abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219132270
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Euh die dochter was 15 in geloof ik 2023 ofzo?
De vader is overleden in 2013.
Dat meisje is nu 26, 12/13 toen haar vader overleed. Ze schreef in haar dagboek toen ze 15 was.
  Spellchecker dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:01:12 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219132564
Te triest voor woorden dat al deze info nu op straat ligt :r
pi_219132659
Weinig van meegekregen, zag net wel een filmpje met zijn advocaat.
Superlief vrouwke, als ik een advocaat moet hebben dan wil ik haar O+
Ik dacht namelijk dat alle advocaten ultiem kut waren.
pindazakje
pi_219132714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:01 schreef maily het volgende:
Te triest voor woorden dat al deze info nu op straat ligt :r
Ja, daar heeft moeders voor gezorgd.

Volgens mij weet elke ouder dat dagboeken heilige grond zijn. Daar lees je niet in.
Verder is het walgelijk dat moeders haar verhaal wilde uitponden bij diverse roddelbladen en Marco ging confronteren, was gewoon na een goed gesprek met je dochter naar de politie gestapt.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:16:41 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219132731
Heb na die uitzending van RTL Boulevard wel het gevoel gekregen dat die dochter nog het meest aannemelijke verhaal heeft verteld; en ik geloof haar wel.

Dat betekent dat Marco zijn onbetamelijke handelen verzwijgt en net doet alsof hij het allemaal goed bedoelde. Zo probeert hij zijn imago naar de buitenwereld, vrienden en familie nog een beetje te redden, en anders zou hij zich dus helemaal kapot schamen.

Zowel die moeder als Marco zijn schuldig en verantwoordelijk voor datgene wat hier heeft plaats gevonden. Zij waren de enige twee 'volwassenen' als je dat nog zo mag noemen.

Dat kun je van die jonge meid niet zeggen. Die is opgegroeid in een verknipt gezin zodat ze nooit heeft geleerd wat gezonde grenzen zijn. Die dochter is dan ook eigenlijk het enige echte slachtoffer.

(vind ik)
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:34:54 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219132936
quote:
Waarom flikkert dat wijf serieus alle privéfoto’s online? Waarom?

Oké dit was voor de familievloggers, maar juist bij overlijden wil je foto’s privé houden in je gezin.
Weet ik uit ervaring.
pi_219132949
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:16 schreef Tengano het volgende:
Heb na die uitzending van RTL Boulevard wel het gevoel gekregen dat die dochter nog het meest aannemelijke verhaal heeft verteld; en ik geloof haar wel.

Dat betekent dat Marco zijn onbetamelijke handelen verzwijgt en net doet alsof hij het allemaal goed bedoelde. Zo probeert hij zijn imago naar de buitenwereld, vrienden en familie nog een beetje te redden, en anders zou hij zich dus helemaal kapot schamen.

Zowel die moeder als Marco zijn schuldig en verantwoordelijk voor datgene wat hier heeft plaats gevonden. Zij waren de enige twee 'volwassenen' als je dat nog zo mag noemen.

Dat kun je van die jonge meid niet zeggen. Die is opgegroeid in een verknipt gezin zodat ze nooit heeft geleerd wat gezonde grenzen zijn. Die dochter is dan ook eigenlijk het enige echte slachtoffer.

(vind ik)
Ik ben nog onder de indruk van die ene opmerking bij het NOS journaal…
pi_219132953
Allemaal schuld van jarenlang links kabinet, zonder hen was deze vreemde italiaan nooit binnen gekomen en was dit niet gebeurd.
pi_219132958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:16 schreef Tengano het volgende:

(vind ik)
Marco Borsato (en zijn team) hebben er natuurlijk belang bij om die moeder en het gezin als zo slecht mogelijk af te schilderen.

Maar Marco had ook zijn verstand erbij kunnen houden, hij had als extreem succesvolle zanger niet hoeven aanrommelen met een vijftienjarige in een problematisch gezin.
pi_219132972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Marco Borsato (en zijn team) hebben er natuurlijk belang bij om die moeder en het gezin als zo slecht mogelijk af te schilderen.

Maar Marco had ook zijn verstand erbij kunnen houden, hij had als extreem succesvolle zanger niet hoeven aanrommelen met een vijftienjarige in een problematisch gezin.
Ook eens, hij had thuis zijn eigen gezin…
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:49:58 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ben nog onder de indruk van die ene opmerking bij het NOS journaal…
Ja bizar inderdaad.

Ben ik trouwens de enige die vind dat die man van haar een hele enge uitstraling heeft met die blik in zijn ogen? (Ik zal verder niet uitwijden)

Als ik iemand tegenkom met zo'n uitstraling vertrouw ik diegene op voorhand niet.

En dat dochtertje heeft op bijna al die foto's een droevige uitstraling.

Ben wel even kwijt waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Dat zou ik nog wel willen weten.

Maar ik had daar als succesvolle zanger, en ook niet als onnozele Fok!er tussen willen zitten.
pi_219133021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja bizar inderdaad.

Ben ik trouwens de enige die vind dat die man van haar een hele enge uitstraling heeft met die blik in zijn ogen? (Ik zal verder niet uitwijden)

Als ik iemand tegenkom met zo'n uitstraling vertrouw ik diegene op voorhand niet.

En dat dochtertje heeft op bijna al die foto's een droevige uitstraling.

Ben wel even kwijt waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Dat zou ik nog wel willen weten.
Depressief zeiden ze. Ging ook niet meer mee op vakantie en at in bad. Wat dat laatste betekende geen idee. Dat twitterde Saskia.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:56:03 #89
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219133051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats. Kan me nu wel voorstellen hoe Borsato in zo'n situatie terecht is gekomen als goede vriend van de familie. Kind groeit op in een (iets te) seksueel open gezin. Die openheid delen ze steeds meer met hem. Hij wordt stiekem toch nieuwsgierig op een onbewaakt moment, en beland met dat meisje in een situatie waar hij niet zou moeten zijn. Dom dom dom.

