SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat als Marco echt zo zou zijn, dan dat ie tenminste een poging tot hebben van sex zou hebben geprobeerd, vind je niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:59 schreef vencodark het volgende:
Heeeeel die familiare situatie zorgt er minstens voor dat Marco in een gigantisch kwaad daglicht staat en het is dus zeer aannemelijk dat hij haar op plekken heeft aangeraakt die hij van z’n levensdagen niet zal toegeven.
Maar: bewijs en een bekentenis is er niet.
In theorie kan het gebeurd zijn in de fantasie van het meisje en heeft ze het op die manier in haar dagboek gezet.
Zijn woord tegen dat van haar.
Hij wil alleen maar Vrij Zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:03 schreef Jed1Gam het volgende:
2 maandjes brommen en dan zijn pensioen in Thailand genieten.
Nee, daar was wellicht niet eens gelegenheid toe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat als Marco echt zo zou zijn, dan dat ie tenminste een poging tot hebben van sex zou hebben geprobeerd, vind je niet?
De overgrote meerderheid van pedofielen gaat niet over tot schadelijk pedoseksueel gedrag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat als Marco echt zo zou zijn, dan dat ie tenminste een poging tot hebben van sex zou hebben geprobeerd, vind je niet?
Zal vast een kern van waarheid in zitten, maar het lijkt ook echt wel op iemand zwart maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik de reacties op feesboek lees is er nog veel steun voor Marco. Ik denk dat als hij morgen een plaat uitbrengt hij volgende week op de radio als nummer 1 te horen is.
Lijkt wel AIquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:23 schreef Guanabana het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rsato-wegens-ontucht
Deze tekening![]()
[ afbeelding ]
Lijkt meer op Diederik Gommers of zo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is mij onduidelijk waarom het meisje, of de moeder, eerst het verhaal verkocht heeft aan Privé en de Telegraaf. En daarna pas bij de politie.
quote:What is a smear campaign?![]()
A smear campaign is a deliberate effort to damage someone's reputation through negative propaganda, often targeting public figures, politicians, or activists.
Definition and Purpose
A smear campaign is an organized attempt to discredit an individual or group by spreading false information, rumors, or negative portrayals. The primary goal is to undermine the target's credibility and reputation, often to distract from their actions or to manipulate public perception. Smear campaigns can be executed through various means, including media, social networks, and word of mouth.
Common Targets
Smear campaigns typically target:
Public Officials and Politicians: Often used in political contexts to sway public opinion during elections or to discredit opponents.
Activists and Journalists: Individuals advocating for social change or exposing corruption may be targeted to silence their voices or undermine their causes.
Celebrities and Public Figures: High-profile individuals are frequently subjected to smear tactics, especially when involved in controversial issues.
Methods Used
Smear campaigns often employ tactics such as:
Ad Hominem Attacks: Personal attacks that focus on the individual rather than their arguments or actions.
Distorted Information: Presenting facts out of context or exaggerating negative aspects to create a misleading narrative.
Gossip and Rumors: Spreading unverified claims to create doubt and suspicion about the target.
Impact
The effects of a smear campaign can be devastating, leading to damaged reputations, loss of public trust, and emotional distress for the victims. Even when the truth is revealed, the initial damage often persists, as public perception can be difficult to change once influenced by negative information.
In summary, a smear campaign is a manipulative tactic aimed at tarnishing reputations and undermining credibility, often used in political and social contexts to achieve specific agendas.
Ze was er bang voor dat en vindt het dus blijkbaar jammer dat het contact is verbroken.. het leest allemaal een beetje vreemd.quote:De zanger beticht de vrouw en haar moeder van een wraakactie. Dat zou betekenen dat ze al jaren, sinds het schrijven in haar dagboek, in een "complot" zou hebben gezeten, zegt de vrouw. "Als ik toch aan liegen was uit wraak had ik je ook als verkrachter neer kunnen zetten." Daar beschuldigt ze hem niet van. "Je weet dat wat ik heb verklaard klopt en ook dat er niet meer is gebeurd." Dat blijkt ook uit een getapt telefoongesprek tussen haar en Borsato. Ze zegt daarin: "Ik zeg niet dat je me gevingerd hebt, maar je hebt aan me gezeten."
De vrouw zegt dat ze bang was voor de gevolgen als zij zou vertellen dat Borsato haar betastte. Ze vreesde dat haar moeder haar baan en fanclub-vriendinnen zou verliezen en dat ze Borsato zelf zou verliezen. Ze was bang dat hij haar niet langer als zijn peetdochter zou zien als ze vertelde dat ze niet op door hem aangeraakt wilde worden. Die angst bleek gegrond, zegt ze nu: "Je hebt al het contact verbroken."
Ze was ook bang dat haar moeders wereld zou instorten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die slachtofferverklaring ook maar een tikkeltje atypisch vinden:
Bron: NOS
[..]
Ze was er bang voor dat en vindt het dus blijkbaar jammer dat het contact is verbroken.. het leest allemaal een beetje vreemd.
Het is ook niet woord tegen woord. Er is daarbij voldoende steunbewijs in de vorm van appjes, een dagboek en uren aan opgenomen gesprekken waarin vieze Marco eigenlijk nooit aangeeft het niet te hebben gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:31 schreef matthijst het volgende:
Bij Eva nu zo’n juriste die zegt 1 bewijs is geen bewijs.
Hoe was dat bij Ali B?
Ook alleen verhaal toch?
Ah, dus als jouw dochter met 13 al tieten krijgt mogen kerels van 50 daar ook wel aan zitten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:38 schreef vencodark het volgende:
Jammer dat hier nogal eens losjes met de term ‘pedofiel’ gesmeten wordt.
Dat is Marco niet. Een pedofiel heeft interesse in kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Deze dame had allang het lichaam van een ‘volwassen’ vrouw.
Nee, maar dat maakt hem geen pedofiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus als jouw dochter met 13 al tieten krijgt mogen kerels van 50 daar ook wel aan zitten?
Zo bekijkt een rechter het dus niet. Bij een zedenzaak is er bijna nooit direct bewijs, in de zin dat er geen getuigen of opnamen van zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:59 schreef vencodark het volgende:
Heeeeel die familiare situatie zorgt er minstens voor dat Marco in een gigantisch kwaad daglicht staat en het is dus zeer aannemelijk dat hij haar op plekken heeft aangeraakt die hij van z’n levensdagen niet zal toegeven.
Maar: bewijs en een bekentenis is er niet.
In theorie kan het gebeurd zijn in de fantasie van het meisje en heeft ze het op die manier in haar dagboek gezet.
Zijn woord tegen dat van haar.
