Komt hier vandaan denk ik:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
John Ewbank, heb hem in een vorig leven bezig gezien in de Witte Villa. Moest die optreden voor vrienden van ons toen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.
Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij
Typisch simpel AI artikeltje waarbij een journalist even wat snel zonder feiten op te vragen een artikeltje in elkaar rammelt. De aanname dat er 10M streams zijn klopt niet. Dat is gezien zijn totaal aantal streams / gemiddelde uploaddatum eerder rond 6 miljoen. Tel daarbij op dat Borsato de uitvoerend artiest is maar niet de componist of schrijver en hij voor zijn beste hit de royalties deelt met Armin van Buren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Komt hier vandaan denk ik:
https://www.man-man.nl/spotify-salaris-marco-borsato/
Das Ewbank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.
Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij
Soo hee, je stelt hier nogal wat zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
Dat verhaal van Marco is gewoon fake.
Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubricerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:26 schreef vipergts het volgende:
Wat zou he kosten om DJI Binnen of Vrij zijn te laten draaien als Marco zijn straf uit gaat zitten en aankomt bij de gevangenis.
Het slachtoffer zegt zelf van niet. Vraag was niet voor mij, maar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg![]()
Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?
Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:
Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg![]()
Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?
Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:28 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubriceren
Nee. Hou je poten thuis van minderjarigen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Eind conclusie:
Never stick your Dick in crazy.
Maar wie zegt van wel dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het slachtoffer zegt zelf van niet.
No problem.quote:Vraag was niet voor mij, maar toch.
Absoluut wel relevant want het wordt hem wel effe aangewreven én jij had het over "je seksuele driften niet in kunnen houden". Alsof hij die meid het licht uit de ogen heeft geneukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.
Ik niet. Ik vind dat in dat gezin de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, tussen betamelijk en excessief, flinterdun. Dat is niet de schuld van de dochter maar de bias is wel compleet verschoven daaro. Dan heb ik ernstige twijfels bij dit soort vergaande seksuele handelingen.quote:En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Ik ben nog steeds in shock door wat er op het NOS journaal gezegd werd. En dan vandaag:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd.
En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Verschoven bias dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Pa dood, ineens nieuwe pa in de vorm van Italiaanse knuffel pa, die ook nog ergens in dat bed van ma lag.
Seksspeeltjes als cadeautje, beroemdste zanger van Nederland op je bed terwijl je naakt ligt te huilen omdat je relatie over is. Leontine boos, ma boos, geile Marco in je kamer en pa dood. Tieten tegen het raam. Demonen bij Leontine. Lingerie.
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.quote:
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.
Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.
Echt geen idee.
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
We hebben het hier niet The Voicequote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.
Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
Ik ben het eens met het feit dat hij al die energie in zijn eigen vrouw en kinderen had moeten stoppen. Niet in een Iris, Tessa, Nathalie of Maan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.
Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.
Echt geen idee.
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
Nee dat zeg ik juist NIET.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:21 schreef kree het volgende:
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?
Wellicht Ligthart dan aan jouw definitie van smeerlap dan. Persoonlijk vind ik iemand al een smeerlap als die persoon een dusdanige leeftijd heeft dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen. Dat maakt iemand nog niet strafbaar (of pedofiel) maar smeerlap is niet een term die justitieel getoetst hoeft te worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
ik ga dat morgen ff uitzoeken, want ik hoorde op het NOS journaal ook dingen die ik nergens anders heb gehoord. Wat jij zegt klopt, maar die heb ik ook niet ergens opgevangen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?quote:
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?
zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
dit ben ik met je eens. Ik denk nl ook niet dat ie het deed als een soort van "predator" en op jacht naar een jong meisje voor seks."quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak. Je kunt er een waarde oordeel aanhangen zoals je het wilt maar als hij haar puur als een van zijn kinderen zou beschouwen zijn dat toch uitspraken die ik van een vader niet snel zou verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:37 schreef kree het volgende:
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
Jij hangt toch echt aan het woord smeerlap een soort kwalificatie (appjes alleen zijn voor jou niet genoeg) ik geef enkel aan dat dat door verschillende personen toch anders over gedacht kan worden. Zie hiervoor mijn post hierboven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?
zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
Wil je nou tóch een strafrechtelijke beschouwing ('schuldig') of slechts een morele beschouwing ('smeerlap')? Of beide?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak
jah is dat zo? ik vind het heel ver gaan he? wat ze zeggen wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.
Die ma staat niet terecht. Alleen Marco.quote:
dat alles hangt in die muziek industrie aan connecties zal ik niet ontkennen. daarom is het zo fucked up om er in te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Hij heeft die meid niet "geneukt" dus ajb niet van alles er nu bij halen, het is zo al diffuus genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
Of je moet je erin "neuken". zie precies hier het probleem.
ik denk, hij deed helemaal niks. ja dat het mss verder ging als mss moest. ja dat wel/quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij heeft die meid niet "geneukt" dus ajb niet van alles er nu bij halen, het is zo al diffuus genoeg.
Waarom zou het zwart wit moeten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Wil je nou tóch een strafrechtelijke beschouwing ('schuldig') of slechts een morele beschouwing ('smeerlap')? Of beide?
Zelf als die ma 'm zou hebben aangemoedigd van "Toe maar Marco, van mij mag je haar misbruiken, lekker joh, grijp je kans, 'k heb over een halfuur de koffie klaar" (wat overigens NIET gebeurd is), dan nog:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:52 schreef kree het volgende:
zeker met die ma die er wel heel veel mee te maken had en pushen van doe dit en dat. zie het zo voor me.
Omdat het strafrecht zo zwart wit IS.quote:
Ik geloof niet dat de dochter ergens ambities had om zich omhoog te neuken, in het Gooi te willen wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat alles hangt in die muziek industrie aan connecties zal ik niet ontkennen. daarom is het zo fucked up om er in te komen.
Of je moet je erin "neuken". zie precies hier het probleem.
En die had die ma mss eerder door als haar eigen dochter.
ik ken het Gooi nier he?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de dochter ergens ambities had om zich omhoog te neuken, in het Gooi te willen wonen.
Nathalie ook niet, die had het ff leuk voor elkaar. Leuke baan, leuke contacten en mogelijk voor haar kinderen.
En dat is niet alleen de muziekindustrie, das ook de Zuidas en het Gooi.
Nogmaals, iemand een smeerlap noemen is niet gebonden aan justitiële definities of uitspraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat het strafrecht zo zwart wit IS.
En als je het daar niet over wilt hebben maar over de mores, prima, maar dan hebben we een andere discussie.
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken het Gooi nier he?
Maar wat ik hier een probleem in heb, is dat die dochter die talent heeft, misbruikt is. en dat is niet door Borsato alleen.
Maar mss terwijl ze het zelf niet door had, door familie, is dit raar he en zeg het eerlijk
als ik dit zo denk?
idd dat is het wel. iquote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.
Daar is iedereen het hier wel over eens.
Maar deze zaak is zo moeilijk door alle omstandigheden.
ik denk he en zal me door sommigen niet in dank worden afgenomen, dat ze of iig door invloed van ma wel ff haar lichaam in de strijd heeft gegooid ermee,quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee en je hebt helemaal gelijk dat die meid misbruikt is, en een kutjeugd heeft gehad.
Daar is iedereen het hier wel over eens.
Maar deze zaak is zo moeilijk door alle omstandigheden.
Prima, een morele beschouwing dus. Dan kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder al postte: in sommige milieus is je 15-jarige dochter een "lekkah wèèfie" noemen gemeengoed. Ze bestaan. En ze zullen er nóóit overheen gaan hoor. Alleen zooo jammer dat Marco daarin verzeild is geraakt en is gebleven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nogmaals, iemand een smeerlap noemen is niet gebonden aan justitiële definities of uitspraken.
Welk verschil zie jij tussen 'het strafrecht' en 'de wet'?quote:En daarbij is strafrecht helemaal niet zwart wit, allesbehalve zelfs. Dat is juist heel het punt. De wet is zwart-wit. Procedures zijn zwart-wit.
Dan heb je daar duidelijk geen ervaring mee. Geen 'recht' is zo rigide en protocollair als het strafrecht, van wetboek tot aan veroordeling aan toe.quote:De totstandkoming van een veroordeling en strafmaat is alles behalve zwart-wit.
Prima dat dat in bepaalde milieus gezegd wordt. Mijn indruk is niet dat Borsato doorgaans tot milieu behoort waar het normaal is om een 15-jarig meisje een “lekker wèfie” te noemen. En als dat wel zo is dan nog heeft iedereen het volste recht om hem een smeerlap te noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Prima, een morele beschouwing dus. Dan kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder al postte: in sommige milieus is je 15-jarige dochter een "lekkah wèèfie" noemen gemeengoed. Ze bestaan. En ze zullen er nóóit overheen gaan hoor. Alleen zooo jammer dat Marco daarin verzeild is geraakt en is gebleven.
[..]
Welk verschil zie jij tussen 'het strafrecht' en 'de wet'?
[..]
Dan heb je daar duidelijk geen ervaring mee. Geen 'recht' is zo rigide en protocollair als het strafrecht, van wetboek tot aan veroordeling aan toe.
Klopt. Die nummers zijn voor het merendeel vertalingen van Italiaanse nummers, zeker de grote hits. Met name in het repertoire van Riccardo Cocciante hebben John Ewbank en hij flink zitten graaien en als het niet je eigen composities zijn dan verdien je daar niet zoveel aan hoor. BUMA-STEMRA heb ik het dan over. Denk sowieso dat hij vooral ontzettend veel geld heeft verdiend aan z'n concerten en platencontracten en juist die inkomsten kan hij voortaan wel op z'n buik schrijven. Daar is trouwens plek zat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
Ik snap niet dat hij Veilig Thuis niet heeft gebeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Een incestueuze familie Thielen. Geen wonder dat pa Thielen depressief was en zichzelf uiteindelijk verwijderd heeft. Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert.![]()
Dan moeder Thielen, misschien nog wel erger dan pa. Weet het wel zeker..
Geen wonder dat ze haar lelijke tronie niet durft te laten zien in de rechtbank. Laf maar niet onverwacht.
En dan Marco, ongelooflijke lamlul! Hoe fucking triest ben je dan dat je je letterlijk laat meezuigen in een incestueuze en geestezieke familie, aangestuurd door moeder Thielen?
Iemand vroeg of Asmara zelf er nog bovenop zal komen..dat denk ik niet nu heel Nederland weet hoe het eraan toe ging in deze verknipte familie. Ze had in de anonimiteit nog wel een kans gehad maar die is nu verkeken. Haar hele leven zal dit haar blijven achtervolgen. Dankzij haar geestezieke moeder.
Altijd al gezegd dat die vrouw gestoord is, en het is nog veel erger dan dat ik al dacht. Wat een walgelijk wijf.![]()
En heel Nederland weet het nu.![]()
Wat mensen al niet over hebben voor een publieke bekentenis en erkenning.....
WTF? Is dat echt gebeurd?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Je zal maar zo 'n vader hebben die naar je zit te kijken terwijl je je klaarvingert.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Dan moeder Thielen, misschien nog wel erger dan pa. Weet het wel zeker..
Geen wonder dat ze haar lelijke tronie niet durft te laten zien in de rechtbank. Laf maar niet onverwacht.
Altijd al gezegd dat die vrouw gestoord is, en het is nog veel erger dan dat ik al dacht. Wat een walgelijk wijf.![]()
hoe kan deze moeder vrij rond lopen eigenlijk als ik dit zo allemaal hoor?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanaf minuut 4
https://npo.nl/start/seri(...)naal_101517/afspelen
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Die ex van Luca is zelf een enorme aandachtshoer gebleken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:31 schreef roos94 het volgende:
de ex van Luca Borsato had een tiktok filmpje gemaakt waarbij ze zegt dat moeder en dochter thielen compleet knettergek zijn, de meest gestoorde mensen die ze ooit heeft ontmoet en ze suggereert ook dat Marco onschuldig is.
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze had dezelfde techniek als haar moeder. Dit is echt heel ziek hoor.
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanaf minuut 4
https://npo.nl/start/seri(...)naal_101517/afspelen
Ik vind dit al pittig. Een vader die toe kijkt hoe zijn kind masturbeert, wtf. Wist Marco hier ook van af?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…
Als dit werkelijk zo is, dan vind ik dat best relevant. Want hoe waarschijnlijk is het dat zowel jouw echte vader als jouw ‘tweede vader’ zulk bizar gedrag naar jou vertonen. En het zou, als wat ze in haar dagboek heeft opgeschreven niet waarheidsgetrouw is, een mogelijke verklaring kunnen zijn voor wat is opgeschreven.
Ik ben graag zeer terughoudend met twijfels in dit soort zaken richting het slachtoffer, maar lijkt een zodanig rare situatie te zijn, dat ik inmiddels geen flauw benul meer heb van wat nu waar is en wat niet.
Overigens vind ik het wel bizar dat Borsato zich erin heeft laten meeslepen. Ook zonder het aanraken van schaamlippen, vagina, borsten en billen vind ik zijn gedrag niet ok. Het is dan wellicht vrijspraak, maar als mens staat hij er niet goed op.
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.
Lees de tweets van Belleman maar eens door, ik was geschokt in het begin, daarna begon zijn verweer dat het gezin als totaal gestoord beschreef, en zo te lezen is het hem aardig gelukt dat velen hem nu la onschuldig zien. Wie weet is hij helemaal niet zo dom. Maar wel een smeerlap.
Ja, en dat moet wel bewezen kunnen worden. Nu is het alsnog alleen wat Marco zegt over het gezin, hij zal het dan wel moeten kunnen bewijzen met foto’s en appjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
Dit dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.
Marco blijft verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
tsja ze moeten hem wel blijven steunen anders kunnen ze niet meer teren op hun achternaamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef RamboDirk het volgende:
Je vader (die al weinig thuis was) zou maar bijna 10 jaar lang veel van zijn spaarzame tijd doorgebracht hebben bij een of ander dysfunctional family op 1,5 uur rijdenen daar allerlei vieze dingen hebben gedaan.
Ik zou toch anders naar mijn vader kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |