Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
Precies. Meestal heb je dan ook de kwaliteit om een publiek te bespelen en ben je ook een soort acteur; wink winkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:
Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
Grotendeels met je eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.
Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.
Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.
Dat verhaal van Marco is gewoon fake.
Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.
En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.
Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.
En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.
Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.
Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.
Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.
En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.
Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.
En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
Ik denk vooral dat we het niet ingewikkelder moeten maken dan het waarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuanceren
Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
Hoe oud ben je dat je masturberen nog steeds niet kunt spellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf? Zojuist op het NOS journaal, in dat gezin was seks normaal. Haar vader keek vroeger toe hoe zijn dochter zat te mastruberen….![]()
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.
Komt hier vandaan denk ik:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
John Ewbank, heb hem in een vorig leven bezig gezien in de Witte Villa. Moest die optreden voor vrienden van ons toen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.
Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij
Typisch simpel AI artikeltje waarbij een journalist even wat snel zonder feiten op te vragen een artikeltje in elkaar rammelt. De aanname dat er 10M streams zijn klopt niet. Dat is gezien zijn totaal aantal streams / gemiddelde uploaddatum eerder rond 6 miljoen. Tel daarbij op dat Borsato de uitvoerend artiest is maar niet de componist of schrijver en hij voor zijn beste hit de royalties deelt met Armin van Buren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Komt hier vandaan denk ik:
https://www.man-man.nl/spotify-salaris-marco-borsato/
Das Ewbank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.
Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij
Soo hee, je stelt hier nogal wat zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubricerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:26 schreef vipergts het volgende:
Wat zou he kosten om DJI Binnen of Vrij zijn te laten draaien als Marco zijn straf uit gaat zitten en aankomt bij de gevangenis.
Het slachtoffer zegt zelf van niet. Vraag was niet voor mij, maar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg![]()
Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?
Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef r_one het volgende:
Soo hee, je stelt hier nogal wat zeg![]()
Vraagje voor jou dan: ben je ook overtuigd dat Marco b.v. aan haar vagina heeft gefriemeld?
Want dat is nog wel effe van een andere orde dan appjes sturen die seksueel kunnen worden uitgelegd.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:28 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Als ome Marco slim is gaat hij alvast zijn kontje lubriceren
Nee. Hou je poten thuis van minderjarigen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Eind conclusie:
Never stick your Dick in crazy.
Maar wie zegt van wel dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het slachtoffer zegt zelf van niet.
No problem.quote:Vraag was niet voor mij, maar toch.
Absoluut wel relevant want het wordt hem wel effe aangewreven én jij had het over "je seksuele driften niet in kunnen houden". Alsof hij die meid het licht uit de ogen heeft geneukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd. Maar Ootje zegt hierboven dat dat dus niet het geval is. Irrelevante vraag dan.
Ik niet. Ik vind dat in dat gezin de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, tussen betamelijk en excessief, flinterdun. Dat is niet de schuld van de dochter maar de bias is wel compleet verschoven daaro. Dan heb ik ernstige twijfels bij dit soort vergaande seksuele handelingen.quote:En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Ik ben nog steeds in shock door wat er op het NOS journaal gezegd werd. En dan vandaag:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die dochter dat zo verklaard heeft dan geloof ik dat idd.
En ik vind haar verhaal in elk geval veel aannemelijker dan Marco zijn laatste act.
Verschoven bias dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Pa dood, ineens nieuwe pa in de vorm van Italiaanse knuffel pa, die ook nog ergens in dat bed van ma lag.
Seksspeeltjes als cadeautje, beroemdste zanger van Nederland op je bed terwijl je naakt ligt te huilen omdat je relatie over is. Leontine boos, ma boos, geile Marco in je kamer en pa dood. Tieten tegen het raam. Demonen bij Leontine. Lingerie.
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.quote:
Maar waar komt dat verhaal over het aanraken van haar schaamlippen nou vandaan dan, als het niet van het slachtoffer komt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik wens de rechters want vele zullen meekijken bij deze zaak veel sterkte en wijsheid toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |