abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219133383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.

Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
Do what you love, love what you do!
pi_219133387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.

Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.

Echt geen idee.
dit?

https://www.nu.nl/muziek/(...)borsato-verliep.html
pi_219133388
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kluns? Kom op, hij had al tig keren weg moeten zijn, maar bleef ze opzoeken.
Of hij strafrechtelijk schuldig wordt bevonden weet ik niet, maar het is wel een smeerlap.
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.

Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219133389
ik denk mss komt er nog mooie docu over op Netflix zoals je vaak ziet. krijgen ze allemaal nog een centje.

naja wat Borsato is aangedaan nu al voor wat ie deed? denk eigenlijk genoeg gestraft al. mijn mening.
pi_219133390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:10 schreef kree het volgende:

[..]
hij had het moeten aangeven (Marco) dus, weg moeten zijn niet echt?
Je vergeet dat dit een programma was waar of mensen gelijk carierre konden maken en i(als ik eerlijk ben he) en zal de eerste keer niet zijn, dat deelnemers mss daar gebruik van maken? zou het snappen zelfs.

Het ergere is in deze dat ik denk dus dat die ma vooral schuld heeft ook?
We hebben het hier niet The Voice B:)B
pi_219133391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een vreemde zaak, het lijkt uitgelokt te zijn. Borsato is uiteraard te allen tijde schuldig want hij had nergens op in moeten gaan. De zwakte van een man kan zijn dat hij de verleiding niet kan weerstaan.
Ik ben het eens met het feit dat hij al die energie in zijn eigen vrouw en kinderen had moeten stoppen. Niet in een Iris, Tessa, Nathalie of Maan.

En respect voor zijn eigen kinderen en ex vrouw, maar ik vind zijn emotie te veel liggen bij het gezin van Nathalie. Das was niet zuiver.

Dus ik vraag het maar hier, was het kind niet van Marco? Zoals hij wegging thuis om die andere vrouw te helpen, was dit meisje niet een kind van Nathalie en Marco? Dat zou namelijk een hoop ??? Verklaren.
pi_219133392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Niet van Saskia Belleman, al gaf die eerder aan bij sommige zaken dingen weg te laten omdat ze die te heftig, te persoonlijk, te shockerend of niet relevant vond.

Ik heb nu.nl niet gevolgd, misschien hadden die het geschreven, maar ik ben dat niet tegengekomen in andere media. Ik heb er ook nog nooit een juice-kanaal over gehoord.

Echt geen idee.
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219133393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:

[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.

Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?

tja jongens kom op zeg, dat gaat wel heel erg ver, als het allemaal al zo was he.?

Ik zie vooral instabiele meid met een manipulatieve moeder (weet iemand trouwens komen ze uit laag inkomen). Om haar dochter aan te zetten tot dit soort dingen.

Bedoel waarom neem je neuk geluiden op van je dochter met vriendje en stuur dat naar hem? dat is toch fucked up?
pi_219133395
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:21 schreef kree het volgende:
jij zegt het erger als ik denk dat het was? Ok het was niet oke. denk daar is iedereen het over eens. maar om hem neer te zetten als pedo zo?
Nee dat zeg ik juist NIET.
.
pi_219133396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Wellicht Ligthart dan aan jouw definitie van smeerlap dan. Persoonlijk vind ik iemand al een smeerlap als die persoon een dusdanige leeftijd heeft dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen. Dat maakt iemand nog niet strafbaar (of pedofiel) maar smeerlap is niet een term die justitieel getoetst hoeft te worden.
pi_219133397
Ja, maar
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik meen dat zelfs de OvJ het aanhaalde in het requisitoir (maar kan het mis hebben). Behoorlijk knullig als het slachtoffer zelf hem daar nooit van beticht heeft. Zeg maar gerust een flater.
ik ga dat morgen ff uitzoeken, want ik hoorde op het NOS journaal ook dingen die ik nergens anders heb gehoord. Wat jij zegt klopt, maar die heb ik ook niet ergens opgevangen.
pi_219133398
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
dat je niet meer op 16-jarigen (of 15 of 18) moet geilen
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
.
pi_219133399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef r_one het volgende:

[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?

zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
pi_219133400
Klopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:23 schreef r_one het volgende:

[..]
pi_219133402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar dát is nou juist jouw aanname. Ik geloof niet dat Marco op haar "geilde'.
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.

Als hij die vermeende handelingen 1) al heeft verricht en 2) met een bepaalde intentie is dat behoorlijk smerig. Maar volgens mij gaat het nu vooral nog om punt 1 en als dat bewezen is dan moet punt 2 ook nog maar bewezen worden
pi_219133403
@yvonne, regel ff die 503, want het is niet te doen zo. Halve berichten, te sloom dus de helft staat boven de quote, soms weer dubbel… soms niks. @Danny geen idee wie dat fikst.
pi_219133405
wat heeft Marco nou eigenlijk gedaan?>. ik denk tis zeker als ik dit nu lees van die rechtbank dat er zeker twee kanten aan dit verhaal zitten>

Goh hoe meer wil je die man nog kwetsen ook? En die meid, dat is meer haar moeder zoals ik het lees hoor. ene van show je tieten ff, lijkt me ook geen bijster figuur dus.

Dus tja. daarom ben ik geen rechter, ik zou zeggen nl, fuck dit.

T staat gelijk en we houden er allemaal op en mee klaar.
pi_219133406
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:27 schreef kree het volgende:

[..]
oke ja sorry fok doet kut, maar wat zeg jij dan wel? ok ik vind Borsato schuldig deel wel. maargoed of dat nou helemaal misbruik was?

zie dat niet zo met wat ik lees nu, en mss moet er meer van die moeder nog komen, want voor nu zie ik die als manipulatief naar dochter wel.
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
.
pi_219133409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat ik zeg (of denk) is dat Marco warme gevoelens had voor die meid maar geen seksuele gevoelens. Hij had alleen zich niet mee moeten laten slepen in de losbandigheid binnen dat gezin want daarmee krijg je de schijn tegen. Waarom- ie dat toch gedaan heeft (en niet ageren)? Geen idee. Maar dat verdient op zich nog niet het stigma 'smeerlap'.
dit ben ik met je eens. Ik denk nl ook niet dat ie het deed als een soort van "predator" en op jacht naar een jong meisje voor seks."

Maar uit bepaal dit helemaal u9it wat er nu in de media naar uit is gekomen wel ,moet ik zeggen.

Maar nee joh hij was daar niet op uit. Ik denk mss ff zijn "beetje" mannelijke gevoelens verschilt. maar niet met het idee om een meisje te misbruiken.
pi_219133410
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
pi_219133412
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Die aanname doe ik helemaal niet. Want dan had ik Marco wel genoemd en dan had ik hem wel een smeerlap genoemd.
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
.
pi_219133415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:33 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee maar dan is er alsnog dat app-verkeer waarin hij een niet-volwassen dame een “lekker wijf” of een vrouw met “alles erop en eraan” noemt en dat pleit dan niet voor zijn zaak. Je kunt er een waarde oordeel aanhangen zoals je het wilt maar als hij haar puur als een van zijn kinderen zou beschouwen zijn dat toch uitspraken die ik van een vader niet snel zou verwachten.

Ik ken Marco Borsato buiten zijn beroepsleven verder niet maar dit geeft wel een inkijkje in hoe en wie hij is. Of hij nu wel of niet iets strafbaars heeft gedaan, zo praten over onvolwassen meiden vind ik toch uiterst discutabel en ik begrijp heel goed dat daar het label smeerlap op geplakt wordt.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 01:41:32 #148
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219133416
pi_219133417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:37 schreef kree het volgende:
vind het ver gaan he als die man nog gestraft gaat worden, denk hij is alk kapot gemaakt ver voor een rechtelijk oordeel.
Jammer dan, risico als je BN-er bent maar als hij werkelijk ontucht heeft gepleegd moet-ie gewoon zijn straf krijgen hoor.
.
pi_219133419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 01:39 schreef r_one het volgende:

[..]
Waarom reageerde je dan op mijn post (en quote je mijn verweer) waarin het specifiek over de 'smeerlap' Marco Borsato gaat?
Belabberde timing dan.
Jij hangt toch echt aan het woord smeerlap een soort kwalificatie (appjes alleen zijn voor jou niet genoeg) ik geef enkel aan dat dat door verschillende personen toch anders over gedacht kan worden. Zie hiervoor mijn post hierboven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')