Overigens waren die vader en moeder natuurlijk geen haar beter. Als die moeder geluidsopnames stuurt van haar dochter die ligt te neuken, en haar vader heeft zitten kijken hoe ze zich aan het vingeren is dan gaan er sowieso al heel veel dingen fout. Borsato die daar dan in verstrikt raakt voelt een beetje als collateral damage.

Prima dat ie straf krijgt verder, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen handelen. Maar die moeder mag ook wel onder een vergrootglas.
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
To BG or not to BG!
pi_219133095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja zo denk ik er ook over. Marco is niet de slimste. Ook is hij handtastelijk, dat hield hij niet bepaald geheim, wist iedereen, en is langzaam een bizar vreemde situatie ingerommeld. Maarja, wie zn billen brand.....
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuanceren

Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:06:44 #91
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 22:56 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.

Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.

Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.

Dat verhaal van Marco is gewoon fake.

Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.

En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.

Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.

En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:35:24 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:
Daarbij denk ik niet dat Marco erg dom is, om als zanger jarenlang aan de top te blijven, heb je ook enige vorm van intelligentie nodig.
Precies. Meestal heb je dan ook de kwaliteit om een publiek te bespelen en ben je ook een soort acteur; wink wink ;)

Maar dit keer gaat de act van Marco dus een keer niet op.
pi_219133203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vind hem slim genoeg om hier een verhaal op te houden alsof hij allemaal van niets wist. Dat als dochterlief het niet prettig had gevonden dat vooral zij dat had moeten aangeven.

Marco is zo slim dat hij denkt dat hij heel Nederland om de tuin kan leiden met zijn verhaaltje dat hij alleen maar wilde 'helpen' en er voor het gezin en haar wilde zijn.

Als dat zijn oprechte bedoeling was dan had hij een professional in moeten huren en die moeten betalen van waar hij zelf wel goed in was: zingen.

Ja hij is knuffelig. Ja hij heeft het goed voor met mensen, is vriendelijk, maar mensen denken ook vaak aan zichzelf. En dat is wat hij hier gedaan heeft. Hij heeft zich niet in kunnen houden met zijn sexuele driften en daar dit meisje van 15 voor aangewend. Dat deed hij al met andere vrouwen maar dus ook met haar.

En eigenlijk kwam die hele disfunctionaliteit en de onbegrensde seksualtiteit daar dus ook wel een beetje bij van pas. En als we die dochter geloven is dat dus niet bij 1 keer gebleven maar was er een wederkerend patroon. En dat zie je ook in die appjes van hem terug die gewoon absoluut niet kunnen.

Marco is hier dus echt in de fout gegaan en daar heeft hij zelf wss nog wel het meeste last van. Die dochter komt er waarschijnlijk nog wel overheen, maar Marco's leven is gewoon verwoest.

En ik baal er wat dat betreft best wel van, want dit had helemaal niet nodig geweest. Zoek je vertier dan ergens anders man. Hij had mogelijkheden zat. Dit was het gewoon niet waard.
Grotendeels met je eens.

Marco Borsato had als echte vriend gewoon hulp kunnen inschakelen. In plaats daarvan stuurde hij seksueel getinte berichten.

Alleen vraag ik me af of het wel goedkomt met het slachtoffer. Waarschijnlijk wel, maar dat weten we dus niet, het slachtoffer hebben we niet in beeld gezien.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:41:26 #94
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219133213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
To BG or not to BG!
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:45:49 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219133235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb het altijd nogal kutmuziek gevonden maar hij heeft er flink mee verdiend en kan daar zijn tijd wel mee uitzitten. Heb er geen meelij mee, het was gewoon niet slim wat hij heeft gedaan en heeft verregaande consequenties.
Ik weet niet wie die teksten nou eigenlijk schreef maar het is net alsof je de hele tijd naar zijn geweten luistert als je die liedjes hoort en de dramatische toon die hij daar bij aansloeg.

Altijd een beetje dark matter, guilt en drama zeg maar. Niks voor mij :{w
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:46:24 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219133237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219133257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat dit toch teveel het frame is dat Knoops ons voor wil spiegelen. De moeder is zelf niet aan het woord, en kan niets nuanceren

Ik denk vooral dat we het niet ingewikkelder moeten maken dan het waarschijnlijk is.

Mensen doen domme dingen. Geile mensen doen hele domme dingen. Geile mannen doen extreem domme dingen.

Marco zal niet de eerste en niet de laatste zijn die z'n pik achterna loopt en daardoor diep in de shit terecht komt. Dat gebeurt dagelijks. Alleen Marco is toevallig een bekende Nederlander.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:50:58 #98
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219133260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf? Zojuist op het NOS journaal, in dat gezin was seks normaal. Haar vader keek vroeger toe hoe zijn dochter zat te mastruberen…. :o 8)7
Hoe oud ben je dat je masturberen nog steeds niet kunt spellen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219133264
Marco 'ik heb het niet gedaan' Borsato

De gevangenissen zitten vol met mensen die het niet gedaan hebben :O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219133275
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Iemand zei eerder in deze reeks dat hij nog steeds flinke inkomsten heeft uit spotify.
Heb die post ook gezien maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Om meerdere redenen maar vooral omdat spotify zelfs met 1 miljoen luisteraars per maand gen bal oplevert. En naarnaast is Marco niet eens de schrijver van die liedjes en het lijkt me sterk dat die royalty’s voor een groot gedeelte bij Marco terecht komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')