Klopt, als je er uiting aan geeft ben je inderdaad een pedoseksueel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt hem geen pedofiel.![]()
Waarmee ik hem en z’n handelen niet verdedig. De term klopt gewoon niet.
Dat heeft hij wel. Hij heeft minstens 1 keer expliciet gezegd dat hij het niet gedaan heeft volgens het OM.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet woord tegen woord. Er is daarbij voldoende steunbewijs in de vorm van appjes, een dagboek en uren aan opgenomen gesprekken waarin vieze Marco eigenlijk nooit aangeeft het niet te hebben gedaan.
Ik zag op Instagram de reacties op iemand die “te weinig” post ík schrok er een beetje van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik de reacties op feesboek lees is er nog veel steun voor Marco. Ik denk dat als hij morgen een plaat uitbrengt hij volgende week op de radio als nummer 1 te horen is.
Over zijn eigen rol heeft hij het zeker niet gehad?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef TheVulture het volgende:
John van den Heuvel vond 'm wel wankelen vandaag met zijn verklaringen... die zagen we niet aankomen
Nog niet... maar ik ben benieuwd of er nog wat komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Over zijn eigen rol heeft hij het zeker niet gehad?
In de uren aan materiaal heeft hij 1 keer aangegeven dat hij een specifieke handeling niet heeft verricht. Het is wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel. Hij heeft minstens 1 keer expliciet gezegd dat hij het niet gedaan heeft volgens het OM.
Daarnaast heeft hij telkens met twijfel en "als ik" gesproken.
Grensoverschrijdende teksten zijn meestal niet strafbaar en daar staat hij ook niet voor terecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
In de uren aan materiaal heeft hij 1 keer aangegeven dat hij een specifieke handeling niet heeft verricht. Het is wat.
De officier zegt dat Borsato op de opname gewoon erkent dat hij handtastelijk was. Daarnaast zitten er in het dossier appjes van Borsato aan de aangeefster. Zeer expliciete berichtjes. Hij schroomde niet om grensoverschrijdende teksten te schrijven
saskia belleman op twitter of de liveblog van nu.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:52 schreef woxxel2 het volgende:
Waar is t blog te lezen waar je t kan volgen?
Duh dat was hij 4 jaar geleden ook al niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat ze John hier iets over laten zeggen, die is gewoon totaal niet onafhankelijk in deze kwestie....
Dat wordt uiteraard wel gewoon meegewogen als je grensoverschrijdend gedrag laat zien tegen een kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Grensoverschrijdende teksten zijn meestal niet strafbaar en daar staat hij ook niet voor terecht.
Hij heeft alleen toegeven haar weleens aangeraakt te hebben, hij ontkent de aantijgingen van het OM.
Veel media aandacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom is dit zo interessant allemaal?
Het is altijd lastig om te voorspellen. Zeker deze zaak. Echt een bekentenis ligt er volgens mij niet. Op de billen slaan kan zowel in een seksuele als non seksuele zin (b.v. bij het voetballen en teamgenoot een tik op de billen geven nadat hij heeft gescoord en dat in een omgeving waar homofobie niet vreemd is). Tegen elkaar aanliggen en slapen ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo bekijkt een rechter het dus niet. Bij een zedenzaak is er bijna nooit direct bewijs, in de zin dat er geen getuigen of opnamen van zijn.
Dus zoeken rechters naar getuigenverklaringen en secundair bewijs. En wat dat betreft hebben we appjes, geluidsopnamen en een dagboekje. Dat telt gewoon mee als bewijs.
Bovendien ligt er toch een vorm van een bekentenis. Borsato heeft toegeven dat hij op haar billen geslagen heeft, dit omdat de mores in het gezin zo waren. Bovendien lag hij tegen haar achter in de bus van een tour. Het slachtoffer zegt toen aangerand te zijn, maar Marco zei dat ze gewoon tegen elkaar aan lagen en sliepen.
Ik denk niet dat Marco hier goed uitkomt.
Dat doet hem inderdaad niet echt goed, zacht gezegd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
De rechter neemt dit gewoon mee. Was het alleen haar woord tegen het zijne was het een ander verhaal. Maar als je verdacht wordt van een zedenmisdrijf helpt het je niet als je allemaal sexueel getinte appjes naar het slachtoffer hebt gestuurd, lingerie voor haar hebt gekocht en vunzige berichten hebt ingesproken.
Dan spoor je ook al niet als volwassen man
je hebt helemaal gelijk. dit is werkelijk van de zotte. 80 journalisten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom is dit zo interessant allemaal?
Hij heeft geen lingerie VOOR haar gekocht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
De rechter neemt dit gewoon mee. Was het alleen haar woord tegen het zijne was het een ander verhaal. Maar als je verdacht wordt van een zedenmisdrijf helpt het je niet als je allemaal sexueel getinte appjes naar het slachtoffer hebt gestuurd, lingerie voor haar hebt gekocht en vunzige berichten hebt ingesproken.
Dan spoor je ook al niet als volwassen man
Jammer, wantquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij wil alleen maar Vrij Zijn
Ja, jahoor.quote:De moeder was op een gegeven moment met verhuisdozen bezig en toen viel het dagboek open, precies op de pagina waar werd gesproken over wat Borsato had gedaan.
Waarom heb je 19 kloontjes?quote:
Euh die dochter was 15 in geloof ik 2023 ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf? Zojuist op het NOS journaal, in dat gezin was seks normaal. Haar vader keek vroeger toe hoe zijn dochter zat te mastruberen….![]()
???quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf? Zojuist op het NOS journaal, in dat gezin was seks normaal. Haar vader keek vroeger toe hoe zijn dochter zat te mastruberen….![]()
Ze was meerderjarig toen ze aangifte heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh die dochter was 15 in geloof ik 2023 ofzo?
De vader is overleden in 2013.
Is toch prachtig zo'n open familie. Stiekem ook wel een beetje geil.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats. Kan me nu wel voorstellen hoe Borsato in zo'n situatie terecht is gekomen als goede vriend van de familie. Kind groeit op in een (iets te) seksueel open gezin. Die openheid delen ze steeds meer met hem. Hij wordt stiekem toch nieuwsgierig op een onbewaakt moment, en beland met dat meisje in een situatie waar hij niet zou moeten zijn. Dom dom dom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Toch wel, ze vertelden zelfs dat vader toen had gezegd dat ze dezelfde techniek als d'r moeder hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alsof ze dat zo op het NOS nieuws zouden zeggen.
Ja, dat zei ze ook inderdaad, die liet Saskia ff weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch wel, ze vertelden zelfs dat vader toen had gezegd dat ze dezelfde techniek als d'r moeder had![]()
Ook werd duidelijk dat 'opnames' die haar moeder maakte van haar batsende dochter niet om beeld materiaal, maar om geluidsmateriaal zou gaan. Deze zou zij dan weer naar Marco B. gestuurd hebben.
Beeld/geluid, beiden walgelijk natuurlijk, maar hier werd eerder vandaag voornamelijk gedacht dat het om beeldmateriaal zou gaan.
Ik snap best dat het allemaal zo lang moest duren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats. Kan me nu wel voorstellen hoe Borsato in zo'n situatie terecht is gekomen als goede vriend van de familie. Kind groeit op in een (iets te) seksueel open gezin. Die openheid delen ze steeds meer met hem. Hij wordt stiekem toch nieuwsgierig op een onbewaakt moment, en beland met dat meisje in een situatie waar hij niet zou moeten zijn. Dom dom dom.
Overigens waren die vader en moeder natuurlijk geen haar beter. Als die moeder geluidsopnames stuurt van haar dochter die ligt te neuken, en haar vader heeft zitten kijken hoe ze zich aan het vingeren is dan gaan er sowieso al heel veel dingen fout. Borsato die daar dan in verstrikt raakt voelt een beetje als collateral damage.
Prima dat ie straf krijgt verder, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen handelen. Maar die moeder mag ook wel onder een vergrootglas.
AD was er ook niet duidelijk over; 'opnames' kan beiden zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze ook inderdaad, die liet Saskia ff weg.
Walgelijk, maar dat is toch seksueel misbruik? Spiegelt dat kind haar herinneringen door elkaar?
Ik wist ff niet wat ik hoorde.
Dat meisje is nu 26, 12/13 toen haar vader overleed. Ze schreef in haar dagboek toen ze 15 was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh die dochter was 15 in geloof ik 2023 ofzo?
De vader is overleden in 2013.
Ja, daar heeft moeders voor gezorgd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:01 schreef maily het volgende:
Te triest voor woorden dat al deze info nu op straat ligt
Waarom flikkert dat wijf serieus alle privéfoto’s online? Waarom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:34 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Arme kinderen.
Ik ben nog onder de indruk van die ene opmerking bij het NOS journaal…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:16 schreef Tengano het volgende:
Heb na die uitzending van RTL Boulevard wel het gevoel gekregen dat die dochter nog het meest aannemelijke verhaal heeft verteld; en ik geloof haar wel.
Dat betekent dat Marco zijn onbetamelijke handelen verzwijgt en net doet alsof hij het allemaal goed bedoelde. Zo probeert hij zijn imago naar de buitenwereld, vrienden en familie nog een beetje te redden, en anders zou hij zich dus helemaal kapot schamen.
Zowel die moeder als Marco zijn schuldig en verantwoordelijk voor datgene wat hier heeft plaats gevonden. Zij waren de enige twee 'volwassenen' als je dat nog zo mag noemen.
Dat kun je van die jonge meid niet zeggen. Die is opgegroeid in een verknipt gezin zodat ze nooit heeft geleerd wat gezonde grenzen zijn. Die dochter is dan ook eigenlijk het enige echte slachtoffer.
(vind ik)
Marco Borsato (en zijn team) hebben er natuurlijk belang bij om die moeder en het gezin als zo slecht mogelijk af te schilderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:16 schreef Tengano het volgende:
Heb na die uitzending van RTL Boulevard wel het gevoel gekregen dat die dochter nog het meest aannemelijke verhaal heeft verteld; en ik geloof haar wel.
Dat betekent dat Marco zijn onbetamelijke handelen verzwijgt en net doet alsof hij het allemaal goed bedoelde. Zo probeert hij zijn imago naar de buitenwereld, vrienden en familie nog een beetje te redden, en anders zou hij zich dus helemaal kapot schamen.
Zowel die moeder als Marco zijn schuldig en verantwoordelijk voor datgene wat hier heeft plaats gevonden. Zij waren de enige twee 'volwassenen' als je dat nog zo mag noemen.
Dat kun je van die jonge meid niet zeggen. Die is opgegroeid in een verknipt gezin zodat ze nooit heeft geleerd wat gezonde grenzen zijn. Die dochter is dan ook eigenlijk het enige echte slachtoffer.
(vind ik)
Ook eens, hij had thuis zijn eigen gezin…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marco Borsato (en zijn team) hebben er natuurlijk belang bij om die moeder en het gezin als zo slecht mogelijk af te schilderen.
Maar Marco had ook zijn verstand erbij kunnen houden, hij had als extreem succesvolle zanger niet hoeven aanrommelen met een vijftienjarige in een problematisch gezin.
Ja bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben nog onder de indruk van die ene opmerking bij het NOS journaal…
Depressief zeiden ze. Ging ook niet meer mee op vakantie en at in bad. Wat dat laatste betekende geen idee. Dat twitterde Saskia.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja bizar inderdaad.
Ben ik trouwens de enige die vind dat die man van haar een hele enge uitstraling heeft met die blik in zijn ogen? (Ik zal verder niet uitwijden)
Als ik iemand tegenkom met zo'n uitstraling vertrouw ik diegene op voorhand niet.
En dat dochtertje heeft op bijna al die foto's een droevige uitstraling.
Ben wel even kwijt waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Dat zou ik nog wel willen weten.
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats. Kan me nu wel voorstellen hoe Borsato in zo'n situatie terecht is gekomen als goede vriend van de familie. Kind groeit op in een (iets te) seksueel open gezin. Die openheid delen ze steeds meer met hem. Hij wordt stiekem toch nieuwsgierig op een onbewaakt moment, en beland met dat meisje in een situatie waar hij niet zou moeten zijn. Dom dom dom.
Overigens waren die vader en moeder natuurlijk geen haar beter. Als die moeder geluidsopnames stuurt van haar dochter die ligt te neuken, en haar vader heeft zitten kijken hoe ze zich aan het vingeren is dan gaan er sowieso al heel veel dingen fout. Borsato die daar dan in verstrikt raakt voelt een beetje als collateral damage.
Prima dat ie straf krijgt verder, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen handelen. Maar die moeder mag ook wel onder een vergrootglas.
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuancerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
Precies. Meestal heb je dan ook de kwaliteit om een publiek te bespelen en ben je ook een soort acteur; wink winkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:
Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
Grotendeels met je eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.
Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.
Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.
Dat verhaal van Marco is gewoon fake.
Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.
En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.
Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.
En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.
Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.
Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.
Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.
En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.
Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.
En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
Ik denk vooral dat we het niet ingewikkelder moeten maken dan het waarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuanceren
Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
Hoe oud ben je dat je masturberen nog steeds niet kunt spellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.
Komt hier vandaan denk ik:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
John Ewbank, heb hem in een vorig leven bezig gezien in de Witte Villa. Moest die optreden voor vrienden van ons toen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.
Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij
Typisch simpel AI artikeltje waarbij een journalist even wat snel zonder feiten op te vragen een artikeltje in elkaar rammelt. De aanname dat er 10M streams zijn klopt niet. Dat is gezien zijn totaal aantal streams / gemiddelde uploaddatum eerder rond 6 miljoen. Tel daarbij op dat Borsato de uitvoerend artiest is maar niet de componist of schrijver en hij voor zijn beste hit de royalties deelt met Armin van Buren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Komt hier vandaan denk ik:
https://www.man-man.nl/spotify-salaris-marco-borsato/
Das Ewbank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.
Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij
Soo hee, je stelt hier nogal wat zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubricerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:26 schreef vipergts het volgende:
Wat zou he kosten om DJI Binnen of Vrij zijn te laten draaien als Marco zijn straf uit gaat zitten en aankomt bij de gevangenis.
Het slachtoffer zegt zelf van niet. Vraag was niet voor mij, maar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg![]()
Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?
Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:
Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg![]()
Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?
Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:28 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubriceren
Nee. Hou je poten thuis van minderjarigen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Eind conclusie:
Never stick your Dick in crazy.
Maar wie zegt van wel dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het slachtoffer zegt zelf van niet.
No problem.quote:Vraag was niet voor mij, maar toch.
Absoluut wel relevant want het wordt hem wel effe aangewreven én jij had het over "je seksuele driften niet in kunnen houden". Alsof hij die meid het licht uit de ogen heeft geneukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.
Ik niet. Ik vind dat in dat gezin de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, tussen betamelijk en excessief, flinterdun. Dat is niet de schuld van de dochter maar de bias is wel compleet verschoven daaro. Dan heb ik ernstige twijfels bij dit soort vergaande seksuele handelingen.quote:En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Ik ben nog steeds in shock door wat er op het NOS journaal gezegd werd. En dan vandaag:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd.
En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Verschoven bias dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Pa dood, ineens nieuwe pa in de vorm van Italiaanse knuffel pa, die ook nog ergens in dat bed van ma lag.
Seksspeeltjes als cadeautje, beroemdste zanger van Nederland op je bed terwijl je naakt ligt te huilen omdat je relatie over is. Leontine boos, ma boos, geile Marco in je kamer en pa dood. Tieten tegen het raam. Demonen bij Leontine. Lingerie.
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.quote:
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.
Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.
Echt geen idee.
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
We hebben het hier niet The Voicequote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.
Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
Ik ben het eens met het feit dat hij al die energie in zijn eigen vrouw en kinderen had moeten stoppen. Niet in een Iris, Tessa, Nathalie of Maan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.
Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.
Echt geen idee.
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
Nee dat zeg ik juist NIET.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:21 schreef kree het volgende:
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?
Wellicht Ligthart dan aan jouw definitie van smeerlap dan. Persoonlijk vind ik iemand al een smeerlap als die persoon een dusdanige leeftijd heeft dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen. Dat maakt iemand nog niet strafbaar (of pedofiel) maar smeerlap is niet een term die justitieel getoetst hoeft te worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
ik ga dat morgen ff uitzoeken, want ik hoorde op het NOS journaal ook dingen die ik nergens anders heb gehoord. Wat jij zegt klopt, maar die heb ik ook niet ergens opgevangen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?quote:
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?
zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
dit ben ik met je eens. Ik denk nl ook niet dat ie het deed als een soort van "predator" en op jacht naar een jong meisje voor seks."quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak. Je kunt er een waarde oordeel aanhangen zoals je het wilt maar als hij haar puur als een van zijn kinderen zou beschouwen zijn dat toch uitspraken die ik van een vader niet snel zou verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:37 schreef kree het volgende:
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
Jij hangt toch echt aan het woord smeerlap een soort kwalificatie (appjes alleen zijn voor jou niet genoeg) ik geef enkel aan dat dat door verschillende personen toch anders over gedacht kan worden. Zie hiervoor mijn post hierboven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?
zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
Wil je nou tóch een strafrechtelijke beschouwing ('schuldig') of slechts een morele beschouwing ('smeerlap')? Of beide?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak
jah is dat zo? ik vind het heel ver gaan he? wat ze zeggen wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.
Die ma staat niet terecht. Alleen Marco.quote:
dat alles hangt in die muziek industrie aan connecties zal ik niet ontkennen. daarom is het zo fucked up om er in te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Hij heeft die meid niet "geneukt" dus ajb niet van alles er nu bij halen, het is zo al diffuus genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
Of je moet je erin "neuken". zie precies hier het probleem.
ik denk, hij deed helemaal niks. ja dat het mss verder ging als mss moest. ja dat wel/quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij heeft die meid niet "geneukt" dus ajb niet van alles er nu bij halen, het is zo al diffuus genoeg.
Waarom zou het zwart wit moeten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Wil je nou tóch een strafrechtelijke beschouwing ('schuldig') of slechts een morele beschouwing ('smeerlap')? Of beide?
Zelf als die ma 'm zou hebben aangemoedigd van "Toe maar Marco, van mij mag je haar misbruiken, lekker joh, grijp je kans, 'k heb over een halfuur de koffie klaar" (wat overigens NIET gebeurd is), dan nog:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:52 schreef kree het volgende:
zeker met die ma die er wel heel veel mee te maken had en pushen van doe dit en dat. zie het zo voor me.
Omdat het strafrecht zo zwart wit IS.quote:
Ik geloof niet dat de dochter ergens ambities had om zich omhoog te neuken, in het Gooi te willen wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat alles hangt in die muziek industrie aan connecties zal ik niet ontkennen. daarom is het zo fucked up om er in te komen.
Of je moet je erin "neuken". zie precies hier het probleem.
En die had die ma mss eerder door als haar eigen dochter.
ik ken het Gooi nier he?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de dochter ergens ambities had om zich omhoog te neuken, in het Gooi te willen wonen.
Nathalie ook niet, die had het ff leuk voor elkaar. Leuke baan, leuke contacten en mogelijk voor haar kinderen.
En dat is niet alleen de muziekindustrie, das ook de Zuidas en het Gooi.
Nogmaals, iemand een smeerlap noemen is niet gebonden aan justitiële definities of uitspraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat het strafrecht zo zwart wit IS.
En als je het daar niet over wilt hebben maar over de mores, prima, maar dan hebben we een andere discussie.
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken het Gooi nier he?
Maar wat ik hier een probleem in heb, is dat die dochter die talent heeft, misbruikt is. en dat is niet door Borsato alleen.
