Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij is de vraag hoe ver Marco nou werkelijk is gegaan. Aan de ene kant van het spectrum het sturen van appjes, het op de rand van het bed zitten bij een naakte tiener. Aan de andere kant het actief betasten van haar intieme delen. Daartussen zit een groot verschil tussen strafrechtelijk schuldig of niet schuldig. Tussen 'kluns' en 'smeerlap'.
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.
Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.
Echt geen idee.
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
We hebben het hier niet The Voicequote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.
Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
Ik ben het eens met het feit dat hij al die energie in zijn eigen vrouw en kinderen had moeten stoppen. Niet in een Iris, Tessa, Nathalie of Maan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.
Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.
Echt geen idee.
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
Nee dat zeg ik juist NIET.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:21 schreef kree het volgende:
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?
Wellicht Ligthart dan aan jouw definitie van smeerlap dan. Persoonlijk vind ik iemand al een smeerlap als die persoon een dusdanige leeftijd heeft dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen. Dat maakt iemand nog niet strafbaar (of pedofiel) maar smeerlap is niet een term die justitieel getoetst hoeft te worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
ik ga dat morgen ff uitzoeken, want ik hoorde op het NOS journaal ook dingen die ik nergens anders heb gehoord. Wat jij zegt klopt, maar die heb ik ook niet ergens opgevangen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?quote:
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?
zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
dit ben ik met je eens. Ik denk nl ook niet dat ie het deed als een soort van "predator" en op jacht naar een jong meisje voor seks."quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak. Je kunt er een waarde oordeel aanhangen zoals je het wilt maar als hij haar puur als een van zijn kinderen zou beschouwen zijn dat toch uitspraken die ik van een vader niet snel zou verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:37 schreef kree het volgende:
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
Jij hangt toch echt aan het woord smeerlap een soort kwalificatie (appjes alleen zijn voor jou niet genoeg) ik geef enkel aan dat dat door verschillende personen toch anders over gedacht kan worden. Zie hiervoor mijn post hierboven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |