'Bijzonder' ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit filmpje ging al rond na The Voice ophef, hoe hij een van zijn Kids kandidaten daar aanraakt is ook wel bijzonder.
Vreselijk. Zo doorzichtig ook. Proleterig Hollands zijn en proleterige Hollandse muziek maken in Nederland voor proleten maar oh oh oh wat voelt ie zich Italiaans.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt ook gewoon zijn gedrag witwassen. 'Ik kon er niets aan doen, edelachtbare, ik ben nu eenmaal Italiaan/Marokkaan etc'.
Zo fout dit.
genoeg gestraft? Als hij dit daadwerkelijk gedaan heeft dan moet ik zeggen dat ik een paar maandjes wel een hele lichte straf vind. Vervelend dat zijn carriere naar de ****** is en dat er veel media aandacht is, maar volgens mij heeft hij als 50-er in dat geval wel gewoon met zijn handjes in het broekje van een 15 jarig meisje gezeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, denk ook niet dat hij gestraft wordt verder. Hij is natuurlijk al genoeg gestraft nu.
Er zullen wel mensen zijn die hem nu weer als onschuldig en een held zien, maar een groot deel van de mensen zal hem ook wel zien als iemand die misbruik heeft gemaakt van een kwetsbaar meisje in plaats van dat hij hulp voor haar inschakelde.
Mwa hij is met Italiaanse muziek begonnen, maar dat sloeg niet aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo doorzichtig ook. Proleterig Hollands zijn en proleterige Hollandse muziek maken in Nederland voor proleten maar oh oh oh wat voelt ie zich Italiaans.
Dat boeit niet, die was meerderjarig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de echte vraagt blijft, heeft hij Maan ook de sterren laten zien.
https://x.com/SaskiaBelle(...)82_9_6ayCvPAvgw&s=19quote:Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." #Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
Omdat het kutmuziek was. En als ie zich echt zo vreselijk Italiaans voelde, dan was het geen reden geweest om over te schakelen naar Nederlandse kutmuziek.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mwa hij is met Italiaanse muziek begonnen, maar dat sloeg niet aan.
Een bekenning van wellicht ongepaste appjes maar niet van ontucht waar hij voor terecht staat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:21 schreef capricia het volgende:
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)82_9_6ayCvPAvgw&s=19
Dit is toch wel een bekenning hoor.
En Marco is het eigenlijke slachtoffer natuurlijk.
Ze is zangeres en actrice. Maar volgens mij leunt ze meer op haar achternaam.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
Wat doet die dochter eigenlijk tegenwoordig ?
Net 18. Compleet normaal voor een 50-something.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat boeit niet, die was meerderjarig.
Had een blauwe maandag een bijrolletje in GTST volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze is zangeres en actrice. Maar volgens mij leunt ze meer op haar achternaam.
quote:Vanaf december 2021 tot medio 2022 was Borsato te zien als het personage Abby Rose van der Vorst in de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden.
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net 18. Compleet normaal voor een 50-something.
Influencer is ze.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het geeft wel aan waar Marco zijn voorkeur ligt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.
Bovendien is dat een gerucht wat nooit is bewezen.
Of Maan haar sterretje gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de echte vraagt blijft, heeft hij Maan ook de sterren laten zien.
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.bequote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Borsato ook met die moeder de koffer is ingedoken..
Een gerucht?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het geeft wel aan waar Marco zijn voorkeur ligt.
Saskia verslaat wat ze ziet en hoort tijdens de rechtzaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.be
Dat had Saskia Belleman ook maar even weggelaten in haar verslag.
Is voor de strafzaak ook niet van belang...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.be
Dat had Saskia Belleman ook maar even weggelaten in haar verslag.
Dus als die meid ook maar één jaar ouder was geweest had deze hele zaak er al heel anders uitgezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vanaf 16 is legaal. Daar kun je moreel wat van vinden. Maar het boeit niet.
Bovendien is dat een gerucht wat nooit is bewezen.
Dan is en doet ze heel veelquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |