandaan had moeten gaan.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 09:59:34 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219134811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat vind ik ook bizar. En zijn gezin faciliteert steunt dat ook nog eens. Terwijl ze zich achter hun oren hadden moeten krabben over waarom hij niet thuis was.
pi_219134861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:52 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Daar kom je nu pas achter?
Toch 14 keer de kuip uitverkocht.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:08:19 #210
438527 MissButterflyy
pi_219134868
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat vind ik ook bizar. En zijn gezin faciliteert steunt dat ook nog eens. Terwijl ze zich achter hun oren hadden moeten krabben over waarom hij niet thuis was.
De geldstroom is natuurlijk geslonken, waar ze ook van mee profiteerden.
pi_219134954
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:58 schreef vencodark het volgende:

[..]
:Y
Zelfs als hij haar niet echt ongepast heeft aangeraakt was er wel de grens van fatsoen over gegaan.
Hij heeft zich met een gezin in gelaten waar hij allang vandaan had moeten gaan.
Idd.
Zo te horen was die moeder niet helemaal fris tussen de oren en probeerde ze haar dochter te "faciliteren"....

Een beetje Rachel Hazes gevoel krijg ik hier bij...
Die moeder van haar spoorde ook niet...
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:16:43 #212
438527 MissButterflyy
pi_219134967
pi_219134985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat doet Feyenoord ook en dat is heel kitscherig voetbal. ;)
pi_219134991
Nederlanders roepen vaak dat rechters in Nederland te laag straffen, maar er is ooit onderzoek gedaan waarbij gewone mensen zelf mochten oordelen over zaken, op basis van dezelfde informatie als een rechter. Toen bleek dat ze juist lagere straffen gaven dan de rechters. Blijkbaar worden mensen milder zodra ze de context en de details kennen.

Dat zie je nu ook een beetje bij de zaak van Borsato. Eerst vond iedereen hem een viespeuk en moest hij zo hard mogelijk gestraft worden, maar nu de zaak openbaar is, zie je mensen veel genuanceerder worden.
pi_219135014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Smakeloos land
pi_219135016
quote:
Ik las ergens dat Borsato ook met die moeder de koffer is ingedoken..
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 10:22:47 #217
367000 roos94
pi_219135029
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Die heeft die kwarktassen helemaal leeggezogen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:23:02 #218
438527 MissButterflyy
pi_219135032
quote:

[..]
Dat zal vast.
En het zou me niks verbazen als hij dat meisje inderdaad ook wel meer heeft aangeraakt en dat precies is gebeurd waar ze hem van beschuldigd. Maar dat zal lastig te bewijzen zijn, net als bij die Jeroen rietbergen.
pi_219135034
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:18 schreef -Spring het volgende:
Nederlanders roepen vaak dat rechters in Nederland te laag straffen, maar er is ooit onderzoek gedaan waarbij gewone mensen zelf mochten oordelen over zaken, op basis van dezelfde informatie als een rechter. Toen bleek dat ze juist lagere straffen gaven dan de rechters. Blijkbaar worden mensen milder zodra ze de context en de details kennen.

Dat zie je nu ook een beetje bij de zaak van Borsato. Eerst vond iedereen hem een viespeuk en moest hij zo hard mogelijk gestraft worden, maar nu de zaak openbaar is, zie je mensen veel genuanceerder worden.
Wat de uitspraak ook mag zijn, na die opmerking die hij gister deed ben ik wel klaar met die kerel.

Toen het betasten werd besproken zei hij iets in de trant van 'ja wat wil je, ik ben een man'. Alsjeblieft zeg :r Ga toch weg met die slappe excuses.
pi_219135038
quote:
Aged like milk. :D
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:24:10 #221
438527 MissButterflyy
pi_219135049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat de uitspraak ook mag zijn, na die opmerking die hij gister deed ben ik wel klaar met die kerel.

Toen het betasten werd besproken zei hij iets in de trant van 'ja wat wil je, ik ben een man'. Alsjeblieft zeg :r Ga toch weg met die slappe excuses.
Vergeet ‘ik ben een Italiaan’ niet. :r
pi_219135052
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Om te kotsen die vent :r
pi_219135056
quote:

[..]
Ze hadden een affaire. Die vrouw wist van zijn huwelijksproblemen en wat er speelde.
Zij profiteerde daarvan.

Zo heeft hij het zelf uitgelegd in die zaak. :Y
pi_219135060
quote:
https://pockethugs.nl/een-selfie-bij-een-graf/

Dit was haar vorige webshop, sinds 1 okt ´overgedragen´ https://troostcadeautjes.(...)XJ3gAHe4L8KUudEbs7_h [zoek de verschillen.

Op deze webshop en in de intro had ze eerder geschreven dat zij seksueel misbruikt zou zijn geweest...
Toen dacht ik nog, hoe onprofessioneel om dat erbij te schrijven.

Nu op haar nieuwe site [zoek de verschillen] heeft ze dit wijselijk weggelaten.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:26:45 #225
438527 MissButterflyy
pi_219135070
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze hadden een affaire. Die vrouw wist van zijn huwelijksproblemen en wat er speelde.
Zij profiteerde daarvan.

Zo heeft hij het zelf uitgelegd in die zaak. :Y
En hem overkwam het allemaal. Hij profiteerde nergens van. :')
pi_219135080
De voormalige schoondochter van Borsato kwam op mijn TikTok voorbij en die geeft aan dat die moeder en dochter allebei totaal manipulatieve gekkies zijn omdat ze er 4 jaar lang bij was. Dat was ook wel het beeld wat ik aan gisteren over heb gehouden.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:30:15 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219135096
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
De geldstroom is natuurlijk geslonken, waar ze ook van mee profiteerden.
Toch eens tijd om lekker te gaan werken dan. Wat doet Leontien eigenlijk? Beetje podcasts inrochelen met haar rokersstem.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 10:30:16 #228
367000 roos94
pi_219135098
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:28 schreef TheVulture het volgende:
De voormalige schoondochter van Borsato kwam op mijn TikTok voorbij en die geeft aan dat die moeder en dochter allebei totaal manipulatieve gekkies zijn omdat ze er 4 jaar lang bij was. Dat was ook wel het beeld wat ik aan gisteren over heb gehouden.
Die dochter kan je het niet echt kwalijk nemen. Die komt uit een zeer schadelijk giftig gezin wat van seksueel&emotioneel misbruik aan elkaar hangt en is wss gehersenspoeld door die moeder en vervolgens ook nog beschadigd door Marco.
pi_219135101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die dochter kan je het niet echt kwalijk nemen. Die komt uit een zeer schadelijk giftig gezin en is wss gehersenspoeld door die moeder.
Dat is ook weer zo. Het blijft voor een buitenstaander ontzettend dom dat Borsato zich daar met een soort vadercomplex in heeft gestort.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 10:32:32 #230
367000 roos94
pi_219135116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat is ook weer zo. Het blijft voor een buitenstaander ontzettend dom dat Borsato zich daar met een soort vadercomplex in heeft gestort.
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.
pi_219135122
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.
Dit. Manipulatief of niet Marco heeft dit allemaal zelf gedaan en dus valt het niet goed te praten.
pi_219135124
zou die optredentjes geven in de bak?
Beebiel
pi_219135129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
Je bent binnen!
pi_219135131
quote:
Hallo, die gevangenen nóg meer straffen zeker?
_O-
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 10:36:11 #235
367000 roos94
pi_219135143
quote:
Ik geloof er niets van dat hij echt gaat zitten. 5 maanden onvoorwaardelijk is de eis. Zal wel twee maanden voorwaardelijk worden want arme marco zijn carriere, trial by media, kleine kans op herhaling blablabla.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:43:57 #236
438527 MissButterflyy
pi_219135190
Nee, denk ook niet dat hij gestraft wordt verder. Hij is natuurlijk al genoeg gestraft nu.
Er zullen wel mensen zijn die hem nu weer als onschuldig en een held zien, maar een groot deel van de mensen zal hem ook wel zien als iemand die misbruik heeft gemaakt van een kwetsbaar meisje in plaats van dat hij hulp voor haar inschakelde.
pi_219135218
quote:

[..]
Waar is dat te lezen?
pi_219135242
Hij moet gewoon gaan zitten, maar bekende nederlander he. Ali B kwam er ook niet mee weg. Dus Borsato moet ook zitten.
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 10:51:10 #239
236264 crew  capricia
pi_219135250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:47 schreef woxxel2 het volgende:

[..]
Waar is dat te lezen?
quote:
Marco #Borsato omschreef zichzelf in een verhoor als "een warm en knuffelig persoon die mensen graag aanraakt." Nu zegt hij: "Ik ben Italiaan en zoals dat gebruikelijk is bij Italianen wordt er geknuffeld, ook met mannen."
https://x.com/SaskiaBelle(...)gTGmm9Hxvmfv5qQ&s=19

Ongelooflijk hè. Dat is gewoon een poging om grensoverschrijding te normaliseren. :X
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219135251
quote:

[..]
Ik snap ergens wel wat ie bedoeld, het is gewoon een knuffelige lijfelijke man zoals ze wel meer zijn in Zuid-Europese landen. Daarmee zeg ik dan weer niet dat je dan maar meteen aan de vagina moet gaan zitten trouwens. :P
  FOK!fotograaf woensdag 29 oktober 2025 @ 10:52:23 #241
842 Zorro
Z
pi_219135264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik snap ergens wel wat ie bedoeld, het is gewoon een knuffelige lijfelijke man zoals ze wel meer zijn in Zuid-Europese landen. Daarmee zeg ik dan weer niet dat je dan maar meteen aan de vagina moet gaan zitten trouwens. :P
* Zorro zegt naturalisatieaanvraag tot Italiaan af
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 10:52:54 #242
367000 roos94
pi_219135268
quote:

[..]
Altijd weer die italianen :N
pi_219135285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef Diabool het volgende:
Hij moet gewoon gaan zitten, maar bekende nederlander he. Ali B kwam er ook niet mee weg. Dus Borsato moet ook zitten.
Dat hangt toch ernstig af van wat bewezen kan worden.

Werkstraf kan ook nog.
pi_219135306
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]

Ongelooflijk hè. Dat is gewoon een poging om grensoverschrijding te normaliseren. :X
Knuffelig en aanrakerig kan ook op een normale manier. En zo gek is het dan weer niet om te knuffelen met een meisje die zo dichtbij je staat.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:56:00 #245
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219135308
Is het normaal dat een artiest zoveel contact heeft met de fanclubs?
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:57:45 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219135326
quote:

[..]
[..]

Dit filmpje ging al rond na The Voice ophef, hoe hij een van zijn Kids kandidaten daar aanraakt is ook wel bijzonder.
pi_219135331
quote:

[..]

Regels in het Gooi:

Zo simpel is het.
Maar vooral, vergooi je je tijd niet met de bakvissen van jouw fanclub. Laat die fans maar in hun eigen bubbel.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:05:20 #248
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219135388
quote:

[..]
[..]

Maar andersom kan niet hè. "Italianen zijn nou eenmaal temperamentvol, daar kun je niet van verwachten dat ze zich gedragen".

Viel mij ook op in het lijstje met domme halve smoezen van de heer Borsato.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:06:23 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219135397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Momo het volgende:

[..]

Dit filmpje ging al rond na The Voice ophef, hoe hij een van zijn Kids kandidaten daar aanraakt is ook wel bijzonder.
Met de kennis van nu zeer maaginhoudverplaatsend ja :r
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 11:07:00 #250
236264 crew  capricia
pi_219135405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Maar andersom kan niet hè. "Italianen zijn nou eenmaal temperamentvol, daar kun je niet van verwachten dat ze zich gedragen".

Viel mij ook op in het lijstje met domme halve smoezen van de heer Borsato.
Echt ook gewoon zijn gedrag witwassen. 'Ik kon er niets aan doen, edelachtbare, ik ben nu eenmaal Italiaan/Marokkaan etc'.
Zo fout dit.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 11:07:34 #251
236264 crew  capricia
pi_219135408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Momo het volgende:

[..]

'Bijzonder' ja. :r
There is a name for it:
We call them Poor"
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:08:49 #252
367000 roos94
pi_219135414

Maar de echte vraagt blijft, heeft hij Maan ook de sterren laten zien.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:08:59 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219135416
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Echt ook gewoon zijn gedrag witwassen. 'Ik kon er niets aan doen, edelachtbare, ik ben nu eenmaal Italiaan/Marokkaan etc'.
Zo fout dit.
Vreselijk. Zo doorzichtig ook. Proleterig Hollands zijn en proleterige Hollandse muziek maken in Nederland voor proleten maar oh oh oh wat voelt ie zich Italiaans.
pi_219135440
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, denk ook niet dat hij gestraft wordt verder. Hij is natuurlijk al genoeg gestraft nu.
Er zullen wel mensen zijn die hem nu weer als onschuldig en een held zien, maar een groot deel van de mensen zal hem ook wel zien als iemand die misbruik heeft gemaakt van een kwetsbaar meisje in plaats van dat hij hulp voor haar inschakelde.
genoeg gestraft? Als hij dit daadwerkelijk gedaan heeft dan moet ik zeggen dat ik een paar maandjes wel een hele lichte straf vind. Vervelend dat zijn carriere naar de ****** is en dat er veel media aandacht is, maar volgens mij heeft hij als 50-er in dat geval wel gewoon met zijn handjes in het broekje van een 15 jarig meisje gezeten.

Overigens komt de hele situatie daar met de moeder en fanclubvoorzitter bizar over. Knettergek lijkt me een aardige omschrijving.
pi_219135443
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Vreselijk. Zo doorzichtig ook. Proleterig Hollands zijn en proleterige Hollandse muziek maken in Nederland voor proleten maar oh oh oh wat voelt ie zich Italiaans.
Mwa hij is met Italiaanse muziek begonnen, maar dat sloeg niet aan.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:12:48 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219135447
• Vader kijkt toe terwijl dochter aan het masturberen is en geeft daarbij feedback.
• Moeder neemt neukgeluiden op van dochter en deelt die met een buitenstaander.
• Moeder spoort dochter aan om 'vrij' te zijn in haar seksualteit. Naakt door het huis te lopen, seks te hebben wat zeg maar gewoon is en niet zo heel erg intiem hoeft te zijn.
• Volgens mij gaf moeder ook nog seksspeeltjes aan dochter, maar dat weet ik niet zeker.
• Moeder stuurt Marco min of meer op haar naakte dochter af.
• Moeder spoort haar dochter en vriendinnen aan om hun borsten te ontbloten en zo voor het raam te gaan staan.
• Moeder stuurt dochter samen met Marco op pad om lingerie te kopen.
• Moeder vraagt vrouwen uit wie er (nog meer) seks willen hebben met Marco Borsato

Dit was zeg maar de 'mores' van het gezin, maar in mijn beleving heet dit gewoon seksueel misbruik. Misbruik van de intimiteit en seksualiteit van je dochter maken ten gunste van je eigen 'welzijn' cq gerief.

Al die manipulatieve bewegingen van moeder komen op mij over als grooming; het klaar stomen (no pun intended) van je dochter om daar uiteindelijk je eigen lustgevoelens en fantasieën mee te bevredigen.

Als ik naar de foto's van zowel vader als moeder kijk, zie ik zelf ook die lust in de uitstraling van deze mensen, en ja ik weet dat is subjectief, maar de feiten zijn er daarnaast ook nog.

En het is hier al een paar keer gezegd, maar ik geloof dus ook dat er meer met die dochter is gebeurd op initiatief van die vader en moeder. Wellicht ook iets wat moeder en dochter niet in het openbaar willen brengen omdat dat hun eigen vuile was is (ja dit is speculatie).

Maar mijn idee is dat het Nathalie's verlangen was om Marco bij haar kinky fantasieën te betrekken waarin tevens haar dochter werd betrokken. En zoals ik er naar kijk heeft Nathalie erg haar best gedaan om dat te laten lukken (mijn aanname).

En omdat die deur dus openstond heeft Marco daar vervolgens ten dele gebruik van gemaakt (dat is wat ik geloof).

Aangaande die dochter vermoed ik dat die dus weldegelijk een echte liefhebbende vader zag in Marco. Tenslotte hebben wij hem ook altijd gekend als een sympathieke 'Nederlander'. Dus kroop ze vanuit haar eigen initiatief! bij Marco op schoot. Ik vind dat wel verklaarbaar als je in een gezin bent opgegroeid waarin je als kind echte liefde hebt gemist. Die dochter zat er vanuit haar intentie volgens mij dus heel anders in en was niet zozeer op zoek naar seks maar naar genegenheid, geborgenheid en misschien zelfs veiligheid en rust.

Maar Marco die op het spoor werd gezet van Nathalie's misbruik heeft uiteindelijk dus de verkeerde afslag genomen met zijn gedrag waardoor hij terecht kwam in gedrag wat meer paste bij dochter's eerdere vader. En toen sloegen bij dochter de stoppen door.

Ik heb gisteren naar de verklaring geluisterd van Asmara en ik zei al, ik geloof haar wel. Ze zegt duidelijk dat zowel Marco als zij weten wat er echt gebeurd is. En ze wil niet dat Marco gestrafd wordt, maar dat zij erkenning krijgt; dat Marco toegeeft dat juist hij fout zat en zijn gedrag grensoverschrijdend en ongepast was. Dat hij de relatie tussen Asmara en hemzelf beschadigd heeft. En ik vind wat dat betreft dat Asmara er het meest volwassen in staat in deze zaak.

Ik heb dan ook alle vertrouwen dat Asmara wel zal kunnen dealen met wat haar met Marco en haar ouders is overkomen. Vooral omdat Asmara de enige is die wel oprecht kan zijn naar zichzelf en daarom ook naar anderen. Eerlijkheid is het eerste wat nodig is om een issue op te lossen en daar ontbreekt het voor mijn gevoel bij Nathalie en ook Marco nog al aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 29-10-2025 11:34:31 ]
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:21:04 #257
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219135506
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat boeit niet, die was meerderjarig.
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 11:21:52 #258
236264 crew  capricia
pi_219135512
quote:
Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." #Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
https://x.com/SaskiaBelle(...)82_9_6ayCvPAvgw&s=19

Dit is toch wel een bekenning hoor.
En Marco is het eigenlijke slachtoffer natuurlijk.
8)7
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:22:08 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219135516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Mwa hij is met Italiaanse muziek begonnen, maar dat sloeg niet aan.
Omdat het kutmuziek was. En als ie zich echt zo vreselijk Italiaans voelde, dan was het geen reden geweest om over te schakelen naar Nederlandse kutmuziek.
pi_219135565
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:21 schreef capricia het volgende:

[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)82_9_6ayCvPAvgw&s=19

Dit is toch wel een bekenning hoor.
En Marco is het eigenlijke slachtoffer natuurlijk.
8)7
Een bekenning van wellicht ongepaste appjes maar niet van ontucht waar hij voor terecht staat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219135621
Wat doet die dochter eigenlijk tegenwoordig ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:36:20 #262
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219135674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
Ze is zangeres en actrice. Maar volgens mij leunt ze meer op haar achternaam.
AZ
ALKMAAR
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:36:26 #263
367000 roos94
pi_219135675
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat boeit niet, die was meerderjarig.
Net 18. Compleet normaal voor een 50-something.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:38:09 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219135686
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:

[..]
Had een blauwe maandag een bijrolletje in GTST volgens mij.
quote:
Vanaf december 2021 tot medio 2022 was Borsato te zien als het personage Abby Rose van der Vorst in de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden.
pi_219135699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Net 18. Compleet normaal voor een 50-something.
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.

Bovendien is dat een gerucht wat nooit is bewezen.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:39:37 #266
367000 roos94
pi_219135704
quote:

[..]
Influencer is ze.

:')
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:40:02 #267
367000 roos94
pi_219135708
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Het geeft wel aan waar Marco zijn voorkeur ligt.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:40:06 #268
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219135709
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Of Maan haar sterretje gezien.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219135721
quote:

[..]
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.be

Dat had Saskia Belleman ook maar even weggelaten in haar verslag.
pi_219135727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het geeft wel aan waar Marco zijn voorkeur ligt.
Een gerucht?
pi_219135731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Saskia verslaat wat ze ziet en hoort tijdens de rechtzaak.

Met je hoofd.
pi_219135751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is voor de strafzaak ook niet van belang...
pi_219135770
Peetallesie :') :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:44:26 #274
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219135778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Dus als die meid ook maar één jaar ouder was geweest had deze hele zaak er al heel anders uitgezien.
Op 't randje en erover.
pi_219135783
quote:

[..]
Dan is en doet ze heel veel

Met Asmara op Avontuur (Eenmanszaak) is geregistreerd in Nederland. Deze onderneming staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer Het bedrijf is primair werkzaam in de sector "kinderopvang" . Deze bedrijfsgegevens zijn laatst geactualiseerd op 29 oktober 2025.

en :

Met Asmara op Avontuur is een uniek reisbureau gevestigd in Overloon Centrum, gespecialiseerd in het organiseren van avontuurlijke en op maat gemaakte reizen.

Ze bieden een breed scala aan reiservaringen, van avontuurlijke expedities tot ontspannende vakanties.

Hun diensten omvatten reisplanning, accommodatieboekingen en transportregelingen.

Het bedrijf onderscheidt zich door zijn persoonlijke benadering, waarbij de reis wordt aangepast aan de specifieke wensen en behoeften van de klant.

Ze zijn actief in de reis- en toerismebranche.

Helaas is er momenteel geen website of sociale media links beschikbaar.

De professionaliteit en toewijding van Met Asmara op Avontuur aan hun klanten maken hen een betrouwbare partner voor uw volgende avontuur.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_219135798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dus als die meid ook maar één jaar ouder was geweest had deze hele zaak er al heel anders uitgezien.
Sterker nog, als dit is Frankrijk was geweest was het gewoon legaal
pi_219135800
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hij was gewoon geil en zag zijn kans om een jong meisje onzedelijk te betasten. Ik denk niet dat hij zoveel interesse had gehad in dit gezin als ze alleen die autistische zoon hadden.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:46:38 #278
367000 roos94
pi_219135802
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Dan is en doet ze heel veel

Met Asmara op Avontuur (Eenmanszaak) is geregistreerd in Nederland. Deze onderneming staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer Het bedrijf is primair werkzaam in de sector "kinderopvang" . Deze bedrijfsgegevens zijn laatst geactualiseerd op 29 oktober 2025.

en :

Met Asmara op Avontuur is een uniek reisbureau gevestigd in Overloon Centrum, gespecialiseerd in het organiseren van avontuurlijke en op maat gemaakte reizen.

Ze bieden een breed scala aan reiservaringen, van avontuurlijke expedities tot ontspannende vakanties.

Hun diensten omvatten reisplanning, accommodatieboekingen en transportregelingen.

Het bedrijf onderscheidt zich door zijn persoonlijke benadering, waarbij de reis wordt aangepast aan de specifieke wensen en behoeften van de klant.

Ze zijn actief in de reis- en toerismebranche.

De professionaliteit en toewijding van Met Asmara op Avontuur aan hun klanten maken hen een betrouwbare partner voor uw volgende avontuur.
Huh
Ik dacht dat het over Jada ging
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:48:01 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219135815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

quote:
Superbetrouwbaar met geen website. Maar goed, doet verder niks af aan haar verhaal.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:48:17 #280
367000 roos94
pi_219135818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hij was gewoon geil en zag zijn kans om een jong meisje onzedelijk te betasten. Ik denk niet dat hij zoveel interesse had gehad in dit gezin als ze alleen die autistische zoon hadden.
Hij heeft die moeder ook uit mekaar getrokken. Dus eerst die moeder en daarna kreeg haar dochter zijn interesse.
pi_219135829
Kamp Marco.

Dat gezin, en vooral die moeder, klinkt zo bizar en gestoord. Dat soort mensen zijn de grootste engnekken denkbaar, en overal toe in staat om iemand kapot te maken.
Eens kijken
pi_219135832
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:
https://x.com/saskiabelleman/status/1983199762712326447?s=46

Marco heeft ook aangifte gedaan van smaad en laster tegen de moeder, iemand die weet wat daar uit is gekomen?
Dit is het enige wat de OvJ erover zegt.
Die zaak wordt pas in behandeling genomen nadat deze rechtszaak is afgelopen. Als hij schuldig blijkt dan heeft zo'n smaad zaak verder ook geen nut en andersom natuurlijk ook meer kans als hij onschuldig blijkt.
pi_219135833
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een interpretatie op niks gebaseerd.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:50:01 #284
367000 roos94
pi_219135837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:49 schreef Maharski het volgende:
Kamp Marco.

Dat gezin, en vooral die moeder, klinkt zo bizar en gestoord. Dat soort mensen zijn de grootste engnekken denkbaar, en over toe in staat om iemand kapot te maken.
Een gezond persoon gaat niet mee in de capriolen van dit zieke gezin.
pi_219135851
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:50 schreef roos94 het volgende:
Een gezond persoon gaat niet mee in de capriolen van dit zieke gezin.
Nee, daar had ie idd al in een vroeg stadium totaal afstand van moeten nemen. Maar kan me zo voorstellen hoe je erin gezogen kunt worden middels geraffineerde manipulatie
Eens kijken
pi_219135855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat is een interpretatie op niks gebaseerd.
Dan heb jij gisteren dat app-contact niet gelezen..
pi_219135856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Sterker nog, als dit is Frankrijk was geweest was het gewoon legaal
Euh, iemand onzedelijk betasten is daar ook strafbaar hoor, ook al is diegene 16+...
pi_219135863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
Die is niet zo lang geleden bevallen van zoontje Lewis Luca.
Luca is ook de naam van Marco's zoon.
pi_219135872
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:51 schreef Maharski het volgende:

[..]
Nee, daar had ie idd al in een vroeg stadium totaal afstand van moeten nemen. Maar kan me zo voorstellen hoe je erin gezogen kunt worden middels geraffineerde manipulatie
Nee dat is niet te begrijpen. Hij was daar naar eigen zeggen kort. Het gedrag in het gezin was extreem seksueel naar eigen zeggen. Dan hoef je dit alleen maar naast de omgangsvormen in je eigen gezin te leggen om te zien hoe extreem dit was.

Hij vond het wel prima.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 oktober 2025 @ 11:58:20 #290
367000 roos94
pi_219135899
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Bijzonder.
pi_219135906
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bijzonder.
Het is dan ook een zeer bijzondere familie..
pi_219135911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan heb jij gisteren dat app-contact niet gelezen..
Waar doel je op?
pi_219135917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:52 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Euh, iemand onzedelijk betasten is daar ook strafbaar hoor, ook al is diegene 16+...
Nou, als ik het verhaal zo hoor was het niet onzedelijk.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 12:01:44 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219135931
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:54 schreef DorothyGale het volgende:

[..]
Nee dat is niet te begrijpen. Hij was daar naar eigen zeggen kort. Het gedrag in het gezin was extreem seksueel naar eigen zeggen. Dan hoef je dit alleen maar naast de omgangsvormen in je eigen gezin te leggen om te zien hoe extreem dit was.

Hij vond het wel prima.
het overkwam hem allemaal he...
pi_219135947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:54 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Hij vond het wel prima.
Wij waren er niet bij. Ik heb daarnaast ook niet iets van een tijdslijn gezien. Achteraf en van buiten is het wel makkelijk om te stellen dat hij er vanaf het begin af aan van weg had moeten blijven. Maar normalisatie van de seksueel getinte handelingen binnenin het gezin komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. Er is best een punt geweest waarop Marco had moeten zeggen dat het te ver ging
pi_219135977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Tja, als mijn tante 4 wielen en een stuurwiel had was het een auto geweest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 29 oktober 2025 @ 12:23:49 #297
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219136081
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 12:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tja, als mijn tante 4 wielen en een stuurwiel had was het een auto geweest.
Totaal vergelijkbaar inderdaad.
Op 't randje en erover.
  Spellchecker woensdag 29 oktober 2025 @ 12:31:57 #298
197773 crew  maily
pi_219136127
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Naar wie is Lewis vernoemd? :@
pi_219136130
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Absoluut niet goed te praten nee (ik heb idd het niet vanaf het begin gevolgd) en willen mensen 'smeerlap' roepen, ga ik ze niet meer tegenspreken.

Maar veel van die dingen (die appjes b.v.) zijn niet strafbaar en wat wel strafbaar is, ontkent hij in alle toonaarden. Daar mag je aan twijfelen maar die twijfel over de verklaringen van het slachtoffer is niet minder (ja, gezien de 'mores' binnen het gezin en gezien de chronologie).

Dan voelt een rechter zich voor de vraag gesteld: "Is het wettig en overtuigend bewezen?". Dat zal haast geen volmondig 'ja' kunnen worden want óf het is niet 'wettig' ontucht, óf er is gerede twijfel. Of beide.

Dus vrijspraak (van het ten laste gelegde, die 'smeerlap' zal die wel blijven, dat raakt ie nooit meer kwijt; eigen schuld dikke bult)

Wordt hij wel veroordeeld, dan maakt Knoops daar in hoger beroep gehakt van.

Just my 2 cents.
.
  FOK!fotograaf woensdag 29 oktober 2025 @ 12:36:24 #300
842 Zorro
Z
pi_219136163
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef maily het volgende:

[..]
Naar wie is Lewis vernoemd? :@
Jerry Lee Lewis denk ik, die had ook wat met jonge kinderen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219136198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Tengano het volgende:
Maar mijn idee is dat het Nathalie's verlangen was om Marco bij haar kinky fantasieën te betrekken waarin tevens haar dochter werd betrokken. En zoals ik er naar kijk heeft Nathalie erg haar best gedaan om dat te laten lukken (mijn aanname).

In de 16 jaar dat ik Nathalie ken heb ik daar nooit enig voorbeeld van gezien of gehoord. Er er waren periodes dat wij bijna elke dag enkele uren contact hadden vanwege fanclubwerkzaamheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')