Maar mss terwijl ze het zelf niet door had, door familie, is dit raar he en zeg het eerlijk
als ik dit zo denk?
idd dat is het wel. iquote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.
Daar is iedereen het hier wel over eens.
Maar deze zaak is zo moeilijk door alle omstandigheden.
ik denk he en zal me door sommigen niet in dank worden afgenomen, dat ze of iig door invloed van ma wel ff haar lichaam in de strijd heeft gegooid ermee,quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.
Daar is iedereen het hier wel over eens.
Maar deze zaak is zo moeilijk door alle omstandigheden.
Prima, een morele beschouwing dus. Dan kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder al postte: in sommige milieus is je 15-jarige dochter een "lekkah wèèfie" noemen gemeengoed. Ze bestaan. En ze zullen er nóóit overheen gaan hoor. Alleen zooo jammer dat Marco daarin verzeild is geraakt en is gebleven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nogmaals, iemand een smeerlap noemen is niet gebonden aan justitiële definities of uitspraken.
Welk verschil zie jij tussen 'het strafrecht' en 'de wet'?quote:En daarbij is strafrecht helemaal niet zwart wit, allesbehalve zelfs. Dat is juist heel het punt. De wet is zwart-wit. Procedures zijn zwart-wit.
Dan heb je daar duidelijk geen ervaring mee. Geen 'recht' is zo rigide en protocollair als het strafrecht, van wetboek tot aan veroordeling aan toe.quote:De totstandkoming van een veroordeling en strafmaat is alles behalve zwart-wit.
Prima dat dat in bepaalde milieus gezegd wordt. Mijn indruk is niet dat Borsato doorgaans tot milieu behoort waar het normaal is om een 15-jarig meisje een “lekker wèfie” te noemen. En als dat wel zo is dan nog heeft iedereen het volste recht om hem een smeerlap te noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Prima, een morele beschouwing dus. Dan kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder al postte: in sommige milieus is je 15-jarige dochter een "lekkah wèèfie" noemen gemeengoed. Ze bestaan. En ze zullen er nóóit overheen gaan hoor. Alleen zooo jammer dat Marco daarin verzeild is geraakt en is gebleven.
[..]
Welk verschil zie jij tussen 'het strafrecht' en 'de wet'?
[..]
Dan heb je daar duidelijk geen ervaring mee. Geen 'recht' is zo rigide en protocollair als het strafrecht, van wetboek tot aan veroordeling aan toe.
Klopt. Die nummers zijn voor het merendeel vertalingen van Italiaanse nummers, zeker de grote hits. Met name in het repertoire van Riccardo Cocciante hebben John Ewbank en hij flink zitten graaien en als het niet je eigen composities zijn dan verdien je daar niet zoveel aan hoor. BUMA-STEMRA heb ik het dan over. Denk sowieso dat hij vooral ontzettend veel geld heeft verdiend aan z'n concerten en platencontracten en juist die inkomsten kan hij voortaan wel op z'n buik schrijven. Daar is trouwens plek zat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
Ik snap niet dat hij Veilig Thuis niet heeft gebeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Een incestueuze familie Thielen. Geen wonder dat pa Thielen depressief was en zichzelf uiteindelijk verwijderd heeft. Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert.![]()
Dan moeder Thielen, misschien nog wel erger dan pa. Weet het wel zeker..
Geen wonder dat ze haar lelijke tronie niet durft te laten zien in de rechtbank. Laf maar niet onverwacht.
En dan Marco, ongelooflijke lamlul! Hoe fucking triest ben je dan dat je je letterlijk laat meezuigen in een incestueuze en geestezieke familie, aangestuurd door moeder Thielen?
Iemand vroeg of Asmara zelf er nog bovenop zal komen..dat denk ik niet nu heel Nederland weet hoe het eraan toe ging in deze verknipte familie. Ze had in de anonimiteit nog wel een kans gehad maar die is nu verkeken. Haar hele leven zal dit haar blijven achtervolgen. Dankzij haar geestezieke moeder.
Altijd al gezegd dat die vrouw gestoord is, en het is nog veel erger dan dat ik al dacht. Wat een walgelijk wijf.![]()
En heel Nederland weet het nu.![]()
Wat mensen al niet over hebben voor een publieke bekentenis en erkenning.....
WTF? Is dat echt gebeurd?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Dan moeder Thielen, misschien nog wel erger dan pa. Weet het wel zeker..
Geen wonder dat ze haar lelijke tronie niet durft te laten zien in de rechtbank. Laf maar niet onverwacht.
Altijd al gezegd dat die vrouw gestoord is, en het is nog veel erger dan dat ik al dacht. Wat een walgelijk wijf.![]()
hoe kan deze moeder vrij rond lopen eigenlijk als ik dit zo allemaal hoor?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanaf minuut 4
https://npo.nl/start/seri(...)naal_101517/afspelen
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Die ex van Luca is zelf een enorme aandachtshoer gebleken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:31 schreef roos94 het volgende:
de ex van Luca Borsato had een tiktok filmpje gemaakt waarbij ze zegt dat moeder en dochter thielen compleet knettergek zijn, de meest gestoorde mensen die ze ooit heeft ontmoet en ze suggereert ook dat Marco onschuldig is.
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze had dezelfde techniek als haar moeder. Dit is echt heel ziek hoor.
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanaf minuut 4
https://npo.nl/start/seri(...)naal_101517/afspelen
Ik vind dit al pittig. Een vader die toe kijkt hoe zijn kind masturbeert, wtf. Wist Marco hier ook van af?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…
Als dit werkelijk zo is, dan vind ik dat best relevant. Want hoe waarschijnlijk is het dat zowel jouw echte vader als jouw ‘tweede vader’ zulk bizar gedrag naar jou vertonen. En het zou, als wat ze in haar dagboek heeft opgeschreven niet waarheidsgetrouw is, een mogelijke verklaring kunnen zijn voor wat is opgeschreven.
Ik ben graag zeer terughoudend met twijfels in dit soort zaken richting het slachtoffer, maar lijkt een zodanig rare situatie te zijn, dat ik inmiddels geen flauw benul meer heb van wat nu waar is en wat niet.
Overigens vind ik het wel bizar dat Borsato zich erin heeft laten meeslepen. Ook zonder het aanraken van schaamlippen, vagina, borsten en billen vind ik zijn gedrag niet ok. Het is dan wellicht vrijspraak, maar als mens staat hij er niet goed op.
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.
Lees de tweets van Belleman maar eens door, ik was geschokt in het begin, daarna begon zijn verweer dat het gezin als totaal gestoord beschreef, en zo te lezen is het hem aardig gelukt dat velen hem nu la onschuldig zien. Wie weet is hij helemaal niet zo dom. Maar wel een smeerlap.
Ja, en dat moet wel bewezen kunnen worden. Nu is het alsnog alleen wat Marco zegt over het gezin, hij zal het dan wel moeten kunnen bewijzen met foto’s en appjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
Dit dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.
Marco blijft verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
tsja ze moeten hem wel blijven steunen anders kunnen ze niet meer teren op hun achternaamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef RamboDirk het volgende:
Je vader (die al weinig thuis was) zou maar bijna 10 jaar lang veel van zijn spaarzame tijd doorgebracht hebben bij een of ander dysfunctional family op 1,5 uur rijdenen daar allerlei vieze dingen hebben gedaan.
Ik zou toch anders naar mijn vader kijken.
Marco is dus eigenlijk een zingende flodder, een omhooggevallen asoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanochtend in de auto eens een Marco Borsato playlistje opgezet. Hele kitscherige muziek eigenlijk wat hij heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft volgens mij ook geen enkel benul wat hij fout heeft gedaan is het niet? Hij ziet zichzelf als het grote slachtoffer hier. Constant maar over die thuis situatie... Proberen af te leiden en goed te praten wat hij eigenlijk gedaan heeft.
Dat vind ik ook bizar. En zijn gezin faciliteert steunt dat ook nog eens. Terwijl ze zich achter hun oren hadden moeten krabben over waarom hij niet thuis was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft volgens mij ook geen enkel benul wat hij fout heeft gedaan is het niet? Hij ziet zichzelf als het grote slachtoffer hier. Constant maar over die thuis situatie... Proberen af te leiden en goed te praten wat hij eigenlijk gedaan heeft.
Toch 14 keer de kuip uitverkocht.quote:
De geldstroom is natuurlijk geslonken, waar ze ook van mee profiteerden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bizar. En zijn gezin faciliteert steunt dat ook nog eens. Terwijl ze zich achter hun oren hadden moeten krabben over waarom hij niet thuis was.
Idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:58 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Zelfs als hij haar niet echt ongepast heeft aangeraakt was er wel de grens van fatsoen over gegaan.
Hij heeft zich met een gezin in gelaten waar hij allang vandaan had moeten gaan.
Dat doet Feyenoord ook en dat is heel kitscherig voetbal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch 14 keer de kuip uitverkocht.
Smakeloos landquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch 14 keer de kuip uitverkocht.
Ik las ergens dat Borsato ook met die moeder de koffer is ingedoken..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is wel zuur.![]()
https://www.rtl.nl/nederl(...)-op-de-grafsteen-van
Die heeft die kwarktassen helemaal leeggezogen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Borsato ook met die moeder de koffer is ingedoken..
Dat zal vast.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat de uitspraak ook mag zijn, na die opmerking die hij gister deed ben ik wel klaar met die kerel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:18 schreef -Spring het volgende:
Nederlanders roepen vaak dat rechters in Nederland te laag straffen, maar er is ooit onderzoek gedaan waarbij gewone mensen zelf mochten oordelen over zaken, op basis van dezelfde informatie als een rechter. Toen bleek dat ze juist lagere straffen gaven dan de rechters. Blijkbaar worden mensen milder zodra ze de context en de details kennen.
Dat zie je nu ook een beetje bij de zaak van Borsato. Eerst vond iedereen hem een viespeuk en moest hij zo hard mogelijk gestraft worden, maar nu de zaak openbaar is, zie je mensen veel genuanceerder worden.
Aged like milk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is wel zuur.![]()
Vergeet ‘ik ben een Italiaan’ niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat de uitspraak ook mag zijn, na die opmerking die hij gister deed ben ik wel klaar met die kerel.
Toen het betasten werd besproken zei hij iets in de trant van 'ja wat wil je, ik ben een man'. Alsjeblieft zegGa toch weg met die slappe excuses.
Om te kotsen die ventquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vergeet ‘ik ben een Italiaan’ niet.
Ze hadden een affaire. Die vrouw wist van zijn huwelijksproblemen en wat er speelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
https://pockethugs.nl/een-selfie-bij-een-graf/quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is wel zuur.![]()
En hem overkwam het allemaal. Hij profiteerde nergens van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hadden een affaire. Die vrouw wist van zijn huwelijksproblemen en wat er speelde.
Zij profiteerde daarvan.
Zo heeft hij het zelf uitgelegd in die zaak.
Toch eens tijd om lekker te gaan werken dan. Wat doet Leontien eigenlijk? Beetje podcasts inrochelen met haar rokersstem.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De geldstroom is natuurlijk geslonken, waar ze ook van mee profiteerden.
Die dochter kan je het niet echt kwalijk nemen. Die komt uit een zeer schadelijk giftig gezin wat van seksueel&emotioneel misbruik aan elkaar hangt en is wss gehersenspoeld door die moeder en vervolgens ook nog beschadigd door Marco.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:28 schreef TheVulture het volgende:
De voormalige schoondochter van Borsato kwam op mijn TikTok voorbij en die geeft aan dat die moeder en dochter allebei totaal manipulatieve gekkies zijn omdat ze er 4 jaar lang bij was. Dat was ook wel het beeld wat ik aan gisteren over heb gehouden.
Dat is ook weer zo. Het blijft voor een buitenstaander ontzettend dom dat Borsato zich daar met een soort vadercomplex in heeft gestort.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die dochter kan je het niet echt kwalijk nemen. Die komt uit een zeer schadelijk giftig gezin en is wss gehersenspoeld door die moeder.
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Het blijft voor een buitenstaander ontzettend dom dat Borsato zich daar met een soort vadercomplex in heeft gestort.
Dit. Manipulatief of niet Marco heeft dit allemaal zelf gedaan en dus valt het niet goed te praten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.
Je bent binnen!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
zou die optredentjes geven in de bak?
Hallo, die gevangenen nóg meer straffen zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
Ik geloof er niets van dat hij echt gaat zitten. 5 maanden onvoorwaardelijk is de eis. Zal wel twee maanden voorwaardelijk worden want arme marco zijn carriere, trial by media, kleine kans op herhaling blablabla.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
Waar is dat te lezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:
https://x.com/SaskiaBelle(...)gTGmm9Hxvmfv5qQ&s=19quote:Marco #Borsato omschreef zichzelf in een verhoor als "een warm en knuffelig persoon die mensen graag aanraakt." Nu zegt hij: "Ik ben Italiaan en zoals dat gebruikelijk is bij Italianen wordt er geknuffeld, ook met mannen."
Ik snap ergens wel wat ie bedoeld, het is gewoon een knuffelige lijfelijke man zoals ze wel meer zijn in Zuid-Europese landen. Daarmee zeg ik dan weer niet dat je dan maar meteen aan de vagina moet gaan zitten trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
* Zorro zegt naturalisatieaanvraag tot Italiaan afquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat ie bedoeld, het is gewoon een knuffelige lijfelijke man zoals ze wel meer zijn in Zuid-Europese landen. Daarmee zeg ik dan weer niet dat je dan maar meteen aan de vagina moet gaan zitten trouwens.
Altijd weer die italianenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat hangt toch ernstig af van wat bewezen kan worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef Diabool het volgende:
Hij moet gewoon gaan zitten, maar bekende nederlander he. Ali B kwam er ook niet mee weg. Dus Borsato moet ook zitten.
Knuffelig en aanrakerig kan ook op een normale manier. En zo gek is het dan weer niet om te knuffelen met een meisje die zo dichtbij je staat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)gTGmm9Hxvmfv5qQ&s=19
Ongelooflijk hè. Dat is gewoon een poging om grensoverschrijding te normaliseren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ongelooflijk hè. Dat is gewoon een poging om grensoverschrijding te normaliseren.
Maar vooral, vergooi je je tijd niet met de bakvissen van jouw fanclub. Laat die fans maar in hun eigen bubbel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Regels in het Gooi:
Zo simpel is het.
Maar andersom kan niet hè. "Italianen zijn nou eenmaal temperamentvol, daar kun je niet van verwachten dat ze zich gedragen".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Met de kennis van nu zeer maaginhoudverplaatsend jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit filmpje ging al rond na The Voice ophef, hoe hij een van zijn Kids kandidaten daar aanraakt is ook wel bijzonder.
Echt ook gewoon zijn gedrag witwassen. 'Ik kon er niets aan doen, edelachtbare, ik ben nu eenmaal Italiaan/Marokkaan etc'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar andersom kan niet hè. "Italianen zijn nou eenmaal temperamentvol, daar kun je niet van verwachten dat ze zich gedragen".
Viel mij ook op in het lijstje met domme halve smoezen van de heer Borsato.
'Bijzonder' ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit filmpje ging al rond na The Voice ophef, hoe hij een van zijn Kids kandidaten daar aanraakt is ook wel bijzonder.
Vreselijk. Zo doorzichtig ook. Proleterig Hollands zijn en proleterige Hollandse muziek maken in Nederland voor proleten maar oh oh oh wat voelt ie zich Italiaans.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt ook gewoon zijn gedrag witwassen. 'Ik kon er niets aan doen, edelachtbare, ik ben nu eenmaal Italiaan/Marokkaan etc'.
Zo fout dit.
genoeg gestraft? Als hij dit daadwerkelijk gedaan heeft dan moet ik zeggen dat ik een paar maandjes wel een hele lichte straf vind. Vervelend dat zijn carriere naar de ****** is en dat er veel media aandacht is, maar volgens mij heeft hij als 50-er in dat geval wel gewoon met zijn handjes in het broekje van een 15 jarig meisje gezeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, denk ook niet dat hij gestraft wordt verder. Hij is natuurlijk al genoeg gestraft nu.
Er zullen wel mensen zijn die hem nu weer als onschuldig en een held zien, maar een groot deel van de mensen zal hem ook wel zien als iemand die misbruik heeft gemaakt van een kwetsbaar meisje in plaats van dat hij hulp voor haar inschakelde.
Mwa hij is met Italiaanse muziek begonnen, maar dat sloeg niet aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo doorzichtig ook. Proleterig Hollands zijn en proleterige Hollandse muziek maken in Nederland voor proleten maar oh oh oh wat voelt ie zich Italiaans.
Dat boeit niet, die was meerderjarig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de echte vraagt blijft, heeft hij Maan ook de sterren laten zien.
https://x.com/SaskiaBelle(...)82_9_6ayCvPAvgw&s=19quote:Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." #Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
Omdat het kutmuziek was. En als ie zich echt zo vreselijk Italiaans voelde, dan was het geen reden geweest om over te schakelen naar Nederlandse kutmuziek.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mwa hij is met Italiaanse muziek begonnen, maar dat sloeg niet aan.
Een bekenning van wellicht ongepaste appjes maar niet van ontucht waar hij voor terecht staat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:21 schreef capricia het volgende:
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)82_9_6ayCvPAvgw&s=19
Dit is toch wel een bekenning hoor.
En Marco is het eigenlijke slachtoffer natuurlijk.
Ze is zangeres en actrice. Maar volgens mij leunt ze meer op haar achternaam.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
Wat doet die dochter eigenlijk tegenwoordig ?
Net 18. Compleet normaal voor een 50-something.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat boeit niet, die was meerderjarig.
Had een blauwe maandag een bijrolletje in GTST volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze is zangeres en actrice. Maar volgens mij leunt ze meer op haar achternaam.
quote:Vanaf december 2021 tot medio 2022 was Borsato te zien als het personage Abby Rose van der Vorst in de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden.
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net 18. Compleet normaal voor een 50-something.
Influencer is ze.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het geeft wel aan waar Marco zijn voorkeur ligt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.
Bovendien is dat een gerucht wat nooit is bewezen.
Of Maan haar sterretje gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de echte vraagt blijft, heeft hij Maan ook de sterren laten zien.
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.bequote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een gerucht?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het geeft wel aan waar Marco zijn voorkeur ligt.
Saskia verslaat wat ze ziet en hoort tijdens de rechtzaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.be
Dat had Saskia Belleman ook maar even weggelaten in haar verslag.
Is voor de strafzaak ook niet van belang...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.be
Dat had Saskia Belleman ook maar even weggelaten in haar verslag.
Dus als die meid ook maar één jaar ouder was geweest had deze hele zaak er al heel anders uitgezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.
Bovendien is dat een gerucht wat nooit is bewezen.
Dan is en doet ze heel veelquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Sterker nog, als dit is Frankrijk was geweest was het gewoon legaalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dus als die meid ook maar één jaar ouder was geweest had deze hele zaak er al heel anders uitgezien.
Hij was gewoon geil en zag zijn kans om een jong meisje onzedelijk te betasten. Ik denk niet dat hij zoveel interesse had gehad in dit gezin als ze alleen die autistische zoon hadden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.
Huhquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dan is en doet ze heel veel
Met Asmara op Avontuur (Eenmanszaak) is geregistreerd in Nederland. Deze onderneming staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer Het bedrijf is primair werkzaam in de sector "kinderopvang" . Deze bedrijfsgegevens zijn laatst geactualiseerd op 29 oktober 2025.
en :
Met Asmara op Avontuur is een uniek reisbureau gevestigd in Overloon Centrum, gespecialiseerd in het organiseren van avontuurlijke en op maat gemaakte reizen.
Ze bieden een breed scala aan reiservaringen, van avontuurlijke expedities tot ontspannende vakanties.
Hun diensten omvatten reisplanning, accommodatieboekingen en transportregelingen.
Het bedrijf onderscheidt zich door zijn persoonlijke benadering, waarbij de reis wordt aangepast aan de specifieke wensen en behoeften van de klant.
Ze zijn actief in de reis- en toerismebranche.
Helaas is er momenteel geen website of sociale media links beschikbaar.
De professionaliteit en toewijding van Met Asmara op Avontuur aan hun klanten maken hen een betrouwbare partner voor uw volgende avontuur.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef StaceySinger het volgende:
Helaas is er momenteel geen website of sociale media links beschikbaar.
Superbetrouwbaar met geen website. Maar goed, doet verder niks af aan haar verhaal.quote:De professionaliteit en toewijding van Met Asmara op Avontuur aan hun klanten maken hen een betrouwbare partner voor uw volgende avontuur.
Hij heeft die moeder ook uit mekaar getrokken. Dus eerst die moeder en daarna kreeg haar dochter zijn interesse.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was gewoon geil en zag zijn kans om een jong meisje onzedelijk te betasten. Ik denk niet dat hij zoveel interesse had gehad in dit gezin als ze alleen die autistische zoon hadden.
Die zaak wordt pas in behandeling genomen nadat deze rechtszaak is afgelopen. Als hij schuldig blijkt dan heeft zo'n smaad zaak verder ook geen nut en andersom natuurlijk ook meer kans als hij onschuldig blijkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:
https://x.com/saskiabelleman/status/1983199762712326447?s=46
Marco heeft ook aangifte gedaan van smaad en laster tegen de moeder, iemand die weet wat daar uit is gekomen?
Dit is het enige wat de OvJ erover zegt.
Dat is een interpretatie op niks gebaseerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was gewoon geil en zag zijn kans om een jong meisje onzedelijk te betasten. Ik denk niet dat hij zoveel interesse had gehad in dit gezin als ze alleen die autistische zoon hadden.
Een gezond persoon gaat niet mee in de capriolen van dit zieke gezin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:49 schreef Maharski het volgende:
Kamp Marco.
Dat gezin, en vooral die moeder, klinkt zo bizar en gestoord. Dat soort mensen zijn de grootste engnekken denkbaar, en over toe in staat om iemand kapot te maken.
Nee, daar had ie idd al in een vroeg stadium totaal afstand van moeten nemen. Maar kan me zo voorstellen hoe je erin gezogen kunt worden middels geraffineerde manipulatiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:50 schreef roos94 het volgende:
Een gezond persoon gaat niet mee in de capriolen van dit zieke gezin.
Dan heb jij gisteren dat app-contact niet gelezen..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is een interpretatie op niks gebaseerd.
Euh, iemand onzedelijk betasten is daar ook strafbaar hoor, ook al is diegene 16+...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sterker nog, als dit is Frankrijk was geweest was het gewoon legaal
Die is niet zo lang geleden bevallen van zoontje Lewis Luca.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
Wat doet die dochter eigenlijk tegenwoordig ?
Nee dat is niet te begrijpen. Hij was daar naar eigen zeggen kort. Het gedrag in het gezin was extreem seksueel naar eigen zeggen. Dan hoef je dit alleen maar naast de omgangsvormen in je eigen gezin te leggen om te zien hoe extreem dit was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:51 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nee, daar had ie idd al in een vroeg stadium totaal afstand van moeten nemen. Maar kan me zo voorstellen hoe je erin gezogen kunt worden middels geraffineerde manipulatie
Bijzonder.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die is niet zo lang geleden bevallen van zoontje Lewis Luca.
Luca is ook de naam van Marco's zoon.
Waar doel je op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan heb jij gisteren dat app-contact niet gelezen..
Nou, als ik het verhaal zo hoor was het niet onzedelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Euh, iemand onzedelijk betasten is daar ook strafbaar hoor, ook al is diegene 16+...
het overkwam hem allemaal he...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:54 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Nee dat is niet te begrijpen. Hij was daar naar eigen zeggen kort. Het gedrag in het gezin was extreem seksueel naar eigen zeggen. Dan hoef je dit alleen maar naast de omgangsvormen in je eigen gezin te leggen om te zien hoe extreem dit was.
Hij vond het wel prima.
Wij waren er niet bij. Ik heb daarnaast ook niet iets van een tijdslijn gezien. Achteraf en van buiten is het wel makkelijk om te stellen dat hij er vanaf het begin af aan van weg had moeten blijven. Maar normalisatie van de seksueel getinte handelingen binnenin het gezin komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. Er is best een punt geweest waarop Marco had moeten zeggen dat het te ver gingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:54 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Nee dat is niet te begrijpen. Hij was daar naar eigen zeggen kort. Het gedrag in het gezin was extreem seksueel naar eigen zeggen. Dan hoef je dit alleen maar naast de omgangsvormen in je eigen gezin te leggen om te zien hoe extreem dit was.
Hij vond het wel prima.
Tja, als mijn tante 4 wielen en een stuurwiel had was het een auto geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dus als die meid ook maar één jaar ouder was geweest had deze hele zaak er al heel anders uitgezien.
Totaal vergelijkbaar inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, als mijn tante 4 wielen en een stuurwiel had was het een auto geweest.
Naar wie is Lewis vernoemd?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die is niet zo lang geleden bevallen van zoontje Lewis Luca.
Luca is ook de naam van Marco's zoon.
Absoluut niet goed te praten nee (ik heb idd het niet vanaf het begin gevolgd) en willen mensen 'smeerlap' roepen, ga ik ze niet meer tegenspreken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.
Lees de tweets van Belleman maar eens door, ik was geschokt in het begin, daarna begon zijn verweer dat het gezin als totaal gestoord beschreef, en zo te lezen is het hem aardig gelukt dat velen hem nu la onschuldig zien. Wie weet is hij helemaal niet zo dom. Maar wel een smeerlap.
Jerry Lee Lewis denk ik, die had ook wat met jonge kinderen.quote:
In de 16 jaar dat ik Nathalie ken heb ik daar nooit enig voorbeeld van gezien of gehoord. Er er waren periodes dat wij bijna elke dag enkele uren contact hadden vanwege fanclubwerkzaamheden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Tengano het volgende:
Maar mijn idee is dat het Nathalie's verlangen was om Marco bij haar kinky fantasieën te betrekken waarin tevens haar dochter werd betrokken. En zoals ik er naar kijk heeft Nathalie erg haar best gedaan om dat te laten lukken (mijn aanname).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |